Όπως έχουμε διαπιστώσει τα προηγούμενα δύο χρόνια, και ειδικά πέρυσι, τα προσπεράσματα στην πίστα του Abu Dhabi δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η χάραξη, που σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke, δεν επιτρέπει στους οδηγούς να προσπερνούν με ευκολία, κάτι που, φυσικά, έχει άμεση συνέπεια στη μείωση του θεάματος.

Για να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα του 2010, η FIA αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της Ινδίας, αφού όρισε δύο ζώνες για την ενεργοποίηση της πίσω πτέρυγας, με διαφορετικό σημείο ανίχνευσης. Το πρώτο σημείο ανίχνευσης είναι μεταξύ των στροφών 6 και 7, ενώ η πρώτη ζώνη ξεκινά λίγο πριν από το μέσον της μεγάλη ευθείας, δηλαδή μεταξύ των στροφών 7 και 8, και τελειώνει μόλις οι οδηγοί μπουν στη ζώνη φρεναρίσματος με σχεδόν 320 Km/h για τις στροφές 8 και 9.

Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη ζώνη DRS, το σημείο ανίχνευσης βρίσκεται μεταξύ των στροφών 8 και 9, και αν ο οδηγός απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από τον οδηγό που θέλει να προσπεράσει, θα μπορέσει να σηκώσει το πάνω flap της πίσω πτέρυγας λίγο μετά την “ανύπαρκτη” στροφή 10, μέχρι τα φρένα για το chicane των στροφών 11, 12 και 13.

Όλα αυτά αφορούν μόνο τον αγώνα, καθώς οι οδηγοί θα μπορούν να μειώνουν την αντίσταση της πίσω πτέρυγας σε όλες τις υπόλοιπες περιόδους του αγωνιστικού 3ημέρου.

[Πηγή: FIA]