Σε φωτογραφίες το είδαμε, την περασμένη εβδομάδα και έτσι ήρθε η ώρα να δούμε και τα χαρακτηριστικά του FT-86 το οποίο θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση του Τόκιο τον Δεκέμβριο. Έχουμε και λέμε, μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο boxer κινητήρα της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota που συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων.

Αποδίδει 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Ζυγίζει από 1.210 κιλά έως 1.250 κιλά (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και το κιβώτιο), με κατανομή βάρους 53:47 μπροστά-πίσω, πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων και θα είναι διαθέσιμο με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι.

Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα , η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 6.15, έχει μήκος 4.240 mm, πλάτος 1.775 mm, ύψος 1.285 mm και μεταξόνιο 2.570 mm.

Κλικ για μεγέθυνση
Κλικ για μεγέθυνση

Τα αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, μια η οποία θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με δερμάτινο τιμόνι, 6 ηχεία, φώτα xenon, LED ημέρας, VCS με ESP (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως), 6 αερόσακους, ρύθμιση τιμονιού, αλουμινένια πεντάλ, αυτόματο κλιματισμό αλλά και το μπλοκέ διαφορικό με τις 17-άρες ζάντες καθώς και τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά-πίσω (στην απλή έκδοση αεριζόμενα δισκόφρενα μόνο μπροστά).

Όπως θα προσέξεις στη πρώτη φωτογραφία, κάτω αριστερά θα δεις ένα άσπρο FT-86 το οποίο είναι έκδοση για τους βελτιωτές το οποίο ζυγίζει 1.190 κιλά και διαθέτει άβαφους προφυλακτήρες, σιδερένιες ζάντες 16″, δεν έχει κεντρικό καθρέπτη, διαθέτει πλαστικό τιμόνι, δεν έχει air-codition, δεν έχει ηχεία και έχει κεντρικό κλείδωμα.

Είναι κρίμα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο οι Ιάπωνες να αφήσουν αυτόν τον πραγματικά ψώφιο αναιμικό κινητήρα. Μπορεί τα άλογα να είναι ικανοποιητικά (όχι αρκετά για το 2011) αλλά τα 205 Nm ροπής (ειδικά όταν αυτά βγαίνουν στις 6.600 σ.α.λ) φαντάζουν υπερβολικά λίγα για τέτοιο σασί. Βάλε ρε Ιάπωνα ένα turbo στο μοτέρ να παράγει 300 άλογα ώστε να το απογειώσεις, τόσο από πλευράς επιδόσεων, όσο και από πλευράς πωλήσεων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στις φωτογραφίες καθώς και στα χαρακτηριστικά στη συνέχεια.

[Πηγή: FT86Club]

[learn_more caption=”Χαρακτηριστικά“]

Scans from a training manual.

Power/weight:

HP: 147kw (200ps) / 200hp @7000rpm
Torque: 205nm (151 lb/ft) @ 6600rpm
Weight:

  • 2662 ponds (1210kg) for base manual (~ 2580 lbs dry weight)
  • 2706 pounds for higher trim manual

Columns:
First 2 column are for “small FR sport”, column 1 is a higher spec model, column 2 is a lower spec model. 3rd column is Mx5/Miata, 4th is RX8 and last is CRZ. It’s a comparison chart.

Top Section:

The top section is the dimension in mm, length width height wheelbase, ground clearance then number of seats. Next is weight.
Top spec manual is 1230kg, auto is 1250kg.
Low spec manual is 1210kg, auto is 1230kg.
Then its turning radius.
High spec rides on 17″ wheels and low spec on 16.

Second Section:
This section is engine. Boxer 4 DOHC, 1998cc. Output as listed on 1st post above. Drinks premium unleaded and 50L fuel tank.

Fuel consumption base model:
13 km/l
30.58 mpg
49.21 kmg

Fuel consumption top model:
12.4 km/l
29.17 mpg
46.94 kmg

Third Section:
This section is front engine/rear drive, transmission type, suspension type, brake then tyre size.

High spec brakes: ventilated discs front and rear.
Low spec brakes: ventilated front, non ventilated rear.

Last Section:
Last section is equipment which is not that easy to understand. First thing I notice is top spec has LSD for manual and auto while low spec only has LSD on manual. I’ll post more if I can read more.

More update:

Both spec have VSC, front passenger and front and rear curtain bags. Top spec has front LED, leather steering wheel, 6 speakers audio (low spec has 2 speakers), white rev counter with shift light and sport pedals. Top spec also has “smart entry and start”.

MORE THINGS OF NOTE:

Strut front, double wishbone rear suspension
Base halogens, optional HIDs on base trim, standard HIDs on high trim
LSD on all MT cars
Stability control standard
Only 2 speaker audio on base car

High Spec:

  • Has “high-quality fabric” (上級ファブリック).
  • Option for leather heated seats with Alcantara inserts.
  • Steel door sill insert / scuff plate (ステンレス製ドアスカッフプレート)
  • Interior metallic door handle inserts
  • Carbon fiber center console trim
  • Door courtesy light
  • Knee pad on console

The “Customize Grade” at the bottom is interesting:

  • the “customize grade” bare bones model is 1190 kg !!
  • Unpainted bumper
  • 16 steelies (says ornament-included, guessing it includes the logo)
  • plastic steering wheel
  • NO A/C (only a heater)
  • Power door locks
  • Sunvisor (no vanity mirror)
  • No speakers

the car in fact does require premium unleaded gas (無鉛プレミアム)
the rear seat is one piece and is foldable (一体可動式)
did anyone mention that the high spec model comes with a digital speedo and tachometer? (デジタルスピードメーター revメーター)

[/learn_more]