Έχουμε διαβάσει πάρα πολλά σχετικά με τα Toyobaru που ετοιμάζουν εδώ και χρόνια οι Ιάπωνες. Ο αρχιμηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada σε πρόσφατη συνέντευξη στο The Truth About Cars δήλωσε ότι το FT-86 θα έχει την ίδια οδηγική αίσθηση και επαφή με τον δρόμο, με αυτή που προσφέρει το Nissan GT-R. Συγκεκριμένα δήλωσε:

Τα δυνατά sport cars, χρησιμοποιούν αρκετά ηλεκτρονικά έτσι ώστε ο καθένας πλέον να μπορεί να τα οδηγήσει, αλλά εμείς αποφασίσαμε να μην ακολουθήσουμε τον δρόμο αυτό. Από την πρώτη φορά που παρουσιάσαμε το πρωτότυπο, βασική μας ιδέα ήταν να κάνουμε τον οδηγό να βρεθεί ξανά πίσω από το τιμόνι, όπως γινόταν στα παλιά sport cars, μειώνοντας τα ηλεκτρονικά, όσο το δυνατόν περισσότερο.


Επιπλέον δήλωσε ότι η ομάδα ανάπτυξης του αυτοκινήτου, έχει μιλήσει με οδηγούς, fans αλλά και κατόχους sport cars όλου του κόσμου, οι οποίοι δήλωσαν ότι δεν θέλουν το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου, αλλά ένα αυτοκίνητο που θα προσφέρει ξανά την παλιά “καθαρή” αίσθηση οδήγησης, απαλλαγμένη από τα ηλεκτρονικά.

Δεν ξέρω κατά πόσο η Toyota το έχει πετύχει, αλλά ο Tada ολοκλήρωσε τη συνέντευξη του, λέγοντας ότι το FT-86 θα έχει το χαμηλότερο κέντρο βάρους οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου παραγωγής που κυκλοφορεί αυτή τι στιγμή.

[Πηγή: The Truth About Cars]

  • Costelo

    Καλη μαγκια αυτο με το να μην εχει πολλα ηλεκτρονικα,για να δουμε και τη συνεχεια που δειχνει ενδιαφερον.

  • david17

    auta einai kala nea !!

    logika tha ta exei olla ta ilektronika alla tha eiparxi dinatotita na ta apenergopiis olla !!

  • nikxan1

    η αληθεια ειναι οτι, το κακο με τα ηλεκτρονικα, εχει παραγινει.
    ναι, οκ, εχουμε πιο πολυ ασφαλεια, καιμε λιγοτερη βενζινη, εκπεμπουμε λιγοτερο, αλλα εχει γινει το ιδιο ευκολο και ανευ σημασια, οσο το να μπω να κατσω στην τουαλετα μου με το περιοδικο.
    ημιαυτοματα κιβωτια με 3000 ταχυτητες, TRACTION-CONTROL που δεν απενεργοποιουντε τελειως, τιμονια που μαλακωνουν, και ενα σωρο αλλα περιττα και αχρηστα. θυμαμαι τα παλια ΜΚ2 που απαιτουσαν να εισαι αντρας, να το λεει η καρδια σου και τα χερια σου, αλλα το χαμογελο και η ικανοποιηση που αποκομιζες, αξιζε ολο το χρυσαφι του κοσμου.
    αν ειναι ετσι οπως το λενε, με λιγα ηλεκτρονικα, πισω κινηση, χαμηλο κεντρο βαρους και ηχο μποξερ, και τον οδηγο να εχει το 101% του ελεγχου του οχηματος, νομιζω οτι θα εχει τοσο μεγαλη απηχηση, που εν τελει, και οι υπολοιποι κατασκευαστες, θ’ακολουθησουν τον δρομο αυτο.

  • cfu

    etsi bravo den mas endiaferi na einai grigoro, alla na teleio stin odigisei
    to perimeno pos kai pos ayto to amaksi tha einai kai xeirokinito !!!apla teleio

    megalo paradeigma ta Lotus,pou den einai kai ta pio grigora alla h odigisei se kavl…i

    • ακριβώς, αν μπεις στο τρυπάκι να έχεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα είναι πιο γρήγορος από σένα.

      Τα αυτοκίνητα πλέον έχουνε χάσει το “fun to drive” και να το καταφέρουν οι Ιάπωνες με τα toyobaru τότε βλέπω το αυτοκίνητο αφήνει εποχή παρότι δεν θα βάζει και φωτιά στην άσφαλτο από πλευράς επιδόσεων

  • όταν οι ιάπωνες καθυστερουν την ανάπτυξη κ εξέλιξη ενός αυτοκινήτου φτιάχνουν διαμάντια (βλέπε LFA 10 χρονια, GT-R 5 χρονια)
    μακάρι τα λόγια του κυρίου να εκφραστούν απόλυτα απο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
    με τιμή μέχρι 35.000 το έχω αγοράσει απο σήμερα!!
    loool

    • $14578045

      Δυστυχώς αυτή η τιμή θα ισχύει στην Ευρώπη και όχι στην Ελλάδα…

    • για ευρώπη είχε ανακοινωθεί ότι θα είναι γύρω στα 28.000…γι’αυτο βάζω ένα καπέλο γύρω στα 7-10.000 για ελλάδα…

    • Mika

      Efoson to Toyota mallon tha einai atmosfairiko, kala tha einai ta 35000.Parapanw den leei..
      LOL!!!!
      An to kalo Subaru bgei se turbo,opws eikazetai,ekei tha einai ta wraia glentia, alla ekei tha milame gia 50aria….

    • Rabican

      αμα ψαξεις λιγο στο net, στην αρχη (2006 αρχες αν θυμαμαι καλα) ειχαν πει οτι ο διαδοχος του ΑΕ86 θα επαιζε στα 1000-1100 κιλα και με ΠΟΛΥ χαμηλη τιμη. κατι τιμες 15Κ δολλαρια θυμαμαι εγω.. τωρα πως φτασαμε στα 35Κ+ δεν ξερω…. αλλαξε σημαντικα το αρχικο πλανο. κριμα, γιατι ετσι δεν προκειται να γινει ευκολα αποκτησιμο απο πολλους.

  • Monder

    gazokiller auto to autokinhto 8a einai diamanti alla sto gamo elladistan to vlepw na kanei kamia 50.000 to ligotero logo forwn k allwn malakiwn opws to GTR apo 60.000e ftanei ston diplasiasmo tou 120.000e dld eleos me thn tritokosmikh xwra pou zoume ante na paroume ptuxio na thn kanoume

  • Monder

    opote na eimaste kala na to paroume otan bgei pragmatika einai panemorfo elpizw na einai k odhgikh empireia 

  • Phaethon

    Άντε ρε ΤΟΥΟΤΑ βγάλε το επιτέλους!!!!!!!!!!

  • MrProudGreek

    Παντως ειναι πανεμορφο!

  • Automan

    Λέω να πουλήσω τα πάντα, να αγοράσω ένα και να μετακομίσω μέσα… ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!!!!!!!!!

  • Sokratis13

    κατι σαν να ηξερα που πουλησα το μαζντακι μου…οσο για τα 35 χιλιαρικα ,λιγο χλωμο το κοβω παιδια.οταν το γιαρις μπορει και φτανει στα 18 χιλιαρικα στην πιο πλουσια εκδοση του,αυτο σιγουρα θα ξεκιναει απο τα 40+ … δυστυχως.

  • Tsou Kostas

    Μακαρι να ειναι ετσι, αντε γιατι μετα το celica ολα τα toyota ειναι ψυγεια με τροχους…

    • hellboy

      μετα την σουπρα θα ελεγα!!!!!!!!

    • Tsou Kostas

      για λογικο κοστος μιλαμε ρε αδερφε, αυτο τους ελειπε να μην κραταει ουτε το supra…
      παντως οταν βλεπω corolla με ζαντολαστιχα και μπουρι κατουριεμαι στο γελιο…

    • Mika

      kai liga les….

  • Beatforspeed

    Ισως να .χρειαζεται χρονος για να συνηθισουμε το περιπλοκο σχημα κ να αρεσει κ πιο πολυ.Ομολογω πως δεν εχω δει αλλο αμαξι οπου το καθε σημειο του να εχει αναφορες κ σε αλλο μοντελο,πολλες ομως,απο z4 coupe πλαι πισω κ m3e92 στα βραγχια κ πινελιες απο διαφορα ferrari,εως κατι ds3 μπροστα προφυλακτηρας,s2000 οπως κατεβαινει το δεξι φτερο οπως φαινεται στην φωτο 10,κατι απο R8 στα φαναρια,κατι απο Giullietta στην γενικη ιδεα των πισω φαναριων,208 στο πως καταληγει ο προφυλακτηρας εμπρος κατω στην φωτο 8.Το αταιριαστο ειναι οτι εχει σημεια σαφως φρεσκα κ πολυ μοντερνα πχ φαναρια,χερουλια,καθρεπτες κτλ,με μιξη παλιων οπως γραμμη γυρω απο παραθυρα,μπροστινο φινιστρινι,υαλοκαθαριστηρες hiace στην φωτο 10(ανακαλυφθηκαν με λαστιχο σκετο Πριν χρονια,δεν το εμαθαν?)Μηπως επαθα εγκεφαλικο,βλεπω σημεια απο 30 αμαξια,απιστευτο!(βεβαια υποκειμενικα ολα αυτα).Μπραβο για την κινηση να δραστηριοποιηθουν παλι σε κατι σπορ κ ιδιαιτερο,αλλα κ για τις δηλωσεις που θα καλλιεργουν οπαδους τυπου impreza,m3,gtr.

    • Tsou Kostas

      νομιζω οτι οποιο αυτοκινητο και να αναλυσεις με αυτον τον τροπο, θα βρεις ομοιοτητες με καποιο αλλο… ειδικα στα γιαπωνεζικα, και ευτυχως δλδ, γιατι οταν δεν αντιγραφουν το αποτελεσμα ειναι ακομα χειροτερο!!!

    • Beatforspeed

      Οντως εχεις δικιο κ στα 2.Σαν συνολο πρεπει να κρινεται κ ποιους αντιπροσωπευει.Οσο για τους Γιαπωνεζους πραγματι ειναι ικανοι απο το παρουσιασουν τεχνολογικα κ σχεδιαστικα διαμαντια κ επινοησεις στο χωρο του αυτοκινητου ισως κ ανωτερα απο Ευρωπαιους-στα παγκοσμια μοντελα τους,μεχρι το να βγαλουν κατι ακατανοητο που για μας δειχνει οτι ναναι κ σχεδιαστικα να ειναι απαισιο κ μες την κακομοιρια στα δικα τους μοντελα(ενταξει,μιλαμε για αλλο πολιτισμο,κατανοητο ειναι)

  • Exo_polo

    πανεμορφο αυτοκινητο, μακαρι να γινει ο νεος βασιλιας το φτιαγμενων οπως πχ Supra που το θεωρω αυτοκινητο ομορφο ακομη και σημερα

  • sofokles5 (ex sofokles)

    stis photo mono concept dn fainetai. to amaxi einai sxedon etoimo…