Οι Hyundai και η Kia είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουνε κάνει τεράστια άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια. Και οι δύο εταιρίες έχουνε παρουσιάσει αξιόλογα αυτοκίνητα και το κοινό δείχνει να τα προτιμά. Αυτό έκανε τις εταιρίες να αναθεωρήσουν τους στόχους τους σχετικά με τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη. Σύμφωνα με το AutoNews η Hyundai αναμένει πλέον να πουλήσει 405.000 μονάδες μέσα στο 2011, 5.000 παραπάνω από τον αρχικό στόχο. Η Kia από την μεριά της ανακοίνωσε ότι αναμένει να πουλήσει 293.000 μονάδες, 8.000 περισσότερα από το αρχικό στόχο των 285.000 μονάδων.

H Hyundai τους πρώτους 8 μήνες του 2011 έχει πουλήσει 254.819 αυτοκίνητα (+9.1% σε σχέση με το 2010), κάνοντας την Κορεατική εταιρία να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία της Ασίας στην Ευρώπη. Η Kia πούλησε 175.806 μονάδες τους πρώτους 8 μήνες, +3.7% σε σχέση την αντίστοιχη περίοδο του 2010.

[Πηγή: AutoNews | ROBYN BECK/AFP/Getty Images]

  • hellboy

    τα παλικαρια απλα πηγαν απο την εποχη των σπηλεων στην βιομηχανικη επανασταση!!!!!!!!!!!

    • έκαναν τεράστια άλματα! τα νέα Hyundai και Kia δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα Γερμανικά/Γαλλικά/Ιταλικά/Αμερικάνικα μοντέλα

    • Theodbart

      Πείτε την αλήθεια, οι δύο αυτές εταιρίες σας έχουν πληρώσει… Δεν εξηγείται αλλιώς…Άκου δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα…(Ιεροσυλία τουλάχιστον). Άσε που εκτίθεστε κιόλας με τα λεγόμενα σας!
       

    • hellboy

      προφανως δεν εχεις μπει ποτε σε χιουνται?!!

      ΥΣ ρε π…… μου και μετα λετε εμενα οτι φοραω παροπιδες και κανω φασαριες και κολλημενο….

    • Που είναι ο gazo γμτ;;;;; :D :D :D

    • Μας έχουνε πληρώσει;;;; Το ακούσαμε και αυτό… Οκ, είναι από από τις μπούρδες που ακούμε κατά καιρούς. Πάμε παρακάτω…

    • Estrella_t

      Σκέφτομαι να πάρω Hyundai i30….Αξίζει??

    • hellboy

      αξιζει να πας να το δεις απο κοντα στην αντιπροσωπια και να περιμενεις το καινουργιο-που παρουσιαστηκε πριν μερικες μερες.παντως φιλος μου το εχει  2,5 χρονια και ειναι μια χαρα το αυτοκινητο εχει παρει την καλη εκδοση με την ηλιοροφη.δεν του εχει βγαλει κανενα προβλημα απο οσο ξερω,εχει κανει 65χιλ χλμ.ειναι πολυ ικανοποιημενος!

    • Theodbart

      Αυγούστη είπες???

    • hellboy

      @theodbrat δεν εγραψα το ΥΣ για εσενα.γενικο ηταν.αν θελεις διαπληκτησμους υπαρχουν τα οπαδικα σιτε που μπορεις να το κανεις ανετα.

    • Estrella_t

      Παράτα τον αυτόν…ας πάει να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο,που έχει και άποψη για τα Hyundai!!!    
      Η ένδοξη ελληνική αστυνομία είναι χαζή δηλαδή???

    • ο λογοσ πυ πηρε η αστυνομια και γενικα το δημοσιο χιουνται ειναι οικονομικοσ και μιζαδορικοσ!!!!
      η χιουνται εκνανε απλα την καλυτερη προσφορα και εδιωξε το στοκ που ειχε με τα 2.000 μοτερ που πλεον δεν αγοραζοντε απο τουσ ελληνεσ λογο φορολογιασ!!!!
      τωρα που 8α σκασουν τα 1.6Τ δεσ αν παρει τιποτα το δημοσιο….παλι 2λιτρα 8α παρει!!!!!!το στοκ!!!!!
      υ.γ οταν λεω οικονομικο οχι πιο φτηνο σαν λιανικη αξια…αλλα σαν πακετο προσφορασ!!

    • σωστός!

    • Estrella_t

      Θα παω αύριο κιόλας στην αντιπροσωπεία να το δω,αλλά τι λεω??Αύριο είναι Σάββατο,δεν κρατιέμαι!!!!!!!!!!!Υ.Σ Ανοίγουμε και κανένα λεξικό όμως εεε??

    • hellboy

      εχω χρονια που τελειωσα το σχολειο και με τον διαολο(pc) εγραφα αγγλοελληνικα η αγγλικα,και χανω μερικα ω-ο,ε-αι,ει-η-ι!!!δεν ειναι θεμα αμαθειας θεμα συνηθειας!αμα εντωπισω την 10τη φορα κατι το διορθωνω!
      οσο για το οχημα υπομονη δεν φευγουν οι μαντραδες!!!!:)

    • Όποιος θέλει να διαβάζει σωστά ελληνικά ας μην μπαίνει στο autoblog αλλά ας ανοίξει το λεξικό του Μπαμπινιώτη Δεν είναι σκοπός να κριτικάρουμε την γραφή του καθενός εδώ, αλλά να γράφουμε ελληνικά και όχι greeklish. Και τέρμα ανορθόγραφη να είναι μια πρόταση, φτάνει να είναι στα ελληνικά. 1000 φορές καλύτερα

    • εσύ γιατί μιλάς για λεξικό; υπάρχει πουθενά στην ελληνική γραφή το σύμβολο “?” ;;;; Μην σου θυμίσω και άλλα που έχεις πετάξει κατά καιρούς. Πω ρε όρεξη που έχετε βραδιάτικα!

  • Mika

    Koitaza se periodika to neo Kia Picanto me endiaferon..Poly kalo mikro,kai poly amaksi gia ta lefta toy…Malista to bgazoun kai koryfaio ayth th stigmh, mposta apo Spark, twrino Panda,Aygo klp..
    Alla kai to neo Rio einai epishs kalo..
    Ta nea Sportage kai Ix35 einai eth fwtos apo ta prohgoumena..
    Kai to lew egw pou akouga koreatiko kai epefta sto patwma apo ta gelia…

    • μια από τα ίδια ρε Μίκα! Πραγματικά όποιος πιστεύει ότι τα Κορεάτικα πλέον είναι αυτά που ήξεραν πριν από 5-10 χρόνια είναι γελασμένος! Τα αυτοκίνητα θα το ξαναγράψω, δεν έχουνε να ζηλέψουν τίποτα από τα Γερμανικά/Γαλλικά/Ιταλικά/Αμερικάνικα μοντέλα

    • Mika

      Symfwnw apolytws…
      To picanto einai ena teleio mikro gia 2o toutou mias neosystaths oikogeneias…To lew,xwris ixnos eirwneias..

      P.S. Emena na me sygxwreseis pou grafw greeklish..
      Mou bgainei pio grhgora,to exw ksanapei!!!
      LOL…

    • Τι να σε κάνω εσένα, στο έχω πει τόσες φορές αλλά λόγω αγάπης στα Γερμανικά τουτου συγχωρείσαι :D :D :D :D

    • Mika

      Axaxaxa..Merci…

      Ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου κυριε Autoblogger!!!!
      LOL…..

    • Μας έπιασαν οι Αγάπες βραδιάτικα. sneak peak το σαββατιάτικο babe για αύριο ;)

    • 3 ΚΚΚΚωλαρεσ μαζεμενεσ!!!!!!  ¨-) καλο!!!!!

    • hellboy

      δίλημμα!!!!!!!!!!!!!!!

    • κρατήστε τα σχόλια για αύριο… ;) ;) έχει ήδη προγραμματιστεί να ποσταριστεί αύριο το βράδυ ;)

    • plaka μασ κανεισ??? δεν κρατιομαστε!!!!!  αχαχααχ
      μασ πεταξεσ το τυρακι τωρα και τσιμπησαμε!!!!!  LoL LOL LOL LOL

    • αυτό δεν είναι απλά τυράκι! κεφάλι ολόκληρο είναι!! χαχαχχα

    • Mika

      Ante re sy..Xwse..
      Barethika na diabazw ta 1500 posts sto i30!!!
      LOL

    • “Τρι-λημμα” χαχα!

    • ΚΩ-λαστήριο!

    • axaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxax
      axxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxxaax
      axxaxaxaxaxaxaxaxaxxxaxaxaxa

  • καλά, μείνετε με τις παρωπίδες σας με τα Γερμανικά. Οι Ασιάτες έχουνε κάνει τεράστια άλματα τελευταία. Αν κάποιος είναι κολλημένος με τα Γερμανικά και μόνο (μην ξεχνάτε, και εγώ γερμανικό έχω) τότε πρέπει να αναθεωρήσει. Τα νέα Kia είναι τέρατα αξιοπιστίας, ομορφιάς και design

    Για τα Hyundai τι να πω;;; όλα τα νέα “i” είναι όχι απλά όμορφα, αλλά πολύ ομορφότερα από όλα τα αντίστοιχα Γερμανικά. Με αποκορύφωμα το νέο i30. Θα το λέω συνέχεια ότι το νέο i30 θα κάνει τρελές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Τώρα κάτι Αυγούστιδες και κάτι ειρωνικά σχόλια δεν τα σβήνω. Τα αφήνω αν και είστε τυχεροί που πλέον δεν υπάρχει κουμπάκι dislike! Θα σας κοκκίνιζαν κανονικά

    • hellboy

      σε ευχαριστω που με ανεχεσαι ΑΒ τοσο καιρο.
      παραπανω εξεφρασα μια μικρη αγανακτηση!:)
      ευχαριστω για την ανωχη και ολα τα υπολοιπα παιδια!

    • ;) ανέχομαι; Μην λες βλακείες! μια χαρά γράφεις ;) άσε τους κακεντρεχείς να ασχολούνται…

    • Theodbart

      Λοιπόν αύριο όλοι σε Hyundai kai KIA!!! Πάμε γερά βρε Κορεάτες που σας θάβουνε…Εξάλλου μια ζωή best sellers είχανε!!! Είτε ήταν “i” είτε atos είτε sportage είτε accent… Ωστώσο μην ξεχνάτε το value for money
      Υ.Σ. Διάβασα αγγελία για ανταλλαγή Golf GTI me i30 (2012). Ενδιαφέρεται κανείς;;;

    • αν φορέσει δυνατό κινητήρα το αγοράζω ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ. και στο λέω, μόλις έρθει το i30 θα πάρω τηλ την Hyundai να μας δώσει ένα για πολυήμερο test drive. εκεί θα σε δω μετά τι θα έχεις να πεις.

      Μην μπερδεύεις την αγορά την Ελλάδας με την παγκόσμια αγορά, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ οι Κορεάτες δεν είχανε τρελές πωλήσεις με τα αυτοκίνητα τους σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη μόνο στην Ελλάδα έκαναν αυτά τα νούμερα επειδή ήταν πολύ φθηνά. Στην Αμερική δε, πάτωναν. Και οι Αμερικάνοι δεν έχουνε πρόβλημα με φορολογία, κυβικά, καύσιμα κτλ. Βλέπεις τι τρελή άνοδο έχουνε κάνει τα τελευταία χρόνια; και κάτσε τώρα που μπλέχτηκε στον σχεδιασμό τους, το ευρωπαικό γραφείο στη Κολωνία, δες τι ομορφιές βγάζει (i30, elantra, genesis coupe, veloster κτλ)

    • Mika

      An opws akougetai, baloun neo 1.6 turbo sto ix35, to xtypaw aneta ki egw…
      ;-)

    • παντού θα τον βάλουν αυτόν. φαίνεται κινητήρας πασπαρτού ;)

    • Theodbart

      Παιδιά με πείσατε!!!
      Πραγματικά κάτι χαζοαμερικάνοι-χαζο΄ι΄ταλοί-χαζογερμανοί δεν έχουν πλέον θέση στην Ελληνική οδική πραγματικοτητα! Εξάλλου τι καταφέραν κι αυτοί; Εκατό χρόνια τους πήρε να μάθουν όσα κάποιοι άλλοι πραγματοποίησαν σε μόλις είκοσι χρόνια ιστορίας. 

    • Estrella_t

      Ας ξυπνήσει κάποιος το παιδί,γιατί μάλλον ονειρεύεται!!!Έχεις μείνει πολλά χρόνια πίσω…..Μπες μέσα στα νεα μοντέλα της Hyundia και μετά μίλα!!!!

    • Mika

      Exei piei mallon bradyatika ki oti thelei ekeinos,katalabainei…Den ekshgeitai alliws..
      Alla tou lene oi alloi,alliws ta ermhneyei ekeinos…Alla ntalon..
      Dekton..

    • Theodbart

      Άντε γεια μας παιδια!!! Και οι μπάτσοι μακριά μας!!!
       O ntalon εχει σχεση με τους Dalton????

    • Ωχ! κάτσε να τα δούνε αυτά τα σχόλια αύριο κάτι ggafe, gazokiller, cfu κτλ, εκεί θα δεις τι έχει να γίνει.

      (κιόλας 35 σχόλια το άρθρο!)

    • κανε διορ8ωση!!!! 54 και συνεχιζουμε!!!!!  LOL

    • 62 και πέφτω για ύπνο!

    • hellboy

      καληνυκτα!!

    • hellboy

      το κλασικο χαρτι της ιστοριας.ειμαι λατρης του παλιου κλασικου αυτοκινητου..
      αλλα αδικεις την συνχρονη ιστορια που την ζεις!!!!!!!!!οκ ο φορντ εφτιαξε την πρωτη μοναδα μαζικης παραγωγης,οκ η μερσεντες εκανε τα πρωτα κρασ τεστ-με ζωντανους ανθρωπους παρακαλω,οκ η βολβο εφερε την ζωνη ασφαλειας,οκ.η vw πουλαει στον κοσμο.οκ.η χοντα πατενταρε τον χρονισμο στις βαλβιδες.οκ, η σιτροεν εφτιαξε και ανεπτυξε πληρως τις υδραυλικες αναρτησεις(πνευματικες)
      αλλα κατσε ρε φιλε κατσε εχεις δει πολλες εταιριες αυτοκινητων να ξεκινανε απο το μηδεν και μεσα σε 20 χρονια να χτυπανε ολους τους κολοσους που τοσα χρονια υπαρχουν και να τους χτυπανε σε ποιοτητα τιμη και αξιοπιστια???????????!!!!!!!!ε?????????που ειναι τα ιαπωνο-γερμανικο-γαλλο-αμερικανικα φτηνα αξιοπιστα αυτοκινητα???????????τα ηλεκτρικα δεν ειναι φτηνα ουτε αξιοπιστα.
      και κατι ακομα για να ξερεις η χιουνται εχει 3 απο τα μεγαλυτερα μεταφορικα πλοια(κοντεινερ) στους ωκεανους που ειναι δικα της δημιουργηματα..γιατι η χιουνται ειναι heavy industries και φτιαχνει απο dvd-player ,σκουπα μεχρι τεραστια πλοια…αλλα που να το ξερεις………..

    • ακριβώς ;) απόλυτα σωστός για ακόμη μια φορά. Απάντηση με επιχειρήματα! ;)

    • Theodbart

      Επομένως κάνει και καλά αυτοκίνητα ε; Καλά που το έμαθα κι αυτό γιατί έτσι εξηγείται το νέο i30!!!

    • hellboy

      καλα σε ποιον αιωνα ζεις???η παγκοσμια οικονομια βρησκετε στην κινα και στην κορεα πλεων.ειναι δυνατον να μην φτιαχνουν καλα αυτοκινητα????ρε συ απο ποιον πλανητη κατεβηκες αληθεια τωρα!!!!!!!!

    • μάλλον έχει όρεξη για φωτιές βραδυάτικα

      http://www.youtube.com/watch?v=EIMqOAwt4p0

    • hellboy

      οχι τοσο!!!!!!:)

    • Mika

      Ala kai ntirintaxta o AB???
      Den se eixa gia tetoia!!!
      LOL..
      Twra to eida kai gelasa!!

    • Theodbart

      Η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται εκεί γιατί κυρίως η εκμετάλλευση των ανθρώπων εργασιακά βρίσκεται στο απόγειο της!!! Αυτό δεν συνάδει με όσα έχουν προαναφερθεί και κυρίως δεν συνεπάγεται τεχνολογική εξέλιξη!!!Η Κίνα δεν είναι μόνο απλώς μια υπερπληθυσμιακή χώρα όπως οι περισσότεροι φανταζόμαστε, με πλούσια πολιτισμική παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων. Ειναι, επίσης, και για η χώρα με τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη, μια χώρα, όμως, που παρά τη ραγδαία της οικονομική ανάπτυξη, μαστίζεται από φτώχεια και εξαθλίωση και συγκλονίζεται από συχνότατες εξεγέρσεις. Την 11η Ιουνίου του 2010, ένα οργισμένο πλήθος 10.000 ατόμων συγκρούστηκε με τις δυνάμεις καταστολής στην πόλη Μαανσάν, στην επαρχία Ανχούι. Τον Ιούλη του 2009, 156 άτομα έχασαν τη ζωή τους και περίπου 828 τραυματίστηκαν στην πόλη Ουρούμτσι, πρωτεύουσα της επαρχίας Σιντζάν…
      Όλα ξεκίνησαν όταν στην 1 Οκτωβρίου 1949, ο κομμουνιστής ηγέτης Μάο Τσε Τουνκ έπειτα από μια, σχεδόν, δεκαετία σκληρών συγκρούσεων και αγώνων ενάντια στους Ιάπωνες κατακτητές, καταλαμβάνει την εξουσία και κηρύσσει ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, η οποία σηματοδοτεί ταυτόχρονα και το οριστικό τέλος της αποικιοκρατίας, των φεουδαρχικών σχέσεων καθώς και την λήξη του αιματηρού Κινεζοιαπωνικού πολέμου που είχε διαρκέσει πάνω από έναν αιώνα, προβάλλοντας ταυτόχρονα και το όραμα της σοσιαλιστικής αλλαγής κατά το πρότυπο της Ρωσικής Οκτωβριανής «Επανάστασης». Ως εκ τούτου, το καθεστώς που θα αναπτύξει ο Κινέζος ηγέτης δεν θα διαφέρει και πολύ από αυτό της ΕΣΣΔ. Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια, το όραμα της επανάστασης, της ισότητας και της ελευθερίας κατατροπώνεται από το πάθος του Μάο για επιβολή και κυριαρχία. Έχοντας καλλιεργήσει ένα είδος προσωπολατρίας και εξολοθρεύοντας κάθε πολιτικό του αντίπαλο (κυρίως αναρχικούς, αντι-μιλιταριστές, συνδικαλιστές και ελευθεριακούς κομμουνιστές), επιβάλλει σκληρή, συγκεντρωτική, στρατιωτική δικτατορία, που τυπικά ήταν του προλεταριάτου, αλλά στην πραγματικότητα της ηγεσίας του κόμματος. Η ελευθερία του λόγου και του τύπου καταργήθηκε. Οι παρακολουθήσεις, οι εκτελέσεις και οι φυλακίσεις πολιτικών αντιπάλων αποτελούσαν καθημερινότητα για την Κινεζική πραγματικότητα.
      Το 1958 κήρυξε την έναρξη του κινήματος «Μεγάλο Άλμα προς τα Εμπρός», με αποτέλεσμα την αύξηση της βιομηχανικής παραγωγής (κυρίως χάλυβα). Κατά την περίοδο του Μεγάλου Άλματος, διεπράχθησαν σωρεία λαθών που είχαν ως αντίκτυπο την οικονομική και οικολογική καταστροφή για όλη την τριετία 1959-1961, κατά την οποία η χώρα θρήνησε εκατομμύρια θύματα. Το 1966 ο Μάο κήρυξε την έναρξη της Πολιτιστικής Επανάστασης, η οποία διήρκεσε έως και τον θάνατό του, το 1976. Η Πολιτιστική Επανάσταση βύθισε τη χώρα στο χάος. Πολλοί διανοούμενοι εκδιώχθηκαν μεταξύ αυτών και στενοί συνεργάτες του δικτάτορα, όπως ο Λιου Σάοτσι (δεύτερος τότε στην κομματική ιεραρχία) ο οποίος πέθανε φυλακισμένος το 1969. Εκατομμύρια αντιφρονούντες εκτελέστηκαν είτε πέθαναν στις φυλακές.
      Μετά τον θάνατό του, ο Ντένγκ Ξιαοπίνγκ θα αναλάβει την ηγεσία του ΚΚΚ εισάγοντας οικονομικές μεταρρυθμίσεις και καθιστώντας την Κίνα ως τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο φτάνοντας μάλιστα και στο σημείο να ξεπεράσει ακόμα και την Ιαπωνία.. Αυτή τη στιγμή η οικονομία της τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 9.6%. Το κατά κεφαλήν εισόδημα της Κίνας όμως φθάνει τα 3.800 δολάρια, γεγονός που την κατατάσσει στην 105η θέση παγκοσμίως, ενώ 105 εκατομμύρια Κινέζοι, επί πληθυσμού 1,3 δισεκατομμυρίων, ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας… Η ανάπτυξη, όμως, αυτή είναι τελείως δυσανάλογη με τις ανάγκες του Κινεζικού λαού, μιας και στην ουσία επρόκειτο για την ανάπτυξη ενός κρατικού (και όχι μόνο) καπιταλισμού. Μια ανάπτυξη που δεν κοιτά τις πραγματικές ανάγκες του Κινεζικού λαού, αλλά τις αυτές της κυρίαρχης ελίτ.
      Ανθρώπινα δικαιώματα στην Κίνα
      Η υπόθεση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας ήρθε για πρώτη φορά στο προσκήνιο με τη διαμαρτυρία στην πλατεία Τιεν Αν Μεν το 1989. Πολλές πηγές αναφέρουν σημαντικές παραβιάσεις διεθνών κανόνων που διέπουν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η κυβέρνηση της Κίνας, όμως, υποστηρίζει ότι η αντίληψη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων πρέπει να σχετίζεται μόνο με τον τομέα της οικονομίας, και ως εκ τούτου, αρνείται κάθε κατηγορία, υποστηρίζοντας ότι τα μέτρα για την υγεία και την οικονομική ευημερία έχουν συμβάλλει αρκετά στην βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των Κινέζων (ασχέτως και αν αυτό δεν συμβαίνει)…
      Γιατί συνέβησαν όλα αυτά όμως; Ποια ήταν η βασική αιτία που το πολλά υποσχόμενο Κινεζικό καθεστώς αντί να μετατρέψει την χώρα σε σοσιαλιστικό παράδεισο κατέληξε σε μια στείρα δικτατορία; Ας εξετάσουμε μερικά βασικά χαρακτηριστικά της Κινεζικής πραγματικότητας πριν και μετά την «επανάσταση» του Μάο:
      Σε πρώτη φάση, εάν θέλουμε να ασκήσουμε κριτική στο Κινεζικό καθεστώς (όπως επίσης και σε κάθε κομμουνιστικό καθεστώς Σταλινικού τύπου), θα πρέπει να πάμε αρκετά πίσω. Δηλαδή, θα πρέπει να σταθούμε κριτικά απέναντι ακόμα και στον Λένιν και στον Μαρξ. Διότι μοιραία οι αρχές του Μαρξισμού-Λενινισμού, κυρίως ο ντετερμινισμός του Μαρξ: οι νόμοι της ιστορίας, και ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός του Λένιν (που στην ουσία δεν μπορεί να υπάρξει συγκεντρωτισμός που να είναι ταυτόχρονα και δημοκρατικός) θα οδηγούσαν σε μια στυγνή δικτατορία.
      Από την άλλη, θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως όταν μιλάμε για την προ-Μαοϊκή Κίνα αναφερόμαστε σε μια κοινωνία αδιάβροχη προς τις αξίες της ελευθερίας και της ισοπολιτείας. Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να συγκρίνουμε την Κίνα με τα δικά μας Ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως φυσικά δεν θα πρέπει να κρίνουμε με τα ίδια μέτρα και σταθμά μια Ισλαμική χώρα με μια Ευρωπαϊκή. Οι λόγοι δεν οφείλονται στο ότι ο Δυτικός άνθρωπος είναι ανώτερος από κάποιον Ανατολίτη βεβαίως! Αν εξετάσουμε την ιστορία της Ευρώπης, θα δούμε συμβάντα όπως η Γαλλική Επανάσταση, η Αγγλική Επανάσταση και διάφορές κοινωνικές εξεγέρσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια των προηγούμενων αιώνων και που έφτασαν στο σημείο να επιφέρουν ριζικές κοινωνικές αλλαγές. Η Κίνα και οι περισσότερες Ανατολικές κοινωνίες έμειναν πλήρως ανεπηρέαστες από κάτι τέτοιο. Η πρώτη συγκεκριμένα, βρισκόταν κάτω από την ηγεμονία ενός αυταρχικού αυτοκρατορικού καθεστώτος, παρόμοιο με αυτό που επικρατούσε κατά τον μεσαίωνα στην Ευρώπη.
      Σε αντίθεση με την Ευρώπη όπου γενιές ολόκληρες είχαν γαλουχηθεί με τα ιδανικά της κοινωνικής ελευθερίας και διεκδίκησης δικαιωμάτων, οι Κινέζοι μόλις προσπαθούσαν να απεγκλωβιστούν από την αριστοκρατία των αυτοκρατόρων και τον Ιαπωνικό ιμπεριαλισμό. Μην έχοντας βιώσει λοιπόν το πρώτο στάδιο της κοινωνικής απελευθέρωσης, της αστικής δημοκρατίας, η ηγεσία του ΚΚΚ βρήκε την αφορμή να δράσει οπορτουνιστικά, επιβάλλοντας την δική της «αριστοκρατία» πάνω στις μάζες (χαλίφης στη θέση του χαλίφη). Δεν ήταν δύσκολο έργο άλλωστε. Έχοντας έναν πληθυσμό να μαστίζεται από τον αναλφαβητισμό, που όχι μόνο δεν έχουν ριζωσει μέσα του τα ιδανικά της κοινωνικής ισότητας και ελευθερίας ώστε να αποτελούν πλέον πολιτισμική παράδοση για τους Κινέζους πολίτες οι οποίοι απλώς εκτελούσαν διαταγές αιμοσταγών αυτοκρατόρων, η αλλαγή ενός αφέντη, δεν ήταν που θα συναντούσε ιδιαίτερη αντίσταση. Έτσι φτάνουμε λοιπόν στην σύγχρονη καπιταλιστικοποιημένη, πλέον, αλλά εξίσου γραφειοκρατική και ανελεύθερη Κίνα ενώ ταυτόχρονα συμπεραίνουμε ότι από τη μια το δόγμα του Μαρξισμού-Λενινισμού (είτε έτσι όπως εκφράστηκε μέσω του Μάο Τσε Τούνκ, είτε ακόμη και στην πιο «Ορθόδοξη» του μορφή) και από την άλλη το ιστορικό-κοινωνικό-πολιτικό υπόβαθρο της χώρας, οδήγησαν την κατάσταση σε αυτό το πολιτικό τέλμα (δίχως ταυτόχρονα αυτό να σημαίνει ότι αν δεν είχε επικρατήσει το ΚΚΚ τα πράγματα θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα).

    • hellboy

      χααχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ρε μην ξεπατικωνεις την wikipedia!!!!!!!!!!!!!!για να μου πεις τι θελεις με αυτο????μηπως θες να μου στειλεις και κανενα μανιφεστο????μαρξισμοι και λενισμοι πεσαν το 1989 με την πτωση του τοιχους του βερολινου και την πτωση της cccp.ειναι ιστορια για παιδια ολο αυτο.που θελεις να καταληξεις οτι δεν ηρθες απο αλλο πλανητη????χαχαχα.
      η κινα απο 1970 φτιαχνει τα δικα της αεροσκαφη βασισμενα στο μιγκ 21 και μετεπειτα στο μιγκ 23
      απο το 1997 εργαζωνται στο Τ50 που ειναι μια αντιγραφη του f-16 με την αδεια της αμερικης-και δεν ειναι τυχαιο-καθως οι κινεζοι εργαζωνται πυρετοδως τα 2 τελευταια χρονια για να φτιαξουν στελθ αεροπλανο.καθως δεν μπορω ακομα να καταλαβω ποιος ο λογος που εγραψες ολο αυτο.
      καθως αν θες μαθημα εαν,εχω εαν δεν ειχαμε 400χρονια τουρκοκρατια τωρα θα ημασταν ποιο μπροστα σε εξελιξη απο τους ευρωπαιους,αν δεν ειχαμε χουντα θα ειχαμε τουρκικη εισβολη.εαν ειχα φεραρι θα επινα ποτακια με 3-4 ξανθιες παρουσιες!!!και ποιο το νοημα!!!!!!!!ποιος ο λογος να γραφτει σε μια σελιδα αυτοκινητου.
      σοβαρα μπας και πινεις κανενα ουισκι?

    • αυτό το σεντόνι τι είναι;;; Copy-paste από το wikipedia;;;;;;

    • Mika

      Entelws!

    • hellboy

      ακομα απαντηση δεν εχω παρει.

    • φιλοσ αν σκεφτεσαι το χιουνται το εξελ του 90′ και τα σ-κουπε εχεισ απολυτο δικιο….αλλα απο τοτε εχουν περασει 20 χρονια και εχουν αλλαξει πολλα!!! παρα πολλα!!!
      σε αυτο που λεσ 8α συμφωνισισω μονο οτι τα γερμανικα π.χ σου δινουν τον αερα-αιγλη που τα κορεατικα δεν εχουν…αλλα και αυτο μην ξεχνασ οτι το πληρωνεισ και κατι παραπανω!!!
      φιλικα ενασ φανατκοσ γκολφακιασ!!

    • hellboy

      ατυχια!!!!!

    • an και γερμανοφιλοσ,,,, γουσταρω hellboy να τα χωνει!!!!
      μεσα απο τα χωσιματα εμα8α και ορισμενα πραματα!!!!
      εξαλλου με τισ αντιδικιεσ βγαζεισ και συμπερασματα!!!!

    • ακριβώς! Πάντα μετά τους τρελούς καβγάδες κάνεις το καλύτερο σεξ. ( Η ώρα το σηκώνει το σχόλιο :D )

    • Mika

      asxeto alla panta epikairo!
      LOL….

    • συμφωνώ απόλυτα (το μονο σχόλιο που θα κάνω για την αντιδικία μεταξύ vw-hyundai)

    • Mika

      Esy twra exeis tous logous sou…
      Ante!
      LOL…

    • ;)

    • loeb

      Συμφωνω απολυτα για τα Hyundai. Εχουν κανει εντυπωσιακα αλματα τα τελευταια χρονια. Ειδικα με τις εκδοσεις i αλλα και τα εκτος δρομου Santa Fe. Νομιζω οτι απο το 2004 και μετα κανουν εξαιρετικη δουλεια και στο μελλον περιμενουμε ακομα πιο ευχαριστες εκπληξεις. Κοιταξτε λιγο που ηταν η εταιρεια την δεκαετια του 90 και που ειναι τωρα.

    • απλά καμία σχέση με τα αυτοκίνητα που έβγαζε στη δεκαετία του 90 με σήμερα. Μέρα με την νύχτα. την καλύτερη απάντηση την έδωσε ο hellboy εδώ https://www.autoblog.gr/2011/09/23/hyundai-kia-expect-to-top-europe-sales-targets-this-year/#comment-318669002

  • Theodbart

    Δεν σου δίνουν μόνο αέρα-αίγλη…Έχεις ασφάλεια, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης, διάφορα τεχνολογικά επιτεύματα, επιδόσεις…Και όλα τα χρόνια εμπειρίας μετουσιόνονται στα παραπάνω. Τα οποία όμως δυστυχώς έχουν και το ανάλογο κόστος!!! Αλλά προφανώς αυτές οι παράμετροι είναι μάλλον αγνωστες ε; Μεγάλη ατυχια!

    • hellboy

      αυτο που σου εγραψα το διαβασες??????αυτο καταλαβες?????
      οταν ολοι πουλανε ακριβα το ιδιο προιον και ερχετε η κορεατικη η ινδικη και δεν ξερω και ποιος αλλος,και σου δινει το ιδιο αμαξι με την ιδια τεχνολογια και με την ιδια ασφαλεια και ποιοτητα κατασκευης με λιγοτερα χρηματα  δεν ειναι βημα εξελιξης για εσενα??υποθεσω οτι πραγματικα δεν μπηκες σε χιουνται τελευταιας γενιας!!!

    • Estrella_t

      Όταν λεω εγώ οτι ονειρεύεται ο Theodbart…..Έχεις δίκιο hellboy αλλά αυτοί που είναι να τα ακούσουν πετάνε χαρταετό!!!!

    • an milame gia tis spor ekdoseis pali 8a symfvnhsv mazi soy!!
      αλλα για τισ απλεσ οχι!!!!
      και μην ξεχναμε οτι χαρη στη χιουνται εχουν σημερα ολα τα αθτοκινητα στανταρ κλιματισμο και ηλεκτρικα παρα8υρα!!!! αλλιωσ ακομα 8α μασ πουλουσαν τα γερμανικα και σια εμπειριεσ!!!
      πλεον ολα τα μοντελα στα τεστ παιρνουν 4 ή 5 αστερια!!!! αρα ειναι και αυτα πολυ ασφαλη!!!
      και οσο το αναλογο κοστοσ δεν το λεω αναλογο….