Οι Γερμανοί της Mercedes φαίνεται ότι έχουνε βάλει σκοπό να κατασκευάσουν μια σούπερ ελαφριά E-Class κατασκευασμένη από carbon. Σύμφωνα με το Γερμανικό AutoBild, η ελαφριά E-Class θα βγει στη παραγωγή το 2015 και θα ζυγίζει 1.300 κιλά, 350 κιλά λιγότερα από το στάνταρ μοντέλο. Σχεδιαστικά θα έχει νέο design, επηρεασμένο από την CLS, ίσως διαθέτει gullwing πόρτες ενώ είναι αρκετά πιθανό να μην διαθέτει ούτε μεσαίες κολώνες, αφού το carbon θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ακαμψία από ότι προσφέρει ο χάλυβας.

Το αυτοκίνητο θα συμβάλει στον στόχο της Mercedes στο να μειώσει τις εκπομπές CO2, αλλά και τη μέση κατανάλωση των αυτοκινήτων της, επειδή η Mercedes εξετάζει το ενδεχόμενο η ελαφριά E-Class να φορά κινητήρες υδρογόνου και υβριδικούς πετρελαιοκινητήρες.

[Πηγή: Auto Bild | Photo Copyright: Lars Saeltzer / Larson]

  • rikos89

    nikxan pou eise min kimase …..
    auto malista ….den tha eine pleon vari , portes gullwing (maresoun poli) kai sport sxediasei
    MARESEI

    • nikxan1

      kalhmera riko. oxi den koimamai. to blepw. xereis ti me stenaxwrei omws??
      ta “apla” mercedes, einai panakriba. skepsou ayto.
      to baros, einai ena poly sobaro thema sta mercedika. akoma kai to diko mou, zygizei 64 tonous xwris benzina. ante na doume…
      kalh sou mera!!!!

    • rikos89

      kalhmera…xaaxax akoma gelaw me to “zygizei 64 tonous xwris benzina” wreos!!!

    • nikxan1

      ε μα τοσο ζυγιζει!!! προσεξε:
      ειχα ρωτησει οταν το πρωτο-πηρα, για να του βαλω το SUBWOOFER που ειχα στο PUNTO-GT πριν το δωσω.
      εχει τοσο καλες ηχομονωσεις, που αν βαλεις 100 βαττ ισχυ στο ηχειο, θα ακους μονο τα 19.
      εχει 81% μονωση. πολυ καλα μονωτικα υλικα, αλλα και πολυ βαρος.
      χεστηκα!!!!! εγω θελω να ακουω το μοτερ μου, και να μην σερνω 500 κιλα ηχομονωση.
      αλλη μια 2ης διαλογης αυτοκινητοβιομηχανια εχει εξισου καλα μονωτικα. λεγεται BMW ή καπως ετσι…….

    • loeb

      Συμφωνω φιλε μου ασε που αν ηταν και πιο ελαφρυ τα αλογα θα φαινοταν περισσοτερο και το ρεζερβουαρ θα σε εβγαζε μια βολτα παραπανω. Αλλα ομως απο την αλλη η Mercendes πρεπει να ειναι ετσι γιατι ετσι την μαθαμε. Παντως εγω χαιρετιζω την κινηση να βγαλει ενα τοσο ελαφρυ μοντελο ανεξαρτητως κοστου. Θα ηθελα ας πουμε να εβλεπα και ενα GT-R να ηταν πληρως απο Carbon και να στοιχιζει τπερισσοτερο αλλα να κανει πλακα υπεραυτοκινητα.  Οχι για τον αν συμφερει η εταιρεια οχι γιατι θα το επελεγε περισσοτερο ο αγοραστης αλλα επειδη θα εφτιαχνε το πρεστιζ η εταιρεια εχοντας ενα υπερβολικα γρηγορο αυτοκινητο. Δινω πολλα μπραβο για την κινηση της Mercendes και ελπιζω να το δω και απο αλλες εταιρειες.

    • nikxan1

      αν σ’ενα μερσεντες, ή σε ενα μπεμβε, βγαλεις τα περιττα, (μονωσεις, μοτερακια για τους καθρεπτες και τα καθισματα, επενδυσεις, φουρνο μικροκυματων, υδρομασαζ, ηλιακο θερμοσιφωνα κτλ) και το κανεις βολτα μετα, θα νομιζεις οτι ξαφνικα πηρε αααααααλλα τοσα αλογα.
      ειναι αμαρτια, καταστρεφουν τ’αυτοκινητα ετσι, και αν οχι τα ιδια τα αυτοκινητα, καταστρεφουν την χαρα της αυτοκινησης. ενα αμαξι πρεπει να σου προσφερει συγκινησεις, να χαιρεσαι να τ’οδηγας, να ΘΕΛΕΙΣ να τ’οδηγησεις. κριμα, με μερικα πραγματα εγω δεν συμφωνω.
      το να κανεις ενα αμαξι με καρμπον, ειναι μαλακια, ξερεις γιατι??
      εκτοξευεις το κοστος στον γερο τον διαολο, ενω θα μπορουσες με πιο απλο (και φτηνο) τροπο να εχεις τα ιδια αποτελεσματα.
      αλλα και παλι, ποιος ιεμαι εγω, που θα παω κοντρα σε μια αποφαση μιας ολοκληρης επιτροπης ανεραστων γερμαναραδων, που εκατσας σ’ενα τραπεζι, ο καθενας πεταξε την μαλακια του, και κατεληξαν σ’αυτο.

    • rikos89

      sopa file m nik egw pali iksera thn BMW alla eixa akousi gia mia alli pou gia sima exei ena triaktino asteri mesa ena kiklo…… 
      kita eine korifees kai oi duo markes apla egw protimo tin BMW isos giati exw vrethei mesa se poles
      apo mercedes eime telios apiros an eksereseis mia volta pou me pige enas filos me clk200 kopresora automato . pandos h mercedes apo monosi kai apo ilika ta opia xrisimopih eine korifea

    • nikxan1

      αυτο ειναι το κακο!!!!
      στα 240 ψιθυριζεις!!!! τρελες μονωσεις, αλλα και πολυ βαρος απο τις μονωσεις.
      και δεν ακους και το μοτερ, ουτε τον κομπρεσσορα να δουλευει.

    • Sokratis13

      τη BMW φιλε Νικο,σε καποια θεματα,η μερτσεντα δε τη βλεπει ουτε με το κυαλι.Ενω στα περισσοτερα ειναι πολυ κοντα αν οχι στα ιδια επιπεδα.Στο μονο που υπερεχει η Μερσεντες ελαχιστα ειναι η ανεση οχι απο αναρτηση αλλα απο επιπεδο θορυβων.Απο πουντο σε μερτσεντα ε? και αγορασες μερτσεντα αλλα σε χαλανε τα μονωτικα ε?μαλιστα…
      Α και κατι αλλο για να σε προλαβω επειδη ειδα οτι παραπονιεσαι πως δεν ακουγεται ο κομπρεσορας.Πολλα αλογα σε ενα αυτοκινητο δεν το κανουν σπορ.Το πουντο π.χ. με οσα και να το φορτωσεις δεν προκειται να γινει σπορ.η μερσεντες (ιδιαιτερα τα οικογενειακα της μοντελα οπως η C και E ) δεν ειναι και ουτε προκειται να γινουν σπορ αυτοκινητα .Δεν ισχυριζομαι οτι μια 320 ειναι σπορ ,αλλα τουλαχιστον ειναι σπορτιφ.Τον κομπρεσορα η μερσεντες δεν τον εχει για να τον σπας αλλα για να κινειται πιο ανετα στον αυτοκινητοδρομο.Γιατι εκει ανηκει ο Μερτσος και η Λεξους.Στον αυτοκινητοδρομο.Πουθενα αλλου.

    • nikxan1

      για πες μου ρε φιλε σωκρατη, σε ποιους τομεις δεν την βλεπει ουτε με το κυαλι.
      εσυ μαλλον τα ξερεις καλυτερα, οποτε για πες.
      και μετα θα απαντησω σε ολο το αρθρο σου, αναλυτικοτατα.

    • Leto

      kinhthres, plaisio, kivwtio 3 poli vasika gia na kanoun ena ama3i spor dn lew mia xara einai kai stis mercedes alla se autous tous tomeis h bmw einai brosta

    • nikxan1

      εσυ πως μπορεις να ξερεις τι κινητηρες-πλαισια-κιβωτια εχουν οι 2 μαρκες και να τα κρινεις ετσι??
      εχεις στην κατοχη σου ολη την γκαμα και γνωριζεις???
      αν θες να ξερεις λοιπον, θεμα αξιοπιστιας μεταξυ των 2 δεν τειθεται. αν ψαχτεις λιγο, (το μισο απ’οσο εχω ψαχτει εγω) θα δεις οτι η αξιοπιστια των μερσεντες, ειναι ουτοπια για την μπεμβε.
      τα καρτερ στα μερσεντες, ειναι φτιαγμενα να αντεχουν πολυ μεγαλες πιεσεις, και πολυ στροφαρισμα, αλλα στην πραγματικοτητα, ουτε πιεσεις εσουν δωσει, ουτε στροφαρισμα. οποτε οσο και να τα δουλεψεις, ουτε καν τα χαιδευεις.
      ο διλιτρος κινητηρας της μερσεντες, βγαζει 163 με κομπρεσσορα στο 0,4-0,5
      ο διλιτρος κινητηρας της μπεμβε, βγαζει 150.
      αρα μαθε κατι παραπανω πριν πεις μια αποψη.
      οσον αφορα τα πλαισια:
      τα μπεμβε, εχουν πιο σπορ προσανατολισμο. εκει συμφωνουμε. θα δεχομουν το θεμα της αναρτησης. που στα μπεμβε ειναι λιγο πιο “καυλιαρικη” ενω στα μερσεντες ειναι σουπες και πουπουλα. τα πλαισια στα εν λογω αυτοκινητα, εγω και εσυ δεν προκειται ΠΟΤΕ να τα ζορισουμε, ουτε να καταλαβουμε διαφορες. να’χαμε να λεγαμε δηλαδη.
      οσον αφορα τα κιβωτια:
      για το αυτοματο της μπεμβε, δεν εχω αποψη. εχω ακουσει οτι ειναι αισχρο, αλλα παλι πιστευω οτι οσο μαλακια ειναι, το τραγικο, αισχρο, αθλιο, ελλεεινο, αργο, σκατουλενιο που ειναι στα μερσεντες, δεν το φτανει. για χειροκινητα, πιστεψε με, εχω φιλο με Ε46 ιδιας χρονολογιας με το δικο μου, και πραγματικα συγκριση δεν υπαρχει. το δικο μου δεν κανει θορυβο, ειναι ακριβεστατο, κοφτερο, σαφεστατο και 6αρι. στο μπεμβε, ο μοχλος μπορει να ειναι σαν JOYSTICK και να καυλωνεις οσο το βλεπεις, αλλα ολο και μια αλλαγη θα χασεις, ολο και ενα γκλουπ θα σου κανει. ειναι και 5αρι.
      και αν ειναι ΕΝΑ χειροκινητο σασμαν σε μερσεντες στην ελλαδα που επρεπε να εχει σπασει 50 φορες, ειναι το δικο μου, γιατι αυτα που του εχω κανει, δεν τα χωραει ο νους σου καν. μιλαμε για τοση κακομεταχειρηση, που τωρα που το ξανασκεφτομαι, θελω να βγω εξω να του ζητησω συγγνωμη.
      να μου πεις εμφανιση, να σου πω ΝΑΙ. αν και ειναι υποκειμενικο, και μενα μ’αρεσει περισσοτερο το 2πορτο Ε46 με το Μ-ΡΑCK.
      να μου πεις αναρτηση, ειπαμε ναι.
      αντε, ισως και διαφορικα.
      αλλα οχι κινητηρα-πλαισιο-σασμαν, γιατι μαλλον δεν εχεις ιδεα επι του θεματος.

    • Sokratis13

      ο διλιτρος κινητηρας της μπεμβε, βγαζει 150.——– 170 βγαζει και ειναι ατμοσφαιρα,θεμα αξιοπιστιας μεταξυ των 2 δεν τειθεται—– αφου δεν μπορω να εκφερω αποψη επειδη δεν εχω ολη την γκαμα της μπεμβε και της μερσεντες τοτε δεν μπορεις και εσυ να ισχυριστεις οτι δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας.Εκτος και εαν εχεις συνεργεια.ενα της μπεμβε και ενα της μερσεντες.
      Τεσπα.Μην εισαι τοσο απολυτος παντως.Κρατα και καμια πισινη…

    • nikxan1

      στην εταιρεια που συνεργαζομαι, ο εργοδηγος εχει 520-Ε39. πανεμορφο αμαξι, (ειδικα σε σχεση με το αντιστοιχο Ε)
      ξερω τι ζημιες βγαζει.
      και σου ξαναλεω: αν ηταν ενα μερσεντες στην ελλαδα που επρεπε να εχει διαλυσει, θα επρεπε να ιεναι το δικο μου.

    • Sokratis13

      Τα κιβωτια και το τιμονι της BMW η Μερσεντες δεν μπορει να τα φτασει φιλε μου.Αυτο βεβαια μαλλον ειναι συνειδητη επιλογη μιας και οι Μερσεντες ηταν και θα ειναι προσανατολισμενες στην ανεση.Δεν ειμαι δοκιμαστης σε αυτοκινητα για να τα ξερω καλυτερα απο σενα η τον οποιονδηποτε.Η μοναδικη συγκριση που θα μπορουσα να εχω κανει και την εκανα,ειναι μεταξυ Ε και σειρας 320 (παλιοτερα μοντελα και τα δυο).Αδικη θα μου πεις,διοτι η Ε ειναι μαουνα (καθε φορα που στενευε ο δρομος η επρεπε να μπω στην πολη με ετρωγε το αγχος) ενω η 3 αρα ειναι πιο συμμαζεμενη και αρα χειριζεται πιο καλα το πλαισιο της.Δεν λεω,μπορει με τα χρονια οι Μπεμβε να μαλακωσαν λιγο-για λογους μαρκετινγκ κυριως-  και οι Μερσεντες -για λογους μαρκετινγκ παλι, να “αγριεψαν” λιγο.Παρολαυτα,τα γονιδια ειναι γονιδια φιλε Νικο.Δεν λεω οτι τα Μερσεντες δεν ειναι χλιδατα η καλα αυτοκινητα.Απλα δεν απευθυνονται σε μενα και μου φανταζει ατοπο να παραπονιεσαι για ελλειψη ….σπορ χροιας απο τον κινητηρα η να παραπονιεσαι για το βαρος τους.Αυτα ειναι πραγματα τα οποια δεν προκειται να αλλαξουν(φυσικα δεν αναφερομαι στα ειδικα μοντελα της φιρμας).Οταν ημουνα πιο νεος και εκανα τρελες με τον κολλητο μου ,ειχα και τα δυο αυτοκινητα στο γκαραζ μου.Μαντεψε πιο απο τα δυο επαιρνα…

      Υ.Γ. η μπεμπα που ειχα ηταν η 320 η εξακυλινδρη Ε36 με τα 150 αλογα.Η Ε ηταν η 200 με τα 136 αλογα αν θυμαμαι καλα (αυτοκινητο της οικογενειας) .Αδικη συγκριση ομολογω αλλα αν εβγαινες απο το ενα και εμπαινες κατευθειαν στο αλλο θα καταλαβαινες τι ειναι αυτο που σου γραφω.Να προσθεσω οτι σε καποια φαση χαλασε το Vanos της μπεμπας και επρεπε να πουλησω ενα νεφρο για να τη φτιαξω αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

    • nikxan1

      Ε200, σειρα 210, ειχα στην κατοχη μου πριν αυτο που εχω τωρα. ηταν 2λιτρο, χωρις κομπρεσσορα με 136 αλογα.
      δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει κατι πιο αργο στην ευθεια.
      ομως στην εθνικη απλωνε με ευκολια, και τερματιζε, αν και ζυγιγε 2500 τονους αποβαρο.
      το αντιστοιχο, ειναι το 520, σειρα Ε39, αν δεν κανω λαθος με τα 2πλα VANOS.
      συμφωνω μαζι σου. σε ολα. αλλο αμαξι το ενα, αλλο το αλλο. το Ε ειναι για δρομο, κι τιποτα αλλο. το 520 ειναι για ολα τα πραγματα που μπορεις να θες να κανεις στο αμαξι σου.
      εκει συμφωνω μαζι σου.
      εχω κοροιδεψει πολλα 2λιτρα Ε46 με το δικο μου. “το σπορ” ειναι λιγο ιδιοτροπο στον καθενα.
      αν ηθελα καθαρο σπορ, θα κρατουσα το πουντο, το οποιο ξεκ@υλωνες οτι ωρα και να καθοσουν πανω του. δουλευε στο 1,6, οποτε αν ξερεις απο τουρμπακια, μπορεις να καταλαβεις, οχι μονο απο γκαζι, αλλα και απο ηχητικη πανδαισια!!! τσαφ-τσουφ η σκαστρα, σσσσσσσσς η Τ25. αν καταφερω να κανω στο μερκ αυτα που σκοπευω, τοτε τ ξαναλεμε……

    • Sokratis13

      τα μετρα συγκρισης φιλε Νικο ειναι διφορετικα για τον καθενα.Αν για σενα το καθαρο σπορ αμαξι ειναι ενα τουμπανιασμενο πουντο,για μενα -συγνωμη προκαταβολικα κιολας- δεν ειναι.Καθαρο σπορ αμαξι δεν ειναι ουτε μια SLK.Να χαμε να λεγαμε φιλε μου.Παντως για να τελειωσει η κουβεντα ας εδω μιας και βλεπω οτι θιγεσαι απο αυτα που γραφω,πιστευω οτι αν ησουν κατοχος BMW τα ιδια θα πιστευες με αυτα που πιστευεις τωρα για τη μερσεντες σου (οτι γ@μαει και δερνει δηλαδη..).Αυτα ,εκ πειρας.Δεν ειναι λιγοι ξερεις εκεινοι που αλλαζουν στρατοπεδα.Καλοταξιδο να ειναι φιλε και μακρυα απο χαντακια (για εμας τους λιγο πιο ανησυχους.)

    • nikxan1

      αναθεμα τα για χαντακια, ποσες φορες τα εχω γλυτωσει στο καρακαντι….
      εθιξες θεμα, δεν θα ειχα μια μαρκα αν δεν την γουσταρα. το πουντο, ηταν ενα αμαξι που ξεκαυλωνες απιστευτα. θα τα πουμε αλλη στιγμη, νυσταζω απιστευτα!!!!

    • pariah

      Ρε φίλε συγκρίνεις ανόμοια αυτοκίνητα….Παλιά τα Merc ήταν πολύ πιο ταξιδιάρικα και εννοείται ότι μια 3άρα θα ηταν ακόμα πιο σπιρτόζα από μια Ε…Η προηγούμενη 3άρα όμως, E90, σε σύγκριση με την 204 μένει πίσω ξεκάθαρα σε άνεση και σε στήσιμο είναι εφάμιλλα αν η δεύτερη έχει το amg pack ιδίως…

    • nikxan1

      αν στον δρομο σε περασει κανα IS-F ή κανενα LFA, ή κανενα AMG, στειλε επιστολη παραπονου στο δικαστηριο της χαγης, για παραβιαση προσανατολισμου…….
      θες να σου πω κατι?? αν δεις κανενα AMG στον δρομο, ή κανενα BRABUS, ο,τι και να οδηγας, κανε στην ακρη να περασει, γιατι δεν θα μπορεσεις να το φτασεις. και μην περιμενεις την πρωτη στροφη να το φτασεις, ολα αυτα εχουν εκπληκτικο TRACTION CONTROL και θα μπουν με οσα θελουν, και οπως θελουν. με περασε ενα Ε250 ταξι, ΤΑΞΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ, και μεχρι να κατεβασω 4η να δοκιμασω να το φτασω, αυτο ειχε διακτινιστει. ΤΑΞΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!!!
      ο κομπρεσσορας, ειναι ενας απλος και αξιοπιστος τροπος να πεταξεις αλογα σε εναν κινητηρα, χωρις να τον πιεσεις ιδιαιτερα, και χωρις να εχεις συνεπειες. ο ΕΑΤΟΝ στα μερκ, καταναλωνει 20 αλογα, αλλα δινει 30, σ’εναν κινητηρα γερασμενο, και αργοστροφο. απλα, σε σχεση με ενα τουρμπακι, εχεις πολυ λιγοτερες επιλογες βελτιωσης. αν δεν τον πειραξεις ομως, δεν θα σπασει ποτε!!!!! εχω να σου πω ομως, οτι τουλαχιστον στο δικο μου, με ενα ταξιδι αλε-ρετουρ στην αυστρια, με 2500 χλμ, και ατελειωτο σκισιμο-καψιμο-τελικες, ο μονος λογος για να ανοιξω το καπω, ειναι να δω τα λαδια-ξυδια του.
      κατι τελευταιο:
      τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ μπεμβεδο-μερσεντες, εχουν ελαχιστες διαφορες μεταξυ τους.
      οι πολυ σφιχτες επιταγες της ΕΕ και οι προδιαγραφες για καυσαερια και θορυβο, εχουν κανει τα αυτοκινητα πουστικα. χαρακτηρας, ταυτοτητα, ιστορια, ολα εχουν περασει στο χρονοντουλαπο.
      ιδια σκατα εχουν γινει ολα πλεον.
      το ΜΙΤΟ σε ενα αλλο αρθρο, αμα το ξεφλουδισεις, ειναι ενα φιατ πουντο. τι ψαχνεις τωρα….

    • Tsou Kostas

      Σωκρατη μην βριζεις το Punto θα σου βαλω πιπερι.

    • nikxan1

      exeis perasei kai’sy apo thn “MEGALH TWN PUNTO GT SXOLH”?????
      emena htan 1,4, me T25, programma, intercooler, elefthero filtro, exatmish f63, to douleua sti 1,4bar kai eixa kapou 210 aloga. spiniara trith xwris apomonwsh.

      esena?????
      eisai o my new best friend!!!!!!!!! puntakides!!!!!

    • Tsou Kostas

      εγω το ειχα με την μαμα τουρμπινα, φιλτρο, προγρ, εξατμ, γιατι ειχα οδηγησει ενα με τ25 και τουρμπιζε ομαλα ενω εγω ηθελα αποτομα κι ας πηγαινε λιγοτερο μετα, αλλα κι ετσι ακομα το αμαξι γαμουσε κουκο!!!!!   το εχω μετανοιωσει που το εδωσα, θελω να το παρω πισω, αλλα δεν θελω οποιο να ‘ναι θελω πισω το δικο μου. Εκτος απο ο μεγαλυτερος πουντακιας του κοσμου, ειμαι και μερσεντακιας…. αδερφε μου.

    • nikxan1

      χαμενε αδερφε μου!!!!! που εισαι και σε εψαχνα τοσα χρονια???
      εμενα κλωτσουσε το GT!!!!! στις 4500 εχανες τα τιμονια!!! εκανε μια ΜΠΑΜ και πηγαινε στις 7 και αν δεν προσεχες, εκαιγες λαστιχα χτυπωντας κοφτη. απο τις 4 και κατω, δεν ελεγε και πολλα, αλλα απο τις 4 και πανω ζωγραφιζα!!! εχω το C οπως ξερεις, αλλα μου λειπει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ το GT μου!!!
      καποια στιγμη θα ξαναπαρω ενα, μα 2 χιλιαρικα κανουν, και θα το ξεσκισω!!!! θα το κανω να ξεπετσωνει την ασφαλτο!!!!!

  • fatals

    ολο απο καρμπον? και ποσο θα κανει? ισα με μια pagani?

    • Sokratis13

      η Ε350 με 310 αλογα στην προνομιακη τιμη των 150 χιλιαδων στην Ελλαδα..

    • nikxan1

      ουτε με σφαιρες δεν τα’δινα…..
      οχι απλα να τα ειχα. 30 τσουβαλια λεφτα να ειχα δεν τα διεθετα!!!!

  • Sokratis13

    μ’αρεσει που εχει και suicide doors αναθεμουντενε…

  • Sokratis13

    θα εχει αραγε και το συστημα με τα ηχεια που κλεψανε απο την λεξους?

  • Sokratis13

    “Σύμφωνα με το Γερμανικό AutoBild, η ελαφριά E-Class θα βγει στη παραγωγή το 2015 και θα ζυγίζει 1.300 κιλά, 350 κιλά λιγότερα από το στάνταρ μοντέλο.” αυτο ειδικα,να το δω και ας πεθανω.μειωση βαρους 350 κιλα απο το ενα μοντελο στο αλλο ?υπερβολικος ισχυρισμος.εδω η μαζντα προσπαθει καθε μοντελο της να εχει μειωμενο βαρος σε σχεση με το προηγουμενο και δεν καταφερνει να μειωνει πανω απο 10-15 κιλα.350??? too much..

    • aprosarmostos

      Giati diladi h mazda exei analogi texnologia me thn mercedes?mhn trelathoume telios…

    • apo to 1700 kila sta 1300 pas sxetika eukola!!!! apo ta 1000-1200 na pas sta 700-900 ligo diskolo!!!

    • aprosarmostos

      sumfono apolita!

    • Sokratis13

      σε τεχνολογια μειωσης του βαρους,πιστευω οτι η Μαζντα ειναι μπροστα.Σε ποιοτητα πλαστικων χιλιομετρα πισω.Διαλεγεις και παιρνεις.

    • den nomizw i mazda na vgazei carbon sasi!

      an dn jeroume, na min milame.. fisiko einai me xrisi carbon na mio9ei to varos 350

      i mazda ayto p kanei einai pio elafria kramata alouminiou gi ayto mionodai mono 10 kila

    • pariah

      Δες τι βάρος έχει το σασί της elise και τι του άμεσου ανταγωνιστή…Μόνο σασί…Όσο για την τεχνολογία της mercedes το ότι μέχρι πρόσφατα η κατασκευασμένη από χάλυβα s class ήταν ελαφρύτερη του αλουμινένιου Α8 μου λέει αρκετά…

      Πάντως carbon πλαίσιο θα ξεκινήσει να βάζει στην σειρά i η bmw έχει ανακοινωθεί και μετά στα επόμενα (1,3,κοκ)

  • κ μετά άλλαξε πλευρό και ξύπνησε η Mercedes!!
    coolαρετε λίγο γερμαναράδες…

  • pariah

    Άλλοι συνεχίζουν τον ύπνο όμως…..Όταν ανακοίνωσε η bmw ότι σχεδιάζει να βάλει ανθρακόνημα σε αμάξι πόλης δεν είδα το ίδιο εχθρικό κλίμα…Όταν κάνουν άλλες εταιρίες λιγότερο ριζοσπαστικές κινήσεις τότε τις εκθειάζουμε…

    Αλλά ξέχασα τα mercedes είναι φλώρικα όλα….Ακόμα και τα black series σύμφωνα με κάποιες πεποιθήσεις…

    • αχχχ…
      να καταλάβαινες αυτές τις πεποιθήσεις κ να μη διαστρέβλωνες τα γραφόμενα…!!!

    • pariah

      Μωρέ εγώ τις καταλαβαίνω…Αλλά όταν το φτάνετε στα άκρα δεν βλέπω μετά να απαντάτε…..Ναι  μεν είναι ήπιων τόνων η mercedes, αλλά όσο πάει αυτό αλλάζει…Και αν έχεις χρήμα και εξαιρέσεις τις porsche ακόμα και οι Μ δεν συναγωνίζονται τις amg με τον 62άρη σε χαρακτήρα…

      Συνεπώς στην προκειμένη φάση διαστρέβλωση δεν βλέπω πουθενά…

    • nikxan1

      αυτο ειχα πει σε αλλο αρθρο και’γω, οτι ηταν νεκροφορες παλιοτερα, αλλα αυτο αλλαζει οσο περνανε τα χρονια. μπορει οι Μ ν’αρχιζουν να τραβανε τα βυζια τους με τις AMG και με τις BLACK, αλλα εχουν ολες το ιδιο σπυρι:
      αυτο το γ@μ/Μ€ν0 το αυτοματο κιβωτιο……..ενω ακομα και το Μ3 μπορεις να το παρεις με ενα απλο ταπεινο 6αρι χειροκινητο.