Οι Βρετανοί της Superchips έπιασαν στα χέρια τους τον εγκέφαλο του Fiat 500 Abarth και έκαναν τον MultiAir κινητήρα του να αυξήσει την εργοστασιακή του ιπποδύναμη κατά 22 άλογα και από τα 135 να φτάσει τα 157 και την ροπή κατά 46 Nm με συνολικό κόστος, συμπεριλαμβανομένου τοποθέτησης £455 ή €530, φτάνοντας της στα επίπεδα της Esseesse έκδοσης.


Σύμφωνα με την Superchips η επιπλέον δύναμη δεν έρχεται με κανένα είδους μειονέκτημα, καθώς η κατανάλωση καυσίμου παραμένει η ίδια καθώς επίσης θα περιλαμβάνει και 12-μηνη ή 30.000χλμ συμπληρωματική εγγύηση ώστε να μην ανησυχείς για την ασφάλεια του κινητήρα. Περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Superchips]

Δελτίο Τύπου

  • Superchips’ ECU remap gains 22 bhp and 46 Nm of torque on the sporty Abarth 500
  • Available now from Superchips’ 80 strong UK wide dealer network
  • Backed up by Superchips’ industry leading warranty

Buckingham, United Kingdom, 7th November 2011

Small, sporty and proudly boasting the famous scorpion logo, the Abarth 500 cuts a distinctive profile on the UK’s roads. And with 133 bhp on tap from its 1.4-litre turbocharged engine it’s no slouch either, but as with many hot hatches there’s always a strong demand for extra performance.

This is where the electronic tuning wizards at Superchips Ltd come in, because the Buckingham based firm has worked its magic on the Abarth’s Bosch MED7.9.10 engine management system to enable the 500’s 1.4-litre turbocharged engine to deliver considerably more power.

Following many weeks of intensive rolling road dyno testing and real world evaluation, Superchips’ technicians have managed to create an ECU remap which combines enhanced performance levels with total reliability.

Extensive dyno testing by Superchips proves that its new ECU remap for the Abarth 500 raises power by a maximum of 22 bhp at 5654 rpm, with gains from the 1368cc FIRE turbocharged engine from just 2000 rpm all the way to the 6500 rpm cut out. This highlights the linear, progressive nature of the Superchips upgrade as its Abarth 500 ECU remap places great emphasis on delivering a driveable, user friendly performance.

The Superchips upgrade also delivers a noticeable hike in the Abarth 500’s torque output, which jumps by a peak of 46 Nm at just 2942 rpm, accompanied by impressive gains from 2000 – 6500 rpm. On the road, this translates into significantly improved in-gear acceleration, making journeys more exciting, overtaking safer and fast driving more fun. In conjunction with Superchips attention to detail to ensure sharper throttle response, the end result is an Abarth 500 that feels considerably sharper than before!

Pleasingly, in a time of high petrol prices, this additional urge won’t punish an Abarth 500 owner at the pumps, as despite the noticeable performance increase produced by the ECU remap, if a Superchips equipped Abarth 500 is driven in a ‘like for like’ manner, fuel consumption will not be negatively affected.

The Superchips Abarth 500 upgrade requires installation at one of approximately 80 Superchips performance centres and is covered by a full Customer Service Guarantee and an industry-leading 12 month / 30,000 supplementary full vehicle warranty.*

Suitable for all Abarth 500 models produced from February 2009 onwards, the Superchips ECU remap is available now directly from Superchips and its UK dealer network, priced at £455.00, including VAT @ 20%.

Superchips – don’t compromise, optimise.

*Terms and conditions apply, see website for details.

  • Πυραυλάκι το 500αράκι

  • αν και δεν ειμαι φυσικοσ..ξερω οτι για να παρεισ… πρεπει να δωοσεισ…και εδω οι βρετανοι δινουν αλογα τζαμπα χωρισ παραπανω καταναλωση???? λιγο περιεργο ακουγετε…
    παντωσ συμφωνω με ΑΒ πυραυλακι!!!!!!

    • nikxan1

      κοιτα, δεν ειναι απολυτο αυτο που λες. ο λογος ειναι ο εξης:
      σε καποιες περιπτωσεις, για να συμφωνεις με τις διαταγες εκπομπων καυσιμων, πρεπει σε καποιες περιπτωσεις να ριξεις λιγο παραπανω καυσιμο, το οποιο παει χαμενο.
      ο αερας ως γνωστον, δεν ειναι καθαρο οξυγονο, αλλα εχει μεσα υδρογονο, αζωτο κλανιες κτλ.
      αν ηταν καθαρο οξυγονο, δεν θα υπηρχε CO2 στα καυσαερια.
      αν πας για παραδειγμα να κανεις ενα καλο προγραμμα σε ενα EVO, το οποιο θα δεις να πεταει μαυρη καπνα πισω οταν τουρμπιζει στα ψηλα, θα παρεις λιγα αλογα, αλλα θα δεις πολυ διαφορα στην καταναλωση, διοτι βγαζεις τον παραγωντα “εκπομπες” απο την εξισωση, και δινεις εμφαση στην καταναλωση και στην αποδοση.
      στο μερσεντες μου, επειδη το εχω ψαξει εκνευριστικα πολυ, οταν φτιαξω το προγραμμα, θα παρω λιγα αλογα, με σταθερη, ισως και λιγο λιγοτερη καταναλωση, διοτι χεστηκα αν εκπεμπει διοξειδιο και σκατα απο την εξατμιση.
      εγω το πιστευω ακραδαντα οτι μπορει να παρει το 500αρακι λιγα αλογα ακομα χωρις αυξηση στην καταναλωση.
      βεβαια, η τραγικη του εμφανιση θα μεινει ιδια δυστυχως….
      μια απορια:
      τον εγκεφαλο του γαπ, ποτε θα τον πειραξουν λιγο ???

    • ayτο δεν το ηξερα!!! αν ειναι ετσι εχει βαση!!!
      εγω νομιζα οτι απλα ανεβαζουν τον κοφτη με αποτελεσμα στισ στροφεσπου γινοντε οι μετρισεισ ειναι το ιδιο αλλα στα ψηλα περνεισ και τα αλογακια σου!!!!! δεν το ειχα ψαξει τοσο!!!
      τωρα για τον γαπ που να τον πειραξεισ….ο τυποσ καρβουνο καιει!!! δεν πειραζετε απλα του ριχνεισ….ΞΥΛΟ !!!!!!!!

    • nikxan1

      απλα με λιγα λογια, το προγραμμα κανει καλυτερη διαχειρηση μειγματος.
      και δινει εμφαση εκει ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ, και οχι εκει που θελει η Ε.Ε.
      γιατι χαθηκες ρε ρεμαλι τοσες μερες???

    • re filos μπορει να ειμαι φτωχοπαιδο!!!! αλλα ενα λονδινο-παρισι το χτυπησα!!!  :-)
      ειχα κανονισει ταξιδακι με την κοπελια απο τον μαιο!!!
      i am back!!!!  :-)

    • nikxan1

      τι μου’φερες????

    • anamniseis kai foto!!! se ligo sto face!!!
      den iparxei salio!!!!

  • Mika

    To 500 Abarth DEN foraei akoma kinhthra Multiair leme!!!!
    LOL..
    Pantws, poly kalo value for money h beltiwsh…Aggizei to SS se dynamh, ok xwris tis beltiwseis se sthsimo,anarthseis, frena, klp, alla se poly kalh timh, mia kai to SS exei konta sta 3000 eurw parapanw, edw..
    Me to programmataki apoktas kalyteres epidoseis kai diathreis thn anesh se anekta epipeda,se antithesh me to SS pou einai isws too harsh…