Alfa Romeo 4C Concept σε νέο χρώμα στη Φρανκφούρτη μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα

Σχετικά άρθρα

Αυτό που μας teasαρε η Alfa Romeo, μας το παρουσίασε σήμερα 15 μέρες προτού το πάει στη Φρανκφούρτη. Η 4C Concept απέκτησε νέο “Fluid Metal” ασημί χρώμα σε σχέση με το πρωτότυπο κόκκινο ματ της Γενεύης. Η Alfa το χαρακτηρίζει ως τον πρεσβευτή της DNA τεχνολογίας και μηχανικά φορά τον turbo 1.750 TBi κινητήρα με τα 200 άλογα, αρκετά για να κινήσει γρήγορα το 850 κιλών αυτοκίνητο. Χάρη στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.0 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 250 χλμ/ώρα.

Σίγουρα η έκδοση παραγωγής θα διαφέρει σχεδιαστικά από το πρωτότυπο αλλά οι Ιταλοί μας μιλούν ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες από αυτές που θα περίμενε κανείς. Η 4C αναμένεται να περάσει στη παραγωγή είτε στα τέλη του 2012 είτε στην αρχή του 2013.

Παράλληλα οι Ιταλοί στο περίπτερο τους στη Γερμανική πόλη θα έχουνε την Giulietta με το αυτόματο κιβώτιο TCT ενώ παρόν θα είναι και η MiTo με νέους αποδοτικότερους κινητήρες. Τον 0.9-λίτρων TwinAir Turbo απόδοσης 85 ίππων και με τον 1.300αρη JTDm απόδοσης και αυτός 85 ίππων. Τέλος στο περίπτερο της Alfa θα βρίσκεται και η MiTo Quadrifoglio Verde. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο αναλυτικό δελτίο τύπου που ακολουθεί στα ελληνικά.

Alfa Romeo 4C Concept

Τα υπόλοιπα μοντέλα της Alfa στη Φρανκφούρτη

[Πηγή: Alfa Romeo]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

H Alfa Romeo στην 64η Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης

  • Το πρωτότυπο Alfa Romeo 4C είναι «πρεσβευτής της τεχνολογίας DNA»
  • Η Alfa Romeo Giulietta και «Alfa TCT», το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο στην κατηγορία σε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου
  • Τα νέα χαρακτηριστικά της Alfa Romeo MiTo: νέοι κινητήρες, νέος εξοπλισμός και νέα Quadrifoglio Verde

Μοναδικό στιλ που ξυπνά δυνατά συναισθήματα, τεχνολογία αιχμής, αξεπέραστο κράτημα στο δρόμο και οδηγική απόλαυση συνδυασμένη με τη μέγιστη απόδοση του οχήματος, αποτελούν τις αρχές που ανέκαθεν ξεχώριζαν την Alfa Romeo στην παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή.

Οι ίδιες αυτές αξίες διέπουν και την πρωτότυπη Alfa Romeo 4C ένα compact διαστάσεων supercar, που αντιπροσωπεύει την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου σύμφωνα με τις αξίες της μιλανέζικης φίρμας: επιδόσεις, γνήσιο ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή προσφέρουν μέγιστη οδηγική απόλαυση σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας.

Γι’ αυτό το λόγο η Alfa Romeo 4C είναι «ο απόλυτος πρεσβευτής της τεχνολογίας DNA» ή με άλλα λόγια πρεσβευτής της τεχνολογικής κληρονομιάς που ξεχωρίζει τα μοντέλα της Alfa Romeo σήμερα, αλλά και στο μέλλον.

«D.N.A. Technology» είναι η φιλοσοφία της Alfa Romeo που διακρίνει όλα τα μοντέλα της, με το καθένα από αυτά να συνδυάζει κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά, απόδοση και φιλικότητα προς το περιβάλλον, μέγιστη άνεση και κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Υπό αυτό το πρίσμα η πρωτότυπη 4C πρεσβεύει με τον πιο απόλυτο τρόπο το «D.N.A. Technology», όπου το «D» (της επιλογής Dynamic, που συνδέεται με τις επιδόσεις και το δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα) ενισχύεται από την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην οδηγική απόλαυση και την απόδοση στην καθημερινή οδήγηση.

Η πισωκίνητη, κεντρομήχανη και διθέσια Alfa Romeo 4C, που έχει κερδίσει το βραβείο του «πιο όμορφου πρωτότυπου της χρονιάς» από τους αναγνώστες του έγκριτου γερμανικού περιοδικού Auto Bild θα εκτεθεί σε ένα «Fluid Metal» χρωματισμό. Το λανσάρισμα του μοντέλου, που εφοδιάζεται με τούρμπο κινητήρα 1750 και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT, έχει οριστεί για το 2013.

Μαζί με τη συναρπαστική Alfa Romeo 4C στη Φρανκφούρτη η Alfa Romeo θα παρουσιάσει δύο ακόμη πρέσβειρες των σπάνιων αξιών της: την Giulietta και τη ΜiTo με τις πιο πρόσφατες στιλιστικές και τεχνολογικές καινοτομίες σύμφωνα με την φιλοσοφία της Alfa. Έτσι τα φώτα θα πέσουν πάνω στην Alfa Romeo Giulietta με κιβώτιο Alfa TCT, διαθέσιμο είτε με τον 1,4 TB MultiAir κινητήρα των 170 ίππων, είτε με τον 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων πετρελαιοκινητήρα. Με το κιβώτιο Alfa TCT, η Giulietta γίνεται το αυτοκίνητο με την καλύτερη σχέση επιδόσεων/οικονομίας στην κατηγορία της.

Η παρουσία της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη ολοκληρώνεται με τη ΜiTo, όπου πλέον όλοι οι κινητήρες της είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και διαθέτουν σύστημα Start&Stop. Eπίσης στις εκδόσεις με κινητήρα υψηλών επιδόσεων υπάρχουν καινούργια αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης με βαλβίδα by-pass, ενώ ειδικά για την έκδοση των 170 ίππων διαθέσιμη είναι η ενεργή ανάρτηση «Alfa Active Suspension», καθιστώντας τη MiTo το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας με ένα τέτοιο τεχνολογικό στοιχείο. Επιπροσθέτως παρούσα στη Φρανκφούρτη η Alfa Romeo θα λανσάρει τη MiTo με τον επαναστατικό 2κύλινδρο κινητήρα TwinAir Turbo των 85 ίππων, την έκδοση πετρελαίου 1,3 JTDM-2 των 85 ίππων που εκπέμπει μόλις 90 γρ. CO2 ανά χλμ. και την νέα κορυφαία έκδοση «Quadrifoglio Verde».

To πρωτότυπο Alfa Romeo 4C είναι ο απόλυτος πρεσβευτής του «DNA Technology»

Έχοντας παρουσιαστεί σε Παγκόσμια Πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο και έχοντας ήδη ψηφιστεί από τους αναγνώστες του γερμανικού περιοδικού Auto Bild ως «Το Ομορφότερο Πρωτότυπο της Χρονιάς», η Alfa Romeo 4C παρουσιάζεται στη Φρανκφούρτη σε ένα νέο και αποκλειστικό χρωματισμό «Fluid Metal». Το χρώμα αυτό ταιριάζει απόλυτα στις εντυπωσιακές γραμμές του αυτοκινήτου και δίνει την αίσθηση ασημένιας αντανάκλασης τονίζοντας με αυτό τον τρόπο το δυναμικό σχεδιασμό και την τεχνολογική υπεροχή της 4C.

Προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή το 2013, αυτό το διθέσιο compact supercar υιοθετεί την αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω – κινητήρας στο κέντρο», έχοντας μήκος περίπου στα 4 μ. και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ. Οι διαστάσεις αυτές από τη μία τονίζουν τα συμπαγή χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και από την άλλη εστιάζουν στην ευελιξία και τον σπορ του χαρακτήρα, μαζί φυσικά με τις μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές μέσα-έξω που ξεχειλίζουν από γνήσιο ιταλικό στιλ.

Η Alfa Romeo 4C Concept χρησιμοποιεί τεχνολογία και υλικά που έρχονται από την εντυπωσιακή 8C Competizione (ανθρακονήματα, αλουμίνιο και πίσω κίνηση) αλλά και χαρακτηριστικά από μοντέλα της Αlfa Romeo, που πωλούνται αυτή τη στιγμή: τον 1750 βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, το «ξηρού» τύπου και διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Alfa TCT και φυσικά τον επιλογέα του συστήματος Alfa D.N.A για το δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου.

Εξελιγμένη με βάση την τεχνογνωσία εξέλιξης των Alfa Romeo 8C Competizione και 8C Spider, η νέα 4C συνδυάζει τη φιλοσοφία της πίσω κίνησης των προαναφερθέντων μοντέλων, με την κορυφαία οδηγική απόλαυση και κράτημα της Alfa Romeo.

Η 4C εστιάζει στο περιορισμένο βάρος με την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων, που φυσικά παίζουν και σπουδαίο δομικό ρόλο για την επίτευξη κορυφαίας ευκινησίας πέρα από την εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος των 4 κιλών/ίππο. Το αμάξωμα είναι εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η δομή του πίσω πλαισίου και οι εμπρός/πίσω ζώνες παραμόρφωσης είναι από αλουμίνιο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ο περιορισμός του βάρους στα 850 κιλά, αλλά και η βελτιστοποίηση του κέντρου βάρους του οχήματος, δίνοντας ξεκάθαρα το πλεονέκτημα της συναρπαστικής οδήγησης και της ευελιξίας ακόμα και στους απαιτητικούς δρόμους με στροφές.

Το όνομα «4C Concept» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του 4 κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα χάρη στην τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί (άμεσος ψεκασμός, διπλός μεταβλητός χρονισμός, τεχνολογία scavenging για μηδενισμό του turbo lag) αποδίδει πάνω από 200 ίππους και μπορεί να χαρίσει δυναμικές συγκινήσεις. Συνδυασμένος με το νέο, ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT» ο κινητήρας επιτρέπει στο πρωτότυπο 4C να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5’’ και να εμφανίζει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Αυτό το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε συνδυάζοντας ιδανικά όλες τις τεχνολογίες Alfa Romeo και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να τις εκμεταλλευτεί ανάλογα με τη διάθεσή του μέσω του συστήματος δυναμικού ελέγχου Alfa D.N.A.

Η Alfa Romeo 4C Concept διαθέτει σοφιστικέ ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα MacPherson πίσω) για κορυφαίο κράτημα και απόλυτα έλεγχο του αυτοκινήτου, στοιχεία που ευνοούνται από την εξαιρετική σχέση βάρους/ισχύος και από την κατανομή βάρους 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.

Η 4C ακολουθεί πιστά τη σπορ παράδοση της φίρμας και ανάγει το σχεδιασμό της, πίσω στις ρίζες της, όταν η ευκινησία και η χαμηλή σχέση βάρους/ισχύος ήταν τα κλειδιά για την κατασκευή ενός επιτυχημένου σπορ αυτοκινήτου.

Αlfa Romeo Giulietta και «Alfa TCT», το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο στην κατηγορία σε σχέση απόδοσης/επιδόσεων

Όπως και η Αlfa Romeo 4C Concept, έτσι και η Giulietta εφοδιάζεται πλέον με το διπλού συμπλέκτη και ξηρού τύπου αυτόματο κιβώτιο «Alfa TCT». Σημείο αναφοράς στην κατηγορία για τη σχέση μεταξύ επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, το κιβώτιο αυτό συνοδεύεται στην Giulietta με τον 1,4TB MultiAir των 170 ίππων (Best New Engine 2010) και τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 170 ίππων.

Το πρωτοποριακό αυτό αυτόματο κιβώτιο εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση και αυξημένη σπορ αίσθηση σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο σε συνδυασμό με βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση.

Χάρη στον 1,4 TB MultiAir 170HP, η Giulietta με το κιβώτιο Alfa TCT έχει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,7 δλ. Ακόμα όμως και με αυτές τις επιδόσεις η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι ιδιαίτερα χαμηλές: 5,2 λτ./100 χλμ. είναι η μέση τιμή της κατανάλωσης, τη στιγμή που οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ., τιμές που καθιστούν την Giulietta το πιο φιλικό προς το περιβάλλον βενζινοκίνητο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, ακόμα και σε σύγκριση με χειροκίνητες εκδόσεις ανταγωνιστικών μοντέλων με μικρότερη ιπποδύναμη και ασθενέστερες επιδόσεις.

Ανάλογα στοιχεία αφορούν και τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 των 170 ίππων. Σε σύγκριση μάλιστα με τη χειροκίνητη έκδοση του ίδιου κινητήρα, η έκδοση με το κιβώτιο Alfa TCT επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 αντί για 8,0 δλ. και η μέση κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα οι εκπομπές CO2 από 124 είναι μειωμένες στα 119 γρ./χλμ.

Η λειτουργία της μετάδοσης «Alfa TCT» χαρακτηρίζεται από εξαιρετική αλληλεπίδραση με τα συστήματα του αυτοκινήτου με στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού το Alfa TCT συνεργάζεται με το σύστημα Alfa D.N.A, τα φρένα, τον κινητήρα και το σύστημα δυναμικού ελέγχου. Έτσι το σύστημα μετάδοσης μπορεί να διαφοροποιήσει την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, να ελέγξει την παροχή ροπής σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση, να λειτουργήσει εντελώς αυτόματα, ή να χρησιμοποιηθεί σαν σειριακό με την επιλογή σχέσεων από τον επιλογέα ή τα ειδικά paddles πίσω από το τιμόνι. Το κιβώτιο «Alfa TCT» ουσιαστικά αποτελείται από δύο παράλληλα κιβώτια, το καθένα από τα οποία έχει το δικό του συμπλέκτη. Έτσι είναι δυνατή η επιλογή επόμενης σχέσης τη στιγμή που η προηγούμενη είναι ήδη σε χρήση. Η αλλαγή γίνεται με μια απλή και ομαλή εναλλαγή των σχετικών δίσκων, γεγονός που εξασφαλίζει συνεχή παροχή ροπής και πρόσφυσης. Το αποτέλεσμα είναι η άνεση και η σπορ αίσθηση σε μέγιστο βαθμό σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, αφού οι αλλαγές γίνονται αστραπιαία, υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε αυτόματη και σειριακή λειτουργία και ανάμεσα στις αλλαγές υπάρχει σχεδόν μηδενική απώλεια ισχύος. Σε σχέση με «υγρά» συστήματα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη, το Alfa TCT έχει περιορισμένο κόστος χρήσης και σε σχέση με τα κλασικά αυτόματα κιβώτια μικρότερη κατανάλωση μέχρι και 10% (χάρη και στη χρήση του συστήματος Start&Stop). Ένα από τα πλεονεκτήματα της «ξηρής» τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το Alfa TCT είναι οι συμπαγείς διαστάσεις του, η ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβών και η μη ανάγκη για ψύξη με λάδι, συνεπώς η μη ανάγκη παρουσίας αντλίας λαδιού. Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η μειωμένη κατά 6% κατανάλωση σε σχέση με κιβώτια «βαπτισμένα» σε λάδι.

Όλα τα μυστικά ενός επιτυχημένου μοντέλου

Η Alfa Romeo Giulietta αποτελεί ένα γνήσιο μίγμα τεχνολογίας αιχμής, υψηλής ασφάλειας και του καλύτερου συνδυασμού επιδόσεων, χαμηλής κατανάλωσης και σεβασμού στο περιβάλλον, όπως καταδεικνύει και ο εντυπωσιακός κινητήρας βενζίνης 1,4 MultiAir Turbo 170 HP. (Best New Engine of the Year 2010) ή ο 2,0 JTDM-2 που συμπληρώνει την γκάμα των πετρελαιοκινήρων.

Η Giulietta δεν διαθέτει όμως μόνο τεχνολογία αιχμής, αλλά είναι και ένα πρακτικό αυτοκίνητο που προσφέρει ευρύχωρο εσωτερικό και υψηλή άνεση για 5 επιβάτες, όντας παράλληλα το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του σύμφωνα με τις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP (5 αστέρια με συνολικό σκορ 87/100). Επίσης εστιάζει στο χαμηλό κόστος χρήσης όπως δείχνει και το διάστημα των 35.000 χλμ. ανάμεσα στα service για τους κινητήρες πετρελαίου.

Η Alfa Romeo Giulietta χαρακτηρίζεται από το δυναμικό και μυώδες 5θυρο αμάξωμα, τη στιγμή που η έντονη προσωπικότητά της ενισχύεται από τα πίσω LED φώτα.

Στη Φρανκφούρτη παρούσα θα είναι μια Giulietta σε έκδοση Distinctive Sport Pack που ενισχύει το σπορ χαρακτήρα του αυτοκίνητου χάρη στους τροχούς 18’’, τα πλευρικά μαρσπιέ, τα σπορ πεντάλ, τα επενδυμένα με δέρμα και ύφασμα microfibre καθίσματα, τις ενθέσεις βουρτσισμένου αλουμίνιου στο ταμπλό, το σκουρόχρωμο εσωτερικό και τα σκούρα πλαίσια των προβολέων.

Όλα τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας προσφέρονται στάνταρ: από το σύστημα ελέγχου δυναμικών χαρακτηριστικών «Alfa DNA» (με Alfa Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), το «Alfa Safety Steering» (δίνει την τάση για ανάποδο τιμόνι μέσω παλμού στο τιμόνι) και το Pre-Fill (μεγιστοποιεί την απόκριση φρεναρίσματος προφορτίζοντας το σχετικό υδραυλικό κύκλωμα) μέχρι τους 6 αερόσακους, τις εμπρός ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες και τα καθίσματα με ενεργά προσκέφαλα.

Η κορυφαία Giulietta εφοδιάζεται με τον 1750 TΒi 235 HP κινητήρα συνδυασμένο αποκλειστικά με το επίπεδο εξοπλισμού Quadrifoglio Verde. Εκτός από αυτόν τον κινητήρα το πιο εντυπωσιακό μικρομεσαίο αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με 5 ακόμη κινητήρες, όλοι προδιαγραφών Euro5 και όλοι συνδυασμένοι με σύστημα Start&Stop: δύο βενζινοκινητήρες (1,4 TB 120 HP και 1,4 TB MultiAir 170 HP) και δύο πετρελαίου (1,6 JTDM-2 105 HP, 2,0 JTDM-2 170 HP).

Ανάλογα με την έκδοση, διάφορα στοιχεία εξοπλισμού είναι διαθέσιμα όπως φώτα bi-Xenon με AFS (Automatic Frontlight System), διζωνικός αυτόματος κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Bose Hi-Fi και Blue&Me – TomTom σύστημα πλοήγησης με χάρτες και pop-up display, TMC Pro και κάρτα SD με χάρτη Europa ®.

Νέα στοιχεία στην γκάμα της ΜiTo

Η Alfa Romeo MiTo έχει καθιερωθεί σαν ένα hi-tech, σπορ αυτοκίνητο με compact διαστάσεις ικανό να κερδίσει πελάτες που δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια και την οδηγική ευχαρίστηση. Σήμερα λανσάρει δύο νέους κινητήρες: τον επαναστατικό βενζινοκινητήρα 85 HP TwinAir Turbo και τον νέο πετρελαιοκινητήρα 85 HP 1,3 JTDΜ-2 ακόμα πιο οικολογικό και οικονομικό, αμφότεροι διαθέσιμοι σε μερικούς μήνες από τώρα στην Ελληνική αγορά.

85 HP 0,9 TwinAir Turbo (Euro 5)

Ο καινοτόμος κινητήρας 85 HP 0,9 TwinAir Turbo απέσπασε τη διάκριση «International Engine of the Year 2011» και είναι το πρώτο μέλος της νέας οικογένειας 2κύλινδρων μηχανικών συνόλων που εξέλιξε η Fiat Powertrain. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 85 ίππους στις 5,500 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 2,000 σ.α.λ. χάρη στην τεχνολογία MultiAir και την ειδική ροή μίγματος που χρησιμοποιεί για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Χάρη στην υπετροφοδότηση επιτυγχάνει κορυφαία απόδοση, αλλά πάνω από όλα εξαιρετική ελαστικότητα και απόκριση με όλη τη ροπή διαθέσιμη από τις 2,000 μέχρι τις 3,500 σ.α.λ. Η MiΤo με τον TwinAir κινητήρα είναι ικανή να προσφέρει 10% – 25% περισσότερη ροπή συγκρινόμενη με τις εκδόσεις που «φορούν» τον 105 και 78 HP κινητήρες βενζίνης σήμερα.

Διαθέσιμος τους επόμενους μήνες ο κινητήρας αυτός χαρίζει στη MiTo εξαιρετικές επιδόσεις και αυξάνει κατακόρυφα την ευχαρίστηση στην οδήγηση, ταυτόχρονα όμως με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Με τη χρήση συστήματος Start&Stop η ΜiTo με τον βενζινοκινητήρα TwinAir εμφανίζει τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία, μόλις 98 γρ./χλμ.

Με 30% μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με ανάλογης απόδοσης μηχανικά σύνολα, αυτός ο βενζινοκινητήρας εμφανίζει κατανάλωση και κόστος χρήσης ανάλογα ενός πετρελαιοκινητήρα, τη στιγμή που είναι ικανός να προσφέρει ευχαρίστηση, τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε μεγαλύτερα ταξίδια. Ας μην ξεχνάμε πως το κόστος χρήσης μειώνεται περαιτέρω καθώς σύμφωνα με το νέο περιβαλλοντικό νόμο, ο χρήστης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας στην Ελληνική αγορά.

Αυτά τα δύο πρόσωπα του κινητήρα είναι ανά πάσα στιγμή επιλέξιμα χάρη στον επιλογέα του συστήματος Αlfa D.N.A. Mε μια απλή κίνηση ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ένα πιο δυναμικό στιλ (Dynamic) και ένα περισσότερο εστιασμένο στην οικονομία καυσίμου (Natural), όπου η ροπή μειώνεται από τα 145 Nm του Dynamic στα 100 Nm.

Επίσης το έκθεμα στη Φρανκφούρτη λανσάρει ένα νέο χρώμα (Nero Ametista), ζάντες αλουμινίου με νέο σχεδιασμό και ανανεωμένο θάλαμο επιβατών: εσωτερικά με διχρωμία, νέα μαύρη ταπετσαρία για τις ενθέσεις στο ταμπλό, και βαμμένα κρεμ πάνελ των θυρών και νέες επενδύσεις καθισμάτων από νεο high-tech ύφασμα.

85 HP 1.3 JTDΜ-2 (Euro5)

Η γκάμα της MiTo σύντομα θα εμπλουτιστεί από τον δυναμικό 1,3 JTDΜ-2 πετρελαιοκινητήρα με σύστημα Start&Stop και απόδοση 85 HP στις 3,500 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm μόλις στις 1,500 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός θα είναι ακόμα πιο φιλικός προς το περιβάλλον από τον πρόσφατο προκάτοχό του που έκανε το ντεμπούτο του στο σαλόνι της Γενεύης και κυκλοφορεί ήδη στην Ελληνική αγορά.

Εφοδιασμένος με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, μια νέα αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας και εναλλάκτη με «έξυπνη φόρτιση», ο νέος 1,3 JTDM-2 εκπέμπει μόλις 90 γρ. CO2 ανά χλμ. και ανήκει στη δεύτερη γενιά των κινητήρων JTDM. Παράλληλα οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου αποτελούν ρεκόρ με μόλις 3,5 λτ./100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο και 2,9 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι. Παράλληλα σημειώνεται πως το πρώτο του service γίνεται στις 35.000 χλμ. Το κόστος χρήσης και συντήρησης μειώνεται ακόμα περισσότερο καθώς σύμφωνα με το νέο περιβαλλοντικό νόμο, ο χρήστης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας στην Ελληνική αγορά.

Σε σχέση με τους JTDM πρώτης γενιάς το σύστημα ψεκασμού διαθέτει νέα μπεκ ικανά να εκτελούν μέχρι και 8 ψεκασμούς στις διάφορες φάσεις του κύκλου καύσης, αλλά και να προβλέψουν αυτές που ακολουθούν. Επίσης τα μπεκ είναι απλούστερα και πιο αξιόπιστα γιατί η κατασκευή τους είναι λιγότερο περίπλοκη και έχουν 40% λιγότερα εξαρτήματα. Χάρη στο νέο αυτό τύπου μπεκ είναι δυνατή η εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής για τη βελτιστοποίηση της καύσης, όπως ο ψεκασμός Rate Shaping, που εμπεριέχει 2 συνεχόμενους ψεκασμούς πολύ κοντά σε χρόνο με σκοπό τη δημιουργία συνεχούς και ομογενοποιημένου μίγματος, με σκοπό τη μείωση του θορύβου, των μικροσωματιδίων και των οξειδίων του αζώτου (ΝΟΧ).

Μια νέα ενεργή ανάρτηση για την «Quadrifoglio Verde»

Το δυναμικό πνεύμα της Alfa Romeo είναι έκδηλο στην Alfa Romeo MiTo με την έκδοση «Quadrifoglio Verde», ένα θρυλικό όνομα που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα πιο σπορ μοντέλα της μιλανέζικης φίρμας. Αυτό το μοναδικό επίπεδο εξοπλισμού εμφανίζει ιδιαίτερα στοιχεία στιλ και τεχνολογικής καινοτομίας, όπως το νέο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης «Alfa Active Suspension».

Το σύστημα που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Μagneti Marelli, αποτελεί αποτέλεσμα της αγωνιστικής εμπειρίας των δύο εταιρειών και μέσω του ελέγχου της απόσβεσης των αμορτισέρ μειώνει τις ταλαντώσεις και τις κινήσεις του αμαξώματος σε όλες τις οδηγικές συνθήκες, εξασφαλίζοντας καλύτερη ασφάλεια, άνεση και οδική συμπεριφορά.

Ειδικότερα, χάρη στις πολλές παραμέτρους που ελέγχονται από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα του συστήματος, είναι δυνατή π.χ. η εξουδετέρωση της μεταφοράς βάρους κατά την επιτάχυνση με το κατάλληλο σφίξιμο των πίσω αμορτισέρ και την εξασφάλιση έτσι γρηγορότερης επιτάχυνσης με μέγιστη πρόσφυση. Μέσω της ίδιας αρχής είναι δυνατή η αλληλεπίδραση της ανάρτησης με το σύστημα πέδησης και το τιμόνι για ακόμη καλύτερο έλεγχο της δυναμικής κατάστασης του αυτοκινήτου.

Το σύστημα είναι επίσης ικανό να αναγνωρίζει το οδηγικό στιλ και την κατάσταση του οδοστρώματος και να επιλέξει έτσι τους κατάλληλους μηχανισμούς ελέγχου χάρη στη μεγάλη ταχύτητα επεξεργασίας, αλλά και την ειδική τεχνολογία των ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων των αμορτισέρ. Το αποτέλεσμα είναι οι άμεσες αντιδράσεις και οι ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο με στόχο την κορυφαία ευχαρίστηση και ασφάλεια.

Από την άλλη, χάρη στη λειτουργία «Sky Hook», το σύστημα εξασφαλίζει την άνεση των επιβατών απομονώνοντας την καμπίνα από στρεβλώσεις και παραμορφώσεις. Φυσικά το σύστημα αλλάζει τη λειτουργία σύμφωνα και με τις επιθυμίες του οδηγού και την κατάλληλη επιλογή στον επιλογέα του «Alfa D.N.A», που είναι σε θέση να ρυθμίσει κατάλληλα τη γεωμετρία του αυτοκινήτου. Ως γνωστό το «Alfa D.N.A» έχει 3 ρυθμίσεις Dynamic (για σπορ οδήγηση), Natural (για κανονικές συνθήκες) και All Weather (για οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης) και επεμβαίνει σε όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου που έχουν σχέση με τη δυναμική του συμπεριφορά: εγκέφαλο κινητήρα, όργανα, VDC (Vehicle Dynamic Control), τιμόνι και πλέον αναρτήσεις. Έτσι στην επιλογή Dynamic τα αμορτισέρ σφίγγουν για καλύτερο κράτημα.

Δεν είναι όμως η ενεργητική ανάρτηση που κάνει τη νέα MiTo MY 2011 «Quadrifoglio Verde» να ξεχωρίζει. Έτσι υπάρχει νέο περίβλημα κάτω από το εμπρός σήμα που διευρύνει το κάτω μέρος, νέα λογότυπα «Quadrifoglio Verde» σε βουρτσισμένο αλουμίνιο πάνω από τα φλας, καλύμματα καθρεφτών, πλαίσια φώτων και πετούγιες σε σατινέ χρώμιο, νέο κάθισμα με το κεντρικό τμήμα του σε Αlcantara και νέες πιο ανθεκτικές επενδύσεις, σπορ εσωτερικό με «totally black» διάκοσμο, δίχρωμες (πράσινες-λευκές) ραφές στα καθίσματα, στο τιμόνι, το χειρόφρενο και τον επιλογέα.

Υπάρχουν επίσης και μερικά νέα στοιχεία επιπλέον εξοπλισμού: ζάντες αλουμινίου 18’’, σπορ καθίσματα Sabelt, με πλάτη από ανθρακονήματα (κατασκευασμένα με τεχνολογία Resin Transfer Moulding που συνδυάζουν την αντοχή με το περιορισμένο βάρος) και κεντρικό μέρος από Alcantara® που φιλοξενεί το λογότυπο της Alfa Romeo.

H έκδοση «Quadrifoglio Verde» εφοδιάζεται με τον πιο ισχυρό κινητήρα της γκάμας, τον υπερσύγχρονο 1,4 MultiAir Turbo 170 HP, που εξασφαλίζει μια μοναδική σχέση βάρους/ισχύος, 6,7 κιλών/ίππο και εμφανίζει μια από τις καλύτερες ειδικές αποδόσεις στον κόσμο (124 ίππους/λίτρο). Το καλύτερο βέβαια είναι πως οι εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε λίγο πάνω από 7 δλ.) συνδυάζονται με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 (4,8 λτ./100 χλμ και 139 γρ./χλμ. αντίστοιχα στο ταξίδι), που θυμίζουν περισσότερο αυτοκίνητο με στόχο την οικονομία, παρά ένα state-of-the-art compact αυτοκίνητο επιδόσεων.

 [/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr