Τα χείλη του CEO της Porsche, Matthias Muller μιλώντας στο MotorTrend είπαν

Όσο οι πελάτες το ζητούν, η Porsche θα προσφέρει την 911 με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων


Η είδηση ​​είναι βέβαιο ότι θα ανακουφίσει όσους φαν της εταιρίας φοβόντουσαν ότι με το διπλού συμπλέκτη κιβωτίου ταχυτήτων PDK θα σταματήσει την ύπαρξη ενός παραδοσιακού τριών πεντάλ κιβωτίου ταχυτήτων. Όπως ξέρουμε η Porsche παρουσίασε γι’αυτό το λόγο το νέο της 7-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ακόμη και αν το PDK έχει ομαλότερη και ταχύτερη λειτουργία.

Επίσης, ο Muller δήλωσε ότι η η νέα 911 GT3 θα παραμείνει μόνο με χειροκίνητη επιλογή κιβωτίου βάζοντας τέλος στις φήμες για ύπαρξη αυτομάτου και στην σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου.

[Πηγή: Motortrend]

  • Mika

    Oso yparxei zhthsh, kala kanoun kai to prosferoun…
    Bebaia, an ftasei se kapoio shmeio,pou einai asymforo to kostos paragwghs tou, opws nomizw htan sth Lambo opou eixe ftasei mono 1 stous 10 na thelei mono xeirokinhto, tote isws mpoun se peripeteies kai skeftoun na diakopsoun th paragwgh tou..
    O kairos tha deiksei….

    • Επισκέπτης

      swstos ;)

  • cfu

    Porsche  gia panta kai me xeirokinito akoma kai h Panemera,Cayenne !!!!!!
    etsi einai ta gnisia spor aytokinita
    kai apo ta liga aytokinita pou stis megales ekdoseis GT3-GT2 einai mono me xeirokinito

  • nikxan1

    υπαρχει ενα σημαντικο κομματι πελατων, που δεν θελουν με τιποτα το αυτοματο κιβωτιο. ενας απο αυτους, ειμαι και εγω. το δικο μου, (MERCEDES C200) κυκλοφοραει πιο πολυ με αυτοματο κιβωτιο. εγω δεν το ηθελα με τιποτα. αν (λεμε ΑΝ) αγοραζα ποτε σουπερκαρ, να ειστε σιγουροι, θα το ηθελα με χειροκινητο σασμαν. ειτε ειναι 2πλου, ειτε 4πλου συμπλεκτη, ακομα και αν κανει αλλαγες σε 1/100.000 του δευτερολεπτου. εχω ΕΓΩ τον ελεγχο του αυτοκινητου, και οχι η ECU. νομιζω, οτι καθε εταιρεια ΟΦΕΙΛΕΙ να σεβαστει αυτο το κομματι των υποψηφιων πελατων.
    για μενα, θα ηταν ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ σε μια τυχον επιλογη μου για αυτοκινητο.
    χωρις να τα σνομπαρω (προς θεου!!!!) SMG, DSG, PDK κτλ, ειλικρινα, με αφηνουν παγερα ΑΔΙΑΦΟΡΟ!!!!
    ειναι η αποψη μου ομως, και φυσικα σεβομαι τις αναγκες και τις επιθυμιες του καθενος….

    • cfu

      mazi sou dike mou opos ta les !!!!!!!!!!!!!!eilikrina as einai kai supercar an exei teoio kibotio me afinei adiaforo
      alla de ftaiei kaneis allos oi idies etairies ftene pou den ta probaloun katholou pia ta xeriokinita
      koita ti lei enas sta sxolia:”den to iksera oti baginei me xerokinito”…fysiko einai na min to kseri afou h ferrari exei lisiaksei me ta aytomata kai ayta mono provalh,

      http://www.youtube.com/watch?v=7v_BrizbZ80 ayth einai 599 alithini Ferrari,ferrari me @@@

      den peirazei einai pia ksexorista p.x h Lambo Murcielago LP-670 yparxpoun mono 3 sto kosmo me xeirokinito,einai pia syllektika kalytera gia na ksexorizeis

    • Mpekas2000

      i megales eteries exoun lisaksi me ta aftomata gia diaforous logous. enas apo aftous ine oti i pelates paraponiontousan gia to kostos ke ti sixnotita antikatastasis tou simplekti. de simeni oti osi exoun Ferrari Lambo Porsche theloun na petane ta lefta tous ston aera. otan ta aloga ine pola tote i kataponisi ston simplekti ine terastia ke idikotera an den kseri na odigai ke aftos pou to exi…. to kostos gia alagi simplekti se tetia aftokinita anerxete apo 9000 – 20000 xiliarika ke se poles periptosis alazi sxedon kathe 3500 xilades xiliometra…. (panta eksartate ke apo ton odigo)

    • nikxan1

      φιλε μου, δεν συμφωνω, και με συγχωρεις κιολας.
      στα dragster, κατασκευαζουν συμπλεκτες, που αντεχουν εκκινησεις με 8000 αλογα, θες να μου πεις οτι μια φερραρι, δεν μπορει να κατασκευασει συμπλεκτη για “μολις” 600 αλογα??
      επειτα, αν φαγωθει ο δισκος, δεν φταιει ουτε η μανα μου, ουτε ο πατερας μου. ΕΓΩ θα φταιω, γιατι δεν ξερω να πατησω καλα, ή χεζομαι στον φοβο και παταω να γλυτωσω την κολωνα, ή δεν ξερω να παρκαρω ή δεν ξερω και’γω τι. οκ, θες εσυ αυτοματο?? δεκτον και σεβαστον, αλλα εγω που θελω χειροκινητο, πρεπει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να εχω την επιλογη του εξτρα, και ας το πληρωσω και παραπανω. και οχι να μου λενε η φερραρι ντε και καλα, οτι η 458 βγαινει ΜΟΝΟ αυτοματη. παρτην και βαλτην εκει που ξερεις, μα δεν θα μου πει η φερραρι ή καμια φερραρι τι και πως θα παρω ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ.

    • pariah

      Πες μου μόνο πόσα Km βγάζει το σασμάν του dragster και τι περιορισμούς για καθημερινότητα έχει. ένα τέτοιο σασμάν…επίσης στα lamborghini το σταμάτησαν γιατί το να πατήσεις συμπλέκτη μέσα σε κίνηση ήθελε πόδι ποδοσφαιριστή….

    • nikxan1

      ναι αμε, συμφωνω απολυτα. αντι να φτιαχνεις λοιπον συμπλεκτη που αντεχει εκκινησεις με 8000 αλογα, αλλα θα σπασει στην 3-4η εκκινηση, φτιαξε εναν που να αντεχει τα 600 σου αλογα, αλλα για παντα. τωρα, αν ο ιδιοκτητης παει να διπλοτουρμπισει την 458 και εχει θεμα με τον συμπλεκτη, ειναι προβλημα του. το COENNIGGSEG (ή καπως ετσι) CCX με δυναμη κοντα στην βευρον, αν δεν κανω λαθος, ειναι χειροκινητο, αρα, υπαρχει τεχνολογια να αντεχει τα πολλα αλογα και ροπες.
      οσο για το ποδι, επειδη το επαγγελμα μου ειναι λιιιιγο σχετικο, οσο υπαρχουν υδραυλικοι συμπλεκτες, ειναι στην κριση του κατασκευαστη, το ποσο απαλος-ομαλος-ευχρηστος θα ειναι ο μηχανισμος συμπλεξης-αποσυμπλεξης, αρκει να υπαρχει η θεληση να ξοδευτουν λεφτα….

    • nikxan1

      με πατησες εκει που ποναω!!!! η 599 ειναι η αγαπημενη μου φερραρι (και οχι η 458) και το μονο που με χαλουσε (τι λεω θεε μου) ειναι το κιβωτιο. δεν το ηξερα οτι ειναι και χειροκινητο, αλλα αυτο που εδειξες, ΚΑΙ 599, ΚΑΙ χειροκινητο, ε τωρα, μπορω να παω να πεσω για υπνο, μπας και το δω στα ονειρα μου…..

    • cfu

      haha eides ayto pou elega den to ikseres alla den ftais esy h ferrari ftaei pou den tou dinei simasia kai den to diafimizei katholou

      stin exo kai etoimh gia agora http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=138760305&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=37&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&lang=en&pageNumber=1 kainourgia 5.200 km!!!!!

      kai h California dystixos den proxorise stin paragogi http://www.flickr.com/photos/55098410@N05/5465498907/ episeis ebgaine kai h 612

    • nikxan1

      φιλε, ειμαι φανατικος μερσεντακιας. καλως ή κακως. αν ποτε αποφασιζα να παρω ενα αμαξι πιο καλο και δυνατο απο το C200 μου, δεν θα επαιρνα μερσεντες. ξερεις γιατι? διοτι απο ενα σημειο και πανω, ολα τα μερσεντες, ειναι αυτοματα. εχουν ειτε ενα ελλε’ι’νο και 3αθλιο 5αρι, ειτε ενα 7G-TRONIC το οποιο ειναι καπως καλυτερο απο το 5αρι, αλλα και παλι ειναι πατατα. βρε μια εμμονη με τα αυτοματα….και ουτε καν σαν εξτρα!! και καποια, δεν εινια καν σειριακα. πας να βγεις σε ενα ανηφορικο χωριο, και ενω θα μπορουσες να βγεις με μια 3η, ή και σε καποια σημεια και 4η, το αυτοματο ανεβοκατεβαζει 800 φορες!!!! ελεος!!!!
      οσο για τις φερραρι, δεν κανω τον κοπο να ανοιξω τα λινκ σου, μολις εφαγα, και αν δω καμια 599 ακομα, θα πρεπει να μπω να κανω κρυο ντουζ!!!!

    • cfu

      kai ego mercedakias eimai an itan tha eperna 250 cdi
      kata protimisei tin c coupe
      lol anoikse to link einai se teleio kokkino xroma mayro me esoteriko kolasi!!!!

    • pariah

      To 7g tronic είναι πατάτα;;;;Ακόμη και τώρα είναι από τα καλύτερα αμιγώς αυτόματα….Σειριακή λειτουργία δεν έχουν;;;Πιο δεν έχει;;;

      Όσο για το 250 που νομίζω δεν βγαίνει καν χειροκίνητο ακόμα και για πετρελαιοκίνητο έχουν βάλει πολύ μακρύ σασμάν και δεν φαίνεται τόσο η δύναμη του μοτέρ όσο θα πρεπε…

    • cfu

      bgainei alla mono sto petraileo kai gia c kai e
      gia emena kalytera giati kati tetoia aytokinita einai pio kala se diesel(katanalosei idika)

    • nikxan1

      το 7G-TRONIC ειναι απο κατασκευης ημιαυτοματο-σειριακο, με κατι βλακωδη-ηλιθια paddles πισω απο το τιμονι. μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο απο το απλο 5αρι της μερσεντες, αλλα ειναι 150 ετη φωτος πισω απο τα DSG-SMG-PDK.
      μπορει να μην ειναι τελειως πατατα βρε φιλε, απλα δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να το προτιμισεις.
      γιατι?? για να μην πατας απομονωση?? για να εχεις το χερι σου στο μπουτι της κοπελιας διπλα??
      τα λεφτα του αυτοματου σασμαν, θα προτιμουσα να τα ριξω σε φρενα AMG ή σε καλυτερη αναρτηση.
      προσωπικα, δεν με εκφραζουν τα αυτοματα σασμαν, οτι τεχνολογια και να εχουν.
      και σαν καταναλωτης (τρομαρα μου) θα ηθελα να εχω την πολυτελεια της επιλογης. αν ηταν πχ να παρω ενα CLS 55AMG θα ηθελα να ειναι χειροκινητη, και οχι αυτοματη, επειδη η κυρια μερσεντες δεν γουσταρει να μου την πουλησει.

  • Γιώργος Μ.

    Φίλε Nikxan σεβαστή η άποψη σου αλλά αν παραμένουμε παραδοσιακή στον τρόπο λειτουργίας των αυτοκινήτων θα πρέπει να γυρίσουμε στο καρμπυρατέρ και να πετάξουμε τους εγκεφάλους των αυτοκινήτων τα injection τους πολλαπλούς ψεκασμούς τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής.δεν λέω καλοί και οι ρομαντισμοί και εγώ της ίδιας άποψης είμαι αλλά πια μόνο για να αναπολώ εκείνες τις αθώες μέρες τις αυτοκίνησης…

    • nikxan1

      φιλε γιωργο, δεν ειναι ακριβως ιδια αυτα που συγκρινεις.
      ο ψεκασμος σε σχεση με τα καρμπυρατερ, προσεφερε πολυ περισσοτερα πραματα, (οικονομια, αυξηση αποδοσης, σταθερη αποδοση ασχετως υψομετρου, καθαροτερα καυσαερια) οποτε και καθιερωθηκε. γιαυτο και τωρα, ακομα και οι χλοοκοπτικες μηχανες του γκαζον, εχουν ψεκασμο.
      δεν νομιζω κανεις οδηγος να ΕΠΙΘΥΜΕΙ πλεον να εχει αμαξι με καρμπυρατερ.
      στα κιβωτια, ειναι λιγο διαφορετικο, διοτι πλεον, δεν εισαι εσυ ο ΚΥΡΙΟΣ του οχηματος, απλα συνεργαζεσαι (οχι παντα αρμονικα) με εναν εγκεφαλο, ο οποιος καποιες φορες, κανει οτι θελει ΑΥΤΟΣ και οχι οτι θελεις εσυ.
      εγω πχ, θελω να φτασω σε μια στροφη, να κατεβασω μια 2α, να αφησω αποτομα τον συμπλεκτη, να σπασει λιγο πισω, να του χωσω την γκαζια και να κανω μια κωλια. με το αυτοματο, μπορεις??
      εγω ερεθιζομαι να χτυπαω κοφτες, θελω να ανεβαινω μια ανηφορα με 3η, και οχι να ανεβοκατεβαζει 70 φορες μονο του. σαφως και σεβομαι την αποψη σου, απλα το τι κιβωτιο πρεπει να εχει ενα αμαξι, πρεπει να το αποφασιζει ο ιδιος ο πελατης, και οχι το τμημα μαρκετινγκ της εταιρειας.

  • ggarfe

    Λογικό το βρίσκω. Εξάλλου καί η FERRARI πριν μερικά χρόνια είχε δηλώσει ότι θα καταργήσει τα συμβατικά κιβώτια με το χτένι αλλά επειδή υπήρχε μεγάλο ποσοστό των πελατών της που το ήθελε αναγκάστηκε να αναθεωρήσει τα πλάνα της.
    Δε βρίσκω κάτι το φοβερό σε αυτή την είδηση.

    • nikxan1

      ξερεις γιατι??
      διοτι, αυτες οι εταιρειες, βασιζοντε παρα πολυ στην παραδοση…. δες την πορσε, που κραταει το ιδιο σουλουπι στην 911. την κορβετ, με περιπου το ιδιο σχημα και τον V8. ετσι και στην φερραρι, εχεις τα εξης:
      FERRARI=ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ=ΧΤΕΝΙ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
      οτισηποτε αλλο, καποιοι το θεωρουν ιεροσυλια….ΚΑΠΟΙΟΙ ομως, εγω ας ειχα την φερραρι, και αντι για χτενι ας ειχε μπαντανοβουρτσα, και αντι για κοκκινο, ας ηταν ροζ οπως την πορσε της τσουλιας.