Τον περασμένο Μάρτιο η Audi είχε βάλει στο ΕΚΤΑ, τον ηλεκτρονικό κατάλογο των ανταλλακτικών μια δυνατότερη έκδοση του Audi TT-RS. Τότε ο κατάλογος έλεγε ότι το TT-RS θα αποκτήσει έκδοση με 360 άλογα, αλλά μια νέα φήμη κάνει τον κινητήρα να αποδίδει τελικά 380 άλογα. To Audi TT-RS Plus δεν θα διαθέτει πίσω καθίσματα θα αφαιρεθούν έτσι ώστε να μειωθεί το βάρους του κατά 60 κιλά. Φημολογείται ότι η έκδοση Plus, θα διαθέτει πολλά μέρη από carbon όπως έχει γίνει και με το R8 GT, και έτσι το μειωμένο βάρος και τα 40 παραπάνω άλογα θα δίνουν καλύτερες επιδόσεις.

[Πηγή: Automobile]

  • Mika

    Opws htan peripou to TT sport 1h genias, dhladh….
    Manoula mou!!!!!Teleio tha einai!!!

  • ilikeyourcar

    Αν και δεν ειμαι και πολυ fan της εν λογο εταιριας αυτο το αμαξι το βρισκω πολυυυ ομορφο. Επιθετικο, πολυ γρηγορο, ηχος, πολυ ωραια θεση οδηγησης & κιβωτιο, στριφτερο… Να μην ειχε μονο αυτο το λιγο ανευρο τιμονι και την υποστροφη (συμφωνα παντα με οσα εχω διαβασει)… Και παντα σε λευκο!

    • Κώστας

      τι στρτιφτερο ρε φιλε….ολοι οι δημοσιογραφοι που το εχουν οδηγησει εχουν κουρεψει το γκαζον της πιστας…ολο μουριαζει…

    • Killer88

      Αν μουριάζει το TT, μάλλον κουλοί το κατάφεραν αυτό, ειδικά στην έκδοση με Quattro είναι τρένο!!Το έχω οδηγήσει για αυτό στο λέω..

    • Κώστας

      εχω ειχα στην κατοχη μου για ενα διαστημα ΤΤ QUATTRO…αν το πιεσεις ειδικα σε πιο κλειστες στροφες πεταει αμεσως μουρη

    • Killer88

      Τα πρώτο μoντέλο ίσως δεν αντιλέγω, είχα οδηγήσει μοντέλο του 08′, 2λιτρο με S tronic και δεν μου πέταξε ποτέ μούρη, παρά μόνο όταν το ζήταγα :)

    • Tsou Kostas

      αυτο συνηθως το λενε για τον κωλο….

    • ilikeyourcar

      Αυτο ειπα και γω… αν προσεξεις την τελευταια προταση. Στις ανοιχτες καμπες θα ειναι πολυ καλο αλλα σε μια διαδρομη στο βουνο π.χ. δεν μπορεις να το διασκεδασεις. Εκτος απο αυτο παντως σαν συνολο πειθει. Απλα στα λεφτα του υπαρχουν και πιο σπορ κατασκευες…

  • Sokratis13

    χαθηκε ο κοσμος να το εβγαζαν πισωκινητο ρε γμτ…?

    • έχεις δει πισωκίνητο Audi τα τελευταία 30 χρόνια??

    • Sokratis13

      αφου ειναι ξενερωτοι.γιατι υπαρχει αουντι παραγωγης που να ειναι πισωκινητο ανεξαρτητως χρονολογιας?αυτη τη στιγμη δεν μου ρχεται στο μυαλο κανενα…

    • georgeiapwnans

      ε το συγκεριμενο ττ και το s3 που ειναι καπως 4κινητα αν πατησεισ απτομα γκαζι βγαινοντας απο τη στροφη και παιξεις και λιγο με το τιμονι πεταει μι χαρα κολο!!εβλεπα ενα παλικαρι με ενα s3 σε μια στρογκιλη πλατεια και εβγαινε με τις πορτες απο την πλατεια!!!και παντα με απενεργοποιημενο esp ετσι!!! κοιταχτε εδω αρκετη υποστροφη http://www.youtube.com/watch?v=r3cuFUlKkB0 και χανει και απο ενα πισωκινητο που ο τυπος το πηγαινει ολο με το πλαι ουτε καν εκανε σοβαρο γηρο!!!οσο για τα αλογα που ειναι περιπου 40 αλογα παραπανω το νισσαν δεν υπαρχει προβλημα τα βρισκουν στο βαρος αφου το ττ ειναι ειδικη εκδοση πιο ελαφρια!!!

    • pariah

      Και το 106 γυρνάει τι πάει να πει ρε συ αυτό;;;;Όσο για το πισωκίνητο δεν γίνεται το ΤΤ να έβγαινε…Δεν βγηκε το r8 gt που ήταν ειδικό και θα δικαιολογούσε την απώλεια τετρακίνησης…

    • georgeiapwnans

      entaksei to s3 kai to tt girnane logo tou oti kapoio meros tis rophs paei kai stous piso troxous..den nomziw na isxuei kati tetoio me to 106!!!

    • pariah

      Έλα μου όμως που το 106 γυρνάει περισσότερο από τα ΤΤ-s3….@@@ κώλο πετάνε τα audi σε γενικές γραμμές….

    • George31

      φιλαρακι τι να κλασσει το audi μπροστα στο 350Ζ……..εδω μιλαμε  για ιαπωνικη τρελλα!!!!

  • Iceman_Kimi

    Γιατί δηλαδή κάποιος να το αγοράσει? Και το απλό ΤΤ RS δεν είναι σφαίρα? Και να πρέπει να δώσει σίγουρα μια περιουσία παραπάνω απο το ΤΤ RS. Με λιγότερα λεφτά μπορεί να το κάνει ο ίδιος 400 hp  εαν θέλει.

    • pariah

      Για τον ίδιο λόγο που κάποιος πάιρνει το rs500 αντί του rs, την gt3 rs αντί της gt3 κοκ….

  • Stradalle

    Αυτό έλειπε από το ΤΤ,η δύναμη…Οτι να’ναι κάνουν εκεί στην άουδι

  • Pterarxos

    Πιστεύω ότι αρχίζει και μπαίνει το ΤΤ σε άλλα “χωράφια” και δεν θα είναι καλό για αυτό….

    ΥΓ. ΕΤΚΑ λέγεται.