Η Suzuki έδωσε την πρώτη φωτογραφίες και τις λεπτομέρειες για την έκδοση παραγωγής Swift Sport 2012 το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στη Φρανκφούρτη.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στο πρωτότυπο που είδαμε στη Γενεύη και μηχανικά φορά τον 1.600-αρη Μ16A κινητήρα ο οποίος έχεις αναπτυχθεί αποκλειστικά για το Swift. Ο 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 136 άλογα με 160 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με την Suzuki να μην έχει ανακοινώσει ακόμη επιδόσεις.

Η Suzuki μας υπόσχεται ότι το αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά χάρη στη νέα πίσω ανάρτηση και στα νέα ανεξάρτητα ελατήρια. Διαθέτει επίσης ESP και 7 αερόσακους.

[Πηγή: Suzuki]

Δελτίο Τύπου

New Swift Sport: an evolution of Swift series’ sporty flagship

The new generation Suzuki Swift Sport will make its world debut at the 64th International Motor Show (IAA), which will be held in Frankfurt, Germany, from 13 to 25 September 2011 *¹.

The new Swift Sport is a refined sport compact resulting from the first full model change since the launch of the original Swift Sport in 2006. It has a more aggressive and dignified exterior look thanks to a low-slung form that gives a sense of stability and tension, and a big front grille that evokes a sporty performance feel. The cabin combines essential sportiness with a high-quality look and feel, and design features that heighten excitement about the driving experience.

Higher power and lower fuel consumption are delivered by the 1.6-litre M16A engine, which Suzuki developed exclusively for the Swift Sport. The engine is mated to a specially developed six-speed manual transmission, resulting in performance that is both exciting and environmentally responsible. The new Swift Sport offers superior cornering stability and brisker, more responsive handling thanks to struts with internal rebound springs and an exclusive rear-suspension design.

High levels of safety are assured by features such as a light, stiff, impact-absorbing body, seven airbags (including curtain airbags and a driver’s knee airbag); and ESP® (Electronic Stability Program).

Specification

Overall length 3,890mm
Overall width 1,695mm
Overall height 1,510mm
Wheelbase 2,430mm
Treads Front 1,470mm
Rear 1,475mm
Piston displacement 1,586cm³
Maximum output 100kw/6,900rpm *²
Maximum torque 160N-m/4,400rpm *²

*¹ The show will be open to the press on 13 and 14 September. It will be open to the general public from 15 to 25 September. The Suzuki stand will be located in hall 3.1, stand no A07.

*² The data is provisional pending the results of homologation procedures.

ESP® is a registered trademark of Daimler AG.

  • συμπαθητικό!!

  • giannis1304

    -επιτέλους 6αρι σασμάν!
    -136 άλογα σήμερα είναι λίγα.
    -σίγουρα θα είναι οικονομικό όπως και το σημερινό.
    -το σημερινό έχει ένα θέμα με την ακαμψία του αμαξώματος, αν και είναι ενισχυμένο σε 14 σημεία σε σχέση με το 1.3!το νέο μοντέλο μάλλον τα έχει ξεπεράσει αυτά, έτσι φαίνεται τουλάχιστο από το 1.2!
    -θα βγαίνει άραγε στην Ευρώπη μόνο 3θυρο;;;
    -το προηγούμενο κατανάλωνε 98+ αμόλυβδη, το καινούριο άραγε τι βενζίνη θα καταναλώνει;;;
    -Euro 5 σίγουρα κινητήρας, μιας και δεν γίνεται αλλιώς και σίγουρα 5 αστέρια ασφαλείας.
    -το σημερινό μοντέλο δεν ήταν καθόλου άνετο και κούραζε στην πόλη με την σκληρή ανάρτηση, τα 17” και τα μπάκετ. για να δούμε το νέο!
    – η θέση οδήγησης στο νέο να έχει τοποθετηθεί πιο χαμηλά γιατί στο σημερινό κάθεσαι πολύ ψηλά.

    έχω πολλές απορίες! θα περιμένω να δω… :)

  • Rabican

    1.6 ατμοσφαιρα; πως θα χτυπησει τα Corsa GSi, Ibiza FR, Colt, Punto Evo Abarth, Alfa Romeo MiTo κλπ; πρεπει επειγοντως να σκεφτουν να βαλουν ενα τουρμπακι… και νομιζω πως η εκδοση sport στοχευει ΚΥΡΙΩΣ στο νεανικο κοινο, το οποιο κατα βαση κοιταζει τις επιδοσεις…. και επιδοσεις με 1.6ΝΑ δεν συγκρινονται με τα 1.4Τ και 1.6Τ που εχει απεναντι του! (γνωμη μου)…

  • Mika

    Yperoxo aytokinhtaki,aneparkhs kinhthras me ta shmerina dedomena…Krima..

  • γεννηθήκαμε όλοι για τις κόντρες των φαναριών κ έχουμε λυσάξει με τα turbo!!!
    να κατουριέμαι κ να τρέχω σπίτι…κ να περιμένω να κρυώσει το turbo…ή να έχω ενα turbo timer!!

    • Mika

      Asxeto,alla 8elw kairo na se rwthsw…Ti amaksi exeis???Oxi ti odhgeis sthn oikogeneia???To diko sou,ayto pou agorases esy,ti einai?

    • δε ξέρω πόσο χρονών είσαι για να αγοράσεις αμάξι με δικά σου λεφτά
      αλλά εγώ είμαι 27 κ εκτός του ότι η οικογένεια είχε 4(mondeo,clio,mazda 2,sierra) αυτοκίνητα κ είχα για 8 χρόνια ενα sierra 1,6 ποτέ δε ζήτησα να μου αγοράσουν!!
      εδώ κ ενα χρόνο είμαι αγγλία κ με βλέπω να μένω για καιρό!!
      αλλά αν παρακάμψουμε τα παραπάνω, έχω οδηγήσει πάνω απο 40 αυτοκίνητα στη ζωή μου(κ στα γράφω αν θες)…απο πολύ μικρά μέχρι μεγάλα!!
      ο κολλητός μου έχει starlet turbo 200+hp…ένας άλλος Volvo S60…άλλος DS3…άλλη 207…άλλη Golf…άλλη Polo…κ πολλά άλλα που έχω οδηγήσει!!!
      ξέρω πολύ καλά τι είναι να οδηγάς ατμοσφαιρικά κ υπερτροφοδοτούμενα!!
      κ δε σου λέω για βολτίτσες 5-10km!
      κ στη τελική δε καταλαβαίνω ποιος ο λόγος της ερώτησης σου!!
      πιστεύεις ότι δε μπορώ να αγοράσω turbo??
      κάνεις λάθος!!
      γιατί όταν πάρω εγώ θα πάρω μια κ καλή αυτοκίνητο…όχι να το αλλάξω σε 3-4 χρόνια!!κ στα 30-40 χιλ. που θέλω αυτοκ. μόνο turbο υπάρχουν!!!πχ Giullietta ή Focus ST(RS)…ή ότι άλλο βγει στην αγορά που να με ικανοποιεί!!
      απλά δεν είμαι φαν των turbo…δεν είμαι ούτε προκατειλημμενος όυτε κολλημενος!

    • Mika

      Den yparxei logos na mou peis ti exeis odhgsei..Hdh,apanthses emmesws plhn safws,sxedon sto telos tou sxoliou sou..
      Oloi tha thelame na exoume lefta na paroume mia atmosfairikh Ferrari h mia Lambo h ena LFA, h akoma kai Porsche..Sta lefta pou les,pou einai apolytws sebasta gia ena poly kalo aytokinhto,den yparxoun aksiolges odhgikes atmosfairikes protaseis, opws egw toulaxiston to ennow, dhladh to paw, den me paei ayto…Ki oxi mono s ayta ta lefta,alla kai pio xamhla..Ara, to oti ta turbo exoun ferei gkazi kai epidoseis sto lao,ayto den ta kanei swnei kai kala agwniarika kai kontrarika opws isws pisteyeis…H roph ftanei gia na phgaineis kai omorfa 1-2 taxythtes panw xwris na kaneis kontres, kati pou me thn atmosfaira den ginetai..O de syndyasmos tous me sygxrona DCT kibwtia ta kanei akoma pio idanika gia pollous,kati pou ta atmosfairika den mporoun na petyxoun..
      Oute egw mporw akoma na allazw amaksi kathe ligo,makari na mporousa..Otan to phra to 2004,oi epiloges se turbo htan elaxistes…Oute to Golf GTI me turbo kai 200 ps den eixe bgei akoma…
      Twra omws,tosa xronia meta, exoun allaksei ardhn ta pragmata.Pou den yparxei periptwsh s ayta ta xrhmata pou les ki esy, na parw atmosfairiko kai na sernomai, oute gia asteio..Turbo kai mono turbo..Den mporei na me kalypsei to allo..Ki oxi,den kanw kan kontres sta fanaria…
      Oxi akoma toulaxiston!!!
      Fysika yparxoun ki ekeinoi pou protimoun ta Civic,Avensis,RAV klp, me atmosfaira..Einai dikaiwma tous…Alles proteraiothtes…
      Ayto htan to nohma ths erwthshs mou…
       

    • Mika

      Den nomizw pws exoume lysaksei,apla einai to mellon,ta pleonekthmata toys se sxesh me ta atmosfairika einai poly perissotera apo ta plhn tous kai to exoun parei xampari polloi kataskeyastes,kai twra karpwnontai tous kopous tous…Aytoi pou epimenoun sthn atmosfaira,logika  kai syneidhta menoun pisw se pwlhseis..
      Akoma kai Italoi,pou htan pisw me anaimikous kinhthres,doulepsan kai ebgalan kalous turbo kinhthres pou den ysteroun, para mono isws akoma sth katanalwsh…

    • hellboy

      δεν ειναι το μελλον το τουρμπο,πιστευω οτι απλα βρηκαν την ευκολη λυση του τουρμπο και την πλασαρουν(μοτερ των 100ιππων να δινουν με τουρμπο 160 και 180).σταματησαν να εξελισουν τα μοτερ τους.και πρωτοι οι ευρωπαιοι!αναλογικα το θεμα του τουρμπο εχει καποια θεματα για τον αγοραστη(πολλοι δεν τα προβλεπουν)και φαινετε στην πτωση του τουρμπο με τον χρονο.μετα η αντικατασταση για να ειναι το αυτοκινητο ρολοι δεν θα κοστισει πιο ακριβα απο οτι ατμοσφαιρα(το σερβις).μολις συμετεχει το τουρμπο ρουφαει παραπανω το μοτερ για σου δωσει(πηρες 1,4 και ρουφαει σαν 2,0).ολοι θελουν ενα τουρμπο αυτοκινητο(απο 18 εως 40)αλλα για λιγο!!καθως πιστευω σε μια 5ετια θα εχει ξεχαστει το θεμα του τουρμπο πακετο απο μαμα.το ειχαν προσπαθησει και ποιο παλια και δεν ειχε τοσο επιτυχια.

    • Pterarxos

      το μέλλον είχαι χειρότερο για αυτό μην καταριέστε τα τούρμπο που έφεραν άνεση και ταχύτητα στον λαό. Οταν θα οδηγείς μπαταριοκίνητα θα χτυπιέσαι που έβριζες τα τούρμπο. Επίσης ρε παιδιά μην μου συγκρίνετε 330, S2000 κ λοιπά φτηνά με μικρομεσσαία τουρμπάτα. Ελεος! Κρατήστε και ένα μέτρο σύγκρισης. God bless turbo γιατί ακόμα 1400 75 αλόγων θα οδηγούσαμε. Χαχα!

    • hellboy

      αυτοκινητο με μπαταρια ποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!επισης δεν εβρισα εθιξα τα προβληματα τους. :)

    • Pterarxos

      Επειδή είμαι κάτοχος καθημερινού τουρμπάτου αυτοκινήτου άσε να ξέρω περισσότερα από πολλούς εδώ μέσα. Τα κρυώματος είναι όχι απλά αστεία αλλά κ τραγικά. Και εξηγούμε, οι tsi κινητήρες επειδή ακριβώς οδηγούνται από καθημερινούς οδηγούς (+γυναίκες) έχουν ένα σύστημα που όταν τον σβήσεις κυκλοφορεί το νερό ώστε να ψύξει την τουρμπίνα. Εχω και φωτό αν θες να στην ανεβάσω. Αλλά εγώ κάνω κάτι πιο απλό: όταν το ζορίσω τα τελευταία 3-4 χλμ πάω χαλαρά. Κρατάω το ρελαντί ίσα να πέσουν οι στροφές της δηλ κανα 15αρι δεύτερα και σβήνω. Κανένα πρόβλημα ΧΡΟΝΙΑ τώρα. Για αυτό σας λέω, μην αναμασάτε μύθους και στερεότυπα.

    • Chrisevo

      Τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον . Σπουδάζω ηλεκτρολόγος μηχανικός και στο λέω επειδή τα ψάχνω. Μια υποσχόμενη τεχνολογία είναι αυτή των fuel cell αλλά για το πολύ μέλλον.Ισως στο κοντινό μέλλον να βγαίνουν κάποια ηλεκτρικά για την πόλη αλλά μέχρι εκεί. Τα υβριδικά είναι μία μόδα που θα περάσει…Επίσης μία άλλη καλή λύση είναι η χρήση βιοκαυσίμων που όμως εκει παίζονται οικονομικά συμφέροντα

    • billaros

      Mika πρεπει να οδηγησεις αυτοκιντητα οπως honda s2000 bmw 330i η οποια αλλη με straight six για να καταλαβεις τι πραγματικα ειναι ο ατμοσφαιρκος κινητηρας. Γαμα τα αλογα γαμα τα στατιστικα…. Η αισθηση που σου προσφερουν αυτα και πολλα πολλα αλλα ατμοσφαιρικα ειναι ασυγκριτη. Τα τουρμπατα ειναι για ενα σαββατοκυριακο να ακουσεις την τουρμπινα να σφυριζει και μετα τελος…Ολο αυτο με τους τουρμπο κινητηρες ειναι πουστιες των αυτοκινητοβιομηχανιων για να βγαζουν και καλα οικονομικους κινητηρες και για να δινουν αλογα. Μετρημενοι στα δακχτυλα ειναι οι τουρμπο που αξιζουν σημερα. Και μεσα σε αυτους στην πρωτη θεση ειναι αυτοι των Ιταλων, επειδη τους ανεφερες. Ο hellboy παραθετει σωστα μερικα απο τα αρνητικα των τουρμπο που αν μη τι αλλο περισσοτερα απο τα θετικα ειναι.. Το προβλημα ειναι στην αμαθεια και ακομα χειροτερα στην ημιμαθεια! Συμφωνω με το να παρεις ενα αυτοκινητο τουρμπο γιατι σ’αρεσει και ετσι το βγαζει η εταιρεια πλεον, ομως διαφωνω με την απολυτη αποψη οτι οι τουρμπο ειναι καλυτεροι και οσοι εχουν ατμοσφαιρα σερνονται. Δεν ειναι τυχαιο που τα καλυτερα αυτοκινητα στον κοσμο ειναι ατμοσφαρικα. Μην γινεστε θυματα των συμφεροντων των αυτοκινητοβιομηχανιων!!!

    • Mika

      Bill, makari na mporesw na ta odhghsw,opws les, den tha eixa kamia antirrhsh..Kai den antilegw oti ayta pou aneferes einai poly kala, an kai einai pleon parelthon,opws kala tha gnwrizeis..Einai yperoxes oi trilitres mpempes,to thema omws einai pws a) einai panakribes kai b) ektos pragmatikothtas pia gia thn Ellada…
      Den apotasw ta atmosfairika,apla ksanalew pws ta kala einai polla kybika kai poly akriba…Panta otan milame gia nea aytokinhta..Twra,an pas sta mtx ekei ginetai enas xamos….Yparxoun ena swro aytokinhta na se kanoun na xaseis ton ypno sou..Eida 330 coupe tou 08 me 22000…Yperoxh????Oxi apla,apisteyth einai..Ante parth omws kai plhrwne meta asfalistra, telh kykloforias gia trilitro kai tekmhrio pou einai sto Theo…Epiloges einai aytes..Mporeis na antekseis to kostos diabiwshs???Antexeis ta kapela kathe xrono????An nai, mazi sou ki egw…
      To thema shmera den einai na odhghseis kati..H odhghsh einai tsampa..To thema einai na sou anhkei ena aytokinhto kai na eisai o monos ypeythinos gia th synthrhsh tou kai th frontida tou..
      Mia bolta stis mantres tha deiksei poses mtx 330i, CLK 280+350, ML, X5 4.4, Cayenne,yparxoun, merikes me liga km kai se kalh timh..Ki omws einai apoulhtes..Ola tous yperoxa amaksia,ola atmosfairika,alla ola panakriba oxi sthn odhghsh,alla sthn katoxh…

      Symfwnw pws merika apo ta kalytera ston kosmo einai atmosfairika..Milwntas omws panta gia nea montela,90% aytwn omws einai ayta pou blepoume mono se periodika,photos,ektheseis kai sto autoblog….Tyxaio?

      Oso gia ta turbo,thewrw pws einai to mellon,ki an thes, oxi mona tous,alla kai me hlektrokinhthres, se liga xronia..Den einai tyxaio pou h BMW,kateksoxhn fan ths atmosfairas bgazei synexws neous turbo kinhthres gia na antikatasthsei tous atmosfairikous trilitrous..Se ligo,tha mporoume aneta pou leei o logos na paroume mia nea 320 me ta 184 ps xwris na sernomaste kai xwris na prepei na pame se 325 h 330 gia na exoume kai gkazi.. 
      To turbo,an ksereis na to doulepseis kai na to sebasteis,tha krathsei poly kairo..Kai fysika an to synthreis swsta den se prodidei..Twra, an kapoios einai anegkefalos,kai trwei ta logia twn beltiwtwn gia karameles,kako tou kefaliou tou..An pas to 105ps sta 135-140 ps den tha exeis kanena apolytws problhma…An arxizeis na tsitwneis pieseis gia na exeis 160 kai 180ps xwris na allakseis tipota allo, apo 1200ari, den ftaiei to moter,alla o egkefalos sou…Opote,kala na patheis…
      Elpizw na katalabaineis pws to lew..

    • Mika

      Piasame ta akriba,kai ksefygame.Mh pate makrya..Edw to Clio RS pou einai omologoumenws ena koryfaio atmosfairiko,dinetai se poly xamhlh timh san mtx 2-3 xronwn,enw kainourio kanei 27+..
      Ki ayto giati einai dilitro, th stigmh pou o antagwnismos kineitai sta 1.4 me 1.6 litra…Ta antistoixa 1600 omws,kratane akoma kalytera th timh toys,analogika milwntas..

    • billaros

      Τωρα μιλας σωστα! Μαζι σου σε αυτα που λες απλα πριν αφηνες να εννοηθει οτι τα ατμοσφαιρικα δεν ειναι πλεον καλα. Συμφωνω μαζι σου οτι για γρηγορο ατμοσφαιρικο πλεον πληρωνεις πολλα αφου ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες για τους μικρους κινητηρες στρεφονται στα τουρμπο (αν και κακως). Το προβλημα ομως ειναι οτι πολλοι που δεν ξερουν ακουνε τουρμπο και νομιζουν οτι το αυτοκινητο αυτο ειναι τεχνολογικα ανωτερο αγνοωντας τους κινδυνους που μπορει να κρυβει μια τετοια αγορα. Αλλα το κακο ειναι οτι αναγκαζεσαι να στραφεις εν τελει εκει (αφου στους μικρους κινητηρες βαζουν ολοι τουρμπο) αν φορολογουσαν για ολα τα αυτοκινητα βαση ρυπων και το ελεγαν ξεκαθαρα χωρις αλλαγες στη νομοθεσια καθε 3 και λιγο, πιστευω οτι πολλοι απο εμας θα μπορουσαμε να κανουμε το ονειρο πραγματικοτητα.
       (Το δικο μου ειναι μια 335d που στην ελλαδα πουλιεται 30000 νταβατζιλιτικα ακριβοτερη απο οτι καινουργια στη γερμανια. 75000 εναντι 45000). Ξερω.. θα μου πεις τοση ωρα σου πρηζω τα @@ και θελω αμαξι με 2 τουρμπο…. για μενα αυτος ο πετρελαιοκινητηρας ειναι απο τους καλυτερους που εχει φτιαξει ποτε η bmw. Ατελειωτη ροπη, δυναμη, χαμηλη καταναλωση – ο τελειος συνδυασμος!)

    • Mika

      Pote den eipa pws ta atmosfairika den einai pleon kala…Apla hthela na tonisw pws sta sxetika prosita aytokinhta pou mporei na apokthsei o polys kosmakhs, to turbo klebei th merida tou leontos gi ayton pou thelei epidoseis,giati oi antistoixes apo atmosfaira kostologountai akriba logw kybikwn..Giati na parei kapoios 1.4 me 90-95 ps otan pairnei 1.2 me 100-105…Na deis pou kai oi Galloi tha strafoun siga siga sto turbo sta 1.4, ki oxi mono sta 1.6 pou einai shmera…

      Ti mou les twra, to diko sou einai to idaniko amaksi, ti na leme twra..Plaka kanoume?????
      Makari na htan eleythera ta diesel sthn Ellada kai tha sou lega egw an tha gemize o topos (tropos tou legein bebaia) me 330 kai 335d kai Merc 350 CDI kai Audi 3.0 TDI..Aytoi oi kinhthres kanoun 8aymata sta amakswmata pou kinoun.. 

    • νομίζω ότι απαντάς μόνο σου στα αρνητικά των turbo, που άποψη μου είναι αρκετά σοβαρά!
      ‘αν ξέρεις να το δουλέψεις και να το σεβαστείς κ να μη το τσιτώσεις θα κρατησει για πολύ καιρό…κλπ”
      δηλ πρέπει να μπαίνουμε κ σε διαδικασία ιγα να οδηγούμε.!

    • Mika

      Den einai etsi kai kaneis den mpainei se kamia diadikasia,pistepse me..Gia na synexisw kai s ayta pou eleges pio panw, kanenas den kathetai na perimenei na krywsei to turbo otan ftasei spiti,gia na krywsei h turbina kai na mh meinei xwris ladi..Mono egw isws to kanw akoma sto 600cc tsitwmeno Smartaki ths manas mou…Alla kanenas kataskeyasths den perimenei pws o pelaths tha to kanei,allo an einai kalo makroxronia…Oloi ta sbhnoun kai feygoun amesws…
      Ayto pou ennousa pio panw me ta legomena mou,pou exeis balei se quote einai to ekshs..Den mporeis na to pas synexeia teza,kai na mh perimeneis na exeis fthores,sta mhxanika merh..Einai logiko,oso einai pio polyploka kai dexontai megalytera fortia,na talaipwrountai pio poly..Mh ta mpleketai omws me Evo kai STi omws…Osoi odhgoun Polo TSI,Peugeot 3008,Bravo Giuletta kai Delta,akoma kai Gti h S3,den paei na pei pws ta skizoun synexws..To antitheto,kinountai aneta sth kinhsh me fora,kai exoun kekthmenh taxythta sto dromo logw tou turbo…Ekei se bohthaei to turbo,den se prhzei..Ayto ennow me to na to sebesai kai na exeis to myalo sou..An to spas kathe mera,arga h grhgora,oti na nai,tha se afhsei..Den paei na pei pws epeidh phres to opoio turbo tha eisai Loeb h Hirvonnen kathe mera,h tha paizei ton McRae opws sto PS..
      Telos gia to tsitwma, ennow thn aykshsh apodoshs,opou logiko einai sta turbo na parasyresai…Ekei prepei na exeis egkefalika kyttara na mh ksefygeis..
      Sta atmosfairika mporeis na dwseis 4 kai 5000 eyrw gia na pareis me to zori 30 aloga..Etsi ekanan poly sta Saxoralla pou allazan kefales,pistonia,ekkentroforous,mpieles,eksatmiseis,skopeyan ateleiwtes wres sth rythmish gia to kanoun na doulepsei swsta, AN pote douleye…Enw sto turbo,me tsipaki twn 700 eyrw pairneis aneta 30 alogakia…Ekei xanetai h mpalla…
      Egw, sto 2001 600 cc Smartaki pou exoume kai odhgei h mana mou,ebala programmataki kai apo 62 ps exei paei sta 82ps..10 xronia ekleise kai douleyei roloi, kai se sxesh me to original,pou to eixame gia ena xrono,einai allo aytokinhto..Yparxoun fysika kai Smartakia ayths ths genias pou ta pane se 100 kai 110,mexri kai 130 ps…..E ma einai dynaton na mh spasei?????Fysika kai tha spasei..
      To idio kai ta 1.4 tsi,gia na pame sta nea montela…Apo 160 sta 200ps,den tha exeis kanena problhma..An arxizeis omws na paizeis me 230 ps kai panw,ekei den yparxei tipota pou na leei den tha xalasei..
      H aplhstia einai asxhmo pragma kai plhrwnetai akriba…
      Gi ayto eipa,ekei den ftaiei o egkefalos tou aytokinhtou,alla tou idiokthth tou…

    • (προς αποφυγή παρεξηγήσεως, δεν σου την λέω ούτε έχω ύφος, συζήτηση κάνουμε)

    • Mika

      Ennoeitai kale,mh masas,den parekshgw….Esy parekshgeis merikes fores ta legomena mou kai me talaipwreis kai me bazeis na sou ekshgw alla den peirazei,xalali sou….
      xaxaxaxa

    • hellboy

      σας εχασα!!!!!πω πω!!!!!!!!!!

  • Roger

    Παντως αν εχει εναν καλο κινητηρα το swift sport νομιζω οτι θα πουλησει σαν ζεστο ψωμακι και θα γεμισει ο τοπος swiftakia.

    Οσο για την συζητηση που κανετε περι τουρμπο και ατμοσφαιρας,πιστευω οτι ξεφυγατε,εδω αναφερομαστε υποτιθεται σε γηινα αυτοκινητα και καθημερινα,οχι σε αυτοκινητα που ξεφευγουν η αποτελουν ονειρο για τον καθενα να εχει ενα τετοιο.

    Φυσικα και υπαρχουν αρνητικα στην καθε περιπτωση,τα ζυγιζεις και βλεπεις τι σε ικανοποιει,για καποιον που θελει να συνδιασει οικονομια και παραλληλα να εχει καποιες αξιοπρεπεις επιδοσεις χωρις να σερνεται εντελως,ευκολα μπορει να το κανει αυτο με εναν μικρο τουρμπο 1.2 κυβικων,απο το να εχει το αντιστοιχο ατμοσφαρικο σαφως καλυτερα.Να εχει μια καλη ροπη απο τις χαμηλες στροφες ας πουμε.

    Τωρα εαν καποιος σωνει και καλα για τον Α η Β λογο θελει να επιλεξει ενα ατμοσφαιρικο συνολο θυσιαζοντας τις καλυτερες επιδοσεις για χαρη ας πουμε της καλυτερης αξιοπιστιας,παιζει και αυτο,αλλοι σου λενε καλο το τουρμπο αλλα τι θα κανω πχ αν μου χαλασει εκτος εγγυησης η τουρμπινα,η σιγα μην καθομαι να περιμενω να κρυωσει η να ζεσταθει.

    • billaros

      Φιλε Roger δεν ειναι μονο να κρυωσει η τουρμπινα…. Ειναι η καταναλωση γιατι ας μην γελιομαστε τωρα πανε να κανουνε κατι… Μεχρι χθες πληρωνες 1400 και επαιρνες 2000 οχι μονο σε αλογα αλλα και σε καταναλωση.. Αν το θεμα ειναι τα τελη κυκλοφοριας και τα ασφαληστρα μαζι σου αλλα σκεψου οτι σαν κοροιδο πληρωνεις παραπανω βενζινη φοβασε μην χαλασει και καμια φορα καις και λιγο λαδακι…. Ολα αυτα αν τα βαλεις κατω θα δεις οτι σε μια 5ετια ισως να εχεις πληρωσει παραπανω απο αυτον που εχει 2000 κυβικα και τα ιδια αλογα με σενα και αν εισαι και λιγο ατυχος τοτε σιγουρα θα πληρωσεις παραπανω…

    • Roger

      Εν πασει περιπτωση, δεν νομιζω παντως οτι θα χαλουσε κανεναν αν η suzuki,που συνεργαζεται υποτιθεται με την VW,αν τοποθετουσε στο swift εναν tsi κινητηρα η εστω να εφτιαχνε εναν δικο της στα πλαισια του ανταγωνισμου που θα προσφερε καλυτερες επιδοσεις.

      Ενταξει δεν ειπε κανενας οτι ειναι πανακεια να αγορασει καποιος ντε και καλα αυτοκινητο με τουρμποκινητηρα,αλλα απο την αλλη αυτη ειναι η ταση της αγορας,αυτο προτιμανε αρκετοι,ακομα κ αν ειναι οι κλασσικοι ανυποψιαστοι αγοραστες που δεν θα κατσουν να δωσουν σημασια στην οποια λεπτομερια.

    • hellboy

      βασικα ειναι λιγο λαθος να δωσει η vw μοτερ στην σουζουκι..δηλαδη τουρμπατο ευρωπαικο με επιδωσεις ιαπωνεζικου ατμοσφαιρα!

  • IΑΠΩΝΑΣ

    φαγωθηκανε ολοι με τα τουρμπο. ειναι πολλες εταιριες που δεν θελουνε τουρμπο,και γιατι να το βαλουν.136 αλογα ειναι μια χαρα θα πηγαινει βολιδα.ασε που βλεπουνε τις μαλακιες του γκρουπ vag που εχουνε γαμηθει στις ζημιες και γελανε.οταν ο ιαπωνας ειχε τουρμπο χωρις ζημιες οι γερμανοι ειχανε 8 βαλβιδα καπακια.τι να λεμε τωρα γυριστε λιγο πισω να δειτε.

    • πες τα!!

    • Whiplash

      Κανενας δεν φαγωθηκε με τα τουρμπο,απλουστατα η ταση της εποχης ειναι τουρμπο,τωρα αν οι γιαπωνεζοι δεν γουσταρουν για διαφορους λογους καλα κανουν,γουστο τους και καπελο τους.

      Η fiat εχει τουρμπο,το vag εχει τουρμπο,η opel εχει τουρμπο,η renault εχει τουρμπο κοκ.

      Σωνει και καλα δηλαδη επειδη οι γιαπωνεζοι επιμενουν στην ατμοσφαιρα να βγαλουμε αχρηστα ολα τα τουρμπο,δεν παει ετσι.

      Αλλα ενταξει οταν ξεκινας να γραψεις κατι σε ενα αρθρο,με ψευδωνυμο ιαπωνας η συζητηση ειναι ηδη προκατειλλημενη.

  • IΑΠΩΝΑΣ

    και για κανενα λογο να βαλει τους κινητηρες του group vw. να μην χαλασει το αμαξι τον χαρακτηρα του.ασε που η suzuki δεν εχει προβληματα,γιατι να αποκτησει.