H Suzuki αποκάλυψε το Suzuki Swift S Concept στη Γενεύη, που δείχνει το πως θα μοιάζει το Suzuki Swift Sport. Το πρωτότυπο είναι βαμμένο σε ένα έντονο κίτρινο χρώμα “Lightning Yellow Pearl”, ειδικό για την έκθεση. Φορά τον M16A 1600αρη κινητήρα που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα δεν ανακοινώθηκαν.

Το μήκος του ανέρχεται στα 3.890mm, 177mm μεγαλύτερο από το MINI Cooper S με τις υπόλοιπες διαστάσεις να είναι σχεδόν παρόμοιες με τον Cooper εκτός από το μεταξόνιο που είναι κατά 36mm μικρότερο (2.430mm). Φορά ζάντες 18″ και στο εσωτερικό του ξεχωρίζουν τα bucket καθίσματα, το νέο τιμόνι, ο νέος πίνακας οργάνων και τα carbon διακοσμητικά.

Δεν ανακοινώθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για το πότε να περιμένουμε την έκδοση παραγωγής του Suzuki Swift Sport, αλλά η λογική θέλει να παρουσιάζεται μέσα στο 2012.

[Πηγή:Suzuki | Live Photos Copyright: Casper Heij at Autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου

Swift S-CONCEPT

The SWIFT S-CONCEPT is based on the new generation of the Swift. Suzuki created it by adding sporting flavour to the Swift’s stylish design in line with a “more sporty and exciting” theme.

Exterior design

The SWIFT S-CONCEPT is based on the new Swift, which Suzuki unveiled at the 2010 Paris Motor Show. It embodies the concept of creating a premium sport compact with uncompromised performance. The body is lower and 60mm wider than that of the standard Swift, so it has such a strong presence that it doesn’t seem as compact as it actually is. Dynamic-looking front and rear bumpers and a big rear spoiler evoke high levels of acceleration and power, and 18-inch wheels give a sense of solidity and stability. The headlamps and rear combination lamps have exclusive designs with high-tech accents.

Colours

Suzuki’s sporty DNA is reflected in a yellow body. Unique intensity and depth in the colour convey the excitement that’s one of Suzuki’s core values. Plus, the paint has a high lustre that looks different from different angles, conveying dynamism and speed. The yellow, black, and dark-grey metallic colour scheme for the exterior and interior was inspired by an athlete’s running shoes.

Interior appointments

The steering wheel, seats, and meter clusters have exclusive designs. The cabin layout provides space for four adults. Bucket seats in the front enhance the driver’s feeling of oneness with the car. Parts of the centre console are made of carbon fibre, which communicates a premium identity.

Specifications

Overall length? 3,890 mm
Overall width? 1,755 mm
Overall height? 1,475 mm
Wheelbase? 2,430 mm
Engine? M16A ?1.6L?
Power train layout? Front engine, Front-wheel drive
Tyres? 225/45R18
Transmission? 6MT
Body colour? LIGHTNING PEARL YELLOW (’11 Geneva Special Edition)

Suzuki Swift reached 2 million units for global sales

Since the Swift reached European customers in first-generation of world strategic model, form in 2005, it has been a consistently popular member of Suzuki’s compact-car line-up around the world. Combined worldwide sales of the first and second Swift generations reached two million units in January this year.

  • mika

    Apithano!!!
    Thymizei to palio Clio V6!!!
     

  • ομορφο ειναι. αν το βγαλουν και με καμμια καλη μοτερουκλα ευκολα μπαινει διεκδικητης του ibiza fr για το επομενο μου αμαξι.

    • Giannis1304

      πάρα πολύ όμορφο. Εντυπωσιακό θα έλεγα. Σίγουρα θέλει ένα πιο δυνατό μοτέρ από αυτά που διαβάζω. Αυτή την φορά ελπίζουμε να φοράει ένα καταλύτη και όχι δύο όπως το προηγούμενο μοντέλο. Άραγε θα βγαίνει και σε 5θυρο στην Ευρώπη ή θα είναι μόνο προνόμιο πάλι των Ιαπώνων. Σίγουρα δεν θα είναι αυτή η τελική του μορφή, Consep-S όπως έγινε και τότε, αλλά σε βασικες γραμμές δεν θα απέχει και πολύ από αυτό που βλέπουμε.

      αν βγει σε 5θυρο θα το σκεφτώ να δώσω το παλίο sport και να πάρω το καινούριο… :))

    • mika

      Mallon legetai gia 1.6 me peripou 150 ps,opws diabasa kapou allou…Swsta??Gia na doume..
      Eixe akoustei pws isws empaine o 1.4 TSI me 180ps kai S-tronic,tou group VAG,mia ki exoun metoxes ths Suzuki….Den to blepw pithano,alla ayto to motet me ayto to amakswma,tha to kane polybolo!!!!
      ;-)
      Ontws,tha htan poly praktiko to 5-door,idiws an exei h ekdosh paragwghs ayta ta fantastika Recaro!!!
      Opws,einai kai to poly megalo atou tou Polo GTi pou m exei balei se sobares skepseis..
      :D :D :D

  • Μίκα ότι ακούγεται για επιδόσεις είναι φήμες. το δελτίο τύπου δεν αναφέρει τίποτα

  • billias

    Ενα λεπτο λιγο;; Γιατι να βγει αλλο που να του μοιαζει και να μην βγει αυτο που ειναι απιθανο;; Οκ δεν λεω εχει καποιες λεπτομεριες απο concept αλλα δεν ειναι υπερβολικες. Παντως ειναι απιθανο!!

  • giannis1304

    όπως γράφετε και εσείς, όπως διαβάζω και αλλού σχετικά με τον κινητήρα, μάλλον θα είναι ο Μ16Α, δηλαδή μία βελτιωμένη έκδοση του σημερινού κινητήρα! Για να δούμε…! Δεν πιστεύω να μπει ο κινητήρας TSi με τα 180Ps, γιατι πολύ απλά θα κόβει πωλήσεις από το polo GTi, Fabia RS, ibiza Cupra. Λέω θα κόβει, γιατί τιμολογιακά θα πρέπει να είναι πιο φθηνό από το polo παράδειγμα και φυσικά να είναι υποδεέστερο από αυτό, είτε μιλάμε για ποιότητα, είτε για άνεση, είτε για επιδόσεις, είτε για οτιδήποτε.

    Ίσως να είναι νωρίς να δούμε κινητήρες της VW στην Suzuki, θεωρώ ότι αυτή την στιγμή η vw χρησιμοποιεί το δίκτυο της suzuki – marutti στην Ασία, εκεί δηλαδή που δεν είχε υψηλό ποσοστό διείσδυσης και στην συνέχεια θα δούμε κοινά μηχανικά μέρη και μοντέλα. Κάτι ανάλογο με την κίνηση της Fiat με την Chrysler!

    ενδιαφέρον θα έχει και το εργοστάσιο κατασκευής, γιατί αν κρίνουμε από το απερχόμενο μοντέλο το “ουγγαρέζικο” με το “γιαπωνέζικο” είχαν αρκετές διαφορές(όπως κινητήρας(άλλο καθεστώς εκπομπών ρύπων!), πόρτες(5), εσωτερικό κλπ).

    ========================================

    Φίλε Μπίλια, μαζί σου κι εγώ. Μακάρι να είναι έτσι η τελική του μορφή. Και μένα μου άρεσε πολύ, αλλά έτσι όπως το βλέπω, το κοστολογώ πάνω από 26.000 ευρώ!!!γιατί; 18”,recaro καθίσματα, φώτα αλογόνου, φρένα από φορτηγό, αεροδυναμικός διαχύτης, κινητήρας Euro5, περλέ χρώμα, πιο άκαμπτο σασί, μπλα μπλα, μπλα! Πόσοι θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν τόσο ακριβά ένα μικρό αυτοκίνητο! πολλά θα αλλάξουν μάλλον, δεν θα μιλούσαμε για concept S, αλλά για επίσημο λανσάρισμα!