Το ότι αναμενόταν να σπάσει όλα τα ρεκόρ μας το είχε ανακοινώσει πριν από ένα μήνα η εταιρία που θα το έβγαζε σε δημοπρασία. Το Pebble Beach έγινε το περασμένο ΣΚ και η Ferrari 250 Testa Rossa prototype του 1957 πουλήθηκε έναντι $16.39 εκατ. (€11.39 εκατ). Το αυτοκίνητο κάηκε δύο φορές με την τελευταία να είναι στον 24-ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans το 1958 και να μοιάζει όπως βλέπεις στη φωτογραφία. Το 2009, μια μαύρη 250 TR του 1957 είχε πουληθεί για 9.000.000 ευρώ.


Το αυτοκίνητο από το 1957 έχει αλλάξει μόλις 2 φορές χέρια, με τον σημερινό ιδιοκτήτη της να το έχει στην συλλογή του για περισσότερα από 40 χρόνια. Πρόσφατα αναπαλαιώθηκε και φόρεσε το σώμα και τον κινητήρα της TR του 1958. Καλορίζικη να πω στον νέο ιδιοκτήτη της.

[Πηγή: Gooding & Company]

Δελτίο Τύπου

PEBBLE BEACH, Calif. (August 21, 2011) – Gooding & Company, the official auction house of the Pebble Beach Concours d’Elegance, made history last night selling the iconic 1957 Ferrari 250 Testa Rossa Prototype for an outstanding $16.39 million. Recognized the world over for its historical significance and stunning design, the auction of the Scaglietti-bodied, pontoon-fendered Prototype mesmerized thousands of people in the Pebble Beach auction room as well as around the world via Gooding & Company’s live webcast and twitter conversation #2011PebbleBeachAuctions. Energized with excitement after the Testa Rossa arrived on stage with a thunderous engine growl, the crowd cheered when Auctioneer Charlie Ross accepted the commanding first bid of $10 million. As the audience watched in amazement, both Charlie Ross and David Gooding entertained the steadily-escalating bids that soared past major benchmarks of $12 million, $13 million and $14 million. When the gavel finally dropped, there was a roar of enthusiasm confirming Gooding & Company’s outstanding $16.39 million world record achievement.

Setting the tone for an outstanding start to its two-night Pebble Beach Auction, Gooding & Company’s top ten final results from yesterday are as follows:

1957 Ferrari 250 Testa Rossa $16,390,000 1959 Ferrari 250 GT LWB California $3,355,000 1963 Shelby Cobra 289 Factory Team Car $2,585,000 1953 Ferrari 375 Vignale Coupe $2,200,000 1964 Porsche 904 Carrera GTS $1,210,000 1972 Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spider $1,025,000 1956 Ferrari 275 GTB $1,001,000 1959 Fiat “Ferrari” Scuderia Factory Transporter $990,000 1956 Ferrari 195 Inter Berlinetta $990,000 1921 Bentley 3 Litre $962,500

  • GEORGE_M

    Δεν υπάρχουν επίθετα που να χαρακτηρίζουν με ακρίβεια αυτό το έργο τέχνης. Αρκούμαι στο πεντάμορφη!

    • πόσο μα πόσο όμορφο έργο τέχνης!!!

    • ferrari παιδί μου! πάντα έκανε όμορφα cars!

  • nikxan1

    αναμφιβολα ειναι εργο τεχνης.
    αλλα 11 μυρια???

    • δε ξέρω αν γνωρίζεις ή θυμάσαι αλλά πριν 2-3 χρόνια πωλήθηκε ένας πίνακας ζωγραφικής που έδειχνε μια χοντρή γυμνή γύρω στα 50 εκ. δολάρια!!!
      δε θυμάμαι κ πως να τον ψάξω για να δώσω φωτό!!
      με συγχωρείς αλλά εγώ αυτο το βρίσκω προκλητικά εξευτελιστικό!!!
      κ ναι πιστεύω ότι η λαμαρίνα αυτή που έχει μεταμορφωθεί σε έργο τέχνης αξίζει τα λεφτά της κ ακόμα περισσότερα!!!
      Υ.Γ:δε τον βρήκα αλλά βρήκα αυτη τη λίστα!!
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_paintings
      κ σε ρωτώ, γιατί να είναι ακριβότερα αυτά τα έργα τέχνης??
      ο σχεδιαστής αυτου του αυτοκινήτου δεν αξίζει να είναι εκει??
      γενικά πιστεύω, εκτός απο κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις ότι η ζωγραφική σα τεχνη είναι απίστευτα υπερτιμημένη)

    • nikxan1

      συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      και’γω αν ειχα, θα εδινα πολλα λεφτα για να αποκτησω κατι, οτι σχημα και να εχει, αρκει να μου κανει εμενα το κλικ.
      δες το ομως, απο μια πιο ουδετερη θεση. να δωσεις τοσα λεφτα, για ενα αμαξι που δεν θα το χαρεις ποτε???
      και δεν θα το χαρεις, διοτι προφανως θα θελει πολυ χρημα για να παρει μπροστα, και αν το κυκλοφορησεις, μαλλον θα φοβασαι μην στο γρατζουνισουν ή στο τρακαρουν. οποτε μαλλον θα το εχεις σε κανα γκαραζ να το βλεπεις.
      οκ, καλα μεχρι εδω.
      με 13 μυρια ομως, μπορεις να παρεις πολλα πιο πολλα αντικειμενα να γεμισεις το γκαραζ σου, και ισως αντικειμενα τα οποια θα απολαυσεις και πιο πολυ. συμφωνω οτι ειναι εργο τεχνης, εγω το εβαλα και σαν ταπετσαρια, αλλα οπως και να το δεις, τα λεφτα ειναι πολλα. παρα πολλα!! υπερβολικα πολλα λεμε!!!!!