Η Mercedes-Benz μόλις πριν από μερικές ημέρες οριστικοποίησε το μέλλον της όσον αφορά τουλάχιστον στους κινητήρες που θα εξοπλίζουν τα μοντέλα της. Σε αυτό το μέλλον παρατηρούμε δύο λογικές συνέχειες αλλά και μία πολύ μεγάλη έκπληξη.


Ας ξεκινήσουμε από τα λογικά. Η Mercedes λοιπόν, θα εξελίξει νέους πιο αποδοτικούς αλλά και πιο οικονομικούς τετρακύλινδρους. Όπως όλοι καταλαβαίνετε αυτοί θα βρίσκονται στις βασικές και χαμηλότερου κόστους εκδόσεις των μοντέλων της. Παράλληλα, οι Γερμανοί θα αντικαταστήσουν τους μεγάλου κυβισμού οκτακύλινδρους σε V με νέους χαμηλότερου κυβισμού –μάλλον τετράλιτρους- και υπερτροφοδότηση. Επίσης λογικό με τα νέα δεδομένα στην αυτοκίνηση.

Αυτό όμως που δεν βγάζει νόημα είναι ότι η Mercedes εγκαταλείπει την διάταξη V για τους εξακύλινδρους της και προτιμάει τους εν σειρά εξακύλινδρους με ένα ή δύο turbo ανάλογα με την περίπτωση. Με λίγα λόγια η Mercedes ακολουθεί το παράδειγμα της BMW στους εξακύλινδρους. Το γιατί γίνεται αυτό δεν το ξέρουμε και θα αργήσουμε μάλλον να το μάθουμε αλλά αν τελικά συμβεί ένα είναι σίγουρο, οι Mercedes του μέλλοντος θα διαφέρουν αρκετά σε σύγκριση με τις σημερινές…

Για το τέλος κρατήσαμε τους κινητήρες που θα έρθουν από Renault-Nissan μεριά. Τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι, βενζίνης και πετρελαίου, πιθανότατα με υπερτροφοδότηση που θα εξοπλίζουν τα Smart και τις μικρές Mercedes του μέλλοντος

[Πηγή: CAR]

  • hellboy

    και η μερσεντες; ξανα γυρναει στο χαρακτιριστικο γερμανικο μοτερ……..

  • Iceman_Kimi

    Λες να πετύχει? Όλοι κοιτάζουν να ρίξουν τους κυλίνδρους και την χωρητικότητα και αυτοί ανεβαίνουν.

    • pariah

      Που ανέβηκαν χωρητικότητα;;;Στον V8 είχαν 6,2 και έχουν πάει στα 5,5 και το άρθρο λέει για 4lt…

    • Iceman_Kimi

      Η χωρητικότητα λες να παραμείνει εκεί? Δεν ξέρω μακάρι.