Η Mitsubishi είχε ως ναυαρχίδα της την Diamante, η οποία σταμάτησε να κατασκευάζεται πριν από 7 χρόνια. Το AutoNews αναφέρει ότι οι Ιάπωνες ετοιμάζουν νέα ναυαρχίδα η οποία θα κάνει την εμφάνιση της μέσα στο 2012. Ο αντικαταστάτης της Diamante θα κατασκευαστεί πάνω στο σασί του Infiniti M.

Στην ουσία θα είναι ένα Infiniti M με τα σήματα της Mitsubishi και εν έχει γίνει ακόμη γνωστό, εάν το αυτοκίνητο πωλείται μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας είτε θα πωλείται σε όλο τον κόσμο. Η Nissan από την μεριά της, ως αντάλλαγμα θα βγάλει στη παραγωγή την δική της έκδοση του Mitsubishi MiEV.

[Πηγή: AutoNews]

  • allo ena ‘mpastard@ki” ths pagosmias aftokinitoviomixanias!!!!

    • hellboy

      to miev??!!!!μιλαμε τοσο το χρειαζετε η μιτσου που το δινει και το αναπτυζουν αλλοι!!!!!!!!!!χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!

    • δεν θα το αναπτύσσουν άλλοι, απλά θα το πουλά η nissan με τα δικά της σήματα ;)

    • hellboy

      ayto enow!!! emesws!!!!;)

    • τι δουλειά έχει η nissan να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική τεχνολογία της
      Mitsubishi…αφού έχει αναπτύξει τόσο καλά την δικιά της με το Leaf? περίεργο μου φαίνεται!

    • pariah

      Πιο φτηνό της είναι φαίνεται να πάρει το αμάξι και να του αλλάξει σήματα παρά να κατασκευάσει ένα δικό της….Το πιθανότερο σενάριο…

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      γιατι,θα την χαλασει το υβριδικο της νισσαν ?

    • hellboy

      θα μεγαλωσει την γκαμα της με ετοιμες πλατφορμες,σχεδια,υλικα!

    • και η λίστα θα συνεχίζει να μεγαλώνει, δυστυχώς.

  • Επισκέπτης

    re paidia asxeto…to colt einai kalo? endiaferetai enas gnwstos giauto…

    • hellboy

      καλο ειναι ανετο στο δρομο,ζημια δεν βγαζει,φτηνο σερβις,αμεσω τιμονι,ευελικτο,ευχαριστο στην οδηγηση,οικονομικο,και προβλεπετε να παρει την intence εκδοση ποιο μουρατη.το δικο μου στα 22χιλιαδες χλμ και ενως φιλου στα 50χιλιαδες χλμ την ιδια μερα αγορασμενα και τα δυο(το ιουνιο του 2009),διαφορετικο στυλ οδηγησης το δικο μου ποιο επιθετικο του φιλου ποιο κυριλε/γρηγορο+με sprint booster.αμα θελεις περισοτερες γνωμες μπες σε ενα απο τα κλαμπ θα σου δωσουν περισοτερες πληροφοριες.ελπιζω να σε καλυψα.

    • Επισκέπτης

      auto me to fthno servis einai polu 8etiko pou les, srry an s kourazo apla 8elo na m peis an mporeis apo frena krathmata kai poiothta ti leei…s euxaristw polu!

    • hellboy

      τα φρενα καλα ειναι δεν εχει προβλημα.εχει esp.κρατημα για μικρο εχει αρκετα καλο-το δικο μου ειναι μαμα-του φιλου εχει χαμηλωσει.ειναι ενα αρκετα καλο αυτοκινητο πολης και εξω,με σπορτιφ χαρακτηρα.με 80Ε και 150Ε μεγαλο(σε αντιπροσωπια) δεν το λες ακριβο σερβις.ποιοτητα τι ενοεις?αν ενοεις τα πλαστικα,ειναι κλασικα ιαπωνεζικου αυτοκινητου,χωρις πολλες φανφαρες.εχει 4 αεροσακους( το 3πορτο)πλαινους οδηγου συνοδηγου.τελικη στα 180-190(τοσο το εχω παει στην αγρινιου-αμφιλοχιας ηταν τρενο).ενα απο τα σαιτ/κλαμπ https://www.autoblog.gr/2009/06/01/coltnet/

    • Επισκέπτης

      ok!! se euxaristo polu filos na sai kala…apo poiotita oxi toso ta plastika gnk ta neura tou autokinitou kai ti lamarina koitao kai ta desimata tis sugkoliseis…

    • hellboy

      μεχρι στιγμης εγω το εχω περασει και απο χωματοδρομο και πηγενα με 1000(που λεει ο λογος) και επεφτα στις λακουβες(ολες τις λακουβες του πειραια,το βραδυ κυριος) και δεν τριζει το οχημα.ειναι γεγονος οτι το 70-80% που το περνει το λατρευει και το αλλο 20% το δινει.καλη αγορα του ευχωμαι οτι και να διαλεξει!!!

    • Επισκέπτης

      kala an einai kainourgio t amaksi kai mapa na einai den trizei ;) ola sfigmena einai mesa stn arxh…na sai kala se euxaristo gia tin pliroforisi kai pali!!

    • hellboy

      τιποτα!!!!

    • Mika

      Twra ta ftiaksate pali,???
      LOL….

    • Επισκέπτης

      lol ti ennoeis ? :P :P

    • loeb

      Το εχω οδηγησει αρκετες φορες λογω συγγενικου προσωπου. Αυτο που με εκανε πολυ καλη εντυπωση ειναι η ελαστικοτητα του κινητηρα. Ειναι 1300 και φευγει σαν 1600. Εχει πολυ καλο πατημα και με 58000 δεν εχει αμφανισει απολυτως τιποτα. Φαντασου το μονο που του εχει αλλαξει ηταν μια κλειδαρια λογω αποπειρα κλοπης. Το μονο που δεν μπορουσα να συνηθισω ηταν η ορατοτητα στις μπροστινες κολωνες και ισως λιγο το υψος λογω του οτι το δικο μου ειναι αρκετα χαμηλωμενο σε σχεση με το colt. Το αμαξι ηταν το πρωτο CZ3 που βγηκε στην αγορα οχι αυτο με την μουρη του Evo. Αν και στα μηχανικα δεν νομιζω να εχουν μεγαλη διαφορα.

    • pariah

      To 1.3 τα άλογα που δηλώνει είναι τροχό…Όχι μοτέρ…σε συνδυασμό και με το βάρος του είναι πολύ σβέλτο…Τώρα από οδική δεν ξέρω αλλά από μηχανικά μια χαρά είναι…Το cz3 ήταν ωραίο pro facelift και μόνο το 3θυρο….

      Ρώτα αν η εγγύηση που έχουν μεταβιβάζεται σε περίπτωση πώλησης στο νέο αγοραστή…Κάποιες καλύπτουν μόνο το 1ο χέρι…

    • loeb

      Το καινουριο οντως δεν μου αρεσει. Εγω το παλιο ειχα οδηγησει 

    • hellboy

      ειναι το ιδιο οχημα,δεχτηκε  facelift!!!

    • loeb

      Ναι το γνωριζω αλλα το πρωτο μου αρεσε πιο πολυ αισθητικα. Παντως με ειχε αινθουσιασει η ευκολια που εχει να πηγαινεις 170-180 χωρις να κουραζει με 4 ατομα. Πραγματικα στο ταξιδι ειναι πολυ ξεκουραστο γιατι πας με αρκετα και με ευκολια!

    • hellboy

      πραγματικα την εχει αυτην την ευκολια και επειδη εχω καινουργιο οδοστρομα (επαρχια-κομματι της ιονιας οδου)11 χιλιομετρα ευθεια ξεχνιεμαι και παω 170-180-190(με την βοηθεια της κατηφορας τα 190!!!)!!!!!!!!εσωτερικα δεν ηταν ωραιο το παλιο!τα μπλε κουμπια και γενικα μεσα.εχω μπει στο παλιο -το ειχε συναδελφος-2χρονια πριν το παρω-και το ειχα παει μια βολτα!!!!!ημουν στην περιοδο αλλαγης του σχεδιου-να το πουμε ποιο σωστα-και σχεδων ειχα κλεισει το παλιο εκδοση reload it,αλλα ο μαντρας περιμενε απαντηση απο 2 και πηρε την πρωτη που του ηρθε(9-10 κομματια τελευταια)κατα τα αλλα ικανοποιημενος ειμαι!!!!!!!!