Ένα από τα κυριότερα προβλήματα της 150° Italia ήταν τα σκληρότερα ελαστικά της Pirelli και οι χαμηλές θερμοκρασίες. Το ιταλικό μονοθέσιο δεν μπορούσε να φέρει γρήγορα τα ελαστικά στην κατάλληλη θερμοκρασία, κάτι που κοστίζει χρόνο στις κατατακτήριες. Επίσης, η απόδοσή του πέφτει όταν τοποθετηθούν σκληρότερες γόμες. Είναι ένα από τα πιο “ευγενικά” μονοθέσια με τα ελαστικά, έτσι όσο πιο μαλακές είναι οι γόμες, τόσο μεγαλύτερο πλεονέκτημα αποκτά, καθώς οι αντίπαλοι τα φθείρουν ταχύτερα, κάτι που σημαίνει ότι χάνουν χρόνο, αφού ρίχνουν πιο γρήγορα την απόδοσή τους.
Για το 2012, η στρατηγική της Pirelli είναι πιο επιθετική. Οι Ιταλοί θα διαθέσουν πιο μαλακές γόμες, σε μια προσπάθεια ν’ αυξήσουν περισσότερο το θέαμα. Ο Paul Hembery, Αγωνιστικός Διευθυντής της ιταλικής εταιρείας, παραδέχεται ότι αυτό θα ευνοήσει τη Ferrari περισσότερο από τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες.
Όλοι θα ωφεληθούν, αλλά κυρίως η Ferrari. Η τωρινή μέση γόμα θα είναι η σκληρή για την επόμενη σεζόν. Όλες οι γόμες θα είναι πιο μαλακές. Στην αρχή της χρονιάς, είδαμε, κατά μέσο όρο, 3 με 4 pit stops από κάθε ομάδα, αλλά προς το τέλος, ο αριθμός μειώθηκε περίπου στα 2. Για το 2012, θέλουμε να έχουμε, κατά μέσο όρο, 3 pit stops.
[Πηγή: Gazzetta dello Sport]