Grand Prix Ιταλίας 2011: Vettel και στη Monza

Σχετικά άρθρα

Συναρπαστικός ήταν ο σημερινός αγώνας στη Monza αφού είδαμε αρκετές μάχες τόσο για την πρώτη θέση στους πρώτους γύρους όσο και για τις πίσω θέσεις, με αυτή ανάμεσα στον Hamilton και στον Schumacher να κερδίζει το ενδιαφέρον αφού ο Γερμανός έκλεισε για πάνω από 20 γύρους τον δρόμο στο Βρετανό μιας και ο δεύτερος αν και ταχύτερος, είχε επιλέξει λάθος γρανάζωμα στην 7η σχέση.Νικητής για ακόμη μια φορά, την 8η για φέτος, ο Sebastian Vettel ο οποίος αν και έχασε για λίγους γύρους την πρωτοπορία από το Fernando Alonso που έκανε εκπληκτική εκκίνηση, κατάφερε και την πήρε πίσω μερικούς γύρους μετά, οδηγώντας εκ του ασφαλούς στην 8η φετινή του νίκη. Στη δεύτερη θέση – ο μόνιμος δεύτερος στην Monza τα τελευταία χρόνια, Jenson Button και στην τρίτη ο Fernando Alonso.

Η 10αδα συμπληρώθηκε από τους Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Felipe Massa, Jaime Alguersuari, Paul di Resta, Bruno Senna και Sebastien Buemi.

Ας δούμε αναλυτικά τον αγώνα.

Ο καιρός ιδανικός στη Monza με τα 24 μονοθέσια να στήνονται κανονικά στο grid για να πάρουν εκκίνηση. Όλοι επέλεξαν τη μαλακή γόμα για να ξεκινήσουν εκτός του Nico Rosberg ο οποίος διάλεξε την μεσαία. Τα κόκκινα φώτα σβήσαν με την καλύτερη εκκίνηση να την κάνει ο Fernando Alonso ο οποίος από την 4η θέση, χώθηκε τέρμα δεξιά και ανέβηκε στην πρώτη. Ο Michael Schumacher έκανε και αυτός ακόμη μια πολύ καλή εκκίνηση αφού από την 8η θέση βρέθηκε στην 4η. Και κάπου εκεί, όταν όλα τα μονοθέσια στριμώχτηκαν στη πρώτη στροφή, ο Tonio Liuzzi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, πάτησε στο γκαζόν και παρέσυρε τους Barrichello, Rosberg, Petrov και Ricciardo. Οι τρεις τελευταίοι εγκατέλειψαν με τον Barrichello να έχει τις μικρότερες ζημιές και να συνεχίζει τον αγώνα του.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας όπως ήταν φυσικό βγήκε στη πίστα ώστε οι υπεύθυνοι ασφαλείας να την καθαρίσουν από τα συντρίμμια. Μόλις το SC μπήκε στα pit, ο Vettel μετά από μάχη, πέρασε τον Fernando Alonso, ανεβαίνοντας στην 1η θέση, και έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό.

Αν εξαιρέσεις τον ρυθμό που είχε ο Vettel, ο άνθρωπος που έκλεψε τις εντυπώσεις στους πρώτους 20 γύρους ήταν ο Michael Schumacher ο οποίος πέρασε τον Lewis Hamilton. Στον ίδιο γύρο και ο Mark Webber πέρασε τον Button, κυνηγώντας τον Felipe Massa. Ο Webber τον έφτασε γρήγορα αλλά λόγω λάθους έπεσε πάνω στον Massa σπάζοντας την αεροτομή του. Ο Massa έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε, χάνοντας αρκετές θέσεις, την ώρα που ο Webber στον δρόμο για pit, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και εγκατέλειψε.

Στους επόμενους 20 γύρους που ακολούθησαν είδαμε τον Michael Scumacher να κλείνει με άκρως επιδέξιο τρόπο, τον δρόμο στον Lewis Hamilton ο οποίος με λάθος γρανάζωμα στην 7η σχέση, δεν μπορούσε να πιάσει την τελική ταχύτητα της Mercedes GP. O Button κατάφερε και κόλλησε πίσω από τους δύο όπου τους πέρασε με σχετική άνεση.

Το πρώτο pit stop έγινε από τον Schumacher ο οποίος μπήκε στα pit στον 16ο γύρο όπου τον ακολούθησαν οι δύο McLaren. Θέσεις δεν άλλαξαν και έτσι βγήκαν με την σειρά που είχανε μπει, τον Button στην τρίτη θέση, τον Schumacher στην 4η και τον Hamilton στην 5η. Ο Button με ανοικτό δρόμο μπροστά του πίεζε και έφτασε πίσω από τον Alonso, ενώ ο Hamilton κατάφερε και πέρασε τελικά τον Schumacher. O Button και ο Alonso έδωσαν μάχη αλλά ο Ισπανός κρατούσε πεισματικά την 2η θέση. Ο Button βλέποντας ότι δεν μπορεί να περάσει τον Ισπανό, μπήκε για 2η φορά στα pit στον 34ο γύρο, στον γύρο που ο Sergio Perez εγκατέλειψε λόγω προβλημάτων. Στους επόμενους γύρους όλοι μπήκανε για αλλαγή ελαστικών, με την Ferrari να δείχνει για ακόμη μια φορά ότι δεν της αρέσει η σκληρή γόμα. Ως αποτέλεσμα ήταν ο Button να περάσει τον Ισπανό. ανεβαίνοντας έτσι στη 2η θέση.

Ο Felipe Massa αθόρυβα κέρδιζε θέσεις όπου μετά την δεύτερη αλλαγή ελαστικών είχε ανέβει στην 6η θέση, ενώ ο Hamilton κατάφερε και κρατήθηκε μπροστά από τον Schumacher, αφού οι μηχανικοί του δεύτερου έκαναν ένα αργό pit stop.

Τίποτα το συνταρακτικό δεν ακολούθησε με τον Sebastian Vettel να φτάνει κάπως έτσι στην 8η φετινή του νίκη. Ο Button πήρε για ακόμη μια φορά στα τελευταία χρόνια, την δεύτερη θέση στη Monza (συνεχόμενα από το 2009) ενώ ο Alonso έκανε το καλύτερο που μπορούσε με την Ferrari του ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αφιερώνοντας την θέση αυτή, στους χιλιάδες Tifossi που κατέκλυσαν την πίστα της Monza.

Ταχύτερος γύρος από τον Lewis Hamilton στον 52ο γύρο με 1:26.187

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών, ο Sebastian Vettel προηγείται με 284 βαθμούς, ακολουθεί o Fernando Alonso με 172 και στην 3η οι Jesnon Button και Mark Webber με 167. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η RedBull προηγείται με 451 βαθμούς, ακολουθεί η McLaren με 325 και στην 3η θέση η Ferrari με 254.

Επόμενο Grand Prix στη μακρινή Σιγκαπούρη στον νυχτερινό αγώνα, το τριήμερο 23-25 Σεπτεμβρίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”][tabcontainer] [tabtext]Κατάταξη αγώνα[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Κατασκευαστών[/tabtext][/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Ιταλικό Grand Prix 2011

Pos

Driver

Team

Laps

Time

Grid

Pts

1 Sebastian Vettel RBR-Renault 53 Winner 1 25
2 Jenson Button McLaren-Mercedes 53 +9.5 secs 3 18
3 Fernando Alonso Ferrari 53 +16.9 secs 4 15
4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 53 +17.4 secs 2 12
5 Michael Schumacher Mercedes 53 +32.6 secs 8 10
6 Felipe Massa Ferrari 53 +42.9 secs 6 8
7 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 52 +1 Lap 18 6
8 Paul di Resta Force India-Mercedes 52 +1 Lap 11 4
9 Bruno Senna Renault 52 +1 Lap 10 2
10 Sebastien Buemi STR-Ferrari 52 +1 Lap 16 1
11 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 52 +1 Lap 14
12 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 52 +1 Lap 13
13 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 51 +2 Laps 20
14 Jarno Trulli Lotus-Renault 51 +2 Laps 19
15 Timo Glock Virgin-Cosworth 51 +2 Laps 21
Ret Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 39 +14 Laps 23
Ret Sergio Perez Sauber-Ferrari 32 +21 Laps 15
Ret Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 21 +32 Laps 17
Ret Adrian Sutil Force India-Mercedes 9 +44 Laps 12
Ret Mark Webber RBR-Renault 4 +49 Laps 5
Ret Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1 +52 Laps 22
Ret Vitaly Petrov Renault 0 Accident 7
Ret Nico Rosberg Mercedes 0 Accident 9
Ret Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 0 Accident 24

 

[/tab] [tab]

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 284
2 Fernando Alonso Spanish Ferrari 172
3 Jenson Button British McLaren-Mercedes 167
4 Mark Webber Australian RBR-Renault 167
5 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 158
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 82
7 Nico Rosberg German Mercedes 56
8 Michael Schumacher German Mercedes 52
9 Vitaly Petrov Russian Renault 34
10 Nick Heidfeld German Renault 34
11 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 27
12 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 24
13 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 16
14 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 13
15 Paul di Resta British Force India-Mercedes 12
16 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 8
17 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 4
18 Bruno Senna Brazilian Renault 2
19 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 1
20 Pedro de la Rosa Spanish Sauber-Ferrari 0
21 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
22 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
23 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
24 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
25 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
26 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
27 Daniel Ricciardo Australian HRT-Cosworth 0
28 Karun Chandhok Indian Lotus-Renault 0

[/tab] [tab]

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 451
2 McLaren-Mercedes 325
3 Ferrari 254
4 Mercedes 108
5 Renault 70
6 Force India-Mercedes 36
7 Sauber-Ferrari 35
8 STR-Ferrari 29
9 Williams-Cosworth 5
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[/tab] [tab]

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

[Photos Copyright: RedBull Racing/Paul Gilham/Getty Images, RedBull Racing/Vladimir Rys/Getty Images, RedBull Racing/ Ker Robertson/Getty Images, RedBull Racing/Mark Thompson/Getty Images, hoch-zwei/McLaren F1, hoch-zwei/Mercedes GP, Ferrari]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...