H Ford και η Toyota ξάφνιασαν σήμερα τον χώρο του αυτοκινήτου αφού ανακοίνωσαν ότι θα αναπτύξουν από κοινού ένα νέο υβριδικό σύστημα το οποίο θα τοποθετηθεί σε ελαφριά φορτηγά (pickup) και SUV. H συμφωνία αναφέρει ότι οι δύο εταιρίες θα δουλέψουν μαζί ως ισάξιοι συνεργάτες για να κατασκευάσουν νέα υβριδικά συστήματα σε λιγότερο χρόνο και ασφαλώς με λιγότερα χρήματα.

Ο Derrick Kuzak, αντιπρόεδρος της Ford σε ότι αφορά την παγκόσμια ανάπτυξη των προϊόντων της δήλωσε:

Η συμφωνία αυτή φέρνει κοντά τους δύο παγκόσμιους ηγέτες στα υβριδικά αυτοκίνητα και στην υβριδική τεχνολογία, έτσι ώστε να νέα συστήματα να βγούνε στην αγορά πιο γρήγορα έχοντας μια λογική τιμή.

Από την μεριά του ο Takeshi Uchiyamada, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης δήλωσε:

Το 1997, παρουσιάσαμε τη πρώτη γενιά του Prius, του πρώτου υβριδικού αυτοκινήτου παγκόσμιας παραγωγής στου κόσμου. Από τότε έχουμε πουλήσει 3.3 εκατ. υβριδικά αυτοκίνητα. Αναμένουμε να δημιουργήσουμε συναρπαστικές τεχνολογίες που θα ωφελήσουν την κοινωνία σε συνεργασία με την Ford, και μπορούμε να το κάνουμε μέσα από την εμπειρία που έχουνε οι δύο εταιρίες στην υβριδική τεχνολογία.

Μέχρι στιγμής τίποτε σχετικό δεν έχει διαρρεύσει για το νέο σύστημα. Το μόνο που ανέφεραν οι εκπρόσωποι των δύο εταιριών, ήταν ότι η τεχνολογία αυτή θα τοποθετηθεί σε πισωκίνητα αυτοκίνητα και θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα σε αυτή τη δεκαετία. Τέλος οι δύο εταιρίες ανακοίνωσαν ότι θα καθιερώσουν νέα στάνταρ στην επόμενη γενιά των τηλεματικών συστημάτων και σύνδεσης στο internet.

[Πηγή: Ford, Toyota]

Δελτίο Τύπου

Ford, Toyota to Collaborate on Developing New Hybrid System for Light Trucks, SUVs; Future Telematics Standards

  • Ford and Toyota are collaborating as equal partners to accelerate consumer availability of a new advanced hybrid system for light trucks and SUVs
  • New co-developed hybrid system ready for use later this decade on Ford and Toyota rear-wheel-drive light trucks and SUVs, delivering greater fuel efficiency while still providing customers the capability they want and need
  • Ford and Toyota also will collaborate on development of next-generation standards for in-car telematics and Internet-based services

Dearborn, Mich., Aug. 22, 2011 – Ford Motor Company and Toyota Motor Corporation – the world’s two leading manufacturers of hybrid vehicles – today announced they will equally collaborate on the development of an advanced new hybrid system for light truck and SUV customers.

Ford and Toyota have signed a memorandum of understanding (MOU) on the product development collaboration, with the formal agreement expected by next year.

Both companies have been working independently on their own future-generation rear-wheel drive hybrid systems. The two now have committed to collaborate as equal partners on a new hybrid system for light trucks and SUVs. This new hybrid powertrain will bring the full hybrid experience of greater fuel efficiency to a new group of truck and SUV customers without compromising the capability they require in their vehicles. Ford and Toyota believe that their collaboration will allow them to bring these hybrid technologies to customers sooner and more affordably than either company could have accomplished alone.

“This agreement brings together the capability of two global leaders in hybrid vehicles and hybrid technology to develop a better solution more quickly and affordably for our customers,” said Derrick Kuzak, Ford group vice president, Global Product Development. “Ford achieved a breakthrough with the Ford Fusion Hybrid, and we intend to do this again for a new group of truck and SUV buyers – customers we know very well.”

Takeshi Uchiyamada, Toyota executive vice president, Research & Development, said: “In 1997, we launched the first-generation Prius, the world’s first mass-produced gasoline-electric hybrid. Since then, we have sold about 3.3 million hybrid vehicles. We expect to create exciting technologies that benefit society with Ford – and we can do so through the experience the two companies have in hybrid technology.”

The two companies also agreed to work together on enablers to complement each company’s existing telematics platform standards, helping bring more Internet-based services and useful information to consumers globally.

Under the MOU agreement, the two companies will bring the best of their independently developed hybrid powertrain technology and knowledge to a new co-developed hybrid system, which will be used in rear-wheel-drive light trucks arriving later this decade. Specifically, Ford and Toyota will:

  • Jointly develop as equal partners a new rear-wheel drive hybrid system and component technology for light trucks and SUVs
  • Independently integrate the new hybrid system in their future vehicles separately

For years, both Ford and Toyota have been working independently on similar new rear-wheel-drive hybrid systems aimed at delivering higher fuel economy in light trucks and SUVs. When the two companies began discussing this potential collaboration, they discovered how quickly they were able to find common ground.

“By working together, we will be able to serve our customers with the very best affordable, advanced powertrains, delivering even better fuel economy,” said Ford President and CEO Alan Mulally. “This is the kind of collaborative effort that is required to address the big global challenges of energy independence and environmental sustainability.”

Toyota President Akio Toyoda added: “Toyota is extremely proud to join Ford in developing a hybrid system for pickup trucks and SUVs. Not only is this tie-up clearly one aimed at making automobiles ever better, it should also become an important building block for future mobility in the U.S. By building a global, long-term relationship with Ford, our desire is to be able to continue to provide people in America automobiles that exceed their expectations.”

This rear-wheel-drive hybrid system will be based on an all-new architecture to deliver the capability truck and SUV customers demand while providing greater fuel economy.

While the rear-wheel-drive hybrid system will share significant common technology and components, Ford and Toyota will individually integrate the system into their own vehicles. Each company also will determine the calibration and performance dynamics characteristics of their respective light pickups and SUVs.

In addition, as telematics plays an increasingly more important role in the in-car experience, both companies have agreed to collaborate on standards and technologies needed to enable a safer, more secure and more convenient in-car experience for next-generation telematics systems. The telematics collaboration relates only to standards and technologies, and each company will continue to separately develop their own in-vehicle products and features.

“Ford has made tremendous progress in the area of telematics,” Kuzak said. “We have unique and very good solutions today with SYNC and MyFordTouch. Working together on in-vehicle standards can only enhance our customers’ experience with their vehicles.”

Uchiyamada added: “Toyota has also invested heavily in telematics in various countries around the world, with services like the G-BOOK and G-Link. In the U.S., we have just introduced the accessible, easy-to-use Entune. By sharing our know-how and experience, we would like to offer even better telematics services in the future.”

  • hellboy

    η τογιοτα θα βγαλει πολλα φραγκα(εξυπνη κινηση) τα πικαπ στη αμερικη ειναι οτι ειναι εδω τα μικρο-μεσαια(μικρα απο το 2010) φευγουν αερα!!!!!αλλακαι η φορντ δεν θα μεινει παραπονεμενη,θα κερδισει ολη την τεχνογνωσια που εχει η τογιοτα ολα αυτα τα χρονια χωρις να ιδρωσει!!!!!!!καλη τραμπα πολυ καλη!!!!

    • και εγώ την βρήκα πολύ έξυπνη κίνηση! μπράβο και στις δύο!

    • μωρέ κ έγω ετσι το σκέφτηκα,
      αλλά θα αγοράζουν οι macho αμερικάνοι υβριδικά pick up?
      εγώ την ford βλέπω κερδισμένη που θέλει να μπει στη κατηγορια των υβριδικών, για πρώτη φορά απ’ότι ξέρω και απορώ πως αυτοχαρακτηρίζεται ηγέτης ο τύπος!!

    • hellboy

      εκει ηταν το κολπο ολο!στο να ακουστει οτι η φορντ το δουλευει την τεχνολογια κρυφα ετσι οι αμερικανοι(επενδυτες κυριος)θα δωσουν ωθηση!θα παρουν υβριδικα μολις τους πει ο προεδρας(ο πλανηταρχης) οτι θα ψηφιστει στο κονγκρεσο σχεδιο με κερδη για αυτους που θα παρουν υβριδικο(και θα πεσουν ολοι με τα μουτρα στην αγορα!)

  • sofokles5 (ex sofokles)

    adianoiti eidisi!!!!! yeah!! etsi re ford vedoyzaaa

    • δε ξέρω αν μ’αρεσει να πανηγυρίζω γιατί δε χονεύω τα υβριδικά…
      αλλά όπως κ να έχει η είδηση είναι!!!!!!!
      hell yeah!!!!!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      gaz twra milame gia ti tehnognosia tis toyota! = no1… an i ford pisteyei oti apexei apo to na ta kataferei moni tis, to oti symmaxei me to kalytero einai poly thetiko gia mena. I ford prepei kai einai to adipalo deos tis vw + skoda + seat. Kai etsi kataferei xtypima katw apo ti mesi sti vw poy den exei oyte ena ilektrokinitira. 

    • ρε δε διαφωνούμε!!!
      σου λεω κ εγώ την βρίσκω απόλυτα σωστή συνεργασία αν εξελειχθεί ομαλά!!!
      κ μεγαλύτερος κερδισμένος φαίνεται η Ford!!
      μακάρι γιατι το blue oval αξίζει τα καλυτερα!!

    • pariah

      μάλιστα ούτε ένα….1ον τις καταναλώσεις που βγάζουν τα υβριδικά στις βγάζουν τα μικρά πετρέλαια 2ον το tuareg ήδη κυκλοφόρησε αν δεν κάνω λάθος υβριδικό όπως και η cayenne σειρά παίρνουν κ.α. porsche απλώς οι ευρωπαϊκές εταιρίες δίνανε βάση στα πετρέλαια

      Για να είσαι οικονομικός δεν είναι μόνο η ηλεκτροκίνηση ο μόνος δρόμος….Πολλοί ξεκινάνε με αεροδυναμική μείωση βάρους εξέλιξη των μοτέρ και μετά πανε και στην ήπια υβριδική κίνηση….

    • sofokles5 (ex sofokles)

      egw de milisa gia VW GROUP. gia vw milisa, oson afora to “xtypima katw apo ti mesi”, osonn afora ti poiotita twn aytokinitwn. Apo aytin kodraretai i ford kai aytin adigrafei tosa xronia. oxi ti seat, oxi bebaia ti skoda poy einai gia gelia. opoios exei bei xerei vlepe skoda fabia poy exei tin idia timi me ena ford fiesta (=megalo thrasos).
      twra ama sygkrineis ton polyvravevmeno kinitira tis toyota (1.8 130 hp + ilektrokinitira) me ayto..:3λιτρο V6 με μηχανικό υπερσυμπιεστή και 333 PS, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 46 PS (touareg hybrid) ok. diko moy to lathos poy eipa oti i vw den exei ilektrokinitires!!!!!
      2) to an oi petrelaiokitires einai pio oikonomikoi k pio oikologikoi einai ypo exetasi.
      εγω αυτό πο θελω να θίξω είναι οτι μια εταιρία πρέπει να έχει σοβαρή τεχνολογία. και λεω μπράβο στη φορντ που συμμαχεί με το καλύτερο στο τομέα της ηλεκτροκίνησης σαν επιλογή. δεν ειπα να σταματησουν τα αλλα κ να πουλανε μονο ηλεκτροκινητηρες.

    • pariah

      Κάτσε κάπου το χασες….Θες να πεις ότι το fiesta προηγούμενης γεννιας ας πούμε, ήταν καλύτερο από ποιότητα από το fabia;;;;Δεν σου βάζω καν polo/ibiza…Επειδή τυγχάνει να έχω φίλο με st κιόλας πέραν προσωπικής απόψεως ποιοτικά το vag ήταν ανώτερο από το fiesta. Τώρα στο καινούργιο με 1000euro παραπάνω παίρνεις 150Ps και κανά 24kg ροπή αντί των 120Ps του fiesta. Το κακό τους ήταν ότι για πολύ καιρό είχαν μείνει πίσω….

      Αν παρακολουθούσες καλύτερα τα πράγματα θα ήξερες ότι ηλεκτροκίνητα είχαν χρόνια πολλές εταιρίες στα εργοστάσια. Το θέμα είναι ότι οι toyotaioi πήραν το ρίσκο και το έβγαλαν αλλά αν κρίνω από τα lexus δεν έχω δει κανά σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Το ότι οι άλλοι δεν έβγαλαν υβριδικά δεν σημαίνει ότι δεν τα ήξεραν και επίσης το ότι συνεργάζονται δεν γίνεται μόνο για την μεταφορά τεχνογνωσίας….αλλά για οικονομία κλίμακας….Μοιράζεσαι τα έξοδα….

      Τέλος το καλύτερο ηλεκτροκίνητο από ότι ακούγεται είναι το opel ampera….το οποίο βολόδερνε καιρό σαν chevrolet volt νομίζω….

    • sofokles5 (ex sofokles)

      koita, το σκοδα φαμπια (τελευταιασ γενιας) το χει ενας φίλος και το fiesta st (2006 μοντ) το εχω εγω. Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ??? ΤΟ ΦΑΜΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΚΑΤΩ όσο και να μη θες να το πιστεψεις. καλα συγκρινε το πολο με το φιεστα. δικαιωμα σου. 
      egw ειμαι υποστηρικτής της ford, τα θεωρω value for money και πολυ ποιοτικά αυτοκίνητα χαιρομαι που η φορντ συνεργάζεται με το καλυτερο και αυτο ειπα. το αν οι αλλοι τα χουν στα εργοστασια ή οχι δε το ξερω.