Η Toyota την Τετάρτη ανακοίνωσε ότι προχωρά σε ανάκληση 550.000 αυτοκινήτων. . Πρόκειται για τα μοντέλα Camry, Highlander, Sienna και Solara (2004 και 2005), Avalon (2004) και Highlander HV (2006) αλλά και στα Lexus ES330, RX330 (2004, 2005) και RX4000h (2006). Κυρίως τα αυτοκίνητα έχουνε πουληθεί στην Αμερική (420.200), 38.057 στην Ιαπωνία, 14.00 στην υπόλοιπη Ασία, 25.000 στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, 14.000 στην Ευρώπη και 10.000 στη Μέση Ανατολή.

Η Toyota αναφέρει ότι αν δεν γίνει η επιδιόρθωση τότε είναι αρκετά πιθανό ο ιμάντας της αντλίας του συστήματος διεύθυνσης μπορεί να αποσπαστεί από την τροχαλία και ο οδηγός να παρατηρήσει μία ξαφνική αλλαγή στη συμπεριφορά του τιμονιού. Η ιαπωνική εταιρία αναφέρει ότι μέχρι στιγμής δεν έχουνε αναφερθεί ατυχήματα ή τραυματισμοί που να συνδέονται με το συγκεκριμένο πρόβλημα.

[Πηγή: Toyota, Autonews | Photo Copyright: Justin Sullivan/Getty Images]

Δελτίο Τύπου

TORRANCE, Calif., November 9, 2011 – Toyota Motor Sales, USA, Inc. (TMS), today announced that it will conduct a voluntary safety recall involving approximately 283,200 Toyota and 137,000 Lexus vehicles to replace the crankshaft pulley on the V6 engine.

There is a possibility that the outer ring of the crankshaft pulley may become misaligned with the inner ring, causing noise and/or illumination of the discharge warning light. If this condition is not corrected, the belt for the power steering pump may become detached from the pulley and the driver may notice a sudden increase in steering effort. There are no reports of accidents or injuries related to this condition.

The vehicles involved are certain:

* 2004 Avalon * 2004 and 2005 Camry, Highlander, Sienna, and Solara * 2006 Highlander HV * 2004 and 2005 ES330 and RX330 * And 2006 RX400h

No other Toyota or Lexus vehicles or these Toyota models with 4 cylinder engines are involved.

Toyota is currently working on obtaining the necessary replacement parts. Once the replacement parts have been produced in sufficient quantities, Toyota will send an owner notification by first class mail advising owners to make an appointment with an authorized Toyota or Lexus dealer to have the crankshaft pulley inspected and if necessary, replaced at no charge. The owner notifications will be mailed by first class mail beginning in January, 2012.

In the meantime, if an abnormal noise is heard coming from the engine compartment, the owner is asked to make an appointment with any Toyota or Lexus dealer to have the vehicle inspected for this condition.

Detailed information and answers to questions are available to customers at www.toyota.com/recall and the Toyota Customer Experience Center (1 800-331-4331) or www.lexus.com/recall and Lexus Customer Satisfaction (1 800-255-3987).

  • a re ta japania!!!!! σκαρτο πραμα δινουν στα αμερικανακια!!!!! like!!!!  :-)

  • Κώστας

    νομιζω πλεον οτι καπου εδω εχει καταρριφθεί ο μυθος περι ιαπωνικης αξιοπιστιας…

    • με το να γίνει ανάκληση χάνεται η αξιοπιστία ή με το να μην γίνει κ να χαλάσει κάτι κ να μην το δέχεται η εταιρία (βλέπε VW)???
      από τη στιγμή που δεν θα σου χαλάσει στα χέρια η ανάκληση μονο καλό θα σου κάνει!!!!
      μη λέμε ότι μας συμφέρει!

    • Thavma

      δε νομιζω να λεει το ιδιο η τελευταια οικογενεια στην Αμερικη, που σκοτωθηκε οταν κολλησε το γκαζι του Τoyota…αμα ειναι να παρω αμαξι και να παρακαλαω να βρει την βλαβη η εταιρεια(Toyota) πριν με βρει αυτη εμενα, τοτε δε το λες και αξιοπιστια, σορρυ…

    • Κώστας

      οταν μια εταιρεια κανει τα τελευταια 3 χρονια αρκετες ανακλησεις (που υποτιθεται οτι δεν σπανε,δεν χαλανε) ε τοτε ναι,χανεται η αξιοπιστια,σταδιακα.Πρεπει δηλαδη να μου συμβει πρωτα?πρεπει να τρακαρω επειδη εχουν θεμα στα φρενα (lexus) ή να σκοτωθει καποιος πρωτα?για την VW δικιο εχεις και γενικοτερα ειναι αρκετες οι εταιρειες που κανουν ”σιωπηλες” ανακλησεις για να μην αμαυρωθει το ονομα της.Σαφως και αν γινει ανακληση μια φορα στο τοσο δεν τρεχει τιποτα,αλλα εδω μιλαμε για πολλες και σοβαρες ανακλησεις με ηδη υπαρχοντα θυματα και πιθανών μελλοντικα!πιστευω οτι οι πιο πολλες ανακλησεις γινονται επειδη βιαζονται να προλαβουν τον ανταγωνισμο,πιο προσφατο παραδειγμα η MC Laren…ολες οι εταιρειες κανουν ανακλησεις,απλα οι πιο πολλες αν καταφερουν και την  κανουν στα service χωρις να ανοιξει ρουθουνι εχει καλως,αλλιως….
      εχεις την εντυπωση οτι αν η Φερραρι μπορουσε να προβλεψει τις φωτιες στα 458 δεν θα κανανε σιωπηλη ανακληση?απλα δεν της βγηκε…και εγινε μετα ο περιγελος βεβαια…

    • loeb

      Φιλε ο μυθος δεν καταριπτεται απο τις ανακλησεις και μονο. Γιατι υπαρχουν και ζωντανα παραδειγματα οπως το δικο μου Νισσαν με το οποιο εχω ηδη ξεπερασει τα 500.000 χιλιομετρα. Μακαρι να ζω να το οδηγω καλα να δω μεχρι που θα φτασει εστω κι αν το εχω σαν δευτερο αυτοκινητο. 

  • Thavma

    οταν μεσα σε 2 χρονια (2009-2011) εχεις κανει 15.000.000 ανακλησεις τοτε υπαρχει θεμα…

    • Thavma

      σορρυ λαθος 3 χρονια ηθελα να πω…

  • hellboy

    το θεμα ειναι να τα προλαβενεις πριν γινουν ατυχηματα,με την αλλαγη των μοντελων  καθε 2 χρονια τι περιμενει καποιος???????υπαρχει περιθοριο να ελενχτουν τα υλικα οπως γινωνταν το ’80 που τους επερνε 5 χρονια τουλαχιστον για σχεδιασμο υλικα ελενχο και σταδιακη παραγωγη?!!!!!!!!!

  • POLO R

    Η φήμη χαλάει με την ανάκληση? δηλαδή η VW που δεν ανακαλεί ποτέ και τίποτα είναι καλύτερη? διότι γνωρίζω απο πρώτο χέρι τις εγκυκλίους που στέλνονται στις κατά τόπους αντιπροσωπείες της vw για κάποιες “διορθώσεις” κατά τη διάρκεια προγραμματισμένων service..όπως επίσης γνωρίζω από πρώτο χέρι πως τουλάχιστον σε 3 Tiguan στην Ελλάδα έχει παρουσιαστει πρόβλημα στο pedal των φρένων και τα αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να σταματήσουν….η ίδια η VW το έχει παραδεχτεί και το έχει διορθώσει στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αλλά για ανάκληση ούτε λογος….αυτό είναι καλύτερο?η ΤΟΥΟΤΑ τουλάχιστον δε φοβάται να τσαλακώσει τη φήμη της.

    • georgeiapwnas

      και εκτος απο ολα αυτα που ειπες!!!οτι και να εχει μπορει να σου αλαξουν και το αμαξι χωρις να πληρωσεις ευρω σε ατιθεση με καποιες αλλες αιτεριες που λαμογιαρικα τσιμπισανε λεφτα απο δηθεν βλαβες που ηθελαν ανακληση!!…ενα περιστατικο που θυμαμαι νομιζω ηταν η σε renult senic η σε citroen picaso σε ενα απο τα δυο γαοιδουρια υπηρχε βλαβει στην κρεμαριερα και στα 10.000 χηλιομετρα κλειδωνε το τιμονι το ειχε παθει καποιος γνωστος μας και το μονο που κανανε ηταν να πανε και να τους το διορθωσουν!!!σπανια οι ευρωπαιοι ανακυρησουν ανακλησης γιατι φοβουνται για τη φημη ενω βλεπε toyota ποτε δεν φοβηθηκαν να αναφερουν το λαθος τους και η φημη τους βρισκεται ακομα στο πρωτο βαθρο!!!η ανακληση δεν ειναι κακο πραγμα ισα ισα παει να πει οτι η αιτερια δεν πουλαει για να πουλησει αλλα εξεταζει συνεχως αυτο που εχει πουλησει για τυχον βλαβες και ενημερωνει τον κοσμο και τις αντιπροσωπιες!!!

    • pariah

      Δεν είναι όλοι ίδιοι….Πρόεδρος ιαπωνικής εταιρίας είναι φυλακή γιατί δεν προέβη σε ανάκληση….

    • georgeiapwnas

      αληθεια??μπραβο παντως γιατι αν συνεβεναι αυτο ελλαδα ο προεδρος οχι δεν θα εμπεναι φυλακη ουτε που θα περναγε απο εξω..και υποψιαζομαι οτι κατι τετοιο γινεται και απο μερια ευρωπης γιατι τοσα προβληματα εχουν προκηψει ανακλησεις πολλες δεν γινονται αλλα κανενας δεν περνει ευθυνες!!τουλαχιστον δεν εχει ακουστει τιποτα διοτι ειναι και δισφημηση εσυ που εισαι και ψαγμενος ξερεις τιποτα?

    • pariah

      Αυτό το ξέρω γιατί τρεις φορές το απέκρυψε έχω την εντύπωση….

      Απλώς αν δεν φταίει το αμάξι αλλά παρτίδα των αμαξιών, τότε μάλλον την περισσότερη ευθύνη την έχει ο προμηθευτής για μένα….

    • georgeiapwnas

      μπορει..οπως ειχε γινει και με την πρωτη παρτιδα των RX-8 που το μοτερ μετα απο καποια χλμ ηταν αχρηστα και θελανε αλαγμα..μετα ομως το διορθωσανε…ενταξει συμβαινουν αυτα αν σκεφτεις οτι περνεις αμαξι για να το κρατησεις χρονια και να το χρησιμοποιεις συνεχεια ειναι λογικο να βγαλει προβληματα για οπιοδηποτε αμαξι μιλαμε αν σκεφτεις οτι σου πουλανε ενα μηχανημα που εξυπηρετει τοσες αναγκες καθημερινα που το ζοριζεις που το γονατιζεις και κραταει ακομα ειναι κατορθωμα αλλα ενταξει δεν το βλεπουμε αυτο πλεον το θεωρουμε δεδομενο το να μην βγαζει προβληματα ενα αμαξι!!!λογικο ειναι μεσα σε τοσα εκκατομυρια αυτοκινητα να υπαρχουν προβληματα και δεν δικαιολογω την τογιοτα ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες δικαιολογω γιατι ολες αντιμετοπιζουν καποια προβληματα αλλες μεγαλα αλλες μικρα ο θεμα ειναι ποιος το αναγνωριζει και ποιος οχι…!!!

    • POLO R

      μάλλον θα είχε πιάσει τα μάτια του με μανταλάκια για να φαίνεται ιάπωνας…

  • cfu

    as kanei anakliseis kai provlimata emena den endiaferi

    h Toyota einai stis agapimenes mou markes
    kai to epomeno mou aytokinito kata 50% tha einai Toyota(to allo 50% pali Ford,h Volvo kai Saab)

    toulaxiston exei ta mpalakia kai to lei,
    yparxoun ek.eyxaristimenoi pelates apo Toyota se olo to kosmo

    • georgeiapwnas

      kata 50% to neo soy Toyota tha einai FT-86??….:p:pXAXAXAX

    • cfu

      χαχαχα μακαρι!!!!!!!

      σε ευχαριστω για την ευχη,

    • georgeiapwnas

      τιποτα φιλε FT-86 ειναι αυτο!!!χαχαχα