Πραγματικά με τόσες φωτογραφίες και χαρακτηριστικά που έχουνε διαρρεύσει για το Toyota FT-86, δεν ξέρω γιατί η Toyota πρέπει να μας στείλει το δελτίο τύπου. Αφού την 1η του Νοέμβρη μάθαμε για τα πάντα με ότι είχε σχέση με τον κινητήρα του κτλ, ήρθε η ώρα να δούμε πιο τεχνικές λεπτομέρειες για το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο των Ιαπώνων.

Τι μαθαίνουμε από τα νέα στοιχεία; Έχουμε και λέμε. Το FT-86 έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, μόλις 460 mm απόσταση από το έδαφος από το κέντρο του στροφάλου, χαμηλότερο από αυτό των Porsche Cayman, Nissan GT-R, Lancer EVO X, Subaru WRX STI. Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω, αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd, ο 2.0-λιτρος D-4S boxer ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι χωρητικότητας 1998 κ.εκ, αποδίδει 200 άλογα με 205 Nm ροπής ροπής, στροφάρει έως τις 7.400 σ.α.λ, έχει συμπίεση 12,1:1., οι κύλινδροι του κινητήρα έχουνε διάμετρο/διαδρομή 86 mm x 86 mm, η μπροστά ανάρτηση είναι MacPherson και η πίσω διπλών ψαλιδιών ενώ τέλος στο πορτμπαγκάζ μπορεί να μεταφέρει έως και 4 ελαστικά, έτσι σε περίπτωση που πας για κάποιο trackday.

Νωρίτερα είχαμε μάθει ότι ζυγίζει από 1.210 κιλά έως 1.250 κιλά (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και το κιβώτιο), πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων και θα είναι διαθέσιμο με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα , η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 6.15, έχει μήκος 4.240 mm, πλάτος 1.775 mm, ύψος 1.285 mm και μεταξόνιο 2.570 mm.

Τα αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, μια η οποία θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με δερμάτινο τιμόνι, 6 ηχεία, φώτα xenon, LED ημέρας, VCS με ESP (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως), 6 αερόσακους, ρύθμιση τιμονιού, αλουμινένια πεντάλ, αυτόματο κλιματισμό αλλά και το μπλοκέ διαφορικό με τις 17-άρες ζάντες καθώς και τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά-πίσω (στην απλή έκδοση αεριζόμενα δισκόφρενα μόνο μπροστά). Ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Τόκιο τον Δεκέμβριο με τις πωλήσεις να ξεκινούν μέσα στο 2012.

[Πηγή: FT86club]