Μετά από χρόνια αναμονής τα τρία Toyobaru παρουσιάστηκαν αυτή την εβδομάδα και επίσημα. Τα Toyota GT 86 και Subaru BRZ στην έκθεση του Τόκιο, ενώ το Scion FR-S σε ειδική εκδήλωση στο Los Angeles. Κύριο γνώρισμα και των τριών μοντέλων ο 2.0-λιτρος D-4S boxer ατμοσφαιρικός κινητήρας απόδοσης 200 ίππων με 205 Nm ροπής. Αρκετοί ήταν αυτοί που παραπονέθηκαν για τα “μικρά” νούμερα ιπποδύναμης και ροπής και ο επικεφαλής μηχανικός του GT 86, Tetsu Tada, φαίνεται ότι επιβεβαίωσε ότι η Toyota εργάζεται πάνω σε μια γρηγορότερη έκδοση του. Ακόμη είναι στο στάδιο δοκιμών, αφού τα πρώτα αυτοκίνητα δοκιμάζονται ήδη από την Toyota Racing Developments.

Η γρήγορη έκδοση της Toyota αναμένεται να φορά κομπρέσορα και να αποδίδει γύρω στα 250 άλογα, με την Toyota να τοποθετεί μόνο βελτιωμένη ανάρτηση, αφού το σασί είναι αρκετά ισχυρό έτσι ώστε να αντέξει την επιπλέον δύναμη. Η Subaru από την άλλη έχει ήδη ανακοινώσει το Subaru BRZ Super GT, την αγωνιστική έκδοση του BRZ, η οποία θα τρέχει στο Ιαπωνικό πρωτάθλημα Super GT στη κατηγορία GT300 με το 2.0-λιτρο boxer κινητήρα να αποκτά turbo και να αποδίδει 300 άλογα. H λογική λέει ότι ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί κάποια στιγμή και στο μοντέλο παραγωγής, λογικά στην έκδοση STI του BRZ.

Τέλος ο Tada αποκάλυψε και τα νούμερα επιτάχυνσης και την τελική ταχύτητα των στάνταρ μοντέλων, τα οποία δεν είχανε δοθεί μέχρι σήμερα στη δημοσιότητα. Τα Toyobaru κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Toyota GT 86

Subaru BRZ

Scion FR-S

[Πηγή: Autocar]

  • Mika

    Fysika kai tha bgei…Thema xronou einai..
    Na perasei prwta ligo diasthma na fygoun ta normal kommatia,kai na dwsoun parapanw xrono sthn ekseliksh,kai meta nasou ta “kala” Toyobaru!!!
    ;-)

    • kai na γινω και λιγο κακοσ!!!!!!! κλασικη εταιρικη νοοτροπια!!!!!!!!!!!!!!!!!! στα κανουν τοσο καιρο μπαλονια πωσ δινουν εμφαση στο τριπακι οδηγικη απολαυση και οχι επιδοσεισ!!!!!! ολοι οι japan lovers αρχιζουν και δικαιολογουν οτι δεν θελει γκαζι γιατι θελεισ pure driving και οι επιδοσεισ ειναι κατι που δεν ”αρμοζει” στον χαρακτηρα του αυτοκινητου!!!! και τωρα ΝΑΑΑΑΑΑ και η καλη εκδοση που 8α βγει δεν ξερω και γω ποτε!!!!!!!!! αυτο για αυτουσ που λενε οτι οι ιαπωνεσ σεβοντε τον καταναλωτη!!!!!! μην μου πειτε οτι δεν ειχαν χρονο για εξελιξη του μοτερ τοσο καιρο!!!!!! διδαγμα???? ολοι τα φραγκα μασ ΘΕΛΟΥΝ !!!!!!! γερμανοι ιαπωνεσ γαλοι ιταλοι κορεατεσ!!!!! ολοι το ΙΔΙΟ ειναι!!!!!!!

    • είπε κανείς ρε boy ότι είναι μη κερδοσκοπικές φιλανθρωπικές εταιρίες οι αυτοκινητοβιομηχανίες??
      φυσικά κ όλοι να μας τα πάρουν θέλουν!!!
      το τι παραμύθι πουλάει ο καθένας έχει να κάνει με το ποιο παραμύθι σου αρέσει πιο πολύ στα αυτιά!!
      όσο για το κινητήρα το ξέραμε εκ των προτέρων ότι θα μπει κ μεγαλύτερος!!

    • nikxan1

      ΡΕ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ??
      ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ 5000 ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ
      Δ Ε Ν    Ε Χ Ε Ι    Β Γ Ε Ι    Κ Α Ν    Σ Τ Η Ν    Π Α Ρ Α Γ Ω Γ Η!!!
      μας τα εχουν πρηξει!!!!!
      μηπως να το γραψουμε στα αντιδια μας, και να αρχισουμε να ασχολουμαστε μαζι του, οταν με το καλ κυκλοφορησει??? ΑΝ ποτε κυκλοφορησει. να ξερουμε και ποσο κανει, να το κρινουμε οπως του αξιζει. διοτι αν κανει 15 χιλιαρικα, ολα καλα, και του τα συγχωρουμε ολα, και χαλαλι και την τουοτα που μας περιπαιζει τοσο καιρο, αν ομως κανει 50 χιλιαρικα, ε τοτε Χ!!!!!!!

    • exω διαβασει κατα καιρο οτι ι απωνεσ σεβοντ τον καταναλωτη-αγοραστη σε σχεση με τουσ κακουσ γερμανουσ-ιταλουσ!!!! πραγμα που δεν το βλεπω….γιαυτο και το λεω!!!!!
      αμα δεν τα ειχαν κανει τσουρεκια 8α ελεγα μονο καλα λογια…γιατι προκειται για ενα πραγματικα καλο αυτοκινητο…αλλα στο 8εμα προμοσιον η δεν ξερω πωσ αλλιωσ να το πω ….FAILLLLLL!!!!

    • Mika

      Ki allo like sto kapaki re mpagasa..
      ;-)

    • pariah

      Aκριβώς….Λες και δεν ήταν πρώτοι οι Ιάπωνες που ξεκίνησαν τα facelift και το αμάξι σου πάλιωνε στο μπαμ….Λες και δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους μιλάνε ορισμένοι…

      Απλώς παντού υπάρχουν κακά παραδείγματα….

    • Tsou Kostas

      η μαλακια των ιαπωνων ειναι οτι εκει αλαζουν αμαξι καθε 2 χρονια. οπότε αν δεν τα ανανεωνουν χανουν πελατες και αναγκαστικα τα ανανεωνουν και εδω. ο σεβασμος που λεμε κατα καιρους δεν ειναι σε αυτον τον τομεα, ειναι στο οτι δεν θα βρεις γιαπονεζικο αμαξι ρε φιλε να κοβονται τα συνεμπλοκ και να παιζει το ψαλιδι περα δωθε να σε σκοτωσει, ουτε να εχει πλαστικη τρομπα νερου να την αλλαζεις στα 60.000 μαζι με τον ιμαντα και να λειπουν τα μισα πτερυγια να τα ψαρευεις απο το μπλοκ, ουτε να κυκλοφορεις μετα τα 60.000 με αναμενο λαμπακι οπως το 80% των ΦΤΗΝΩΝ ευρωπαικων πλην ford. Ειναι θεμα επιλογων, κι εγω που τα λεω αυτα μην νομιζεις, τα ευρωπαικα προτιμαω μακραν, αλλα η αληθεια για την ποιοτητα ειναι αυτη.

    • se pola simfono!!! kai se alla oxi toso!!!!!
      se afto poy eimai 100% einai oti oxi stis 60.000 alla stis 50.000 anapse!!!!!
      gamo gia es8itires LAMDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      kai opos leei pio kato o soktatis einai kai ti soy katsei!!!!!

    • Tsou Kostas

      τι να σου κατσει ρε Μπαμπη, γιατι ειναι κανενα που δεν αναβει, εγω δεν ξερω ουτε ενα.

    • Mika

      Dikio exeis, kai na mh ta xwnoume mono stous Germanous..Tha arxisoun ta Tzaponia ta foumara, den exei shmasia oi epidoseis alla to krathma kai h odhgikh apolaysh,opws mas ta eprhzan toso kairo.Molis perasei kanas xronos kai bgei h prwth fournia, tha bgoun kai tha poun: nai,alla para polloi fans mas zhtousan parapanw aloga, ki epeidh to sasi mas antexei, na tous poume oxi???Thelame na tous krathsoume Happy..”
      klp klp
      The end!
      ;-)

    • Xristos

      Ρε παιδια χαλαρωστε…Μια χαρα θα ειναι και το 200αρι μην τρελαθουμε. Δεν παει να πει οτι επειδη θα βγει και 250αρι ή 300αρι το “μικρο” θα ειναι της πλακας. Δηλαδη το RX-8 με τα 192 ητανε για πεταμα?Η να κραξουμε την Mazda που εβγαλε πρωτα το μεγαλο (231) και μετα το μικρο?Η την Audi που εβγαλε πρωτα το ΤΤ 2.0 με 200, μετα το TTS και τελος το TTRS και η BMW που εβγαλε τωρα πισω πισω την M1…Δεν παει να πει οτι με το που βγει το κομπρεσσατο ολοι θα σταματησουν να αγοραζουν το μικρο.Ουτε ολοι θα εχουν να πληρωσουν τα 7000+€ της διαφορας που θα κανει το μεγαλο…

    • πες τα ρε φίλε…
      που τα 200 είναι λίγα!!!
      κ όλοι μετράνε τα άλογα τους λες κ είναι το πουλί τους!!

    • φιλοσ ουδεμια σχεση εχει το ΤΤRS me το απλο 1.8TSI me ta 160ps…..και απο την αλλη ειναι παγια τακτικη τησ AUDI kai το ξερεισ μια 10ετια οτι το κανει!!!!!! δεν πεφτεισ απο τα συννννεεεφα……ουτε σε πουλαει φουμαρα οτι ειναι το απολυτο αυτοκινητο και μετα απο τοσα χρονια εξελιξη δεν θελει τιποτα!!!!! πραγματικα τα 200 δεν ειναι καθολου λιγα!!!!! ισα ισα !!!! αλλα οπωσ και να το κανουμε οταν 8α σκασεισ περι 30.000 πανω κατω …ενω ξερεισ οτι το εχεισ παρει για τουσ γνωστουσ λογουσ….εχεισ και το ρημαδι τον εγωισμο στο φαναρι!!!!!! δεν θελεισ να σε παταει το κα8ε 500ρακι ΠΟΛΟ ΜΙΤΟ OPC…..

    • pariah

      Φίλε είχαν πει ότι δεν θα έβγαζαν άλλη εκδοχή του κινητήρα….Εκεί είναι το θέμα και στο γεγονός πως ακόμη και οι japan lovers είχαν ενοχληθεί από την δύναμή του…200Ps αλλά και το πολύ 20kg ροπή και κόφτη χαμηλό για ατμοσφαιρικό αμάξι….Η ιπποδύναμη από μόνη της δεν λέει κάτι…

    • Xristos

      Δεν βρισκω το λογο ολης αυτης της κουβεντας. Η καθε εταιρεια κανει και πρεπει να κανει αυτο που κρινει καλυτερο για την κερδοφορια της. Δεν ειναι φιλανθρωπικη οργανωση. Οπως και εμεις οι καταναλωτες κανουμε ή τουλαχιστον θα πρεπει κανουμε το καλυτερο με τα χρηματα μας. Οσον αφορα τον καινουργιο κινητηρα τον ανακοινωσανε πριν αρχισουν οι πωλησεις και του κανονικου με τα 200 οποτε δεν καταλαβαινω ειλικρινα τον λογο της παρεξηγησης. Δεν το αγορασε καποιος με βαρια καρδια καθως το ηθελε με παραπανω αλογα και μετα η ΤΟΥΟΤΑ εβγαλε το πιο δυνατο. Το ανακοινωσε πριν την εναρξη των οποιονδηποτε πωλησεων οποτε ο καθενας μπορει να προγραμματησει να παρει οποιο θελει αναλογα με τις αναγκες και τα χρηματα του. Ασε που μπορει η αποφαση αυτη να ηρθε μετα απο απαιτησεις των πελατων της ή απο ερευνα μαρκετινγκ οποτε ενα συν στην ΤΟΥΟΤΑ γιατι ακουει τους πελατες της και τις αναγκες τους. Οσο για το ΤΤRS και το απλο 2.0 το ιδιο πραγμα ειναι. Δεν βγηκανε μαζι αλλα με καποια χρονια διαφορα οποτε αυτος που αγορασε το μικρο “θεωρητικα” την πατησε…

    • pariah

      Άντε να το ξαναπώ…Είχαν πει ότι θα έβγαινε μόνο σε αυτή την έκδοση…Η audi που αναφέρεις, δεν είπε θα το βγάλω μόνο στα 200Ps, αλλά το πρώτο μοτέρ θα είναι αυτό…Άλλωστε το ΤΤRS βγήκε σχεδόν στα τελευταία χρόνια του ΤΤ.

      Όσο για τις απαιτήσεις των πελατών, αν τις είχε ακούσει τόσο καιρό τώρα δεν θα είχε σταματήσει τις celica mr2 και το corolla ts που σαν αντικαταστάτη μόνο του τελευταίου είχε βγάλει ένα με 2,4μοτέρ. Της γύρισε πίσω το πράγμα για αυτό και βγάζει πιο οδηγοκεντρικά οχήματα τώρα και για αυτό ακούγεται ακόμη πιο δυνατά το turbo corolla…

    • Xristos

      Και εγω θα στο ξαναπω. Το οτι βγηκε καποιος και ειπε πριν παρουσιαστει το αυτοκινητο οτι συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες ο κινητηρας θα ειναι αυτος ή μονο αυτος, με το οτι η εταιρεια εκανε μια ερευνα μαρκετινγκ και κατελληξε οτι την συμφερει ή οι πελατες ενδιαφερονται και για περισσοτερα αλογα και οτι θα πρεπει να τα βγαλει εχει μεγαλη διαφορα. Αλλο καποιος υπαλληλος της εταιρειας ή δημοσιογραφος και αλλο η διοικηση της εταιρειας. Οι αποφασεις περνονται απο την κορυφη και οι αλλοι ακουλουθουν. Οσο για τα δημοσιευματα του τυπου εχουν και αυτη την χρησιμοτητα να “μετρουν” τις αντιδρασεις του κοινου. Οσο για την Audi ειπε δεν ειπε το ιδιο πραγμα κανει. Αναλογα με τις συνθηκες αγορας προσαρμοζεται και κινειται και αυτη. Μηπως ειχε πει οτι θα καταργησει στο ΤΤ τον 3.2? Αυτοι που το αγορασανε πιαστηκανε μαλ…ες?Μην κολλατε σε τετοια πραγματα.. Μαζι με το αυτοκινητο δεν αγοραζεις και τα δικαιωματα του συγκεκριμενου μοντελου. Οι εταιρειες θα κανουν αυτο που τους συμφερει, οπως πρεπει να κανουμε και εμεις. Αμα δεν τραβαει κατι θα το αλλαξουν και στον 1 χρονο, ή (πχ βλεπε CRZ) θα κανουν μεχρι και το υβριδικο turbato!

    • pariah

      Υπάρχουν και οι νόρμες ρύπων…Ένας λόγος που πιθανόν σταμάτησε ο 3,2…Φταίει η fiat δηλαδή που το punto gt το ξεκίνησε από τα περίπου 140Ps και το ριξε στα 130 ελέω ρύπων;;;Όσο για τις δηλώσεις από toyobaru δελτίο τύπου ήταν…Δεν το είχε πει το παιδί του κυλικείου που φτιάχνει τους καφέδες…Ας ήταν σοβαροί να μην έλεγαν δεν πρόκειται να  βγάλουν άλλη έκδοση του μοτέρ…

    • Xristos

      Οπως το ειπες. Δελτιο τυπου του τμηματος δημοσιων σχεσεων. Για να κοψει αντιδρασεις πριν βγαλει το αυτοκινητο…Η διοικηση ΜΕΤΑ τα αποτελεσματα του μαρκετινγκ ή μετα απο απαιτησεις πελατων αποφασισε να προσφερει και πιο δυνατο μοτερ. Δεν καταλαβα γιατι απορεις?Και στο ξαναλεω οπως και να εχει δικο της ειναι το μοντελο και οτι γουσταρει κανει. Αν νιωθεις οτι προσβαλεσαι ή θα ξεγελαστεις οταν και αν αργοτερα βγει κανενα GT86 με 300hp μην το παρεις. Αν εχεις καποιο συμβολαιο στα χερια σου που να λεει οτι η ΤΟΥΟΤΑ ή η καθε ΤΟΥΟΤΑ/AUDI/BMW κτλ κτλ μου ειχε υποσχεθει οτι δεν θα βγαλει πιο δυνατο μοτερ και εβγαλε, τοτε μπορεις να κιινηθεις δικαστικως. Τα αλλα περι με την Audi/FIAT τα περιμενεις ενω με την ΤΟΥΟΤΑ οχι, ειναι συγνωμη που στο λεω αφελειες. ΟΛΟΙ το συμφερον τους θα κοιταξουν, τι να λεμε… Και εγω σου λεω οτι η AUDI μπορει να ειχε ετοιμο το TTRS απο την αρχη αλλα να το εβγαλε στο καταλληλο timing ωστε να ενισχυσει τις φθηνουσες πωλησεις του ΤΤ…Οπως και με το S3-RS3…Και η FIAT ειχε το πρωτο GT 1,4 με 140 και turbo ενω το 2ο με 1,8 ατμοσφαιρικο και 130. Ας το εβγαζε και αυτο turbo και 200hp ή ας το εξελισε… Την μαλακια της την πληρωσε παντως…

  • nikxan1

    εχει καταντησει τελειως ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ μαλακια το θεμα με τα 86.
    ειλικρινα το εχω βαρεθει τουτο το τριπακι.
    ειμαι σοβαρος ανθρωπος, δεν μπορω αλλο να ασχολουμαι με βλακειες.

    • Xristos

      Τοτε δεν θα πρεπει να ασχολεισαι με καμια εταιρεια αυτοκινητου…Ποσο μαλλον με supercars…

    • Kaulamans

      εχει δικιο γιατι εδω και 5 μηνες μας τα χουν κανει τσουρεκια  καθε λιγο. καλα τα λεει 

    • nikxan1

      παλλικαρι μου, ενα χρονο τωρα, ακουμε και διαβαζουμε για το 86. οχι το ενα, οχι το αλλο, ακομα δεν το ειδαμε στον δρομο. τι νομιζεις οτι ειμαι εγω να με περιπαιζουν??
      οχι θα φορεσει το ενα, οχι θα φορεσει το αλλο, οχι θα βγαζει τοσα, οχι δεν θα βγαζει τοσα.
      οχι ετσι θα μοιαζει, ααααα οχι, θα μοιαζει καπως αλλιως.
      ουτε το εχεις δει απο κοντα, ουτε ποσο κανει ξερεις, ουτε σε τι εκδοσεις θα το δεις, ουτε τιποτα.
      ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!!
      και να και αλλο ενα επεισοδειο. ακομα δεν το ειδαμε, το βγαλαμε και με κομπρεσσερ.
      σε λιγο θα βγει με τουρμπινα, σε λιγο τετρακινητο, και ΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ ΑΥΤΑ, χωρις καν να εχεις δει το αμαξι ποτε απο κοντα!!!
      πιστεψε με, ασχολουμαι με αυτοκινητα σχεδον ολον μου τον ελευθερο χρονο…..
      οποτε μαλλον μετραει η αποψη μου….

    • kapvs etsi nio8o nikollaaaaaaaaaaa!!!!! :-)
      http://www.youtube.com/watch?v=HaVVmqWPhP8

    • Xristos

      Ολες οι εταιρειες τα ιδια κανουν. Ειναι μεσα στην πολιτικη του μαρκετινγκ. Δεν ειναι κατι πρωτογνωρο…Αν παρακολουθεις την αγορα των αυτοκινητων θα το εχεις διαπιστωσει…Εγω το μονο που μπορω να σου ανταπαντησω ειναι ονομασε μου μια εταιρεια και θα σου πω σε ποια μοντελα τι αναλογα εχει κανει. Οχι οτι συμφωνω με την πολιτικη αυτη απλα οτι δεν μου κανει πια εντυπωση. Δημιουργουνε ντορο ωστε να το συζηταμε πριν καν κυκλοφορησει. Φαντασου μετα τι θα γινεται…

  • το brz θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί…!!!

  • VIC

    Μόνο κομπρέσορας?! Αυτός ο κινητήρας θα τα δει όλα πάνω του μάλλον,κάπως έτσι το βλέπω εγώ.

    • Kaulamans

      ama δεις η εισαγωγη του ειναι στο μπροστα μερος συνεπως να παιρνει κινηση ενας κομπρεσορας απο τροχαλιες μπροστα ειναι πιο ευκολο και στην τοποθετηση,μονο ετσι εξηγειται :)

  • Tsou Kostas

    αρχισαμεεεεε….

  • Demetris

    vrrrooouuuum…tsssss

    Δεν ξέρω παίδες, πολύ μου αρέσει αυτό το αμαξάκι.
    Με το που σκάσουν τα πρώτα μεταχειρισμένα Ιαπωνίας ίσως να πάρω ένα :)

  • Κώστας

    αυτο μαλιστα…τρεμε TT Z4 SLK SCIROCCO κτλ

  • GiorgioValoValkanos

    Σε ποιο επεισόδιο του 86 είμαστε ? θα έχει και 2ο season ? :P

    • η πρώτη σεζον ήταν οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες κ μέχρι να παρουσιαστεί κ η δέυτερη τι μοτέρ θα φοράνε οι δυνατές εκδόσεις με διάφορα extras…

    • GiorgioValoValkanos

      xaxaxaxaxa..

    • nikxan1

      σε λιγο θα βγει το SE 86 (special edition) και θα εχει και καθισματα με μασαζ, φουρνακι μικροκυματων, και δωρο μια TFT 37″ ……..
      δεν μας χεζουν πια…..

    • GiorgioValoValkanos

      Πες τα ρε Νικόλα. Φούρνο μικροκυμάτων και πατάτες στο λάδι της μηχανής.. χαχαχαχα

    • nikxan1

      χαχαχαχα δεν το σκεφτηκα αυτο!!!
      ειδικη φρυγανιερα στο πισω μερος, να περναει το λαδι και να τηγανιζει πατατες.
      μεχρι να γυρισεις σπιτι, ετοιμες οι πατατες!!!!!
      ενναλακτικα, πιτες για σουβλακι, τηγανίτες, τηγανητο κοτοπουλο κτλ.
      να παμε τακα τακα να το κατοχυρωσουμε?? θα χεστουμε στο ταλαρο!!!!

    • GiorgioValoValkanos

      Θεός θεός..χαχαχαχαχαχα 

    • nikxan1

      για να στο κανω πιο λιανα:
      σωληνας προσαγωγης απο το καρτερ, με ενα μικρο κυκλοφορητακι,  προς το πισω μερος, με την ψηστιερα, η οποια ουσιαστικα ειναι 2ο καρτερ, (δοχειο σταθερης σταθμης)
      απο’κει, φιλτρο λαδιου (να συγκρατει τα κοκκαλακια, για οταν τηγανιζεις ψαρι), και σωληνας επιστροφης παλι στα καρτερ. σε επεισα?? ουτε καν ψυγειο λαδιου θα χρειαζεται το αμαξι!!!!

    • GiorgioValoValkanos

      xaxaxaxaxa… και δεν κόβεις και αποδείξεις επειδή θα είσαι γρήγορος και δεν θα μπορούν να σε πιάσουν.. χαχαχαχαχαχα

    • VanPerseF1

      και ολα αυτα πριν καν δοκιμαστει το παλιο εννοειτε……….

    • Γιώργος

      Αν θέλετε να πάμε σε αυτό το θέμα και να κοιτάξούμε της Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τις διάφορες εκδόσεις τους για ένα σασί πραγματικά θα χάσουμε την μπάλα!
      Πχ golf, golf πιο μικρό = POLO, Golf+3ος όγκος = Jetta, Α3-S3-RS3-RS3-RS3 Plus…
      Ειδικά οι Γερμανοί να μην μιλάνε για αυτό το θέμα!
      Να αναφέρω επίσης το τι οι Γερμανοί σου ζητάνε να τα σκάσεις για εξοπλισμό των μοντέλων τους, για μάλλον “αυτονόητα” πράγμα;
      Τα ιαπωνικά είναι σίγουρα πιο τίμια αυτοκίνητα…

    • pariah

      Σε αυτό που λες για αυτονόητα πράγματα ένα πράγμα θα σου πω….Honda….

    • VanPerseF1

      Μη σου πω οτι σε λιγο θα ξεκινησει η 3η season!

    • GiorgioValoValkanos

      Ωραία περιμένω το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο με τις αγιοβασιλήνες :P:P:P

    • hellboy

      season 3 φτασαμε!!!!!!!!!χαχααχα!!!!!!

    • GiorgioValoValkanos

      86 επεισόδιο..

  • εμενα αν και με εχει κουρασει το θεμα τα νουμερα που ειδα και τα νεα αλογα (250) ειναι μια χαρα!!τωρα ναι μπαινει στον ανταγωνισμο και το προτιμω με χιλια!!!

  • Constantine

    Δηλαδή αν αγοράσω τώρα το αμαξι και σε ενα χρόνο το βγάλουν με 300 άλογα θα είμαι ο μα****κας της υπόθεσης !!!!

    Τερμα τα κορόιδα , τα λεφτά είναι λίγα και δεν τα ξοδευει ο άλλος σε μαλ**κιες πλέον 

    • Tsou Kostas

      καλα τα λες, αυτοι δεν εχουν αναγκη και το εχουν κανει το θεμα kawasaki ninja, καθε χρονο και αλλο μοντελο, οπως και το datsun. Να παν να γαμηθουν που θα τους δωσω ενα σκασμο λευτα για να εχω σε 3 χρονια δυο γενιες πισω αμαξι.

    • pariah

      Δυστυχώς παρασύρανε και άλλους σε αυτό τον δρόμο…Ακόμη θυμάμαι με την w204 τι μαλακία έκαναν και μέσα σε λίγο καιρό άλλαξαν ταμπλό, καθρέπτες, μετά μοτέρ και τέλος ολικό fl….

    • Tsou Kostas

      αυτο εγινε μια φορα μονο που ξεγελαστικε η merc και εκανε οτι κανει μια ζωη η ακατανομαστη με την ποιοτητα, και βγηκε και ζητησε και συγνωμη απο τους πελατες της. Η διαφορα ειναι οτι η merc δεν το ξανακανε ενω η VW τι συγνωμη να ζητησει για την παγια πολιτικη της να πουλαει σκουπιδια στα ιδια κοροιδα ξανα και ξανα. 

    • pariah

      Καταλαβαίνω ότι το μοντέλο που θα την επανέφερε στα γνωστά μέτρα ποιότητας έπρεπε να είναι προσεγμένο και να μην διακινδυνεύσει στα προβλήματα νεότητας (αν και η περίοδος εξέλιξης ήταν  πολύ μεγάλη) με προσθήκη των νέων 1,8cgi μοτέρ, αλλά η αλλαγή καθρεπτών και εσωτερικού σχεδόν αμέσως ήταν λάθος από μια mercedes….Την vw μην μου την αναφέρεις μιας και δεν βάζω ούτε καν την audi δίπλα στην mercedes….

  • Γιώργος

    Θα συμφωνήσω με τα παιδιά που καυτηριάζουν τα άπειρα επεισόδια με το εν λόγο αυτοκίνητο!Να  spyfotos, να κινητήρες, να με αεροτομή, να χωρίς αεροτομή, κτλ κτλ.
    Αν είναι τόσο καλό οδηγικά ή θα αποδείξει εαυτόν φούσκα, μόνο η δοκιμή θα το αποφανθεί…
    Μακάρι για τους λάτρεις της αυτοκίνησης είτε 2lt ατμόσφάιρα, είτε με κομπρέσσορα είτε με τουρμπίνα, να είναι πραγματτικά οδηγοκεντρικό και απολαυστικό.
    Μακάρι να αποτελέσει τροφή για σχέδια και “όνειρα”!!

  • Makria

    Όλα καλά με το αυτοκίνητο,αλλά στα 40 χιλιάρικα τιμή Ελλάδας το εσωτερικό είναι για κλάματα….Τα πλαστικά είναι αδικαιολόγητα για αυτοκίνητο “κλάσης” εν έτη 2011…..

    • pariah

      Δες πόσο έχει το mustang και το εσωτερικό του πως είναι και θα δεις ότι πρόκειται για RR το gt86…

    • Makria

      Ορθόν μεν, αλλά καλό είναι να παίρνουμε για παράδειγμα το καλύτερο όχι το χειρότερο…Δες λοιπόν τι εσωτερικό έχει ένα ευρωπαϊκό και πραγματικά θα σε κάνει να απορείς τι σκέφτονται στην αγαπημένη μας Ιαπωνία. 

    • pariah

      Δες τι εσωτερικά έχουν γενικά τα subaru και θα καταλάβεις που οφείλεται και ο σχεδιασμός και η ποιότητα…

    • JDM

      Εσύ τώρα έμαθες ότι οι ιάπωνοι κοιτάνε την μηχανική ποιότητα και όχι τόσο την αισθητική? Και εάν δεν σ’αρέσει το εσωτερικό της Toyota,Honda,Nissan πάρε Lexus,Acura,Infinity η θες να πεις ότι και σ’αυτά πάλι τα γερμανικά είναι καλύτερα? Πήγενε πάρε γερμανικό και μετά θα γίνεις εξπέρ στα μηχανικά προβλήματα,θα γίνεις φίλος με τον μηχανικό. Καλή επιτυχία!

    • pariah

      Άνοιξε πάλι το κουτάκι με τις μαλακίες βλέπω….

    • Makria

      Μιλάω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μην γενικεύεις. Ιαπωνικό έχω,αλλά άλλο πριν 10 χρόνια άλλο τώρα. Άλλωστε πλέον στην ίδια μοίρα βρίσκονται και οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες όσον αφορά την αξιοπιστία. Πως να το κάνουμε όμως, όταν τώρα θα βγάλω από την τράπεζα 40 χιλιάδες ευρώ να πάρω αυτοκίνητο ΔΕΝ μου φτάνει να μου πασάρεις μια πισωκίνηση με μπλοκέ,200 αλογάκια και μια πλαστικούρα στο εσωτερικό σαν από παιχνίδια του Μοναστιρακίου. Το αμάξι είναι γεμάτο συμβιβασμούς για να πέσει η τιμή, όπως το πλαινό παράθυρο που είναι απο yiaris το οποίο δεν θα με πείραζε αν μου ζήταγαν και το αντίστοιχο αντίτιμο. Η celica Ts ήταν πιο φτηνή , και μάλιστα σε μια εποχή  που δεν υπήρχε όλος αυτός ο συρφετός αλόγων και αυτοκινήτων. Καλό αυτοκίνητο μεν,χάλια τιμή προς απόδοση δε. Κρίμα,γιατί με το LF-A έδειξαν τι μπορούν να κάνουν και περίμενα περισσότερα.

    • nikxan1

      συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      αν οντως εχει 40 χιλιαρικα, ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ οσοι το τιμολογουν, και εντελως αδαεις οσοι τα διαθεσουν να το αγορασουν. τι εχει το αμαξι που να κανει τοσο, και τι παραπανω εχει απο ενα 320 εκτος το μπλοκε???
      το 320 το βρισκεις μτχ 10.000 και αλλο ενα χιλιαρικακι για ενα quaife μπλοκε, και εισαι παντοδυναμος, με 6κυλινδρο πολυ ευκολα βελτιωσιμο και πανεμορφο σκαφος με γερμανικη ποιοτητα.
      αν το 86 τιμολογηθει τοσο πολυ, λυπαμαι, αλλα σαν καποιοι να μην θελουν να πουλησει.
      μην ξεχναμε και τα τεκμηρια-τελη, οποτε θα πρεπει να δωθει κινητρο για να πουληθει, και τα 40 χιλιαρικα ειναι ανασταλτικος παραγων για ολους.
      εκτος και αν θελουν να εχει exclusive χαρακτηρα, να κυκλοφορουν επιτηδες λιγα, οποτε καλα θα κανουν να το τιμολογησουν τοσο.
      μην ξεχνατε, οτι απο την λιανικη αξια του αυτοκινητου, πανω απο τα 2/3 ειναι φοροι προς το κρατος, οι πιο πολλοι παρανομοι!!!! μην το πιασουμε το θεμα, αλλα ολοι το ξερετε αυτο.

    • pariah

      Μην βάζεις μεταχειρισμένα σαν σύγκριση και βελτιώσεις γιατί μετά αυξάνει πολύ το target group….Το τελευταίο εξακύλινδρο 2,0lt της bmw έβγαζε 150Ps. 

      Με το lfa έδειξαν ότι τους πήρε πόσα χρόνια για να το κατασκευάσουν και η τιμή του για την κατηγορία είναι υπερβολική….Ας μην επιβεβαιώσουν το 2ο σκέλος…

    • nikxan1

      φιλε μου, ποιος σου ειπε οτι τα γερμανικα εχουν προβλημματα???
      πολυ εμπαθεια βλεπω. ειναι τοσοι πολλοι εδω μεσα με γερμανικα (συμπεριλαμβανομενου και μενα) ενα παραπονο δεν εχει ακουστει. εσυ απο που το εβγαλες αυτο???
      τοση κακια πια???

    • an 8εωρει μεγιστο προβλημα κανα λαμπακι που αναβει και με ζαλιζει τον ερωτα μια στο τοσο…ναι εχουν προβλημα!!!!! κατα ταλλα 120.000 και ουτε κιχ!!!!!!

    • με συγχωρείς αλλά το αυτοκίνητο σου είναι άχρηστο μόνο κ ΄μονο γι’αυτο το λαμπάκι!!!
      πήγαινε το στη πρέσσα!!
      ξέρεις πόσο επικίνδυνο είναι??
      σου αποσπάει τη προσοχή από το δρόμο!!
      νροπή κ. Μπάμπη!!

    • nikxan1

      ρε το λαμπακι της βενζινας εννοει!!!!
      γερμανικο και να πεταξει προβλημμα??
      θα εμφανιστει η μερκελ απο το πουθενα και θα εκτελει κοσμο!!!

    • axaaxxaxaxaxaxaxxaxaxxaxaxxaxxaaxxa
      η αληθεια ειναι οοτι επικινδυνο δεν το λεσ με τιποτα!!!! αλλα τερμα σπαστικο ανετα!!!!
      εκει που εχεισ και γαμω τουσ φωτισμουσ blue-red …πεταγετε και στο κεντρο το κιτρινο λαμπακι!!!!!!  :-P
      aλλα τωρα δεν με πειραζει !!! χριστουγεννα!!!! στολισα το καντραν μου πε λαμπακια!!!!! εχω και λαμπακι απο καμμενη λαμπα!!! την αριστερη ψειρα!!! μετα τισ γιορτεσ 8α τα σβησω παλι!!!!!!!!!!

    • pariah

      Εpc check engine βγάλε και το tcs και βάζε τον Σαντικάι να τα σπάει στο cd…

    • Sokratis13

      μην εισαι αδικος Νικ.Ολα τα αυτοκινητα βγαζουν προβληματα ,αυτο συμπεριλαμβανει και τα γερμανικα.τι να πρωτοθυμηθω;;τα παραθυρα του γκολφ που δεν ανεβαιναν και επρεπε να περιμενεις τον γερανο να μην στο κλεψουν?τα σπασμενα μοτερ στα πρωτα TSI? τα καμμενα πιεζοηλεκτρικα μπεκ των 320?τη μερσεντες που ειχε πιασει πατο στην αξιοπιστια? απλα καποιες μαρκες εχουν συγκεκριμενα προβληματα ενω αλλες ο,τι κατσει.Βεβαια,παντα παιζει μεγαλο ρολο το αμαξι που εφτασε στα χερια σου.π.χ. μπορει να παρουμε το ιδιο αυτοκινητο και εμενα να μην μου βγαλει ουτε ενα προβλημα ενω εσενα να σου βγαλει τα μυρια.

    • etsi ακριβωσ φιλοσ!!!!

    • nikxan1

      να πας να κοψεις τα κολωνακια στο γκολφ σου, να απομακρυνεις τελειως την οροφη. να το γεμισεις κοκκινοχωμα και να φυτεψεις βασιλικο ή δυοσμο ή ριγανη, ή οτι αλλο θες.
      ετσι, θα αποκτησεις την πρωτη και την πιο ακριβη γερμανικη γλαστρα VW !!!!!!!
      τα βραδυα αν θες, μπορεις να αναβεις και τα φωτα να ψαρωνεις τους περαστικους!!!!

    • nikxan1

      προσπαθω να μην ειμαι αδικος φιλε σωκρατη!!!
      καταρχας τα μερσεντες δεν επιασαν ποτε πατο στο θεμα της αξιοπιστιας, αλλα στο θεμα ποιοτητας. το εχω ξαναπει χιλιαδες φορες. αλλο αξιοπιστια ομως, αλλο ποιοτητα.
      για τα παραθυρα, ειναι γνωστο οτι οοοοοολο το γκρουπ εχει θεμα με γρυλλους. τους εχω πληρωσει στο οκταβια του πατερα μου, αλλα και στο γκολφ4 της πρωην μου.
      τετοια θεματα, ισως δεν εχουν να κανουν αποκλειστικα με τις εταιρειες, αλλα με τους εξωτερικους παροχους-προμηθευτες.
      μακαρι οσα χρονια εχω το δικο μου αμαξι, να μου πεταξει μονο τους γρυλλους. δεν ειναι βλαβες αυτες, ακομα και αν χρειαζεσαι γερανο. εγω λεω για μηχανικα και κυριως μηχανικα μερη.
      αλλα και παλι, ας ειμαστε αμεροληπτοι, παιζει καμια εταιρεια τοσο χαμηλα οσο την αλφα σε θεματα αξιοπιστιας ΣΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ???
      συγκρινεις ιαπων ή γερμανο, με ιταλο ή γαλλο??? θα σου απαντησω με μυνηση και θα βαλεις μυαλο!!!!

    • Sokratis13

      παααααλι μηνυσεις θα εχουμε γκαμω το κερατο μου? πανω που ειπα να πιω το μεσημεριανο καφεδακι μου και να κουλαρω λιγο…. σε θεμα αξιοπιστιας ειχαν ενα θεματακι οι μερτσοι πριν μερικα χρονια και μαλιστα σε γερμανικη ερευνα.νταξ μπορει να μην ειχαν πατωσει αλλα ηταν καπου στη μεση μαζι με την τζαγκουαρ αν θυμαμαι καλα.το σοκ ηταν τοτε οτι τις ειχε προσπερασει η χιουνται…

    • nikxan1

      προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα χιουνται δεν σπανε οτι και να τους κανει, δεν χαλανε δεν καπνιζουν κτλ. οποτε μην μου λες για χιουνται, διοτι τα εχω πολυ ψηλα.
      οπως εχω και τα μερσεντες. 4 χρονια συνολικα κατοχος μερσεντες, μονο ενα καταλυτη ειχα αλλαξει στο Ε, και τωρα στο C μονο μια κλειδαρια οδηγου. τιποτα δηλαδη. και υποψιν, εχω 115000 αν θυμαμαι χλμ, και το αμαξι οπως φανταζεσαι το εχω καψει.
      ειχαν καποια θεματακια, διοτι ειχαν διωξει το εργοστασιο απο την γερμανια και το ειχαν μεταφεριε τουρκια, οποτε τα εξ τουρκιας ερχομενα μερσεντες, ειχαν διαφορα θεματακια.
      προσεξε τι θα απαντησεις, εχω ηδη στειλει sms στον δικηγορο μου….

    • Sokratis13

      αμα δεν απαντησω,τη γλυτωνω την μηνυση? :P

    • pariah

      Η έρευνα ήταν από ερωτήσεις των ιδιοκτητών ή βάση βλαβών καταγεγραμμένων στα συνεργεία….Γιατί αν έχεις δώσει 50k για ένα αμάξι είσαι πιο αυστηρός για τις ίδιες βλάβες με ένα άλλο των 10k euro….

    • Sokratis13

      δεν θα διαφωνισω.το τι θεωρειται ουσιαστικη βλαβη εξαρταται απο την αντιληψη του καθενα .παρολαυτα αν το αυτοκινητο δεν εχει καμια βλαβη ,τοτε δεν υπαρχει και λογος να επισκεφτεις το συνεργειο ,ετσι δεν ειναι;

    • Sokratis13

      εννοειται οτι τα γιαπωνεζικα τεινουν να μην εμφανιζουν ουτε πολυ σοβαρα ουτε πολυ ηλιθια προβληματα ενω δεν νομιζω οτι αξιζει να συζηταμε για τα ηλεκτρολογικα προβληματα των ιταλων…
      —–“ισως δεν εχουν να κανουν αποκλειστικα με τις εταιρειες, αλλα με τους εξωτερικους παροχους-προμηθευτες.”—– εδω εχεις δικαιο αλλα στην τελικη ο καθε κατασκευαστης θετει τα στανταρντ της ποιοτητας που περιμενει απο τον προμηθευτη…

    • pariah

      Ford focus: το πιο αξιόπιστο στην Ευρώπη το πιο αναξιόπιστο στην Αμερική….Αιτία: διαφορετικοί προμηθευτές
      Rav4:Όσα είχαν πεντάλ γκαζιού από delphi είχαν πρόβλημα….Οι άλλοι 2 προμηθευτές ήταν ok…

      Συνεπώς εκτός από τα πρότυπα που έχεις θέσει, συνεχίζει να παίζει ρόλο ο προμηθευτής

    • Sokratis13

      ναι αλλα την ευθυνη για τυχον ανακλησεις την εχει ο κατασκευαστης,ετσι?εσενα σαν καταναλωτη δεν σ ενδιαφερουν οι επιμερους προμηθευτες που επιλεγονται ειτε με βαση το κοστος ειτε με βαση την ποιοτητα..

    • gia αλλη μια φορα σωστοσ!!!!!! δεν ειναι δικια μου δουλεια να ελεγχω τουσ προμηθευτεσ αλλα τησ καθε εταιρειασ!!!!! οταν σκαω απο1000 εωσ και 100.000 μετα απαιτω!!!!!!! απλα αλλη με σεβονται και αλλοι με γραφουν…….

    • pariah

      Όπου η πεσμένη ποιότητα των merc ήταν η κορυφή για τους υπόλοιπους….

    • Sokratis13

      μπα…νομιζω οτι η πεσμενη ποιοτητα των Λεξους ειναι ταβανι για μερικους .οχι της μερσεντες…αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι αμα παρεις λεξους δεν θα σου βγαλει και προβλημα.και οπως αναφερεις παραπανω μπορει καποιος(ψειρας σαν εμενα δηλαδη) ενα απλο “τσικ” να το θεωρησει λογο για επισκεψη στο συνεργειο.

    • nikxan1

      περιμενε να δεις τα μερσεντες που ξεκινησαν απο περυσι να κυκλοφορουν, τι ποιοτικα στανταρ θα θεσουν.
      διοτι οι κωλογερμαναραδες, αφου γεμιζαν τον κοσμο με τουρκικα μερσεντες, καταλαβαν την πατατα τους, μαζεψαν τα μπογαλακια τους απο την τουρκια, και τα ξαναγυρισαν στην γερμανια οπου και ξεκινησαν να επενδυουν στην ποιοτητα παλι.
      το δικο μου, ειναι συναρμολογημενο στην τουρκια. ποτε μα ποτε δεν εχω ακουσει ενα τσικ.
      ποτε μα ποτε δεν εχω δει κατι να με χαλασει. δεν βαζει νερα απο καμια χαραμαδα, η ηλιοροφη κλεινει απολυτως στεγανα, τα λαμπακια δουλευουν ολα οπως πρεπει, και δεν εχει καψει ποτε ουτε μια ασφαλεια. μονο μια φορα που ηταν δικη μου μαλακια, πηγα και επλυνα τα καθισματα με σφουγγαρι και νερο, ενω ειναι ηλεκτρικα ρυθμιζομενα, και μεχρι να στεγνωσει το νερο εκαψα μια 20αρια ασφαλειες…. :Ρ
      και παλι ομως, αν ειχα να διαλεξω να παρω ενα αμαξι να γυρισω τον πλανητη 4 φορες, θα επαιρνα ενα ιαπωνικο, και αν ειχαν τελειωσει, θα επαιρνα γερμανικο με κλειτα ματια!!!!

    • VIC

      Εσυ θελεις να πεις οτι τα γερμανικα δεν εχουν προβληματα?!
      Και αμα ειναι τοσοι εδω μεσα με τα γερμανικα,συμαινει οτι τα γερμανικα ειναι τα καλυτερα?
      Να πουλησω δηλαδη τον ιαπωνα και να παρω γερμανικο?
      NEVER EVER!

  • VIC

    Ζητω συγνωμη που σας αναψα σημερα :)
    Δεν θελω να αποδειξω πως τα ιαπωνικα δεν εχουν ουτε ενα προβλημα ενω τα γερμανικα ειναι τα πιο προβληματισμενα,υπαρχουν και χειροτερα απο αυτα,πολυ χειροτερα.
    Απλα ο καθενας απο μας διαλεγει αυτο που του αρεσει τον ικανοποιει και τον εχει κερδισει.
    Εγω διαλεξα Toyota,εσεις διαλεξατε κατι αλλο.Λογικο αυτο,δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.
    Εχω δει ατομo που εχει παρει Citroen εμεινε ικανοποιημενος και συνεχισε να παρει Citroen,αυτο υσχυει και για αλλες μαρκες.
    Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους!

    • nikxan1

      φιλε, συνηθως, οταν καποιος εχει μια μαρκα και θελει να αλλαξει αυτοκινητο, κοιταει πρωτα την ιδια μαρκα.
      το γερμανικο ή το ιαπωνεζικο, ειναι ενα αυτοκινητο που αν το παρεις, το επομενο σου αυτοκινητο θα ειναι παλι γερμανικο ή ιαπωνεζικο.
      ξερω και’γω ατομα που ειναι φιατακηδες. εχω αλλαξει 2 φιατ στο παρελθον, ευχαριστω αλλα δεν θα ξαναπαρω. οχι γιατι εχω μερσεντες, αλλα γιατι βαρεθηκα να αναβω δεξι φλας και να αναβοσβηνουν και τα οργανα μαζι με το φλας.
      να εισαι σιγουρος οτι αν με το μερσεντες ειχα προβλημμα, θα εβγαινα εδω πρωι μεσημερι βραδυ και θα εβγαζα το αχτι μου. οπως να εισαι και σιγουρος οτι αν αυριο μου σπασει (πατερ ημων, ο εν τοις ουρανοις, αγιασθητω το ονομα σου, ελθετω η βασιλεια σου……) θα βγω εδω και θα εξαπολυω μυδρους.
      ομως επειδη στα 33 μου χρονια εχω ασχοληθει με τα αυτοκινητα τοσο πολυ οσο λιγοι, ξερω οτι πχ τα ιταλικα ειχαν θεμα απο λαμαρινες, (ανακυκλωση απο καραβια, σκουριαζαν αμεσως κτλ) και στα ηλεκτρικα τους. μπορει να ηταν απολαυστικα στην οδηγηση, αλλα υπηρχε περιπτωση σε μια λακουβα να πεσει το ταμπλω στα ποδια σου.
      εχω φιλους με γερμανικα (ειμαι και μελος σε οτι κλαμπ εχει η μερσεντες στην ελλαδα) εχω κολλητους με μπεμβε, φιλους με αουντι, φιλους με φαουβε, ειλικρινα εχω σχηματισει την εντυπωση οτι γερμανια και προβλημμα ειναι 2 εννοιες μη συμβατες. το ιδιο θα σου πω για τα χιουνται, το ιδιο θα σου πω για τα χοντα, το ιδιο θα σου πω και για τα τουοτα. για την χιουνται, εχω να σου πω οτι δεν εχω δει-ακουσει ποτε χιουνται να σπαει. λες και ειναι αλεξισφαιρα!!!! δεν μπορω να σου πω το ιδιο για ενα ιταλικο, ουτε για την σιτροεν, διοτι το μονο αμαξι που μου εχει σπασει στα χερια μου ειναι ενα 14αρι ξαρα, που η μπιελα εφυγε προς στρατοσφαιρα μερια, ενω πηγαινα με 80χαω.
      φανταζομαι, ο καθενας εδω μεσα εχει την αποψη του, οπως και εγω την δικη μου.
      οσο για το αναμμα, αν γινεις καθημερινος επισκεπτης, θα απολαυσεις πολλα αναμματα, και ισως γινεις και μαρτυρας και σε καμια μυνηση!!!!!
      να εισαι καλα
      φιλικα

    • hellboy

      καμια γνωμη για μιτσουμπα!
      παρεπιπτωντος τα χιουνται μεχρι το 97 ειχαν μηχανικα μερη απο μιτσουμπισι,γι’αυτο δεν σπαγανε με τιποτα!!!!!!!!!τα σημερινα χιουνται απλα κρατησαν αυτη την μηχανικη ποιοτητα,ισως και να την ανεβασαν!!!!!!!!

  • POLO R

     a star is born….και όπως ξέρετε οτιδήποτε κάνει ένας star σχολιάζεται….το gt86 έχει μπει στο μάτι πολλών…σε μια εποχή όπου οι γερμανοί έχουν φθάσει με τις ιπποδυνάμεις τους στο ταβάνι,μια νέα προσέγγιση στον όρο “sport” είναι γεγονός..τόσο απλό σαν σύλληψη,αλλά κανένας άλλος κατασκευαστής δε το προσέγγισε έτσι..ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ’94 ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ RAV4 ΚΑΙ ΟΛΟΙ TO ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΖΙΠ Ή ΤΟ ΧΛΕΥΑΖΑΝ..ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΕ..

    • Tsou Kostas

      μεχρι τα κεφαλαια νομιζα οτι διαβαζες το προσπεκτους…

  • Λοιπόν παίδες να πω και εγώ την ταπεινή μου άποψη μου για το gt86 .Για εμένα τα 200 άλογα δεν είναι λίγα το αυτοκίνητο φυσικά και πρέπει να βγάλει και πιο γρήγορες εκδώσεις γιατί μόλις ανακοινώθηκε ότι έχει  200  λέγατε ότι είναι λίγα.’Οπως κάθε παλιό αγαπημένο toyota τον 90σ  έτσι και αυτό έχει προοπτικές για tuning.Πρίν αναφερθήκατε ότι είχαν πει ότι δεν θα βγάλουν άλλες εκδώσεις λάθος γιατί η subaru είδη μας παρουσίασε την sti έκδοση https://www.autoblog.gr/2011/11/17/subaru-brz-sti-concept-live-at-los-angeles-2011/  και η toyota είδη μας προετοίμαζε σύμφωνα με το άρθρο και για άλλες εκδώσεις https://www.autoblog.gr/2010/01/17/toyota-ft-86-g-sports-concept/.Όσο για τους φίλους που λεν ότι κουράστηκαν ίσως και να έχουν δίκιο σεβαστή η αποψή τους αλλά είναι επιλογή σου να δεις το άρθρο η όχι