H Ford ανακοίνωσε ότι πλέον οι δυνατές εκδόσεις Titanium και Titanium S, του ανανεωμένου Mondeo με τον 2.0-λιτρο turbo EcoBoost κινητήρα των 203 και 240 ίππων από τα τέλη του 2011, θα είναι διαθέσιμο και με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αφού μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμο με το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Με το μηχανικό κιβώτιο, το Mondeo με τα 203 άλογα έχει μέση κατανάλωση 7.6 λίτρων/100 χλμ και εκπομπές CO2 176 γρ/χλμ. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Fastest-Ever Ford Mondeo Combines 2.0-litre EcoBoost Engine with Six-Speed Manual Transmission

  • Mondeo Titanium and Mondeo Titanium S available with 2.0-litre Ford EcoBoost engine (203PS and 240PS) and six-speed manual transmission.
  • The 240PS version accelerates from 0-100 kph (0-62mph) in 7.3 seconds with a top speed of 250 kph (155 mph), making it the fastest-ever Mondeo
  • Will be available first to customers in Germany, Netherlands and Switzerland from the end of 2011
  • Six-speed manual transmission and EcoBoost technology allows vehicle to achieve  176 g/km of CO2 emissions

COLOGNE, Germany, Sept. 23, 2011 – The fastest-ever production Ford Mondeo is hitting the streets in Europe later this year powered by a 2.0-litre EcoBoost engine mated to a six-speed manual gearbox.

The Mondeo Titanium and Titanium S with the 2.0-litre EcoBoost and six-speed will generate either 203PS or 240PS. The 240PS version accelerates from 0-100 kph (0-62 mph) in 7.3 seconds, with a top speed of 250 kph (155 mph).

By combining the turbocharged, direct injection technology of its 2.0-litre EcoBoost engine with a six-speed manual transmission, Ford has been able not only to achieve a sporty and rewarding driver experience, but also to deliver a significantly improved environmental performance.

With a combined fuel economy of 7.6l/100km (37mpg)* the new Mondeo provides a 30 per cent improvement in fuel efficiency over the last performance Mondeo built by Ford – the Mondeo ST220, which was powered by a 226PS 3.0-litre V6. This also dramatically reduces CO2 emissions, down from 249g/km with the ST220 to 176g/km for the new 2.0-litre EcoBoost-powered Mondeo.

“This car will turn some heads on the autobahn – it’s quite simply the fastest Mondeo we have ever made,” said Klaus Scherzer, brand manager for large and luxury vehicles, Ford of Europe. “Just as importantly, the EcoBoost engine delivers excellent fuel economy.”

The six-speed manual gearbox is also available with the 203PS (149kW) 2.0-litre EcoBoost engine. Similarly, Ford S-MAX Titanium/Titanium S drivers will benefit from the same transmission offering when opting for a 2.0-litre EcoBoost engine. Production of this advanced vehicle/powertrain combination will begin at Ford’s Genk assembly plant in Belgium in October and will initially be available in Germany, Netherlands and Switzerland. Availability in other European markets is yet to be confirmed.

ECONOMY PERFORMANCE
Ford Mondeo Titanium/ Titanium S Stage CO2 emissions (g/km) Urban (l/km) Extra Urban (l/km) Combined (l/km) Max Speed (kmh) 0-100 km/h (secs) 50-100km/h (secs)
2.0 GTDI (203PS), MMT6 Stage V 176 10.4 6.0 7.6 238 7.6 8.3
2.0 GTDI (240PS), MMT6 Stage V 176 10.4 6.0 7.6 250 7.3 7.2
Gear ratios (absolute ratios)
Final Drive Ratio 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Reverse
3.813 (1/2/3/4) / 2.773 (5/6/Rev.) 14.557 8.197 5.425 3.921 3.130 2.614 15.066
  • cfu

    Great news
    απο τα πιο ομορφα και ολοκληρωμενα αυτοκινητα τις κατηγοριας

    • hellboy

      αρκετα στιβαρο και αξιοπιστο οικογενειακο οχημα.

  • το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο…
    κ με συγχωρείται αλλά ναι είμαι απόλυτος!!

    • Giannis1304

      αδικημένο όμως στην ελληνική αγορά!

      …για κάθε mondeo που πουλιέται αναλογούν 6 insignia! αναλογία 1/6! κάτι ανάλογο ισχύει κ στην ευρωπαϊκή αγορά. Θεωρήθηκε κλασσικό, με το facelift απέκτησε πιο δυναμικά χαρακτηριστικά στην εμφάνιση και έχει πλέον την γκάμα των κινητήρων που του έλειπε.για να δούμε τι θα κάνει από δω και πέρα.

    • Mika

      Ayto to Mondeo htan apla mia xamenh eykairia..
      Arghse poly na parei ena kalo kinhthra, kai twra, akoma ki ean ton exei epitelous, exei gerasei para to FL..
      H epomenh genia exei thn eykairia na einai epityxhmenh, eksarxhs…
      ;-)

    • ευτυχωσ υπαρχουν και οι στιγμεσ που διαφωνουμε!!!!  :-P
      gia mena gia ton ελληνα οδηγο ειναι η το isnignia 1.6Tη το superb 1.8Τ… στα 25.000 τα εχεισ ολα…

    • για το superb θα συμφωνήσω…
      είναι μάλλον το καλύτερο value for money…
      για το insignia…χμμ δε ξέρω κάτι δε μου κάνει για πολύ καλό!!
      πάντως ειναι κ θέμα προσωπικών επιλογών κ γούστων!!!

    • pariah

      Πάντως μέχρι 3yr βγήκε το πιο αξιόπιστο…Και το mondeo βγαίνει με 1.6lt turbo αλλά άργησε να πάρει μοτέρ της εποχής…Επίσης τιμολογιακά δεν ξέρω που βρίσκεται…

  • για μενα και τα 2 εξισου καλα!!! με το σουπερμπ να εχει λιγο μεγαλυτερουσ χωρουσ…
    μετα καθαρα γουστο η επιλογη!!!
    και το μοντεο 8α το ειχα αλλα λογο κινητηρα το βγαζω εξω…μιλαμε παντα για τον ελληνα οδηγο!!!
    2.000cc στισ μερεσ μασ για εναν οικογενιαρχη πλεον ειναι απαγορευτικο….
    καταταλλα το προηγουμενο που ειχα οδηγσει με το ατμοσφαιρικο 1.8 ηταν καλο…αλλα τα 136(??) νομιζω αλογα ηταν λιγα για το σκαφοσ του…

    • είχαμε το προηγούμενο mobdeo…
      το κατέστρεψα σχεδόν ολοσχερώς εξαιτίας ενός βλάκα που παραβίασε το stop…κ πήγαμε κ οι 2 αφρενάριστοι…κ πήραμε το καινούριο mondeo…όχι αυτο FL…κ στα 2 το μοτερ ήταν το 2λιτρο κ ειναι πολύ καλό!
      πλέον αυτο το FL βγαίνει κ σε 1,6L turbo που ειναι υπερ του δέοντος καλό με 160hp..
      131hp αν θυμάμαι καλά ειχε το προηγουμενο 1,8l μοτερ

    • ναι αυτο λεω…το προηγουμενο σκαφοσ!!! μονεελο του 2004-5..
      βγαινει αυτο τωρα και σε 1.6Τ???
      δεν το ηξερα….
      τοτε και αυτο αξιζει!!!! και παλι μετα ειναι κα8αρα γουστο!!!!
      εγω παντωσ ειμαι υπερ SUPERB :-)

    • ναι boy βγαινει εδώ κ περίπου κανα 8-9 μηνο!
      απλά το άρθρο λέει για το εξατάχυτο που θα μπει μονο στο 2λιτρο

    • cfu

      136??? o mikroteros pou eixe itan me ta 150
      lol exo kai to fylladio thimame eixa pathi plaka me to ghpedo pou exei ekei piso!!!!!

    • όχι ρε ρυ…το προηγούμενο μοντέλο έβγαινε σε 1,8l με 131 hp και 2l με 145hp…

    • cfu

      δε ξερω μπερδευτικα το wiki λει αυτο  2.0 litre petrol inline-four rated at 85 kW (116 PS; 114 bhp). The
      ‘Comfort’ and ‘Elegance’ models are offered with a with a 1.8 20-valve Turbo petrol I4 rated at 119 kW (162 PS; 160 bhp), or either a 142 kW (193 PS; 190 bhp) V6 2.8 litre petrol engine, or a 2.5 litre V6 TDI rated at 120 kW (163 PS; 161 bhp). και to φυλλαδιο που εχω
      λει μικροτερος 150 και τα περιοδικα απο εκεινες της χρονιες τα κοιταζω τωρα και λενε 150 1.8 ο μικροτερος και 193 παλι σε 1.8 και 193 αλλα 2.8 V6

    • μακάρι να είχε τετοια άλογα ο 1,8l…
      trust me!!
      όπως σου τα λεω ειναι!
      αν κ η wiki δεν ειναι πάντα αξιόπιστη κοίτα εδώ…
      http://en.wikipedia.org/wiki/Mondeo#Engines_3

    • Giannis1304

      να σας βοηθήσω;;;; το mondeo στα 1.8 έβαινε με 125 άλογα. ο 1.6 το καινούριου μοντέλου αποδίδει επίσης 125 άλογα(ονομαστικά! γιατί στο δυναμόμετρο αποδίδει 132ps!!!). Άρα είναι πιο δυνατός και πιο οικονομικός.

      ναι απέκτησε τους κινητήρες που του έλειπαν, αλλά όπως και με το insignia, έτσι και στο mondeo οι περισσότερες πωλήσεις σημειώνονται στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες(1.8 140ps και 1.6 125ps). καλά τα άλογα, αλλά κοστίζουν…! τα νούμερα των πωλήσεων αυτά δείχνουν και οι δύσπιστοι μπορούν να τα δουν και στη σελίδα του ΣΕΑΑ.

  • cfu

    sta 1.6 pou einai simera o neos tou kinitiras einai akoma kalytero

    an eixa 2-3 koutsoubela mono ayto tha eperna
    alla mono to 1.6…apo 1.8 kai pano apagoreymeno,ayto to kinitira eprepe na ton exei apo to Mk3(2000)
    i esto apo Mk4 ayto diladh ayto alla prin to FL

    aksizei opos lete kai to Superb einai kai 1.400….
    pantos  ego prosopika tha eperna Mondeo alla an me rotouse enas ti na parei se oikogeniko me ayta lefta tha tou elega ayta ta 2 apo kei pera as kanonize monos tou