H Toyota σε πρόσφατη έρευνα της TÜV Rheinland, αναδείχτηκε ως η πιο αναγνωρισμένη μάρκα στις ηλεκτρικές μετακινήσεις με το 40% των ερωτηθέντων να τη θεωρεί την πιο αντιπροσωπευτική εταιρία που συνδέεται με την ηλεκτρική μετακίνηση. Η Toyota επιπλέον εκτός του ότι πλέον θεωρείται η πιο αναγνωρισμένη μάρκα στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης,. έρχεται και 1η σε πρόθεση αγοράς μεταξύ των Ευρωπαίων υποψηφίων πελατών, αφού το 33% δήλωσε ότι θα επέλεγαν ένα αγόραζε ένα Toyota εάν θελήσουν να αγοράσουν κάποιο υβριδικό μοντέλο στο μέλλον.Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.


[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

Toyota: Στην κορυφή στις ηλεκτρικές μετακινήσεις

Σε πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η TÜV Rheinland στη Γερμανία, η Toyota αναδείχθηκε η πλέον αναγνωρισμένη μάρκα με το 40% των ερωτηθέντων να τη θεωρεί την πιο αντιπροσωπευτική εταιρία που συνδέεται με την ηλεκτρική μετακίνηση. Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα, ο Dr. Thomas Aubel, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος τομέα Mobility της TÜV Rheinland, δήλωσε ότι η Toyota υπερέχει λόγω του κύρους που έχει αποκτήσει με την παρουσία επί μία και πλέον δεκαετία στην αγορά με πλήρως υβριδικά οχήματα.

Από τη μελέτη προκύπτει επίσης ότι η Toyota δεν είναι μόνον η πλέον αναγνωρισμένη μάρκα στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης αλλά παράλληλα έρχεται 1η σε πρόθεση αγοράς μεταξύ των Ευρωπαίων υποψηφίων πελατών. Με το 33% όλων των ερωτηθέντων στην Ευρώπη να απαντούν ότι θα επέλεγαν από την γκάμα των υβριδικών Toyota εάν επρόκειτο να στραφούν σε λύσεις ηλεκτροκίνησης, η Toyota έχει σταθερό προβάδισμα στη βιομηχανία αυτοκινήτου.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έρευνας για τα Ηλεκτρικά Οχήματα που δημοσιεύτηκε στις 14 Σεπτεμβρίου, 2011, η TÜV Rheinland απευθύνθηκε σε καταναλωτές από δώδεκα σημαντικές αυτοκινητιστικές αγορές, μεταξύ των οποίων: Κίνα, Δανία, Γερμανία, Γαλλία, Ινδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ. Οι ερωτηθέντες είναι ιδιοκτήτες οχημάτων ή οδηγοί που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο ως μέσον προσωπικής μετακίνησης, ηλικίας 18 ετών και πάνω.

Η Toyota λανσάρισε για πρώτη φορά το πρωτοποριακό Toyota Prius το 1997, το πρώτο πλήρως υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής όλων των εποχών – εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα. Από τότε, πάνω από 3,3 εκατομμύρια πλήρως υβριδικά Toyota και Lexus έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο, από τα οποία 370.000 στην Ευρώπη. Το 2012, η οικογένεια Prius θα υποδεχθεί δύο νέα μέλη στην Ευρώπη: τα Prius+ και Prius Plug-in Hybrid. Το Prius+ παρέχει τις καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του για 7-θέσιο MPV, ενώ το Prius Plug-in Hybrid θα προσφέρει απαράμιλλη κατανάλωση μόλις 2,1 l/100 km. Το Prius Plug-in Hybrid μπορεί να διανύει μέχρι 23 χλμ. αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, ενώ ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας είναι σε ετοιμότητα για μεγαλύτερες διαδρομές, καταργώντας το άγχος της αυτονομίας που βιώνουν οι ιδιοκτήτες συμβατικών ηλεκτρικών οχημάτων.

Το ανανεωμένο Toyota Prius, το νέο Prius+, η έκδοση παραγωγής του Prius Plug-in Hybrid και το Lexus GS 450h έκαναν ντεμπούτο στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης IAA, πλαισιώνοντας την ήδη ολοκληρωμένη γκάμα πλήρως υβριδικών μοντέλων Toyota και Lexus. Από του χρόνου, οι Ευρωπαίοι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν από εννέα πλήρως υβριδικά οχήματα Toyota ή Lexus.

  • afoy me to prius mas exoyn kanei plisi egefaloy!!!!!
    otan skeftese ivridiko i ilektriko oxima skeftese prota toyota!!!!
    taexei dialisei kati insight volt k den simazevete….
    to timima toy na eisai protoporos!!! :-DD

  • Giannis1304

    επειδή είναι λοιπόν η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα στις ηλεκτρικές μετακινήσεις, έκανε το βήμα παρακάτω και εξαγόρασε εδώ και περίπου ένα χρόνο την πιο τεχνολογικά προηγμένη μάρκα στα υβριδικά οχήματα την Tesla!!

    • pariah

      Δεν νομίζω…

      α)Η tesla δεν βγάζει υβριδικά….ηλεκτροκίνητα βγάζει
      β)Συνεργασία με toyota έχει…η mercedes έχει ένα ποσοστό στην tesla…

  • nikxan1

    καποτε, οταν ηθελες σπορ αμαξι, προσιτο στον λαο και στην τσεπη σου, σκεφτοσουν μονο ΤΟΥΟΤΑ.
    ειχε το απιστευτα καλο CELICA, αν ειχες λεφτα ειχε το SUPRA, παλιοτερα ειχε το COROLLA SR που ειχε τρελανει κοσμο σαν καλο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πισωκινητο, και ενα σωρο τελεια αυτοκινητα, πολυ καλα φτιαγμενα και ασπαστα.
    τωρα η ΤΟΥΟΤΑ βγαζει αυτοκινητα πριζας (μεχρι να βγει το FT-86) οικολογικα, αχρωμα, αοσμα και χωρις κανενα ενδιαφερον. αν αυτο το θεωρουν επιτυχια, τοτε και ο ΓΑΠ ειναι πετυχημενος πρωθυπουργος.
    μεχρι και η σιτροεν εβγαλε το DC3, και η τουοτα παει και αγοραζει την τεσλα. ο,τι του φανει του λολοστεφανη που λενε και στο ενδοξο χωριο μου!!!!

  • τα κατάφερε μια χαρά με τα υβριδικά κ μειωμένα σε κατανάλωση αλλά κ “φλώρικα” αυτοκίνητα κ μπράβο της!!
    καιρός να θυμηθεί τώρα πως είναι να φτιάχνει τα sport αυτοκίνητα που κάποτε μονοπωλούσαν!!!

    • nikxan1

      ετσι μπραβο. οπως ακριβως το λες!!!
      και σπορ αμαξι, ΧΩΡΙΣ ηλεκτρομοτερ και μπαταριες και τετοια. ξερεις ρε γμτ τι αναπολω??
      το PUNTO GT μου. ουτε ηλεκτρονικα, ουτε TRACTION CONTROL που δεν απενεργοποιουντε, ουτε φορτωμενα με περιττο εξοπλισμο, ουτε βαρος, ουτε σκατα, ουτε τιποτα!!! μονο ενα δυνατο μοτερ, και μυαλο-χερια αν ηθελες να πας γρηγορα και να σκασει το χειλακι σου. στην βροχη, απλα το κλειδωνες…
      μετα απο χρονια, καβαλαω το C200 μου, και μπορω να κανω μονο οτι μου επιτρεπει η ECU, κουβαλαω 1 τονο περιττο φορτιο σε βλακειες, και τετοια. μακαρι να βγαλει ενα καθαροαιμο σπορ, το οποιο ας εχει τεχνολογια, μιας και την επιβαλλουν οι κανονισμοι, αλλα να απενεργοποιουντε, ή εστω να εχουν πιο πολλα περιθωρια…..

    • pariah

      Μάστορα πήρες mercedes και περίμενες να μην έχει ηλεκτρονικά;;;Πλάκα μου κάνεις;;;Πάντα τα mercedes ήταν τα πρώτα που εισήγαγαν αυτά τα συστήματα…Από τα θέλω σου τουλάχιστον ένα Ε90 να παιρνες που βγάζεις off το esp της bmw….

    • nikxan1

      εχει παραγινει το κακο με τα ηλεκτρονικα ομως. μιλαμε, αγγιζει την υπερβολη!!!
      και τα μπεμβε εχουν τα ιδια ηλεκτρονικα, το ιδιο περιττο βαρος. το ξερεις οτι και στις 2 μαρκες, η ηχομονωση του πορτ-μπαγκαζ, ειναι 81% ????
      δηλαδη, αν βαλεις μπασοκουτι 100 βατ στο πορτ μπαγκαζ, θα φτανουν στο αυτι σου μονο τα 19. αυτο ομως, ειναι βαρος. τεσπα, ξεφυγαμε απο το θεμα. θεωρω, οτι η ΤΟΥΟΤΑ εχει ξεφυγει απο το ενδοξο παρελθον της, και πρεπει σιγα-σιγα να ξαναβγαλει κανα σπορτιβικο, να φερει κανα χαμογελο.
      ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! μην ξεχασω. πρεπει να εινια και φτηνο!!!!

    • pariah

      Αν θες να είναι ήρεμο το αμάξι θα χει ηχομόνωση…Γι αυτό και έχουν μόνωση και στο καπό…και για τις θερμοκρασίες αλλά και για τον ήχο….Το μπασοκούτι δεν με απασχόλησε ποτέ για με απασχολήσει τώρα…

      Όταν παίζεις με τους δείκτες nvh τότε πρέπει να βάλεις ηχομόνωση….

      Όσο για την toyota ας βγάλει πρώτα σπορ αμάξι και βλέπει και την τιμή…