Τελευταία φορά που διαβάσαμε για το entry-level μοντέλο της Jaguar, ήταν τον περασμένο Μάιο. Τώρα, 5 μήνες μετά, υπεύθυνος της Jaguar μιλώντας στο Autonews, αποκάλυψε ότι εργάζονται πάνω στο αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν θα παρουσιαστεί σύντομα. Η προηγούμενη αναφορά έλεγε ότι δεν θα παρουσιαστεί νωρίτερα από το 2015 και έτσι τα Audi A4, BMW Σειράς 3 και Mercedes C-Class, δεν θα έχουνε ακόμη έναν αντίπαλο, μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Επίσης, η Jaguar φαίνεται ότι είναι έτοιμη να περάσει στη παραγωγή το C-X16 Concept, που είδαμε στη Φρανκφούρτη. Το πρωτότυπο φορούσε ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν V6 κομπρεσοράτο κινητήρα 3.0-λίτρων απόδοσης 380 ίππων με 450 Nm ροπής και από έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει ενσωματωθεί πάνω στο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με μια μπαταρία 1.6 kWh και φορτίζεται κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος. Αποδίδει 70 kW (95 ίππους) με 235 Nm ροπής . Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα KERS, παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτό των μονοθεσίων της Formula 1 και μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται στο τιμόνι, μπορεί να βγάλει τα 95 επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα, όταν και όποτε τα χρειαστεί ο οδηγός. Η XE, όπως θα ονομάζεται το μοντέλο παραγωγής, θα τοποθετηθεί απέναντι από την Porsche Boxter.

Τέλος η έκδοση παραγωγής C-X75 θα παρουσιαστεί το 2013. Η παραγωγή της θα περιοριστεί σε μόλις 250 αυτοκίνητο με την τιμή της να κυμαίνεται από €790.000 έως το €1.000.000 (ανάλογα με το ΦΠΑ και τους φόρους της κάθε χώρας).

Μηχανικά θα φοράει τον 1600αρη turbo κινητήρα F1 της Williams. Αργότερα ίσως υπάρχουν μοντέλα και με τον jet κινητήρα όταν αυτός έρθει στη παραγωγή. Ο turbo κινητήρας ακούγεται ότι θα αποδίδει 1000 άλογα, θα έχει ροπή 1400 Nm με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται στα 99 γρ/χλμ.

Η Jaguar μας δηλώσει ότι η C-X75 θα είναι τετρακίνητη, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3.0 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα. Το σασί της θα είναι εξολοκλήρου από carbon και θα μπορεί να κινείται αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του για 50 χλμ.

[Πηγή: Autonews]

  • freedoom1013

    H Porsche έδειξε το δρόμο, σιγά μη δεν ακολουθούσε κάποιος.
    Απλά πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά είναι μια φούσκα. Και δη τα supercars. Τι νόημα έχει από πλευράς αγοραστή? Σέβεται το περιβάλλον?
    Απλά μάλλον οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μπει στο παιχνίδι “Το κάνω γιατί μπορώ” και διαλέγουν να χαλάνε και λεφτά εκεί.

    • οι αυτοκινητοβιομηχανίε έχουν βρει το έυκολο κ μεγάλο κέρδος με τα ηλεκτροκίνητα!!!