Σε φωτογραφίες το είδαμε, την περασμένη εβδομάδα και έτσι ήρθε η ώρα να δούμε και τα χαρακτηριστικά του FT-86 το οποίο θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση του Τόκιο τον Δεκέμβριο. Έχουμε και λέμε, μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο boxer κινητήρα της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota που συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων.

Αποδίδει 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Ζυγίζει από 1.210 κιλά έως 1.250 κιλά (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και το κιβώτιο), με κατανομή βάρους 53:47 μπροστά-πίσω, πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων και θα είναι διαθέσιμο με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι.

Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα , η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 6.15, έχει μήκος 4.240 mm, πλάτος 1.775 mm, ύψος 1.285 mm και μεταξόνιο 2.570 mm.

Κλικ για μεγέθυνση
Κλικ για μεγέθυνση

Τα αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, μια η οποία θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με δερμάτινο τιμόνι, 6 ηχεία, φώτα xenon, LED ημέρας, VCS με ESP (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως), 6 αερόσακους, ρύθμιση τιμονιού, αλουμινένια πεντάλ, αυτόματο κλιματισμό αλλά και το μπλοκέ διαφορικό με τις 17-άρες ζάντες καθώς και τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά-πίσω (στην απλή έκδοση αεριζόμενα δισκόφρενα μόνο μπροστά).

Όπως θα προσέξεις στη πρώτη φωτογραφία, κάτω αριστερά θα δεις ένα άσπρο FT-86 το οποίο είναι έκδοση για τους βελτιωτές το οποίο ζυγίζει 1.190 κιλά και διαθέτει άβαφους προφυλακτήρες, σιδερένιες ζάντες 16″, δεν έχει κεντρικό καθρέπτη, διαθέτει πλαστικό τιμόνι, δεν έχει air-codition, δεν έχει ηχεία και έχει κεντρικό κλείδωμα.

Είναι κρίμα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο οι Ιάπωνες να αφήσουν αυτόν τον πραγματικά ψώφιο αναιμικό κινητήρα. Μπορεί τα άλογα να είναι ικανοποιητικά (όχι αρκετά για το 2011) αλλά τα 205 Nm ροπής (ειδικά όταν αυτά βγαίνουν στις 6.600 σ.α.λ) φαντάζουν υπερβολικά λίγα για τέτοιο σασί. Βάλε ρε Ιάπωνα ένα turbo στο μοτέρ να παράγει 300 άλογα ώστε να το απογειώσεις, τόσο από πλευράς επιδόσεων, όσο και από πλευράς πωλήσεων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στις φωτογραφίες καθώς και στα χαρακτηριστικά στη συνέχεια.

[Πηγή: FT86Club]

<strong>Χαρακτηριστικά</strong>

Scans from a training manual.

Power/weight:

HP: 147kw (200ps) / 200hp @7000rpm Torque: 205nm (151 lb/ft) @ 6600rpm Weight:

  • 2662 ponds (1210kg) for base manual (~ 2580 lbs dry weight)
  • 2706 pounds for higher trim manual

Columns: First 2 column are for “small FR sport”, column 1 is a higher spec model, column 2 is a lower spec model. 3rd column is Mx5/Miata, 4th is RX8 and last is CRZ. It’s a comparison chart. Top Section: The top section is the dimension in mm, length width height wheelbase, ground clearance then number of seats. Next is weight. Top spec manual is 1230kg, auto is 1250kg. Low spec manual is 1210kg, auto is 1230kg. Then its turning radius. High spec rides on 17″ wheels and low spec on 16.

Second Section: This section is engine. Boxer 4 DOHC, 1998cc. Output as listed on 1st post above. Drinks premium unleaded and 50L fuel tank.

Fuel consumption base model: 13 km/l 30.58 mpg 49.21 kmg

Fuel consumption top model: 12.4 km/l 29.17 mpg 46.94 kmg

Third Section: This section is front engine/rear drive, transmission type, suspension type, brake then tyre size.

High spec brakes: ventilated discs front and rear. Low spec brakes: ventilated front, non ventilated rear.

Last Section: Last section is equipment which is not that easy to understand. First thing I notice is top spec has LSD for manual and auto while low spec only has LSD on manual. I’ll post more if I can read more.

More update:

Both spec have VSC, front passenger and front and rear curtain bags. Top spec has front LED, leather steering wheel, 6 speakers audio (low spec has 2 speakers), white rev counter with shift light and sport pedals. Top spec also has “smart entry and start”.

MORE THINGS OF NOTE:

Strut front, double wishbone rear suspension Base halogens, optional HIDs on base trim, standard HIDs on high trim LSD on all MT cars Stability control standard Only 2 speaker audio on base car

High Spec:

  • Has “high-quality fabric” (上級ファブリック).
  • Option for leather heated seats with Alcantara inserts.
  • Steel door sill insert / scuff plate (ステンレス製ドアスカッフプレート)
  • Interior metallic door handle inserts
  • Carbon fiber center console trim
  • Door courtesy light
  • Knee pad on console

The “Customize Grade” at the bottom is interesting:

  • the “customize grade” bare bones model is 1190 kg !!
  • Unpainted bumper
  • 16 steelies (says ornament-included, guessing it includes the logo)
  • plastic steering wheel
  • NO A/C (only a heater)
  • Power door locks
  • Sunvisor (no vanity mirror)
  • No speakers

the car in fact does require premium unleaded gas (無鉛プレミアム) the rear seat is one piece and is foldable (一体可動式) did anyone mention that the high spec model comes with a digital speedo and tachometer? (デジタルスピードメーター revメーター)

 

  • Mika

    Wx wx wx, ta phre sto kranio o AB!!!
    “Bale re Iapwna ena turbo sto moter na paragei 300 aloga”  ?????
    Ti to perases kyrie mou???Golf???
    Tha anoikseis tous askous tou Aiolou me tetoia sxolia, gia 100+ comments!!!
    LOL….

    To aspro sth photo 6 fainetai pws diathetei extra,akoma pio sportif bobykit, ki isws akoma pio megales zantes, 18ares isws…M aresei etsi..Thelei kai thn aerotomh tou pisw, mia kai ta fwta pou telika dialeksan na baloun den to kolakeyoun ki idiaitera….Xilies fores ayta tou concept!

    • το άσπρο στη φωτογραφία 6 είναι η πρόταση απο το βελτιωτικό οίκο Modellista!!

    • Mika

      Poly kalo!

    • ε μα!

    • nikxan1

      ξερεις γιατι το καναν ετσι??
      στο εξωτερικο, επικρατει η γνωστη φιλοσοφια του “BORING BUT SAFE UNDERSTEER.”
      θα ηταν πολυ ευκολο να το κανουν 37000 αλογα. εχουν την τεχνογνωσια, αλλα και την τρελα.
      απλα θα ηθελε ΧΕΡΙΑ για να το κουμανταρεις, και στα χερια ενος αδαη ασχετου φιγουρατζη, θα μετραγαμε θυματα και οικοπεδα.
      αν το κανανε μπροστινη, μπορει να ειχε πιο πολλα αλογα, απλα ισως βασιζοντε στους βελτιωτικους οικους να το κανουν μπομπα. ξερουν πολυ καλα τι κανουν. τα 200 αλογα, ειναι ανεκτα, και πιο ασφαλη απο τα 37000. απλα βαζω 2 ποντους απο το πουλι μου στοιχημα, οτι ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ θα κυκλοφορουν BOLT ON κιτακια, να το κανεις οσα αλογα θελεις…..
      εδω θα ειμαστε………….

    • pariah

      ΗKS πρώτη και καλύτερη την κόβω με greedy…..

    • nikxan1

      θα εχει ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ ηχο…
      αν βγει κανενα καλο κιτακι, με σφυρηλατα, καλο υβριδικο τουρμπινακι κτλ, τα βελτιωμενα θα ξεκινανε με 500. ειμαι απολυτως βεβαιος!!!!
      και επειδη ως γνωστον η τουρμπινα πρωτιστως απογειωνει την ροπη, θα το δειτε με κατι 40-45αρια μαγικα. θα κοιμαστε τα βραδυα, και θα το ακουτε να ζωγραφιζει. αλλα ειναι ελλαδα εδω. πιστευω οτι θα ξεκιναει απο 40 χιλιαρικα γαμωτο. ενω στο εξωτερικο θα κανει 20!!!!!

    • μακάρι!

    • loeb

      Εδω που τα λεμε δεν εχει και αδικο ο AB. Αφου δεν εδωσε παραπανω αλογα
      θα επρεπε να δωσει πολυ περισσοτερη ροπη! Αν ειχε γυρω στα 30 κιλα ροπη
      σε αυτα τα αλογα θα ηταν καλυτερα για πρωτη εκδοση. Ενω το περιμενα με
      τις καλυτερες εντυπωσεις βρηκα το αδυνατο σημειο του. Ελπιζω τουλαχιστον
      η Subaru να το βγαλει πιο δυνατο και με περισσοτερη ροπη! Στο 2011
      βρισκομαστε οχι στο 2000!

      Εγω παντως πιστευω οτι δεν θα μεινει για πολυ ετσι ειδικα αν το Subaru
      κανει την εκπληξη. Δεν θα το κρατησει για πολυ σε αυτα τα αλογα γιατι
      δεν θα εχει τις πωλησεις που περιμενουν.

    • pariah

      Aν όμως η τιμή του είναι πολύ χαμηλή για αμάξι της κατηγορίας, τότε θα πάει καλά…Απλώς αυτά τα νούμερα είχε το rx8 μέσες άκρες…Έτσι όμως μπορεί να μείνει το κενό για μια tsport/trd έκδοση όπως με την παλιά celica….

    • Killer88

      Ρε συ Mika σρυ κιόλας, θα σε χάλαγαν 300 άλογα τουρμπάτα με 35 κιλά ροπής ας πούμε…τι το κακό έχει που τούρμπισαν το Golf?? Ήταν ψοφίμι μέχρι να βγουν οι τουρμπάτοι, αλλιώς έπρεπε να το πάρεις R32 και ένα πετρελαιοφόρο από πίσω να γεμίζει. Ξέχασες μου φαίνεται το απόλυτο Supra TT που έγινε για μένα ο μεγαλύτερος θρύλος των 90s’…για να μην αναφερθούμε καν σε Rx-7 TT, 300zx TT, Skyline, Mr2 και όλα τα συναφή πυραυλάκια.

    • pariah

      Eιρωνικό απέναντι σε μια παρτίδα ατόμων εδώ μέσα ήταν το post του mika…

    • Mika

      Sorry,alla pas kala agori mou???Katalabaineis katholou ti diabazeis?????
      Exeis tipota ekei mesa sto kefali sou?????…………
      Eirwniko to sxolio mou????
      Nomizw telika pws exei dikio o Tsou Kostas pou sta xwnei wres wres….
      Perastika sou….

    • pariah

      Kάτσε ρε mika αλλά με το “Ti to perases kyrie mou???Golf???” δεν το λες ειρωνικά που όλοι το κράζουν γιατί είναι turbo και πως καλά κάνουν οι Ιάπωνες και επιμένουν στα ατμοσφαιρικά;;;

    • Mika

      OXI FILE MOU DEN TO LEW EIRWNIKA, GIATI DEN EXW LOGO NA TO PW EIRWNIKA!
      Mhpws blepeis pws apeythynomai ston AB??Ksereis ti aytokinhto exei o AB???
      Mhpws ksereis posa aloga bgazei????
      Mporei na mh ksereis tipota apo ta parapanw..Kai den einai anagkaio na ta ksereis kiolas, to antitheto..Isws pareis mia idea omws apo osa grafw…An kai ta aloga einai parapanw, etsi AB?
      To LOL, oute ayto to eides gia na deis pws isws kanw plaka????

      Oh well..Whatever…
      Den lew alla, giati mporei na peis pali pws eimai eirwnikos..As einai..

    • pariah

      Το lol για ειρωνικό το πήρα και ξέρω τι αμάξι έχει ο AB και είχε….Μπορεί καλύτερα και από σένα…

      Δεν είδα ότι ήταν τόσο προσωπικό το μήνυμα και απευθυνόταν στον ΑΒ και το edition 30 του….Πρόσεξε τον τόνο όμως γιατί εύκολα δημιουργούνται παρεξηγησεις…Δεν είναι μόνο το τι λες αλλά και το πως το λες….

      Τέσπα….

    • ξαναλέω, εμείς σίγουρα γνωριζόμαστε από κάπου (ΙΜ) παλαιότερα. Επείδή μάλλον κατάλαβα ποιος μπορεί να είσαι, στείλε please ένα mail είτε στο info at autoblog.gr. είτε στο προσωπικό μου (αφού φαντάζομαι ότι το έχεις) ;)

    • pariah

      Δεν είναι μέσω ΙΜ ούτε είχα το email σου το προσωπικό…Από το πρώτο σου αμάξι internetika γνωριζόμαστε….Άλλο nick τότε για να μην ψάχνεις. ;)

    • καλά δεν πρόκειται να σκάσω κιόλας ;) για το ibizaki μιλάς ε;;; ωραία χρόνια τότε :D

    • Mika

      Isws eykola na dhmiourgeis esy parekseghseis, gia emena htan straightforward apo thn arxh nomizw…
      Isws mia deyterh anagnwsh na einai syxna epibeblhmenh prin proboume se kriseis peri eirwneias…
      Anyway….

    • ακριβώς! το πρώτο σχόλιο του Mika πήγαινε προς την δική μου τελευταία παράγραφο μέσα στο άρθρο. Και ξαναγράφω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. αυτή τι στιγμή έχω ένα golf 5 gti ed 30 με 380 άλογα.

    • Mika

      Den tha me xalagan katholou file mou,eimai fan twn turbo kai symfwnw me osa leei o AB sto arthro tou, an to katalabes….Ki egw tha hthela na einai turbo wste na skeftw pio sobara na to parw..
      Kalo einai to xamhlo baros,alla h kardia enos sport aytokinhtou einai o kinhthras tou ki aytos wfeilei na einai dynatos..
      Elpizw to Subaru na einai pio dynato, ki akoma kalytera na turbizei ton boxer opws kserei!!
      ;-)

    • έχεις πέσει μέσα στο 60% στη πρόβλεψη σου για τα σχόλια!!
      τι λες??

    • Mika

      Pisteyw pws exei pswmi akoma..
      ;-)
      LOL…..

  • Mika

    Parte kai prwtes odhgikes entypwseis apo ena prwtotypo, sto Autocar…

    http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Toyota-FT-86-2.0/259779/

    • Στα γρήγορα το autocar μας λέει ότι είναι ένα fun to drive αυτοκίνητο με καλό στήσιμο αλλά με μικρή ιπποδύναμη

    • George31

      ναι ΑΒ θα συμφωνησω και εγω.αμαξαρα και πολυ εμφανισιμο αλλα χαμηλη ροπη και λιγα αλογα…θελει κατι παραπανω….

    • Mika

      Swsta AB, kai dinei merikes leptomereies gia aisthish klp, alla to resume einai ayto pou eipes…
      ;-)

  • προστέθηκαν 4 νέες φωτογραφίες…

  • rikos89

    pedia to aspro stin foto 15 eine telios standart pezei na to vgalei esti?

    • VanPerseF1

      Εννοεις την φωτογραφια 17(μαλλον προστεθηκαν κι αλλες)…αν διαβασεις καλα θα δεις που ο ΑΒ λεει οτι ειναι εκδοση για βελτιωτικους οικους!

    • rikos89

      nai exeis dikio 17 photo alla pios veltiotikos ikos tha valei siderenies zandes kai maurous profilaktires
      (ektos an exoun kapia diafora kai tous exoun maurous gia na tous tonisoun)

    • μα βρε συ, ο σκοπός της συγκεκριμένης έκδοσης είναι για να το πάίρνουν οι βελτιωτικοί οίκοι…να το γδύνουν όλο κ να του φορεσουν τα καλούδια τους…
      κ κυρίως απευθύνεται πιο πολύ για αγωνιστική χρήση γι’αυτο κ η έλλειψη air condition!!!

    • Sokratis13

      einai ousiastika gymno gia na vazoun oti 8eloun oi veltiwtes.oi profulaktires einai apo ta prwta  pragmata pou allazoun gi auto kai einai avafoi.

    • pariah

      Αν θυμάσαι τα evo έβγαιναν μια έκδοση rs….Αυτή είχε πολλές ελείψεις σε εξοπλισμό αλλά η μετάδοση νομίζω ήταν ενισχυμένη και ήταν για όσους ήθελαν να το μετατρέψουν σε αγωνιστικό…Παρόμοια είναι και η κίνηση της toyota…

    • VanPerseF1

      Σου απαντησαν τα παιδια…

    • rikos89

      ok pedia me kalipsate pliros 

  • sofokles5 (ex sofokles)

    re paidia, einai apla ta pramatakia, mexri 200 i toyota me ena special edition sta 230 se 1,5 xrono kai tapolla aloga to subaru. kati de prepei na parei kayti? olokliro kinitira dinei kai i toyota lansarei prwti to idio amaxi. ara kati prepei na meinei. ta 300 ps+ sti subaru. thats it.

  • Dreamcaster

    Tο πίσω μέρος μόνο σε μενα δεν αρέσει;

    • VanPerseF1

      Σε πολλους πιστευω…γιατι εβγαλαν τα γαματα πισω φαναρια του concept?

    • Mika

      Kai se mena den aresei (toso…) kai se pollous allous pisteyw….
      Me ta fwta tou concept tha mporouse na einai toso kalytero…

  • georgeiapwnans

    polu wraio emena me euxaristi kai apo thema mixanikis plebras kai apo emfanisi!!oso gia ta liga aloga einai kalo gt mporei na paiksei se neanikes hlikies kai apefthinetai se pio pitirikades!!!kati tetoio theloume oxi nba einai 300 aloga na prepe na alakseis 1,2 amaksia gia na kabaliseis!!!

    • VanPerseF1

      Ναι ρε Γιωργο και γω δεν εχω θεμα με τα 200 αλογα αλλα με την λιγη ροπη…γιατι μονο ~20 κιλα?

    • georgeiapwnans

      τι να σου φιλε οντως ειναι λιγη η ροπη αλλα τι να κανουμε για αυτο υπαρχει και το tuning!!!…:P:Pστην προκειμενη περιπτωση..

  • GiorgioValoValkanos

    emena proswpika m aresei polu san sunolo alla sumfwnw mazi sas oti i8ele parapanw aloga.. krima olo to promotion.. m aresoun pantws oi apopseis olwn..

  • funster

    Καλο αλλα λιγο! Κοιταχω το πρωτοτπυπο και απορω γιατι? γιατι ?
    δεν ειχε κατι extreme για να μη βγει στη παραγωγη αυτουσιο! Ειδικα τα πισω φωτα ειναι τεραστιο φαουλ! Θα του εδινε αλλο στυλ , τελειως 2012, και αυτοι προτιμησαν να το βγαλουν σαν να ειναι κανα dαewoo 10ετιας ! Κριμα!
    Οσον αφορα τον κινητηρα, ΟΚ! Ειναι ιαπωνες. Θεωρητικα θα ξυριζει ψιλα.. αλλη σχολη, αλλος τροπος οδηγησης. ala type-r .

  • Constantine

    Τόσα χρόνια πολύ φασαρία για το τίποτα ….. Μια παλιά celica gt-4 καλύτερη θα είναι μπροστά του .Το celica ts θα έίναι καλύτερη αγορά με 10-20 άλογα λιγότερο απο αυτό .

    Ασε που θα κοστίζει 35-40.000 , θα πληρώνω 2.000 κυβικά εφορία και τέλη για 200 άλογα και θα λένε πως έχει πολύ καλό κράτημα και είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση

    Και σε 1 χρόνο θα βγούνε μερικές τούρμπο εκδόσεις απο 250-300 άλογα και θα νιώθω βλάκας που θα μου ζητάνε επιπλέον 5000-10.000 για να μου φορέσουν το κιτ αυξησης ιπποδύναμης

    Και δεν παίρνω απο τώρα ένα μεταχειρισμένο σε πολύ κατάσταση Evo 9 ή 10  ή αν θέλω κάτι πιο κυριλέ μια μεταχειρισμένη Μερσεντές με 1800 κυβικά και 200 άλογα . Τίποτα το νεο δεν εχει να δείξει αυτό το αυτοκίνητο , απο τωρα αποτυχία τουλάχιστον στην χώρα μας

    • pariah

      α) Πόσο ετών θα είναι η celica ts μην πω η gt4….
      β)Είναι κανένα από αυτά πισωκίνητα;;;
      γ) Το αμάξι δεν βγήκε προορισμένο για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου που να τους ενδιαφέρει το πόσα κυβικά έχει
      δ) Κιτ αύξησης ιπποδύναμης ποτέ δεν έχει βγει με το να το πας και να στο τουρμπίσει η αντιπροσωπία επίσημα…Χώρια ότι αν έχεις δει πόσο κάνουν τα καλούδια της trd δεν θα δεις να δεις πόσο θα πηγαίνει ένα κιτ….
      ε) Λες για evo…2000cc δεν είναι αυτό;;;Χώρια ότι όλοι γουστάρουμε τα evο τα έξοδα συντήρησης (πλην βενζίνης) τα έχετε δει;;;;Και άλλη ευχαρίστηση δίνει το ένα και άλλη το άλλο….

      Μια ρεαλιστική τιμολόγηση στα 30k euro και θα πουλήσει σε άλλα μέρη…Εδώ ούτε βενζίνη δεν βάζουμε…

  • Ρε παιδιά 200 άλογα σας φαίνονται λίγα σε πισωκίνητο?Από πότε τα 200 άλογα έγιναν λίγα??επειδή βγήκε το golf με turbo κινητήρες??Αυτός ο κινητήρας θα στροφάρει στις 7.500 με 8.000 και θα έχει οδηγική συμπεριφορά που κανένα sirocco δεν θα προσφέρει.Εγώ πιστεύω ότι  η Subaru αλλά και η Toyota θα βγάλουν και πιο δυνατές εκδώσεις..Ελάχιστοι θα είναι αυτοί που θα καταφέρουν να το οδηγήσουν στο όριο…(το συγκεκριμένο με τα 200 άλογα)          

    • loeb

      Φιλε μου βρισκομαστε στο 2011 και το συγκεκριμενο αυτοκινητο θα πουλιεται απο το 2012 στις αγορες . Σαφως και τα αλογα δεν κρινονται καθολου επαρκη οταν ο ανταγωνισμος θα ειναι ακομα πιο δυνατος. Ακομα και η Huyndai  κατασκευασε κινητηρα ετοιμο να μπει στην παραγωγη 1600αρη με 204 ps και η Kia 1600 με 250ps. ειναι λιγα σε σχεση ακομα και με το S2000 πριν απο 10 χρονια που εβγαζε 40 αλογα παραπανω. Δεν ειναι μονο τα WV που εχουν τουρμπο κινητηρες ειναι και η Citroen, Nissan, BMW, Huyndai, Kia, Opel, Ford, Alfa Romeo, Seat ,Skoda, Audi, Renault, Mazda, Mitsubishi και Mercendes με κομπρεσορα. Οταν θες να φτιαξεις γρηγορο coupe η γενικα αυτοκινητο σπορ ή θα βαλεις κυβικα ή Tourbo. Εκτος κι αν το βαλεις σε πολυ δελεαστικη τιμη πραγμα δυσκολο για Toyota. Μην ξεχνας η Toyota ειχε 1800 με 192 αλογα πριν 10 χρονια σχεδον και μετα απο τοσα χρονια φερνει ενα 2λιτρο με 20 αλογα περισσοτερα? Απογοητευση…

    • είδη ετοιμάζονται οι άλλες εκδώσεις http://www.topgear.com/uk/car-news/new-subaru-brz-sti-revealed-2011-11-01

    • Αλλά και πάλι εσύ κοιτάς μόνο τα άλογα και όχι τι προσφέρει το αυτοκίνητο 

    • Freehorses

      Από τότε που τα κιλά έγιναν πολλά.
      Ροπή χρειάζονται τα σημερινά μαμούθ, όχι άλογα…
      Εξού και οι diesel “έξω” προτιμώνται.

  • VanPerseF1

    ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 620 ΛΙΤΡΑ???????
    Μιλαμε για 7 με 8000 χλμ ανα γεμισμα!!!να γιατι εχει λιγη ροπη,για οικονομια!

    ΑΒ!!!!!!?????

    • pariah

      Η λίγη ροπή φέρνει οικονομία;;;;Μα ο λόγος που όλοι βάζουν πια τούρμπο είναι αυτός….Να βγαίνει η ροπή από χαμηλά και να μην εξαντλείς το στροφόμετρο….Το αμάξι αυτό είναι αμάξι επιδόσεων…νομίζεις ότι υπο πίεση θα καίει λιγότερο από άλλα παρόμοιας ιπποδύναμης με περισσότερη ροπή;;;;

      Πάντως μην στέκεστε στο τι λέει η κάθε εταιρία….Πολυ σπάνια οι εργοστασιακές μετρήσεις συναντώνται με τις πραγματικές….

    • VanPerseF1

      Μαλλον δεν καταλαβες το σχολιο μου…

    • pariah

      Δεν στέκομαι στο 620ΛΙΤΡΑ καθώς είναι λογικό να εννοεί 625 km αυτονομία….

      Εκτός και αν το λίγη ροπή ήταν ειρωνικό που δεν το είδα ;)

    • VanPerseF1

      Οχι απλα επειδη ο ΑΒ το εγραψε λιγο “αναποδα” λιτρα αντι χιλιομετρα το συνεχισα και γω λιγο στο αναποδο…

      επισημανση για διορθωση το αρθρου εκανα…

    • pariah

      Sorry για την παρεξήγηση αν θίχτηκες  από την απάντησή μου ;)

    • VanPerseF1

      Οχι βρε παιδι σιγα…απλα διευκρινισα

    • διορθώθηκε…
      thanxxx

    • έλα λαθάκι! το διόρθωσε ο γκάζο ;)

  • cfu

    mia xara einai 200 alogakia
    toulaxiston gia tis dikes mou anagkes kai gousta einai jet

    etsi kialios edo kerkyra dromous gia taxythta den yparxoun,mono strofilikia yparxoun
    opote ayto to amaksi me 200 aloga,piso kinish,kai xeirokinito kibotio einai teleio

    terastio meionektima gia Ellada ta kibika tou,2000 kybika pleon den sintirountai stin eforia

  • παιδιά, το συγκεκριμενο αυτοκίνητο κ γενικά όλη η εξέλιξη του εχει πανομοιτυπα χαρακτηριστικά με το Lexus LFA…
    αργησε παρα πολύ να βγει στο δρόμο…
    δεν ειναι το πιο δυνατό…
    χανει από αρκετούς αντιπάλους του…αλλά όλοι μα όλοι εκθειάζουν το στησιμο κ το παιχνίδι που προσφέρει…
    ετσι ειναι κ το FT-86…
    οκ μπορει να μην εντυπωσιάζει απο νουμερα αλλά άποψη μου είναι ότι θα εχει τιμόνι ξυραφι κ πλαισιο διαμαντι-γρανίτη!!
    τελος πάντων…εδω ειμαστε να το δουμε!!!

  • Σωτήρης

    Κολλάτε οι περισσότεροι στην ιπποδύναμη που λέτε οτι είναι λίγη! μια χαρά είναι αν σκεφτείται ότι πρόκειται για ένα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ BOXER κινητήρα! Η λογική λέει ότι αν θέλει κάποιος να βελτιώσει την ιπποδύναμη ατμοσφαιρικά θα έχει δυσανάλογο κέρδος σε ίππους σε σχέση με τα λεφτά που θα ρίξει. Ωστόσο εμένα με προβλημάτισαν κυρίως όχι τα απόλυτα νούμερα(αυτά δεν σημαίνουν τίποτα) αλλά η μέγιστη ροπή των 200 στις 6600 σ.α.λ! Σε ένα μοτέρ honda αυτό ήταν απολύτως φυσιολογικό μιας και είχε ένα εύρος λειτουργίας περι των 2500 με 3000 σ.α.λ! Στην προκειμένη περίπτωση δεν το γνωρίζουμε μιας και δεν έχουμε στα χέρια μας μια δυναμομέτρηση η δοκιμή παρά μόνο του autocar! Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί αυτό που διακρίνει σύμφωνα με την toyota αυτό το αυτοκίνητο που είναι το στήσιμο η κατανομή βάρους και το κιβώτιο! Ποιος ξέρει μπορεί να μην έχει τις απόλυτες επιδόσεις σε ευθεία μπορει να μην είναι το απόλυτο track weapon (εργοστασιακο πάντα) αλλά σίγουρα θέλω να πιστεύω θα έχει ενα ακριβές σύστημα διεύθυνσης θα είναι οδηγικά προσιτό σε πολλούς από εμάς τους μη επίδοξους χεράδες θα βγουν άπειρα βελτιωτικά προιόντα ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ fun to drive που θα μπορέι να γίνει και ένα απόλυτο “όπλο”! Καιρό είχε να βγει ένα αντίστοιχο jdm αυτοκίνητο άξιο της ιστορίας των σπορ αυτοκινήτων της ιαπωνίας(ΠΡΟΣΙΤΟ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΜΑΣ δεν αναφερω gtr)! Ας ελπίσουμε ότι θα έιναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο!

    Οσο για εαν είναι turbo η όχι πιστεύω ένας turbo κινητήρας ταιριάζει περισσότερο σε ένα all around αυτοκίνητο όπως τα γερμανικά-γαλλικά ή ακομα ίσως και στο καινούριο type r παρά στο ft! Δεν θα το παρει κάποιος για τις επιδόσεις από στάση αλλά ένας που αγαπά την οδήγηση και την αίσθηση που σου δίνει! Η θα το μισήσουν πολλοι ή θα το αγαπήσουν! Ετσι συμβαίνει με τα περισσότερα αυτοκίνητα που άφησαν ιστορία(βλ, rx7)

    • pariah

      Μόνο που το rx7 είναι biturbo :p

      Πέραν αυτών το type R λογικό είναι πια να γίνει και αυτό turbo μιας και είναι all around όχημα που λες…Το ft86 θα παραμείνει λίγο πιο ειδικό και το κοινό που απευθύνεται θα συγχωρέσει τις όποιες αρχικά ελλείψεις….Πάντως περιμένω να δω δυναμομέτρηση καθώς αν η μέγιστη ιπποδύναμη έχει διάρκεια και γενικά οι καμπύλες ισχύος ροπής είναι “γεμάτες” το αποτέλεσμα δεν θα ναι απογοητευτικό…….

  • thymios tsilimparis

    Καθόλου λίγα δεν είναι 200 άλογα.
    Το αυτοκίνητο δεν έχει σχεδιαστεί για να χτυπάει 250άρες στους αυτοκινητόδρομους, αλλά για απολαυστική οδήγηση. Σκεφτείτε μόνο πόσοι πρωτάρηδες με την πίσω κίνηση θα το επιλέξουν – με τούρμπο και 30 κιλά ροπής δε θα πιάναν ευθεία ποτέ. Άλλωστε αυτή η επιλογή α) αφήνει χώρο για after market καγκουρες σε καταστάσεις fast & furious και β) δίνει τη δυνατότητα για μια δυνατότερη έκδοση στο μέλλον.

    Μην απαξιώνουμε 200 άλογα. Ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι και απολαυστικό και πιο “προσιτό” για τον απλό χρήστη. Τα πισωκίνητα “παιχνίδια” είναι πολύ πιο εύχρηστα με ατμοαφαιρικούς κινητήρες. Το ίδιο απολαυστικό θα ήταν ένα 350/370Ζ με τουρμπο; Πιο γρήγορο προφανώς θα ήταν, αλλά πολύ πιο δύσκολο να οδηγηθεί. Την ίδια συνταγή σε κατώτερη κατηγορία έχει εφαρμόσει και η Τογιότα: (σχετικά) ελαφρύ πισωκίνητο και απολαυστικό αυτοκίνητο. Δε χρειάζονται υπερβολές για να απολαύσεις μια διαδρομή.

    Προσωπικά αν ήταν να επιλέξω ποτέ ένα πισωκίνητο κουπέ, θα έψαχνα ατμοσφαιρικό. Μη ξεχνάμε άλλωστε οτι το καλύτερο πισωκίνητο των τελευταίων ετών, το S2000, είχε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα-διαμάντι. Μη κάνουμε τα άλογα στραγάλια…μια χαρά ιπποδύναμη είναι τα 200 άλογα και τελικά ρόλο παίζει το πώς αυτά αποδίδονται. Αν ο κινητήρας “ξυρίζει” και το στήσιμο/τιμόνι είναι αντάξια, τότε δε χρειάζεται κάτι άλλο. Άλλωστε οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες εξακολουθούν να υπερέχουν σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση…

    • Σωτήρης

      Θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα! Ωστοσο το s2000 αυτό που χε να δείξει ήταν ο κινητήρας με τα 120ps/λιτρο ατμόσφαιρα! ΔΙΑΜΑΝΤΙ! Παρόλα αυτά είναι γνωστό πως είναι ένα από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα! το ft86 ίσως και αν απευθύνεται σε λιγότερους αγοραστές σε σχέση με το s. Τουρμπάτα πισωκίνητα στην κατηγορία του είναι ελάχιστα! τι σχέση ας πούμε θα έχει μια bmw 1 που ειναι πισωκίνητη και τουρμπάτη με 170 ίππους με το ft! ΟΥΔΕΜΙΑ! το μοτερ αρκει να αποδειχθεί αξιόπιστο με λίγα κουσούρια και να είναι γεμάτο από τις 5000 σαλ και μετά! έτσι και αλλίως κάτι που πρέπει να προσέξουμε θα είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου!

  • ilikeyourcar

    Ισως ο λογος που δεν θα κοστιζει μια περιουσια ειναι ακριβως το οτι δεν εγινε τοση δουλεια πανω σε καποιο καινουργιο μοτερ αλλα σε ολα τα υπολοιπα…

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

     α ρε πο?στη μου ενα silvia s16 που χρειαζεται….το απολυτο πισωγλεντικο..!

  • Tonpernotaktika

    Δεν ειχα υψηλοτερες προσδοκιες απο τους Ιαπωνες. Ελειψη δημιουργηκοτητας και προτοτυπιας, τυπικο γιαπωνεζικο αυτοκινητο με σπορ προσανατολισμο. Εξελιξη μηδεν, αλλο ενα celica με κινητηρα boxer αυτη τη φορα, αλλη μια μετριοτητα. Τωρα ηρθε η ωρα και για το τρομερο promotion μεσω των video games. Εγω λεω να σταματησουν να βγαζουν αυτοκινητα και να ασχοληθουν με τις διαφορες αχρηστες εφευρεσεις τους. Ουστ απο δω μυρμηγκια

  • Alfisti24

    sapia toyota…………………………

  • TasosK

    Καλύτερα να έβαζαν ένα 1800 turbo στα ίδια άλογα… Ίδια ιπποδύναμη, περισσότερη ροπή, και θα μπορούσαμε να το αγοράσουμε και ευκολότερα εδώ στο Ελλάντα!!!