Ένας ακόμα αγώνας στον οποίο δεν είχε αντίπαλο η Red Bull, ήταν αυτός στη Monza. Οι περισσότεροι πίστευαν ότι η υστέρηση του Renault RS 27 στην ιπποδύναμη θα επέτρεπε στους αντίπαλους της αυστριακής ομάδας να αμφισβητήσουν την ταχύτητα της RB7. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν έγινε, αφού η περίσσεια κάθετη δύναμη, που είναι ικανή να παράγει το μονοθέσιο του Adrian Newey, επέτρεψε στον Sebastian Vettel να πάρει άλλη μία νίκη.

Στο Ιταλικό Grand Prix, η RBR γνώρισε την πρώτη της εγκατάλειψη για φέτος. Ο Mark Webber είχε επαφή με τον Felipe Massa στο πρώτο chicane, με αποτέλεσμα να σπάσει την εμπρός πτέρυγα, να μην έχει κάθετη δύναμη για να στρίψει στην Parabolica και να καταλήξει στα προστατευτικά ελαστικά. Ο γερανός ήρθε, σήκωσε το μονοθέσιο, και κάπου εδώ θ’ αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Μόλις η RB7 σηκώθηκε στον αέρα, οι φωτογράφοι των ομάδων άρχισαν να “τραβάν” άπειρες φωτογραφίες του πατώματος, εκεί όπου φαίνεται να “κρύβει” κάποιο μυστικό ο Newey.

Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, οι ομάδες, μελετώντας αυτές της φωτογραφίες, διαπίστωσαν ότι οι περιοχές του πατώματος που δεν συμμετέχουν στους τεχνικούς ελέγχους της FIA είχαν μόνο μερικές γρατσουνιές. Επίσης, η εμπρός πτέρυγα δε βρέθηκε ποτέ! Ο Newey αστειεύτηκε, και αναφερόμενος στο γεγονός ότι η εμπρός πτέρυγα δε βρέθηκε, δήλωσε:

Έχω ακούσει για το θέμα. Πήραμε μόνο το μισό μέρος, το πίσω. Το άλλο μισό είναι πιθανότατα στο Maranello.

Κάτι άλλο που φαίνεται να ενοχλεί τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες είναι τα έξοδα της Red Bull. Ο Ross Brawn, Πρόεδρος της Mercedes GP, δήλωσε:

Τρία σετ αεροτομών, το κάλυμμα του κινητήρα και το πάτωμα κοστίζουν περίπου $1.000.000 (€750.000) για να τα κατασκευάσεις, συν τα έξοδα για την αεροδυναμική σήραγγα. Για μας, θα ήταν αδύνατο να ξοδεύουμε τόσα χρήματα για έναν αγώνα.

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyright: Paul Gilham/Getty Images]