H μεγάλη ημέρα έφτασε για την Subaru, αφού σήμερα θα παρουσιάσει στο Los Angeles το BRZ STI Concept, το πρωτότυπο εκείνο το οποίο είναι πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής του ΒRZ, του δικό της Toyobaru, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο σε 2 και κάτι εβδομάδες στην έκθεση του Τόκιο, μαζί με το Toyota FT-86. To πρωτότυπο διαθέτει επιθετικό bodykit με διαχύτη, 4-πλες απολήξεις εξατμίσεων, τεράστια αεροτομή καθώς και LED φώτα ημέρας.

Το αυτοκίνητο φορά τον ίδιο 2.0-λιτρο Boxer κινητήρα με το Toyota FT-86 (οι φήμες τον θέλουν να αποδίδει 213 άλογα με 230 Νm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., 13 περισσότερα από τα  200 άλογα με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ του FT-86. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 6.0 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα.

Η Subaru αναφέρει ότι το χαμηλό κέντρο βάρους του προσφέρει “αγνή οδηγική απόλαυση”. Έχει μήκος 4.200 mm, πλάτος 1.770 mm, ύψος 1.270 mm και μεταξόνιο 2.570 mm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η μπροστά ανάρτηση είναι MacPherson και η πίσω διπλών ψαλιδιών.

Είναι βαμμένο στο νέο μπλε χρώμα WR Blue Pearl, το νέο αγωνιστικό της χρώμα όπως αναφέρει με την οροφή να είναι κατασκευασμένη από carbon. Πατά πάνω σε 18″ ελαφριές ζάντες αλουμινίου με υψηλής απόδοσης ελαστικά διαστάσεων 215/45 μπροστά και 225/45 πίσω με την ανάρτηση του είναι ρυθμισμένη όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο STI. Τα φρένα του είναι της Brembo

Να θυμίσω ότι η Subaru έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα το βάλει να τρέχει το Ιαπωνικό πρωτάθλημα Super GT στη κατηγορία GT300 με το 2.0-λιτρο boxer κινητήρα να αποκτά turbo και να αποδίδει 300 άλογα. Αν θα βάλουν τον turbo κινητήρα και στο μοντέλο παραγωγής κάποια στιγμή, μόνο οι Ιάπωνες το ξέρουνε. Οι πωλήσεις του έχουνε προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Subaru]

Δελτίο Τύπου

“SUBARU BRZ CONCEPT – STI -” to Debut at Los Angeles Auto Show

Tokyo, November 16, 2011 – Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), the maker of Subaru automobiles, today unveiled the world premiere of “SUBARU BRZ CONCEPT – STI -” at the 2011 Los Angeles International Auto Show. (Press days on November 16 and 17. Open to public from November 18 to 27 in US) The “SUBARU BRZ CONCEPT – STI -” is a concept car based on the “SUBARU BRZ”, an all-new rear-wheel drive (RWD) compact sports car developed from an ongoing joint-project between Subaru and Toyota Motor Corporation. By making full use of the Horizontally-Opposed Boxer, Subaru’s core technology, this concept car further pursued a “Pure Handling Delight” driving experience that can be realized by the Boxer engine’s low center of gravity. Combined with motifs of Subaru’s iconic performance brand “STI”, the concept car embodies an ultimate handling performance and symbolizes the possibilities the SUBARU BRZ holds for the future.

SUBARU BRZ CONCEPT – STI –

<Styling>

  • By installing the Boxer engine as low as possible, the low hood and sleek roofline together compose a sophisticated form. This is also blended with STI performance touches for a Subaru sporting profile.
  • A hexagonal lower front grille, hawk eye headlights and fin-shaped fog lamps make the front face instantly recognizable as Subaru.
  • STI-made lower front spoiler and rear wing magnify down-force and aerodynamics performance. They allow stable straight driving and excellent handling at high speeds.
  • The rear design with bold rear fender flares, large rear-diffuser, and twin dual tailpipes intensifies the STIperformance feel.
  • A carbon-fiber roof, already installed in a WRX STI model and highly acclaimed, has been employed by the concept car. With it, extra weight reduction and an even lower center of gravity were achieved, contributing considerably to the ultimate handling performance this concept model aims to offer.
  • The lively exterior color “WR Blue Pearl II” is a new generation of the iconic WR blue paint scheme that emphasizes the racing image.

<Engine>

  • The Boxer engine has inherent qualities of light weight, compactness, low center of gravity, and high rigidity – all pointing toward its great potential as a sports car engine. Taking full advantage of these features, a 2.0-liter horizontally-opposed four-cylinder direct fuel-injection gasoline engine has been developed exclusively for BRZ.
  • The engine has been designed with a square bore and stroke of 86 X 86 mm. Combined with Toyota’s D-4S direct injection technology (fuel injection system), high output and high environmental standards were both attained, both expected of a new generation sports car.

<Chassis and Body>

  • Compared with other Subaru models, the engine in SUBARU BRZ CONCEPT – STI – sits an impressive 120 mm lower and is positioned 240 mm closer to the center of the chassis. As a result, this car has achieved one of the lowest possible center of gravity in cars on the market today.
  • By incorporating lightweight parts such as a carbon-fiber roof, the overall weight has been reduced. Subaru has also succeeded in attaining a body structure that is both lightweight and highly rigid in a striking balance. The concept car is the embodiment of pure driving enjoyment only obtainable with a “Boxer sports car”.
  • Its unique handling performance has been remarkably refined by adopting STI’s lightweight 18-inch alloy wheels with performance tires and STI tuned suspension with excellent lateral stiffness.
  • Brembo brakes enhance braking performance.

<Major Specifications>

  • Overall Length × Width × Height (mm): 4,230 × 1,800 × 1,280
  • Wheelbase (mm): 2,570
  • Engine Type: 2.0-liter direct fuel injection naturally-aspirated 4-cylinder
  • Horizontally-Opposed Boxer engine
  • Tires: 215/45R18 (Front), 225/45R18 (Rear)
  • αληλουια!!!!!!!! ;-)
    παντωσ αν δεν ειναι τυπογραφικο λα8οσ το ελασστικο μπροστα 215/15???? φλουδα 8α ειναι!!!!!  :-P

    • 45 είναι, διορθώθηκε

    • eipa και γω!!!!! :-) χαμηλοπροφιλο να βαλουνε αλλα τοσο!!!! αχαχαχαχαχαχαχ

  • georgeiapwnas

    πιστευω χωρις την αεροτομη θα ηταν πολυ πιο καυλα!!!αλλα και ετσι ειναι τρελα και ναι θα πω την αμαρτια μου θα το προτιμουσα απο το ft-86…ειδικα στην 8η φοτο ειναι μανεμορφο..

  • GiorgioValoValkanos

    Στις 4.000 στροφές ? Λίγο χαμηλά δεν τα βγάζει ?

  • είναι πολυ πιο όμορφο, απ’ότι έχουμε δει μέχρι τώρα, απο το Toyota…
    τα φουσκωμένα πίσω φτερά κάνουν ακόμα κ της 911 να κοκκινίζει απο την ντροπή της!!
    γενικά το βρίσκω αψεγάδιαστο!!
    μπορεί να θέλει λίγο πιο χαμηλή αεροτομή κ άλλες ζάντες!!!
    φανταστείτε ότι έτσι ειναι η απλή έκδοση πως θα είναι όταν με το καλό βγει η έκδοση με turbo!!

  • Constantine

    Like !!!!

  • Monder

    molis ekspermatisa 1000000

  • Arch1t3kt

    Όλο το Μπουρνάζι την έχει βγάλει έξω και την κοπανάει

    • εχω λιωσει!!!!!!!!!!  :-))))))))))