Στην Ινδία, είδαμε ότι η 150° Italia του Felipe Massa “φορούσε” μια… υπερβολικά εύκαμπτη εμπρός πτέρυγα. Είναι φανερό ότι οι τεχνικοί του Maranello θέλουν να δημιουργήσουν ευκαμψία στην εμπρός πτέρυγα για το μονοθέσιο του 2012 και πειραματίζονται διάφορα. Βλέποντας τα άκρα της αεροτομής να ακουμπούν την άσφαλτο, αποφάσισαν να την εξετάσουν λεπτομερών και να προβούν σε αλλαγές εν όψει του Grand Prix στο Abu Dhabi.

Αυτό δηλώνει ο Pat Fry, Τεχνικός Διευθυντής της Ferrari, ο οποίος πιστεύει ότι η μεγαλύτερη πρόοδος στους τελευταίους αγώνες έχει γίνει στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου.

Όσον αφορά την απόδοση, νομίζω ότι τη μεγαλύτερη βελτίωση την έχουμε σημειώσει στην εμπρός πτέρυγα, την οποία δοκιμάσαμε για πρώτη φορά στην Κορέα. Ύστερα, στην Ινδία, τη βάλαμε και στα δύο μας αυτοκίνητα. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη για εμάς, δεδομένου ότι έχει αλλάξει τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου, και το πώς θα πάρουμε τα μέγιστα απ’ αυτή είναι σίγουρα μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση. Σ’ αυτό το χρονικό διάστημα, μας έχει βοηθήσει πολύ στην απόδοσή μας.

Είχαμε κάποια θέματα ποιότητας σε μία από τις πτέρυγες που χρησιμοποιήσαμε στην Ινδία, αλλά θα διορθώσουμε το πρόβλημα στο Abu Dhabi, έχοντας παρακολουθήσει τη συμπεριφορά της στον τελευταίο αγώνα. Έχουμε κάνει πολλή δουλειά, για να τροποποιήσουμε μερικά σημεία της, πριν και οι δύο οδηγοί μας τη δοκιμάσουν το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

Ο Βρετανός τόνισε, επίσης, πως όλη η ομάδα εργάζεται όσο μπορεί, καθώς εδώ και αρκετό καιρό έχει στραφεί στο αυτοκίνητο της νέας χρονιάς, σε μια προσπάθεια να χτυπήσει την αρραγή κυριαρχία που έχει δημιουργήσει η Red Bull τα τελευταία δύο χρόνια.

Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε όσο πιο πολύ μπορούμε. Από την άποψη του τι περιμένουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, η κατάσταση θα είναι η ίδια με των τελευταίων αγώνων, πράγμα που σημαίνει ότι θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε όλα να λειτουργήσουν άψογα, όπως κάναμε και στην Ινδία με τον Fernando. Θα πρέπει να έχουμε μια αξιόλογη πιθανότητα για το βάθρο.

[Πηγή: Ferrari | Photo Copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO]

  • Sad

    Η ferrari καλα θα κανει να μην απειλει μεσω του μοντετζεμολο οτι θα φυγει απο την F1 γιατι οι υπαρχοντες κανονισμοι δεν την βολευουν και θελει να αλλαξουν.

  • srss

    γιατι να μην απειλει? αφου οι υπαρχοντες κανονισμοι ευνοουν σαφως τη ρεντ μπουλ ( εξελιξη μονο στην αεροδυναμικη) κ επισης αφου το ονομα της της το επιτρεπει. η φ1 χωρις τη φερραρι θα ηταν πολυ πιο φτωχη και καλα κανει και το χρησιμοποιει σαν επιχειρημα για να προστατευσει τα συμφεροντα της

    • Sad

      Δηλαδη εσυ θα ηθελες κανονισμους που να ευνοουν μονο τη ferrari?Να γυρισουμε στην εποχη του 2000?Aν εχουν τα κακκαλα  ας σηκωθουν να φυγουν τι το λενε και το ξανα λενε,γιατι για την ωρα μονο στραβοστομιες ακουμε απο τον μοντετζεμολο,Θα φυγουμε,θα κανουμε,θα ρανουμε,ε αντε φυγετε,τι καθεστε.Φαγωθηκε ο ανθρωπος να ζηταει τριτο μονοθεσιο.

      Με το ιδιο σκεπτικο,θα επρεπε οποτε μια μεγαλη ομαδα δεν την βολευουν οι υπαρχοντες κανονισμοι να βγαινει και να λεει ,κοιταξτε,αλλαξτε τους να ειναι υπερ μου γιατι αλλιως θα φυγω,να βγει και η mclaren να πει επιτρεψτε το f-duct αλλιως θα φυγουμε απο την F1,ετσι παει το πραμα?

    • pariah

      Δεν είναι έτσι απλά…Στο παρελθόν έφυγαν όλοι οι κατασκευαστές και έμεινε η ferrari με κάτι δευτερότριτους και τότε πήγε και αυτοί με τους άλλους και δεν υπήρξε διάσπαση της f1….

      Δεν θα ξεχάσω που μέσα σε μια νύχτα απαγόρεψαν τα κράματα βηρυλλίου στα μοτέρ με δικαιολογία το κόστος…Και το κόστος εξέλιξης των κινητήρων της mercedes εκτινάχθηκε προκειμένου να εξελίξουν με συμβατικά μέταλλα….

      Όσο για την αεροδυναμική μάγκες είναι οι άλλοι που μπόρεσαν και εκμεταλεύτηκαν τον κανονισμό τόσο ώστε να μην παρανομούν…Από πριν το ξεραν, αλλά τους έτσουξε επειδή δεν το σκέφτηκαν πρώτοι και επειδή δεν τα καταφέρνουν…