Ο Μichael Stoschek ανακοίνωσε ότι θα πάει και αυτός το νέο του δημιούργημα στη Φρανκφούρτη. Ο λόγος για τη νέα Stratos η οποία αρχικά ήταν να περάσει σε περιορισμένη παραγωγή, αλλά Ferrari έχει διαφορετική άποψη αφού οι Ιταλοί δεν συναινούν στο να κατασκευαστούν αυτά τα λίγα αυτοκίνητα ούτε από τον Pininfarina ούτε από οποιοδήποτε άλλο προμηθευτή που συνεργάζεται.

Αυτό δημιουργεί ένα τεράστιο πρόβλημα αφού ο Stoschek δεν θα μπορεί να κατασκευάσει τα αυτοκίνητα (40 άτομα μέχρι στιγμής έχουνε δηλώσει ότι θέλουνε να το αγοράσουνε) παρότι ο οίκος Pininfarina αρχικά ήταν αυτός που έφερε στη ζωή τη νέα Stratos. Με την απόφαση αυτή της Ferrari, ο Pininfarina έχει δεμένα χέρια αφού δεν μπορεί να κατασκευάσει κανένα σώμα χωρίς να πάρει την έγκριση από την Ferrari.

Ο Stoschek ασφαλώς και δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και ήδη εξετάζει να βρει νέους προμηθευτές που θα μπορούν να του κατασκευάσουν τα αυτοκίνητα. Μάλιστα δηλώνει ότι αυτή τι στιγμή γίνονται οι κατάλληλες επαφές με τους προμηθευτές έτσι ώστε να βρεθεί λύση σύντομα.

Η νέα Stratos κατασκευάζεται πάνω σε ένα τροποποιημένο σασί της Ferrari F430 Scuderia ενώ φορά και τον κινητήρα της, έναν V8 4.3 λίτρων που αποδίδει 540 άλογα στις 8.200 σ.α.λ με 50 κιλά ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3.3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 274 χλμ/ώρα λόγω νέου πίσω άξονα ο οποίος όμως θα βελτιώσει περαιτέρω τις τιμές επιτάχυνσης.

Να θυμίσω ότι κατά την διάρκεια των δοκιμών της νέας Stratos, ο Stoschek την είχε πάει και στο Maranelo όπου ο πρόεδρος της Ferrari, o Luca di Montezemolo την είχε οδηγήσει και είχε φανεί ενθουσιασμένος με τις επιδόσεις της. Το τι ακριβώς έγινε στη συνέχεια και στράβωσε η Ferrari, είναι κάτι που μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ.

[Πηγή: New Stratos]

<strong>Δελτίο Τύπο</strong>υ

The New Stratos at the IAA

The Lancia Stratos’ successor was developed on behalf of and under the direction of Michael und Maximilian Stoschek. Both are associates of the family-owned Brose Group, a global specialist in mechatronic products and electric drives for vehicles.

There are more than 2,000 engineers and technicians working for Brose on product and process innovations – and they enthusiastically embraced the New Stratos project. Efficiency, functionality and extremely light weight were the targets in the development of innovative solutions for the mechanics, electrics and electronics of: – windows – door locks – door stops – seat adjustment – front and rear hood closures.

Not only was the New Stratos the focus of overwhelming media attention following its official presentation, it also received numerous accolades throughout 2010, including:

Car of the Year Award 2010: 1st place, sports cars (Classic Driver) “Best Sports Car 2011” (Top Gear) Coolest Cars Worldwide: 3rd place (Autobild)

From the 15th to the 25th of September 2011, the New Stratos will be on exhibit at the Frankfurt Auto Show. Interested parties are warmly invited to visit the Brose stand in Hall 4.0, in the Europa Room.

  • Επισκέπτης

    polu oraia h stratos alla tha tin protimousa me to palio shma tis lancia ( gt h fiat to allakse dn mporo na katalavo!!!)

  • hellboy

    στην φεραρι δεν αρεσε οτι ενα αυτοκινητο του ομιλου(στρατος 1) αναγενηθηκε χωρις την συγκαταθεση τους(κερδος)….καθως να θυμισω οτι η φεραρι κατα το παρελθον εκλεισε αρκετα μαγαζακια που κανανε ρεπλικες των αυτοκινητων της!!!!!!

  • Solomon

    Τη βρισκω απλα ασχημη,ενταξει ,ok, κουβαλαει ενα βαρυ ονομα,αλλα οχι επειδη τη λενε Stratos σωνει και καλα να βγουμε να πουμε πωπω τι πανεμορφη η “νεα” Stratos,αποτυχημενη προσπαθεια για μενα.Στη πιστα μπορει να ειναι σουπερ,να πεταει,να κανει παπαδες,σαν σχεδιαση ομως…δεν.

    • hellboy

      οι μονες διαφορες ειναι οτι η καινουργια-ας την πουμε ετσι- δεν εχει αναδυπλουμενα φωτα και εχει σποιλερ στον μπροστινο προφυλακτηρα!!!!!!

  • Mika

    Kala tha kanei o Stoschek na epimeinei kai na ftiaksei ayth th koukla gia na th xaroun aytoi pou theloun, para tous kompleksismous ths Ferrari…..

  • Tsou Kostas

    μαγκια θα ηταν να το εβγαζε η φιατ και να μοιραζοταν τα παντα με το 4C… εκει θα ειχε μελον. Τωρα 40 κομματια με κοστος ferrari και υποστηριξη Wartburg… χεσε ψηλα και αγναντευε… 

  • georgeiapwnas

    sxediastika einai polu paliomoditiko exei xasei epoxes o tupos…

  • δε νομίζω ότι το video με τον montezemolo αποδεικνύει ότι η προσπάθεια του strosek δεν εχει την υποστήριξη της ferrari!
    δεν άλλαξε τπτ!!

    • hellboy

      καπου στα χρηματα χαλαστηκαν και γι΄αυτο χαλασε και η σχεδον ετοιμη δουλεια.