Είχες ποτέ την απορία τι θα γίνει αν ο V6 κινητήρας του GT-R μπει στο Nissan Juke; Οι Ιάπωνες φαίνεται ότι το σκέφτηκαν πρώτοι από εμάς, για εμάς, αφού σύμφωνα με το Jalopnik, το οποίο επικαλείται ανώνυμες πηγές, η Nissan ετοιμάζει ένα Juke με 480 άλογα το οποίο μέχρι στιγμής το ονομάζουν “Super Juke”.


Το μικρό SUV θα φορέσει τον V6 twin-turbo 3.8 -λίτρων κινητήρα του GT-R ο οποίος στη περίπτωση του θα αποδίδει 480 άλογα (από την πρώτη γενιά του GT-R R35 δηλαδή) ενώ θα χάσει και κιλά αφού πολλά “περιττά” πράγματα θα φύγουν από το εσωτερικό του. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και το αυτοκίνητο να φορέσει και το super-duper σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS.

Φυσικά θα φορέσει και ένα άκρως επιθετικό bodykit (αυτό που βλέπεις στη φωτογραφία) και αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2011, ίσως στην έκθεση του Τόκιο τον Δεκέμβριο.

[Πηγή: Jalopnik]

  • αν πραγματοποιήσουν κάτι τετοιο τα γιαπώνια,
    θέλω να το δω!!
    προφανως κ η εμπορική του σταδιοδρομία θα είναι λίγο αποτυχία αλλά σα σκέψη είναι μπροστα!!

  • Phaethon

    Μετά τον πρίγκηπα στον ΠΑΟ και η μηχανή του GTR στο Juke….

    ζούμε ιστορικές στιγμές φίλες και φίλοι.

    • $14578045

      Χαχαχαχχαχχααχ

  • hellboy

    αν ειναι πραγματικο και κυκλοφορισει θα εχουν ξεπερασει τον εαυτο τους!!!!!

    • GIANNOS

      γιατι όχι? Μην ξεχνάτε ότι είχε βγάλει και στο παρελθόν το XTRAIL με τον κινητήρα απο SKYLINE 280HP όταν BMW X5,CAYENE ,Q5 απλά δεν υπήρχαν .
      Είχα πάει βόλτα με ένα τέτοιο και απλά θα πω ότι στο δρόμο έμεναν με το στόμα ανοικτο.Η μόνη διαφορά με ένα απλό XTRAIL ήτανε το σηματάκι πίσω που έλεγε GT………………

    • B 12 K

      Το X-Trail που λες δεν ειχε κινητηρα απο Skyline αλλα ειναι μια ειδικη και σπανια εκδοση με 2λιτρο turbo  και μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων (SR20VE-T ο κωδικος κινητηρα) :)

    • Koulazizidis

      Φίλε γιάννιο

      Δεν ήτν μοτέρ απο Skyline
      Hταν ο SR20VET
      2 λιτρος μεταβλητού χρονισμού και Turbo

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      δεν λεγοταν sr20VET λογω του μεταβλητου χρονισμου,αρκετοι sr20det ειχαν μεταβλητο χρονισμο..
      απλα τo sr20vet  ειχε 5 βαλβιδες στον κυλινδρο..  ;)
      κριμα που τον βαλανε μονο στο x-trail gt και οχι και στο silvia s15..

    • B 12 K

      Ποτε ο SR20 δεν εχει βγει με 5 βαλβιδες στο κυλινδρο.Κανονικα 16βαβλιδος ηταν

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      σορρυ,ο ατμοσφαιρικος με τα 207 -sr20ve- ηταν 5βαλβιδος

  • MrProudGreek

    Super Joke επρεπε να λεγεται!

    • Mika

      Entelws, milame!!!!
      Xilia like!

  • loeb

    Εχω εντυπωσιαστει απο αυτην την κινηση. Δεν ειχα προλαβει καν να το σκεφτω. Νομιζω οτι με αυτην την κινηση θελει να δειξει τα δοντια της οτι θα συνεχισει να βγαζει γρηγορα αυτοκινητα σαν εταιρεια. Μαλλον θα δουμε και το μοτερ του Juke με τα 192ps στο micra. Εκτος κι αν μας επιφυλασει ακομα μια εκπληξη  και δουμε το μοτερ με παραπανω αλογα για να μας κανει να απορουμε κι εκει. 

    • georgeiapwnas

      koita loeb perito na po oti an bgei etsi kati porsche cayene kati bmw x5 kai kati tetoia ta exei gia prwino to mono pou borei na to tin pei einai to cayene to turbo…

    • pariah

      Συγκρίνεις το juke με Χ5 και cayene;;;;Μάλιστα….

    • εδώ άλλοι συγκρίνουν το GT-R με τη Veyron…
      γιατι να μη συγκριθεί το Juke με τα προαναφερθέντα??

    • pariah

      Αν το σκεπτικό είναι αυτό τότε…..Μάλισταααααααααα

    • ρε παιδί συζητάμε…
      μη τα παίρνεις όλα στραβά!!
      όλοι γνωρίζουμε την αξία της BMW και Merc…
      αλλά μερικοί εκτός του ότι μπορεί να την αμφισβητούν, πιθανών να κοιτάνε τη ταχύτητα κ μονο!
      γιατί είσια τόσο εγκάθετος!!??

    • georgeiapwnas

      signwmh ego to mono pou ta sigrina einai i taxitita kai mono oute gia politeleia kai xorous milisa oute gia times oute gia tpt..apla to x5 kai to cayene mporei na einai politeli kai omorfa (terata) ase pou einai axrista kiriolektika se oti anafora ton tomea 4×4..

    • pariah

      Το cayenne δεν είναι άχρηστο και το λέει κάποιος που δεν έχει σε εκτίμηση αυτή την κατηγορία…Ιδίως το ml με το off road πακέτο φτάνει πολύ μακριά….

    • georgeiapwnas

      fisika kai ta sigrino oson afora tin taxitia gt ksereis oti an bgei tha ta exei gia prwino gt auta sernontai mexri na ksekinisoun einai kai baria…ase pou einai axrista se oti afora to 4×4 oute ena xioni dn boreis na peraseis…alla m aresoun polu gt einai politeli ka thiria..

  • georgeiapwnas

    kalo akougetai kai periergo..alla paizei na eimai kai o monos pou m aresei ligo auto to amaksi..:P:P mhn petate auga paidia ti na kanoume gousta einai autaaa to mono pou me xalaei einai o kolos tou…:P

    • hellboy

      are you mazoxas????χαχαχαχαχαχα!!!!μια χαρα ειναι αλλα δεν ειναι και το ποιο ωραιο οχημα που κυκλοφορει.στους δρομους….βεβαια ειναι το θεμα της νισσαν να βγαζει ενα μοντελο με διαφορετικο(ποιο κουλο/εκεντρικο) στυλ απο τα υπολοιπα.οπως ποιο προσφατα η πρωηγουμενη γενια του μικρα!

    • +1 μου αρεσει κ ανετα θα το επαιρνα αν ηταν προσιτη η τιμη!

  • Sokratis13

    βρε τα σπαει σας λεω η Νισσαν….και δεν την ειχα σε εκτιμηση….παντως εγω εχω την εκδοση με τα 190 αλογα και τολμω να πω οτι,ενω θα σηκωνε ανετα αλλα 30-40 αλογα το πατωμα,εαν τα βαλεις,θα χρειαζεσαι και ενα χαμηλωματακι.Εαν λοιπον το χαμηλωσεις (πολυ περισσοτερο αν το κανεις οπως ειναι στη φωτο) χανεις ενα απο τα πλεονεκτηματα του-το αυξημενο υψος.Ας βγαλουνε πρωτα κανενα προγραμματακι και μετα βλεπουμε…

    • loeb

      Φιλε μου δεν θα χαμηλωσει πολυ γιατι πολυ απλα θα του βαλουν μεγαλυτερες ζαντες. οποτε θα μεινει στα ιδια μη σου πω θα ψιλοσει κιολας. Εκτος κι αν του βαλουν πολυ χαμηλο προφιλ που κι αυτο δεν στεκει στο χαρακτηρα του αυτοκινητου. Υπολογισε μια ιντζα ειναι 2,54 cm οποτε αν βαλουν 2 ιντζες ειναι 5 cm οποτε το βλεπω μια χαρα. Ουτως η αλλως θα μπει αλλο συστημα μεταδοσης οπως διαβασες και πιο πανω ( το super-duper σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS.). Το θετικο για σενα ειναι οτι το αμαξωμα του αντεχει σε μοτερ με 500 ιππους. Αυτο τα λεει ολα για την επιλογη σου και το ποσο τυχερος πρεπει να αισθανεσαι γι αυτην! :-)