Πραγματικά με τόσες φωτογραφίες και χαρακτηριστικά που έχουνε διαρρεύσει για το Toyota FT-86, δεν ξέρω γιατί η Toyota πρέπει να μας στείλει το δελτίο τύπου. Αφού την 1η του Νοέμβρη μάθαμε για τα πάντα με ότι είχε σχέση με τον κινητήρα του κτλ, ήρθε η ώρα να δούμε πιο τεχνικές λεπτομέρειες για το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο των Ιαπώνων.

Τι μαθαίνουμε από τα νέα στοιχεία; Έχουμε και λέμε. Το FT-86 έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, μόλις 460 mm απόσταση από το έδαφος από το κέντρο του στροφάλου, χαμηλότερο από αυτό των Porsche Cayman, Nissan GT-R, Lancer EVO X, Subaru WRX STI. Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω, αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd, ο 2.0-λιτρος D-4S boxer ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι χωρητικότητας 1998 κ.εκ, αποδίδει 200 άλογα με 205 Nm ροπής ροπής, στροφάρει έως τις 7.400 σ.α.λ, έχει συμπίεση 12,1:1., οι κύλινδροι του κινητήρα έχουνε διάμετρο/διαδρομή 86 mm x 86 mm, η μπροστά ανάρτηση είναι MacPherson και η πίσω διπλών ψαλιδιών ενώ τέλος στο πορτμπαγκάζ μπορεί να μεταφέρει έως και 4 ελαστικά, έτσι σε περίπτωση που πας για κάποιο trackday.

Νωρίτερα είχαμε μάθει ότι ζυγίζει από 1.210 κιλά έως 1.250 κιλά (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και το κιβώτιο), πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων και θα είναι διαθέσιμο με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα , η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 6.15, έχει μήκος 4.240 mm, πλάτος 1.775 mm, ύψος 1.285 mm και μεταξόνιο 2.570 mm.

Τα αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, μια η οποία θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με δερμάτινο τιμόνι, 6 ηχεία, φώτα xenon, LED ημέρας, VCS με ESP (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως), 6 αερόσακους, ρύθμιση τιμονιού, αλουμινένια πεντάλ, αυτόματο κλιματισμό αλλά και το μπλοκέ διαφορικό με τις 17-άρες ζάντες καθώς και τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά-πίσω (στην απλή έκδοση αεριζόμενα δισκόφρενα μόνο μπροστά). Ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Τόκιο τον Δεκέμβριο με τις πωλήσεις να ξεκινούν μέσα στο 2012.

[Πηγή: FT86club]

  • VanPerseF1

    Aρχιζω να βαριεμαι!!!

    • Mika

      Mazi sou eimai…

    • nikxan1

      σωστοοοοοοοοοος!!!!
      εγω ανοιξα το αρθρακι, μονο και μονο για να διαβασω τα σχολια!! τις φωτο ουτε τις ειδα!!!

  • Vic

    Εχετε δικιο ειναι κουραστικο να ακους τοσα πραγματα για ενα σπορ αμαξι και να μη το δεις στον δρομο ακομα. Ευτυχως εμειναν μερικες μηνες και οχι χρονια μεχρι να το δουμε στον δρομο.Το χειροτερο ειναι οτι το θελω πολυ αυτο το αμαξι στο γκαραζ μου και δεν ξερω αμα θα μπορεσω να το εχω.

  • loeb

    Οκ εχει αρκετα καλα στοιχεια οπως εμφανιση πισω κινηση και σπορ χαρακτηρα με το πως ειναι στημενο το πλαισιο. Αλλα εχει και αρκετα λιγοτερο καλα οπως ειναι τα κυβικα που σημερα στην Ελλαδα κρινονται λιγο απαγορευτικα εχει λιγα αλογα για το τοσο καλο πλαισιο και λιγη ροπη και ο κοφτης που αναμενοταν κοντα στις 8000 ειναι στις 7400 :( νομιζω λιγο για  Ιαπωνικο ατμοσφαιρικο του 2012 που προοριζεται για sport αυτοκινητο. Εγω παντως αν θα το επαιρνα θα το επαιρνα με σκοπο να το βελτιωσω μαμα δεν θα το αφηνα. Γιατι απο εμφανιση μου αρεσει παρα πολυ.

  • George31

    ειναι πολυ καλο αμαξι εννοείται αλλα τείνει να γινει μαιντανος.θα ακουμε,θα ακουμε και θα ξαναακουμε και μολις βγει δεν θα μας κανει καμια εντυπωση,θα εχει χαθει το ενδιαφερον….

  • Σωτήρης

    Πολυ προμοτάρισμα οντως τοσο πολυ που ενω όλα ακούγονται καλά στο τέλος μπορεί να φέρει απογοήτευση σε σχέση με αυτά που παρουσιάζουν! Παντως το ότι λένε και εμφανίζουν στα χαρακτηριστικά του το ότι μπορεί να μεταφέρει έως και 4 ελαστικά πίσω, δείχνει ξεκάθαρα την νοοτροπία αυτού του αυτοκινήτου! Στα μέιον σίγουρα το μικρό εύρος λειτουργίας που για να αποδώσει σωστά πρέπει να έχει ένα θεόκοντο κιβώτιο! Ποιος ξέρει ίσως να έχει περιθώριο στροφαρίσματος μέχρι και τις 7800 8000 σ.α.λ. Ιδωμεν!!!

  • aTTEsa

    Πληροφορια μεσα απο αντιπροσωπο toyota..γυρω στα 40.000 αρχικη..Δυσκολευει το πραμα..ΤΟΥΟΤΑ θα μου πεις αλλα..no value for money..

    • nikxan1

      στην ιαπωνια αν δεν κανω λαθος, θα ξεκινησει απο 19.
      ξαναθυμιζω:
      ενα NISSAN GT-R στην αγγλια, κανει καπου 60.000€.
      το ιδιο αμαξι εδω κανει 160.000€

    • Mika

      40 mallon tha les to arxiko…To “kalo” dhladh, me ta Xenon, 17ares ,klp, poso tha exei?
      45+????
      It doesn’t look too good…

    • nikxan1

      σκεψου ποσο ξεφτυλες:
      ενα απλο αμαξι, με ενα απλο 2λιτρο μοτερ, πισω κινηση κτλ, να κανει 40 χιλιαρικα, οσα δηλαδη κανει και μια μερσεντες, ή μια μπεμβε, τα οποια σαφως εχουν πιο πολλα στον εξοπλισμο. μονο και μονο επειδη ειναι διλιτρο, το τιμωρουν ετσι.
      χρονια το φωναζω, ειτε στα περιοδικα, ειτε οπου βρω, να μαζευτουμε 5-10 μαλακες, να κανουμε μια προσφυγη στα ευρωπαικα δικαστηρια. διπλα και τριπλα λεφτα στην ελλαδα για το ιδιο αμαξι!!!
      οχι ρε πουστηδες, δεν θα τα δωσω!!!!

  • hellboy

    εσθανωμαι σαν να το εχω αγωρασει,οδηγησει το εχω λιωσει και το πουλησα!!!!