Και ενώ ο προχθεσινός “θόρυβος” από τη κόντρα του βελτιωμένου Nissan GT-R δεν έχει κοπάσει, το MotorTrend δοκίμασε άλλο ένα άκρως βελτιωμένο GT-R από τον γνωστό οίκο AMS. Το αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται το λιγότερο εντυπωσιακό κάνοντας χρόνους που πλέον και η Bugatti Veyron θα πρέπει να αισθάνεται άβολα.

[Πηγή: Motor Trend]

  • Monder

    dn exw logia gia allh mia fora 

  • πραγματικα 8ηριο το GT-R!!!
    alla για να λεμε την αληθεια οταν ο τυποσ παει με 200μιλια ειναι σαν να ακροβατει σε ενα σχοινι…ενω με την VEYRON oso exv dei einai san na pigeneis me100….

    • loeb

      Εχεις δικιο και μου φαινεται και λογικο να πηγαινει ετσι. Ειναι κατασκευασμενο αεροδυναμικα για μεχρι εκει! Ελλειψη αεροτομης και κακης ποιοτητας οδοστροματος επομενο αυτη η αδυναμια να φαινεται ακομα μεγαλυτερη.

  • kotsos21

    Και ολα αυτα συγκρινοντας για αλλη μια φορα ενα αυτοκινητο με σχεδον αλλαγμενα τα παντα, με ενα μαμα Bugatti. Φαντασου δλδ να μπορουσαν καποιοι να δυναμοσουν την Bugatti. Οποιος εχει δει το αφιερωμα στο Discovery για την bugatti, ισως να ειχε ακουσει οτι το μοτερ ειναι σχεδιασμενο για 3000 αλογα αλλα δεν μπορεσαν να τα ψυξουν και αυτος ειναι ο λογος που σταματησαν στα 1200.
    Δεν λεω οτι το Nismo δεν ειναι αξιολογο αυτοκινητο αλλα ειναι σαν να συγκρινεις ενα Starlet turbo me to Nismo πχ.
    Η Bugatti ειναι alloy σε ολα

    • nikxan1

      το εχω δει το αφιερωμα. ξερεις ποιο ηταν το ποιο εντυπωσιακο?? το μικρο-τσιπακι που εχει στο ενα σκελος της αεροτομης. αν παρατηρησες καλα, μιλαμε για την “νανοτεχνολογια” ΣΕ ΜΙΑ ΑΕΡΟΤΟΜΗ!!!!
      περαν τουτου, ειναι γνωστο, οτι ο καθε κινητηρας εσωτερικης καυσης, παραγει στην πραγματικοτητα τριπλασια ισχυ, απ’οσα καταληγει στις ροδες, ομως, υπαρχουν απωλειες λογω τριβων, και χαμενη ενεργεια, η οποια μετατρεπεται σε ισχυ, και χανεται προς το περιβαλλον. γιαυτο και ολοι οι κινητηρες του κοσμου, βγαζουν βαθμο αποδοσης n=30-39%….
      οτι και να λεμε, και η BUGATTI αλλα και το DATSUN ειναι τεχνολογιες αιχμης, το μεν για τους λογους που ολοι ξερουμε, και το δε διοτι παρολη την τεχνολογια που εχει, ειναι φτηνο. (στο εξωτερικο, διοτι εδω κανει 3 φορες πανω απο το εξωτερικο….)

  • franklawl

    Ναι και οι επομενες δηλωσεις θα ειναι “Τρεμε Formula 1”? Μιλαμε για αλλη κατηγορια,αλλη ποιοτητα και αλλη νοοτροπια! Το να αγοραζεις κατι για να το “χαλασεις” αναιρει το ιδιο το αμαξι! Στη γειτονια μου ειναι ενα πανεμορφο ασπρο GT-R και χαιρεσαι να το κοιτας αλλα το χαζευεις επειδη ειναι γνησιο.

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ”in other words,move over veyron there is a new king in a town”…!
    χαχαχα… αι λαικ ιτ!!!!!!

  • Vegas

    GT-aaaRRRRRRRRRRRRRRRRRr

  • Κώστας

    το 0-60 ειναι σε μιλια,το αντιστοιχο 0-100 σε χιλιομετρα ειναι 2,9 sec

    • 0-100km/h σε 2.9sec ειναι η εργοστασιακή τιμή!!

    • loeb

      Αυτη νομιζω ειναι η τιμη για το καινουριο. Αλλα νομιζω οτι αυτοι εχουν βελτιωσει το παλιο μοντελο που εκανε περιπου 3,3 τα 0-100. Φανταζεσαι να αγοραζαν το καινουριο και να το εφτιαχναν σαν το παλιο! θα εκανε κατω απο 2,6 sec.

    • λες?
      δε ξέρω κάτι μου λέει ότι δε θα είχε πολύ μεγάλη διαφορά όποιο κ αν έπαιρναν!!
      μπορεί!

    • loeb

      Σαν απολυτες μετρησεις θα εχει διαφορα σαν 0-100 δυσκολο να κατεβει ακομα και 0,1. Στο 400 παντως θα υπαρχει αξιολογει διαφορα με βαση τον χρονο που θελουν να τον κατεβασουν σαν τρελοι. Μονο και μονο η καλυτερη αεροδυναμικη που εχει ολο και καποιο ρολο θα παιξει. Δεν νομιζω οτι θα αργησει η μερα που θα το δουμε στο δρομο με αυτο το πακετο

    • georgeiapwnas

      ναι οντως εχω παρακολουθησει πολλα βελτιωμενα gt-r και τα 0-100 δεν αλαζουν και πολυ σπανια..τωρα να σου την αληθεια δεν εχω δει κανα βελτιωμενο gozdilla για να δουμε με το launch control και παραπανω αλογα τι θα κανει..!!!:/ αυτο εδω παντος ειναι ενα καλο παραδειγμα του παλιου gt-r και δεν εχει και παρα πολλα αλογα εδω που τα λεμε,αλλα τα 0-100 σε 2,9 ειναι καλα   https://www.autoblog.gr/2009/08/30/stillen-nissan-gt-r-%ce%bc%ce%b5-620hp/ 

  • Thankarastathis

    υπάρχουν αυτοκίνητα και υπάρχει και η veyron..
    για όσους γνωρίζουν από  πρόκειται για το θρίαμβο της μηχανολογίας σε 4 τροχούς.
    μην ξεχνάτε πόσα χρόνια διέρκησε το project veyron ,πόσα προβλήματα αντιμετώπισαν μέχρι να καταφέρουν να  το ολοκληρώσουν.
    αφήστε τους άλλους να προσπαθούν να την προσπεράσουν , η veyron θα μπει στο πάνθεον της αυτοκίνησης όπως η mclaren f1 ,h f40 και άλλα διαμάντια.
    δεν υπάρχει επομένως σύγκριση με οτιδήποτε κινείτε σε 4 τροχούς.

    • georgeiapwnas

      Φυσικα και η veyron ειναι σημειο αναφορας για την λεξη αυτοκινητο ετσι ειναι απιστευτο και ακομα και αν βελτιωμενο μπορει να την φτασει ενα αμαξι δεν λεμε οτι παει εσβησε..σε αυτο το αυτοκινητο (αεροπλανο εδαφους) εχει πεσει πανω του οτι πιο καλο ακριβο και προτοποριακο τεχνολογικο επιτευγμα υπαρχει απλα ειναι απιστευτο και πολυ ακριβο φυσικα και δικεολογιμενα…Απλα και το gt-r εχει γινει σημειο αναφορας στα supercar και οχι hyper-dream car που ανηκει η veyron,διοτι χρησιμοποιει και το ιδιο απιστευτη τεχνολογια με λιγα γκαφρα και αξιοπιστια ιαπωνα…Και ατην συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε ενα πακετο βελτωσης που μπορει να φτασει στο ελαχιστο τους χρονους της veyron και να παραμενει ακομα αυτοκινητο και οχι να ειναι τσιτσιδο οπως το εκανε η μαμα του…ειναι λοιπον ενα κατορθωμα και αυτο και το οτι αντεχει η πλατφορμα του νισσαν τοσα αλογα,ροπη και τρελες ταχυτητες…Η veyron ομως παραμενει veyron με τα 4 τουρμπο και αυτον τον w16 κινητηρα να κανει θαυματα σε σχεση με το πλαισιο του αυτοκινητου απλα ειναι απιστευτο…Και βλεπουμε πως δυσκολα βγαζουν τετοιους χρονους αιταιριες σε αυτοκινητα παραγωγης…Το εκπληκτικο ομως σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι το gt-r to gozdilla με τα 530αλογα και το lunch control κανει τα 0-100 σε 2,9 η 3.0 αναλογα..τι στιγμη που η veyron τα κανει σε 2,5 με την 16απλασια τιμη περιπου….αυτο ειναι το μονο μετρο συγκρισης απεναντι στα δυο τερατα…

    • πολύ σωστός!!
      συμφωνω!!!