Σειρά να δούμε έχει το Audi S7 Sportback. Και αυτό φορά τον ίδιο V8 4.0-λίτρων TFSI κινητήρα με τα S6 και S6 Avant απόδοσης 420 ίππων με 550 Nm ροπής. O twin-turbo V8 επιτρέπει στο 5-θέσιο κουπέ να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου S-tronic 7-τάχυτου κιβωτίου. Στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει και εδώ ένα σπορ διαφορικό το οποίο μπορεί να κατανέμει ενεργά την ροπή ανάμεσα στους πίσω τροχούς. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 9.7 λίτρα/100 χλμ χάρη στο σύστημα Start/Stop και στο “cylinder on demand” το οποίο απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους όταν αυτοί δεν χρειάζονται.

Το σασί του είναι μίξη από ατσάλι και αλουμίνιο και είναι κατά 15% ελαφρύτερο σε σχέση με αυτό του απλού A7 Sportback. Η πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει ηλεκτρονικά με τον χώρο των αποσκευών να ξεκινά από τα 535 λίτρα και να φτάνει – μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων – σε 1.390 λίτρα. Τα φρένα του είναι αεριζόμενα μπροστά και πίσω με μαύρες ματ δαγκάνες, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό είναι διαθέσιμα και carbon-κεραμικοί δίσκοι. Πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 245/40. Επιπλέον υπάρχουν και ζάντες 19″ και 20″ στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Έχει μήκος 4.980 mm και από στιλιστικής πλευράς διαθέτει νέο bodykit που αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, νέα μάσκα, πλαϊνά μαρσπιέ, αλουμινένιους καθρέπτες, 4-πλες απολήξεις των εξατμίσεων και είναι διαθέσιμο σε 9 χρώματα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δερμάτινες επενδύσεις Nappa και Alcantara, τα αλουμινένια paddles, τα σπορ καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι, τα φωτιζόμενα μαρσπιέ, τα αλουμινένια πετάλς, το σύστημα MMI, το κόκκινο κουμπί Start Engine, και το λογότυπο S7 το οποίο βρίσκεται σε πολλά σημεία. Τα διακοσμητικά μπορεί να είναι από carbon, από αλουμίνιο είτε από ξύλο (σε 2 αποχρώσεις) ενώ διαθέσιμα είναι και τα δέρματα Milano και Valcona.

Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά καλούδια όπως το μεγάλο MMI με WLAN, Bluetooth και τηλέφωνο, το σύστημα ήχου Bang & Olufsen με 15 ηχεία, LED φωτιστικά σώματα, κρυφός φωτισμός, head-up display, βοηθός παρκαρίσματος με κάμερα 360 μοιρών, αυτόματο πορτμπαγκάζ, καθίσματα με σύστημα μασάζ και άλλα πολλά.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012 με τις τιμές ακόμη να μην έχουνε ανακοινωθεί.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

World Premiere of Audi S Models at the IAA 2011

  • Audi presents the S6, S7 Sportback and S8 high performance models
  • Newly-developed 4.0-Liter V8 with up to 520 horsepower
  • Ground-breaking efficiency with systems such as “cylinder on demand”

Audi will present its new S models for the first time at the 2011 Frankfurt Auto Show (IAA). These models are characterized by power combined with appropriately low fuel consumption. The engine down-sizing strategy of the brand with the four rings has reduced the fuel consumption of the S6 by as much as 25 percent whilst offering sportier driving performance.

The Audi S7 Sportback

The Audi S7 Sportback uses the same engine as the S6 and S6 Avant, the new 4.0 TFSI with 309 kW (420 hp) and 550 Nm (405.66 lb-ft) of torque. The twin-turbo V8 accelerates the five-door coupe from 0 to 100 km/h (62.14 mph) in 4.9 seconds, and top speed is limited to 250 km/h (155.34 mph). The cultivated eight-cylinder, which uses Audi’s “cylinder on demand” technology under part load, consumes on average just 9.7 liters of fuel per 100 km (24.25 US mpg).Much of this groundbreaking efficiency can be attributed to the lightweight body. A hybrid aluminum construction, it weighs roughly 15 percent less than a comparable all-steel body. Lightweight components include the long rear hatch that opens and closes electrically as standard. Beneath it is a luggage compartment with a volume of 535 liters (18.89 cu ft), which increases to 1,390 liters (49.09 cu ft) with the rear seat backs folded down.

Drivetrain and chassis

Power transmission in the Audi S7 Sportback is provided by the dynamic seven-speed S tronic and the quattro permanent all-wheel drive system with a self-locking center differential and torque vectoring. The optional sport differential from Audi distributes the power in variable proportions between the rear wheels.The S7 Sportback comes standard with the adaptive air suspension sport and the Audi drive select dynamics system. Mounted behind the 19-inch wheels are large, internally ventilated disc brakes front and rear. Their matt black calipers sport S7 logos up front. Carbon fiber-ceramic discs are available as an option.Other chassis options include 19- and 20-inch wheels and dynamic steering, which varies its ratio as a function of speed.

Body and design

The design of the Audi S7 Sportback is seamless. The long engine hood, the long wheelbase and the short overhangs create perfect proportions. The low, dynamically tensioned roof line gives the five-door model the character of a coupe. At highway speeds, a rear spoiler extends from the rear hatch to improve stability.Subtle yet eye-catching details signal the top position in the model series occupied by the 4,980-millimeter (16.34 ft) S7 Sportback. These can be found at the single-frame grille, the front bumper, the side mirrors, the sills, the rear bumper, the diffuser and the tailpipes. Nine exterior colors are available, including the exclusive shades Estoril Blue, crystal effect and Prism Silver, crystal effect. The body is decorated with S and V8 T badges.

Interior

The S7 Sportback shows its sporty character in the interior, too. This can be seen in numerous details – the S badges, the red ring on the start-stop button, the S7 logo in the illuminated door sill trims, the aluminum strip on the S tronic selector lever and the aluminum shift paddles. The footrest and the pedals are made of stainless steel, and the soft keys of the MMI operating system are in an aluminum-look finish.

Customers can choose decorative inlays in standard aluminum, carbon, natural fine grain ash and layered Beaufort oak. Black, lunar silver and goa beige (only for the seat upholstery) comprise the color palette for the headlining, instrument panel, carpet and seats. The standard seat upholstery is a combination of Pearl Nappa leather and Alcantara, with the leather grades Milano and Valcona available as options.

Audi equips the S7 Sportback with height-adjustable S sport seats with power lumbar supports as standard. Comfort seats and regular seats are available as options. The backrests of the S sport seats are embossed with S logos.

Equipment

Delivery of the S7 Sportback is scheduled to begin in spring 2012. Among the standard equipment highlights are the xenon plus headlights with LED daytime running lights, the driver information system with color display and the versatile MMI radio plus audio and operating system. Both information hubs are easy to operate.

The S7 Sportback can be optionally equipped with all of the high-end extras of the model series. Moreover, all driver assistance and infotainment systems are available, including the Bluetooth online car phone that connects the S7 Sportback with the Internet.

  • Manos p.

    ερωτας!!

  • fatals

    To πιο ομορφο sportback για μενα!

  • Γιάννης

    Αν και συνήθως μου αρέσουν περισσότερο οι mercedes και οι bmw αυτό το audi είναι απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.

  • MrProudGreek

    Mmmmmmm…

  • Το ομορφότερο Audi, κατά τη γνώμη μου! Το αυτοκίνητο είναι απλά εκπληκτικό!

    • Mika

      Oh yes…..To exeis dei apo konta????
      Exw dei to aplo A7 se event ths Audi….Einai pragmatika apithano,den xortaineis na to xazeyeis…
      To S7, einai executive jet gia poly yperhxhtikes katastaseis..
      Pou na erthei kai to RS7!!!
      LOL…

    • Γιάννης

      Πριν από κάνα 4μηνο ήμουν στη Βουδαπέστη και είχαν κάτι οι υπουργοί οικονομικών της Ευρώπης, εκεί έπρεπε να δεις… πέρασαν καμιά 20αριά Α7 από μπροστά μου, κοίταγα σαν χαζός…

    • Ας ήταν ένα άρθρο της Audi που να μην ανταλλάξουμε σχόλια!!! LOL!!!

      Δυστυχώς, δεν το έχω δει από κοντά…

      Το μπροστινό μέρος είναι απίστευτα… ερωτεύσιμο!!!!

      Μπράβο Audi!!!!!!!!

    • Mika

       Xaxaxa..Etsi…
      :-)
      George,apo konta einai akoma kalytero…Kai to eswteriko tou einai apisteyto..
      Olo to aytokinhto,se ka8hlwnei na to koitazeis san mia wraia gkomena pou den mporeis na pareis ta matia sou apo panw ths!

  • Antonyhop

    Οταν βγηκε, και εβλεπα φωτογραφιες, δεν μου αρεσε καθολου το πισω μερος….   Μετα ετυχε να το δω απο κοντά και αλλαξα γνώμη !!

  • Thanoulis1993

    Ωραιο αλλα το πισω μερος με χαλαει λιγο.Σαν χοντροκομμενο ειναι….