H ελληνική αντιπροσωπεία της Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι πλέον είναι διαθέσιμη η Giulietta και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT. Το κιβώτιο θα είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρες, με τον 1.4TB MultiAir των 170 ίππων και τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 JTDM-2 170 ίππων.

Με τον κινητήρα βενζίνης η Alfa Romeo Giulietta, που συνδυάζεται με το κιβώτιο TCT, είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Progression και Distinctive με τιμή 24.250 και 25.550 ευρώ αντίστοιχα (23.290 και 24.590 ευρώ με απόσυρση). Με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 JTDM-2 170 ΗP η Giulietta είναι διαθέσιμη στην έκδοση Distinctive με 30.200 ευρώ (από 27.730 με απόσυρση). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρει στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Alfa Romeo]

Δελτίο Τύπου

Διαθέσιμη η Alfa Romeo Giulietta με επαναστατικό κιβώτιο ταχυτήτων «Alfa TCT»

Άμεσα διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η Alfa Romeo Giulietta με το επαναστατικό, διπλού συμπλέκτη και ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο «Alfa TCT». Σημείο αναφοράς στην κατηγορία για τη σχέση μεταξύ επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, το κιβώτιο αυτό συνοδεύεται στην Giulietta με τον 1,4TB MultiAir των 170 ίππων (Best New Engine 2010) και τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 170 ίππων.

Με τον κινητήρα βενζίνης η Alfa Romeo Giulietta, που συνδυάζεται με το κιβώτιο TCT, είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Progression και Distinctive με τιμή 24.250 και 25.550 ευρώ αντίστοιχα (23.290 και 24.590 ευρώ με απόσυρση). Mε τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 170 ΗP η Giulietta είναι διαθέσιμη στην έκδοση Distinctive με 30.200 ευρώ (από 27.730 με απόσυρση).

Το πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο TCT (Twin Clutch Technology) εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση και αυξημένη σπορ αίσθηση σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο σε συνδυασμό με βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση. Χάρη στον 1,4 TB MultiAir 170HP, η Giulietta με το κιβώτιο Alfa TCT έχει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,7 δλ. Ακόμα όμως και με αυτές τις επιδόσεις η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι ιδιαίτερα χαμηλές: 5,2 λτ./100 χλμ. είναι η μέση τιμή της κατανάλωσης, τη στιγμή που οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ., τιμές που καθιστούν την Giulietta το πιο φιλικό προς το περιβάλλον βενζινοκίνητο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, ακόμα και σε σύγκριση με χειροκίνητες εκδόσεις ανταγωνιστικών μοντέλων με μικρότερη ιπποδύναμη και ασθενέστερες επιδόσεις.

Ανάλογα στοιχεία αφορούν και τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 των 170 ίππων. Σε σύγκριση μάλιστα με τη χειροκίνητη έκδοση του ίδιου κινητήρα, η έκδοση με το κιβώτιο Alfa TCT επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 αντί για 8,0 δλ. και η μέση κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα οι εκπομπές CO2 από 124 είναι μειωμένες στα 119 γρ./χλμ.

Η λειτουργία της μετάδοσης «Alfa TCT» χαρακτηρίζεται από εξαιρετική αλληλεπίδραση με τα συστήματα του αυτοκινήτου με στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού το Alfa TCT συνεργάζεται με το σύστημα Alfa D.N.A, τα φρένα, τον κινητήρα και το σύστημα δυναμικού ελέγχου. Έτσι το σύστημα μετάδοσης μπορεί να διαφοροποιήσει την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, να ελέγξει την παροχή ροπής σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση, να λειτουργήσει εντελώς αυτόματα, ή να χρησιμοποιηθεί σαν σειριακό με την επιλογή σχέσεων από τον επιλογέα ή τα ειδικά paddles πίσω από το τιμόνι. Το κιβώτιο «Alfa TCT» ουσιαστικά αποτελείται από δύο παράλληλα κιβώτια, το καθένα από τα οποία έχει το δικό του συμπλέκτη. Έτσι είναι δυνατή η επιλογή επόμενης σχέσης τη στιγμή που η προηγούμενη είναι ήδη σε χρήση. Η αλλαγή γίνεται με μια απλή και ομαλή εναλλαγή των σχετικών δίσκων, γεγονός που εξασφαλίζει συνεχή παροχή ροπής και πρόσφυσης.

Το αποτέλεσμα είναι η άνεση και η σπορ αίσθηση σε μέγιστο βαθμό σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, αφού οι αλλαγές γίνονται αστραπιαία, υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε αυτόματη και σειριακή λειτουργία και ανάμεσα στις αλλαγές υπάρχει σχεδόν μηδενική απώλεια ισχύος. Σε σχέση με «υγρά» συστήματα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη, το Alfa TCT έχει περιορισμένο κόστος χρήσης και σε σχέση με τα κλασικά αυτόματα κιβώτια μικρότερη κατανάλωση μέχρι και 10% (χάρη και στη χρήση του συστήματος Start&Stop). Ένα από τα πλεονεκτήματα της «ξηρής» τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το Alfa TCT είναι οι συμπαγείς διαστάσεις του, η ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβών και η μη ανάγκη για ψύξη με λάδι, συνεπώς η μη ανάγκη παρουσίας αντλίας λαδιού. Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η μειωμένη κατά 6% κατανάλωση σε σχέση με κιβώτια «βαπτισμένα» σε λάδι.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  Αlfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir 170 HP Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDM-2 170 HP
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
  Αριθμών θέσεων 5 5
Αριθμός θυρών 5 5
Μήκος/πλάτος (χλστ.) 4.351/1.758 4.351/1.758
Ύψος (χλστ.) 1.465 1.465
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.634 2.634
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο(χλστ.) 1.554/1.554 1.554/1.554
Χώρος αποσκευών (λτ.) 350 350
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  Αριθμός κυλίνδρων 4 4
Διάμετρος ? διαδρομή (χλστ.) 72×84 83×90,4
Κυλινδρισμός (κ.εκ) 1.368 1.956
Σχέση συμπίεσης 9,8:1 16,5:1
Μέγιστη ισχύς HP (kW – EC) @ σ.α.λ. 170 (125)@5.500 170 (125)@4.000
Μέγιστη ροπή Nm (kgm – EC) @ σ.α.λ. 250 (25,4)@2.500 350 (35,6)@1.750
Σύστημα χρονισμού 1 εκκεντροφόρος επικεφαλής με μηχανικά ωστήρια 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (πιανόλα με κοκοράκια και υδραυλικά ωστήρια)
Σύστημα καυσίμου ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων (MPI) με υπερσυμπιεστή σταθερής γεωμετρίας και intercooler Άμεσος ψεκασμός “Common Rail” Multijet II ηλεκτρονικά ελεγχόμενος με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler
Stop&Start Στάνταρ Στάνταρ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Μπαταρία: χωρητικότητα (Ah) 63 72
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Στους εμπρός τροχούς
  Κιβώτιο αυτόματο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου «Alfa TCT» αυτόματο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου «Alfa TCT»
  Αριθμός σχέσεων  6  6
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗς Τιμόνι Κρεμαγιέρα διπλού πινίου (ένα για το τιμόνι και ένα για την υποβοήθηση) Κρεμαγιέρα διπλού πινίου (ένα για το τιμόνι και ένα για την υποβοήθηση)
  Κύκλος στροφής (μ) 10,9 10,9
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Εμπρός Εξελιγμένη ανεξάρτητη διάταξη τύπου McPherson, με υποστήριξη από αλουμίνιο και μη συμπαγής αντιστρεπτική δοκός Εξελιγμένη ανεξάρτητη διάταξη τύπου McPherson, με υποστήριξη από αλουμίνιο και μη συμπαγής αντιστρεπτική δοκός n
Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων με υποπλαίσιο, αλουμινένια μπράτσα και αντιστρεπτική δοκός Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω στρεπτού άξονα και αντιστρεπτικής δοκού, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ
ΦΡΕΝΑ: (Δίσκοι) Εμπρός (χλστ.) 305 305
  Πίσω (χλστ. 264 264
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ – ΒΑΡΗ Ρεζερβουάρ (λτ.) 60 60
  Βάρος(κενό) DIN (kg) 1.310 1.335
  Μέγιστο βάρος έλξης με/χωρίς φρένα (kg) 1.300/500 1.300/500
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 218 1218
  Επιτάχυνση (1 άτομο + 30 kg) 0-100 χλμ./ώρα (δλ) 7,7 7,9
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΡΥΠΟΙ οδηγία ΕΕ 2004/3/CE   Πόλη (λτ./100 χλμ.) 6,7 5,3
  Ταξίδι 4,3 4,0
  Μέση 5,2 4,5
  CO2 (γρ./χλμ.) 212 119
Προδιαγραφές Euro 5 Euro 5
Τέλη κυκλοφορίας 121€