H Alfa Romeo στη Γενεύη θα παρουσιάσει την Mito 2011 η οποία έχει ανανεωθεί στα σημεία καθώς και τη Giulietta η οποία πλέον θα είναι διαθέσιμη και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCΤ με λειτουργία Start/Stop. Η MiTo 2011 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από τον Απρίλιο και θα διαθέτει νέα εξωτερικά χρώματα και νέους υφασμάτινοι χρωματισμούς στο εσωτερικό. Η έκδοση Quadrifoglio Verde θα εξοπλίζεται με τον 1.400αρη MultiAir Turbo κινητήρα απόδοσης 170 ίππων και εξωτερικά διαθέτει νέο προφυλακτήρα και ζάντες 18″ ενώ στο εσωτερικό έχουνε τοποθετηθεί bucket καθίσματα της Sabelt με carbon πλάτη. Η MiTo θα είναι διαθέσιμη πλέον και τον 1.400αρη MultiAir Turbo με τα 135 άλογα ο οποίος θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο TCT που διαθέτει σύστημα Start/Stop. Το κιβώτιο αυτό θα τοποθετηθεί και στην Giulietta 1.4 MultiAir Turbo 170 HP ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και στον 2.0 λιτρο κινητήρα JTDM-2 των 170 ίππων.

Η Facelift έκδοση της MiTo αναμένεται μέσα στο 2012 και θα φορά και τον TwinAir κινητήρα 900cc που θα αποδίδει 105 άλογα και θα έχει μέση κατανάλωση 4.5 λίτρα/100 χλμ.

Περισσότερα στο δελτίο τύπου (στα ελληνικά) που ακολουθεί.

Alfa Romeo MiTo 2011
Alfa Romeo TCT Gearbox

[Πηγή: Alfa Romeo]

Δελτίο Τύπου

Η Alfa Romeo στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

  • Alfa Romeo Giulietta: Πολυβραβευμένη τόσο από τον ειδικό τύπο, αλλά και το κοινό
  • Alfa Romeo MiTo MY2011: Αλλαγές για μία πιο premium εικόνα

Ιδιαίτερο στυλ που ξυπνά δυνατά συναισθήματα και τεχνολογία αιχμής, παρέα με κορυφαίο κράτημα και οδηγική ευχαρίστηση. Αυτές ήταν πάντα και είναι οι αξίες της Alfa Romeo, που την κάνουν να ξεχωρίζει στο αυτοκινητιστικό σκηνικό. Οι ίδιες αξίες και η ίδια φιλοσοφία υπάρχει και στις Alfa Romeo Giulietta και Alfa Romeo MiTo, που εκπροσωπούν επάξια το δυναμικό DNA της ιταλικής φίρμας και συνδυάζουν επίσης χώρους και άνεση. Η γενική ιδέα στον χώρο που έχει η Alfa Romeo στην έκθεση της Γενεύης, συνδυάζει τη φιλοσοφία της φίρμας σε έναν τέλειο συνδυασμό στοιχείων design και τεχνολογίας.

Στο περίπτερο της εταιρείας κυριαρχούν κορυφαίας αισθητικής στοιχεία, όπως γυαλιστερές λακαρισμένες επιφάνειες, δέρμα, ατσάλι και τοίχοι καθρέπτες, με σκοπό να επιδείξουν την προσωπικότητα του κάθε αυτοκινήτου. Όλη η περιοχή της Alfa Romeo εκφράζει ιδανικά την αποστολή της εταιρείας. Το industrial design των αυτοκινήτων με τα state of the art μηχανολογικά επιτεύγματα, συνδυάζεται με τις καθαρές γραμμές και τα σχήματα στον χώρο, σε μία λογική σχεδιασμού με κίνηση, για να δώσει έτσι έμφαση στις βασικές αξίες της μάρκας, την άνεση, τον δυναμισμό και την κομψότητα. Αυτά είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν μία Alfa Romeo ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο, ένα προϊόν που μετατρέπει καθημερινά το μεταφορικό μέσο σε μία δυναμική εμπειρία οδήγησης.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της Alfa Romeo, η νέα Giulietta αποτελείται από μια δυναμική μίξη επιδόσεων, άνεσης και ασφάλειας, καθώς οι εκρηκτικές επιδόσεις συνδυάζονται με τις Euro 5 προδιαγραφές ρύπων, το σύστημα DNA και αντίστοιχα το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Q2, αλλά και την κορυφαία επίδοση στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP. Επίσης η Giulietta πρωταγωνιστεί και σε ό,τι αφορά τους εσωτερικά προσφερόμενους χώρους, με άνετες θέσεις για πέντε άτομα και χώρο αποσκευών 350 lt, με 1.023mm απόσταση μεταξύ των θόλων, που αποτελεί κορυφαία τιμή της κλάσης.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά, συν τοις άλλοις, έχουν γεμίσει με βραβεία την τροπαιοθήκη της Giulietta, τόσο από τον ειδικό τύπο, αλλά και το ευρωπαϊκό κοινό. Μερικά από αυτά είναι: “Auto Europa 2011” (Italian Automotive Specialised Press Association), “Die besten Autos 2011” (Auto Motor und Sport, Germany), “Greek Car of the Year 2011″ (Automotive press, Greece), “Volanted’oro 2010” (Auto Swiat, Poland), “Design Award 2010” (Auto Bild, Germany), “Auto Trophy 2010” (AutoZeitung, Germany), Trophee 2011 (Argus, France – in the “Compacte” category for the Alfa Giulietta 1.6 JTDM 105), “Best Car in Class 2010” (Bilmagasinet, Denmark).

Στην έκθεση της Γενεύης δύο εκδόσεις της Giulietta θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Πρόκειται για την κορυφαία Quadrifoglio Verde 1750 TBi Rosso Competizione (στο ιδιαίτερο αγωνιστικό κόκκινο χρώμα) και μία 1.4 MultiAir Turbo 170 HP με το νέο Alfa TCΤ κιβώτιο και λειτουργία Start&Stop. Αργότερα το νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Alfa TCT θα εφοδιάσει και τον 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων, προσφέροντας ακόμη χαμηλότερα επίπεδα CO2 και κατανάλωσης.

Το περίπτερο της Alfa Romeo δεν θα ήταν πλήρες αν έλειπε η MiTo, που για την περίπτωση έχει φορέσει τις αλλαγές του 2011, οι οποίες θα περάσουν στην Ευρωπαϊκή γκάμα της από τον Απρίλιο. Μερικές εκ των αλλαγών, είναι οι νέες εξωτερικές αποχρώσεις και τα νέα υφάσματα στο εσωτερικό, ενώ υπάρχει πλέον μεγαλύτερη γκάμα από ηλεκτρονικά gadget άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης. Επίσης η κορυφαία QV έκδοση έχει πλέον πιο δυναμική εικόνα, με περισσότερα στοιχεία διαφοροποίησης. Για να γίνει ακόμη πιο… αντιληπτό το διπλό πνεύμα της MiTo, στον χώρο της έκθεσης θα υπάρχει μία ιδιαίτερη εκδοχή της Quadrifoglio Verde, η οποία θα είναι ντυμένη με σπορ καθίσματα της Sabelt, με ανθρανονημάτινη πλάτη, αλλά και μία πιο στιλιζαρισμένη έκδοση του 1.4 Multiair Turbo 135PS με το καινοτόμο Alfa TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύστημα Start&Stop. Μάλιστα η τελευταία MiTo θα είναι βαμμένη στο νέο Bronzo Metal (μπρονζέ μεταλλικό) χρώμα και εσωτερικά θα έχει διπλού χρωματισμού υφάσματα Tecnosilk σε καφέ ανοιχτό και μαύρο, τονίζοντας έτσι τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του μοντέλου.

Alfa Romeo Giulietta: Πολυβραβευμένη τόσο από τον ειδικό τύπο, αλλά και το κοινό H νέα Giulietta δεν αποτελεί μόνο μία καλοστημένη επίδειξη τεχνολογίας αιχμής, αλλά και ένα χρηστικό αυτοκίνητο που προσφέρει μεγάλους εσωτερικούς χώρους και κορυφαία άνεση, με πέντε θέσεις, ενώ παράλληλα είναι το ασφαλέστερο compact μοντέλο (σύμφωνα με τις δοκιμές του EuroNCAP), με συνολική επιτυχία 87/100.

Συν τοις άλλοις, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που αφορούν την ενεργητική και παθητική ασφάλεια της Giulietta, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Από το σύστημα ελέγχου της δυναμικής του οχήματος Alfa DNA (με Q2 ηλεκτρονικό εμπρός διαφορικό, DST και το σύστημα Pre-fill των φρένων), το VDC (που περιλαμβάνει το ASR και το Hill Holder), μέχρι τους 6 αερόσακους, τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας με τον διπλό προεντατήρα και τα καθίσματα με το σύστημα αντιβύθισης. Επίσης η Giulietta εγγυάται για τα υψηλότατα επίπεδα απόδοσης, τεχνολογίας και οικολογίας μέσα από μία μεγάλη γκάμα κινητήριων συνόλων. Όλα τα σύνολα βενζίνης πληρούν τις Euro5 προδιαγραφές, έχουν στάνταρ Start&Stop σύστημα (εκτός της έκδοσης 1.75 ΤΒi 235hp) και έχουν μεγάλα διαστήματα προκαθορισμένης συντήρησης (μέχρι και 35.000 χλμ). Ειδικότερα, ο 1.750 Tbi που φοράει η κορυφαία Quadrifoglio Verde ενσωματώνει τεχνολογίες όπως ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου, ο διπλός συνεχής μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ένα επαναστατικό ηλεκτρονικό σύστημα σάρωσης για την εξάλειψη της υστέρησης του turbo.

Το ασφαλέστερο compact αυτοκίνητο για το Euro NCAP (2010) Η Alfa Romeo Giulietta πέτυχε την κορυφαία διάκριση στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, με συνολικό αποτέλεσμα 87/100 βαθμούς, που την καθιστά το ασφαλέστερο compact αυτοκίνητο όλων των εποχών. Πρέπει να σημειώσουμε ωστόσο, πως από το 2009 ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP έχει συμπεριλάβει νέα στοιχεία στη βαθμολόγηση, κάνοντας ακόμη πιο απαιτητική τη διαδικασία, ενώ όπως είναι φυσικό θα συνεχίσει προς αυτή την πορεία. Γι αυτό μάλιστα η βαθμολογία της νέας Giulietta είναι τόσο σημαντική (97% προστασία ενηλίκων, 85% προστασία παιδιών, 63% προστασία πεζών, 86% συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας), αφού και με τις αυστηρότατες νόρμες του 2012 το μικρομεσαίο της Alfa Romeo θα έχει ασφάλεια 5 αστέρων. Για να επιτύχει μία τέτοια μεγάλη επιτυχία οι μηχανικοί της Alfa Romeo χρειάστηκε να γράψουν πάνω από 15.000 ώρες εικονικών εξομοιώσεων, μέχρι το τελικό στάδιο εξέλιξης της compact πλατφόρμας.

Το καινοτόμο Alfa TCT κιβώτιο ταχυτήτων Ύστερα από το ντεμπούτο του στη MiTo, η Giulietta είναι το δεύτερο μοντέλο του ομίλου, που θα φορέσει το κιβώτιο Alfa TCT και μάλιστα στην έκδοση 1.4 MultiAir των 170 ίππων. Με το νέο αυτό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων η Giulietta επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις και ακόμη καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 218 χλμ/ώρα, ο χρόνος για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα τα 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση τα 5,2 λίτρα/100 χλμ, την ώρα που οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στο εκπληκτικά χαμηλό 121 γρ/χλμ. Το κιβώτιο Alfa TCT θα εφοδιάσει και την πετρελαιοκίνητη Giulietta 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων.

Το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο σύστημα διπλού συμπλέκτη, ενώ οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον ακριβή και εργονομικά εξελιγμένο επιλογέα στο ταμπλό ή μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι για ακόμη πιο σπορ αίσθηση. Ένα από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του είναι η αλληλεπίδραση με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και για να επιτύχει τη μέγιστη απόδοση στον δρόμο, το κιβώτιο TCT συνεργάζεται με το σύστημα πέδησης, τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κινητήρα, το Alfa DNA, το σύστημα Start&Stop αλλά και το σύστημα σταθερότητας.

Εξελιγμένο από την FPT, το TCT κιβώτιο ακολουθεί τη λογική δύο παράλληλων κιβωτίων για κάθε συμπλέκτη, που επιτρέπει να έχει προεπιλεγεί η επόμενη σχέση, με αποτέλεσμα την ελάχιστη απώλεια ροπής κατά την αλλαγή και αντίστοιχα την ελαχιστοποίηση της απώλειας πρόσφυσης. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο του Alfa TCT κιβωτίου είναι η ευελιξία που προσφέρει στις εφαρμογές του, καθότι είναι ιδιαίτερα μικρό σε μέγεθος και σχετικά απλοποιημένο σε λειτουργία.

Alfa Romeo MiTo MY2011: Αλλαγές για μία πιο premium εικόνα Με τον τίτλο του “Auto Europa 2009” καθώς και την πεντάστερη συμπεριφορά της στις δοκιμές του Euro NCAP, η MiTo έχει αποδείξει ότι ο συνδυασμός εικόνας, ιταλικού στυλ, τεχνολογικής υπεροχής και απόδοσης είναι αυτός που κερδίζει. Στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε παγκόσμια πρώτη τις αλλαγές στην γκάμα της MiTo για το 2011, πριν τα μοντέλα περάσουν στην ευρωπαϊκή αγορά τον Απρίλιο.

Μερικές από τις νέες προσθήκες είναι τα νέα ειδικής επίστρωσης μεταλλικά χρώματα του αμαξώματος, καθώς και οι νέες δίχρωμες πολυτελείς επενδύσεις του εσωτερικού. Ένα νέο high-tech υλικό δημιουργήθηκε για τα καθίσματα, που αποτελείται από ένα μαλακό, ελαστικό ύφασμα που έχει μία ιδιαίτερη όψη και υφή σαν μετάξι και έντονα γραφικά στοιχεία, υποστηρίζοντας έτσι την πιο εκλεπτυσμένη λογική της MiTo.

Στο περίπτερο της εταιρείας στη Γενεύη θα παρουσιαστούν οι αλλαγές της MiTo για το 2011, με ένα στιλάτο τρόπο, σε ένα μοντέλο με ιδιαίτερες αποχρώσεις, τον κινητήρα 1.4 MultiAir Turbo κάτω από το καπό παρέα με το Alfa TCT κιβώτιο, ενώ δίπλα θα υπάρχει μία MiTo Quadrifoglio Verde που θα ενσωματώνει μερικά επιπλέον εμφανισιακά χαρακτηριστικά. Μερικά από αυτά είναι ο νέος εμπρός προφυλακτήρας με τα πιο φαρδιά πλευρικά νεύρα που δείχνουν σαν να αγκαλιάζουν την άσφαλτο, όπως επίσης οι νέες 18άρες ζάντες, τα καθίσματα της Sabelt με την ανθρακονημάτινη πλάτη και την τεχνολογία κατασκευής RTM (Resin Transfer Moulding) που προσφέρει μικρότερες διαστάσεις και αυξημένη ακαμψία, αλλά και νέες multimedia επιλογές, όπως η θύρα USB και AUX-in. Στη MiTo Quadrifoglio Verde υπάρχει επίσης η καινοτόμος λειτουργία “Dynamic Suspension”, ενός συστήματος που ελέγχει συνεχώς τα αμορτισέρ και έχει εξελιχθεί με τη συνεργασία των τεχνικών της Magneti Marelli, ύστερα από την αγωνιστική εμπειρία που αποκόμισαν σε πίστες της Ευρώπης.

Εν συντομία, η νέα Alfa Romeo MiTo MY2011 έχει συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα και high-tech φιλοσοφία, με σκοπό να διατηρήσει τη θέση της σαν ένα σπορ compact μοντέλο και να κερδίσει τους πελάτες που ενδιαφέρονται για τις λεπτομέρειες και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Δεν είναι τυχαίος ο συνδυασμός κορυφαίων κινητήριων συνόλων, με τα νέα προηγμένα συστήματα ενεργής ανάρτησης, με σκοπό την προσφορά αυξημένων επιπέδων άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς. Έτσι, με μήκος μόλις 4 μέτρων, η Alfa Romeo MiTo MY2011 αποτελεί αναμφισβήτητα μία “Μηχανή Ενέργειας”, σε ένα πακέτο με στυλ, ευελιξία, οδηγική ευχαρίστηση και τεχνολογική υπεροχή και αντικατοπτρίζεται με τον καλύτερο τρόπο στη νέα διαφημιστική καμπάνια της, που έχει αναλάβει ακουστικά ο διάσημος γάλλος DJ και δημιουργός Bob Sinclar.

Να σημειώσουμε πως η γκάμα της Alfa Romeo MiTo MY2011 περιλαμβάνει δύο turbo κινητήρες πετρελαίου (1.3 JTDM-2 95 ίππων και 1.6 JTDM-2 120 ίππων), τέσσερις κινητήρες βενζίνης (1.4 78 ίππων, 1.4 MultiAir 105 ίππων, 1.4 MultiAir Turbo 135 ίππων και 1.4 MultiAir Turbo 170 ίππων) με αυτόν των 135 ίππων να μπορεί να εφοδιαστεί και με το TCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

  • Darth Phaethon

    Η MiTo παιδιά όχι το MiTo…..

    • μου ξέφυγε το “το”. το διόρθωσα! ;)

  • Mika

    FL ths plakas…Idia mou fainetai..Mpros pisw idia einai..
    Ta xrwmata allaksan mono??Ase pou einai ahdia ayto to skatouli…
    Th maska pou einai san th myth tou Gonzo apo to Muppet show den hkseran na th allaksoun ligo???
    Sth QV,kalytera ta pragmata..Eprepe na ksexwrizei pws einai h dynath ths seiras,mexri twra den fainontan ta lefta pou edines..
    An kai 18ares kai Sabelt tha anebazoun arketa th timh (hdh exoun 1500 eyrw sto Abarth Evo,ekei tha exoun parapanw)

    Erwthsh: Afou einai o idios kinhthras, giati den mpainei to TCT kai sth Mito QV???
    Italoi…Sou bgazoun th psyxh gia na ftiaksoun kati swsto eksarxhs….

  • GNK

    Mika: FL ths plakas…Idia mou fainetai..Mpros pisw idia einai.. Ta xrwmata allaksan mono??Ase pou einai ahdia ayto to skatouli… Th maska pou einai san th myth tou Gonzo apo to Muppet show den hkseran na th allaksoun ligo??? Sth QV,kalytera ta pragmata..Eprepe na ksexwrizei pws einai h dynath ths seiras,mexri twra den fainontan ta lefta pou edines.. An kai 18ares kai Sabelt tha anebazoun arketa th timh (hdh exoun 1500 eyrw sto Abarth Evo,ekei tha exoun parapanw)Erwthsh: Afou einai o idios kinhthras, giati den mpainei to TCT kai sth Mito QV??? Italoi…Sou bgazoun th psyxh gia na ftiaksoun kati swsto eksarxhs….

     

    ΜΥ 2011 είναι όχι FL, το λέει – και σωστά – το άρθρο.

    • σωστός ο GNK! Μικα δεν είναι facelift, MY2011 είναι ;)

  • Mika

    Kala, me mperdepse pou eipwthike pws exei ananewthei sta shmeia…Ananewsh den einai to neo skatouli xrwma, atyxhs prosthiki einai..
    :-)
    Oti kai na einai,tha perimenoume to kanoniko FL tou 2012,gia tis aparaithtes elpizw beltiwseis…
    :D