Τον περασμένο Απρίλιο, είχε κυκλοφορήσει η είδηση, ότι ο CEO της Fiat και της Chrysler, Sergio Marchionne, δεχόταν πιέσεις από τραπεζίτες να βάλει τη Ferrari στο χρηματιστήριο ώστε να μειώσει τα χρέη του ομίλου και να βελτιώσει την πιστοληπτική της ικανότητα.
Ο ισχυρός άνδρας της Scuderia, Luca di Montezemolo σε δηλώσεις του, αρνήθηκε πεισματικά ότι θέλει να βάλει την Ferrari στην ανοικτή δημόσια αγορά του χρηματιστηρίου. Ο Marchionne είχε δηλώσει παλαιότερα ότι βλέπει την Ferrari σαν μια ιερή μάρκα και ότι η αξία της ξεπερνά τα 5 δις ευρώ, ποσό μεγαλύτερο κατά 2 δις ευρώ, από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Ferrari ήταν η πιο επικερδής φίρμα του ομίλου, με τα κέρδη της εταιρείας προ τόκων για το 2010 να παρουσιάζουν αύξηση 23%, τα οποία ανήλθαν σε 302 εκατ. ευρώ, με έσοδα 1.92 δις ευρώ. Το ποσό αυτό των 5 δις αντιστοιχεί στο 63% της συνολικής κεφαλαιοποίησης της Fiat, η οποία έχει στην κατοχή της πλέον το 53.5% της Chrysler, καθώς και την Alfa Romeo, Lancia και Maserati.
Τώρα αν τελικά η Fiat πάρει την απόφαση να βάλει στο χρηματιστήριο τη Ferrari, σίγουρα υπάρχουν ασφαλείς τρόποι μέσω άλλων καναλιών όπως μέσω ιδιωτών, άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών ή επενδυτών. Ο Montezemolo πάντως μας έχει συνηθίσει σε αρκετές παραπλανητικές δηλώσεις, όπως έκανε και με την άρνηση ύπαρξης ενός entry-level μοντέλου της Ferrari αλλά λίγο αργότερα παρουσίασε την California.
[Πηγή: MarketWatch]