Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιτέλους ακούνε τον κόσμο κάνοντας στροφή στην σχεδιαστή τους φιλοσοφία. Πρόσφατα η Audi ανακοίνωσε ότι αλλάζει την σχεδιαστική της ταυτότητα, ενώ και η Toyota πλέον δηλώνει ότι κάνει παρόμοια κίνηση.

Ανώνυμη πηγή, μιλώντας στο Autocar αναφέρει ότι ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει ζητήσει από τον Tokuo Fukuichi να αναλάβει το τμήμα σχεδιασμού της εταιρία του, ώστε τα μελλοντικά μοντέλα της Toyota να είναι “cool”. Τελευταία δημιουργία του Fukuichi είναι το Lexus GS, με την Lexus να δηλώνει ότι έχει ξεκινήσει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα των επόμενων μοντέλων της, με το νέο GS.

[Πηγή: Autocar]

  • MitsosDaBest

    Επιτέλους, καιρός ήταν…

  • nikxan1

    ναι αμε, το βλεπω!!!
    το FT86 ηταν πανεμορφο. τι σας χαλασε και παρουσιασατε τουτο’δω το λουκανικο???
    με το FT θα γραφατε ιστορια και θα ξεσκιζοσασταν στις πωλησεις. για να δουμε τωρα μ’αυτο το παπαρδελι!!!!

    • κοιτα και εγω ετσι ελεγα στην αρχη αλλα μετα αρχισε να μου αρεσει το gt-86 δν ξερω με κατεκτησε

    • nikxan1

      για να ειμαι απολυτε ειλικρινης μαζι σου:
      το φτ με κερδισε με την μια!!!!! αν και ξενερωσα λιγο με τα 200 αλογα, αλλα το ειδα σαν μια καλη βαση να χτισεις ενα σουπερκαρ. και οντας τουοτα, ξερω οτι θα κρατησει 150 χρονια.
      το gt δεν μου αρεσει εμφανησιακα. μπορει μηχανικα να ειναι τα ιδια, αλλα σαν εμφανιση, θεωρω οτι ειναι απροσωπο. αλλα σου ειπα, το FT86 μπορει να με ξανακανε να γινω ινδιανος. να σου πω οτι με το punto GT μου, εκαιγα μια Τ25 καθε 2 μηνες, εκαιγα 50€ κατα μεσο ορο καθε 2 μερες βενζινα το 2007, και αλλαζα ενα ζευγαρι μπροστινα λαστιχα καθε 2000 χλμ.
      με το μερσεντες, θελω ενα ζευγαρι πισινα καθε χρονο, και μολις φυγουν οι γιορτες, θα ανεβω αθηνα να παω στου δημητριαδη ή στου ανδριανακη να περασω προγραμμα. μπορει να “κυριλεψα” λιγο, αλλα δεν χανω ευκαιρια. και σου μιλαω αντρικια, το FT86 μου ξυπνησε αγρια ενστικτα, ενω το FT86 μου τα ξανακοιμησε. δεν ξερω αν με καταλαβαινεις…..

    • filos επαθεσ το φενομενο ΑΝΝΑ ΒυΣΗ με το 86!!!! το ακουσ πρωτη φορα και δεν σου αρεσει σιγουρα!!!!!!! με τον καιρο τρελενεσαι !!!!!!! απο την πλυση εγγεφαλου(συνεχεια και παντου παιζει) !!!!!    :-P

    • χαχαχαχ….παιζει να ειναι και αυτο Μπαμπη τωρα τρελενομαι δν το βρισκω καθολου ασχημο..χαχαχαχαχ……Νικολα που λες και εγω αυτο ειχα παθει στην αρχη ειχα δει το concept 2 που ηταν απο αλλο πλανητη και μετα μας εβγαλαν τη μαλακια,αλλα συμβηβαστηκα δεν ξερω γιατι…χαχαχαχ….οσο για αυτα που μου ειπεσ για το punto ειναι ηδη αρκετα για να με πισετε να μην πιασω στα χερια μου το uno..xaxaxax…αντε και το καλοκαιρι σε θελουμε με το merc 300αλογα…:P:P:P

  • μετά την Audi που μάλλον άκουσε τις φωνές κ διαμαρτυρίες του κόμσου ότι όλα τα μοντέλα της μοιάζουν το ένα με το άλλο σαν 2 σταγόνες νερό…
    https://www.autoblog.gr/2011/11/26/audi-working-on-new-design-language/
    έρχεται κ η Toyota να κάνει το βαρετό της σχεδιασμό πιο “cool”…
    άντε να δούμε κ την επόμενη!!

  • giannis1304

    ήμουν πάντα ένας από αυτούς που έλεγε πως τα αυτοκίνητα της Toyota πουλούσαν γιατί είχαν το σήμα της γιαπωνέζικης μάρκας στο καπό. Πως αν βάλεις στο καπό τους άλλο σήμα, άλλης μάρκας, ότι δεν θα σημειώσουν πωλήσεις άξιες λόγου! Πιο πρόσφατο παράδειγμα, Daihatsu charade! Το γνωρίζεις; ξέρω! Σου είναι άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο. Design απαράδεκτο για τα Toyota τόσα χρόνια.

    …το ίδιο απαράδεκτα είναι και για τα υλικά τους στην καμπίνα. Ομολογώ ότι το τελευταίο Avensis όπως και το νέο Yaris, έκανα βήματα μπροστά αλλά υπολοίπονται ακόμη του ανταγωνισμού. Όταν κάποιες άλλες μάρκες παίρνουν πιστοποιητικά για υποαλεργικά υλικά, η Toyota αποφασίζει να βάλει αρωματικά σφουγγαράκια για να νομίζεις ότι μυρίζει ωραία. (…Ψάξε καλά! ψάξε και κάτω από το κάθισμα σου!και το δικό σου Toyota έχει. χωρίς εκείνο μύριζε η καμπίνα σου πολύ άσχημα!).

    επιτέλους πήραν τα μηνύματα της αγοράς. Η σχεδίαση των μοντέλων τους δεν είναι ελκυστική για τους ευρωπαίους. Αν κοιτάξεις γύρω σου, θα καταλάβεις πως πρέπει να είναι η σχεδίαση των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.

    ο πελάτης της Toyota θα ξαναγοράσει Toyota σε ποσοστό 75%. Αυτό το νούμερο είναι απίστευτο, αν σκεφτείς ότι η αμέσως επόμενη ανταγωνιστική μάρκα δεν ξεπερνάει το 40-45%!!!!! Άρα καταλήγω στο συμπέρασμα, ότι δεν δίνουν τόσο σημασία στην εμφάνιση, αλλά επιλέγουν με την καρδιά τους αυτή την μάρκα, για την αξιοπιστία, το after sales service κλπ., αυτά που λίγο πολύ όλοι έχουμε στο μυαλό μας για την Toyota.

    • VICTH0R

      Συμφωνώ μαζί σου ότι η Toyota δυστυχώς για την Ευρώπη δεν έχει δώσει τα πάντα.Όταν είσαι ένας τόσος μεγάλος κολοσσός και προσπαθείς να κρατιέσαι ψηλά σε κάθε αγορά Αμερικάνικη,Ευρωπαική και Ασιατική δεν είναι και εύκολο όταν ο κάθε λαός έχει τη δικιά του φιλοσοφία και πρέπει να τον ικανοποιήσεις με τα προιόντα που βγάζεις. Αν έμεινες στην Αμερική η Ρωσία εκεί που η Τoyota βγάζει τελείως άλλα μοντέλα θα σκεφτόσουν διαφορετικά. Εγώ πήγα πριν ένα μήνα στην Μολδαβία και Ουκρανία,εκεί εισάγουν Αμερικάνικα μοντέλα της Toyota και Lexus που εδώ δεν θα βρεις,απλά έπαθα την πλάκα μου.Μακάρι αυτή η νέα φιλοσοφία της εταιρίας να ισχύει για όλους,όχι μόνο για τους Αμερικάνους.

    • Tsou Kostas

      το 90% των αγοραστων δεν εχει καμια επαφη με το τι ειναι αυτοκινητο. Εσυ για παραδηγμα ενδιαφερεσε για το τι μαρκα θα ειναι το ψυγειο στο σπιτι σου απο τι στιγμη που κρυωνει τις μπυρες και δεν χαλαει? Ε αυτην την σχεση με το αυτοκινητο εχουν και αυτοι που παιρνουν τουοτα.

  • VICTH0R

    Ευχάριστα νέα. Ο Akio Toyoda επιτέλους κάνει τη στροφή που χρειαζόταν για τη Toyota. Μπράβο του.

  • nikxan1

    μια εταιρεια που εχει το 2ο πιο πολυ-πολυμενο αυτοκινητο στην ιστορια (κορολλα) και ενα τερατωδες σουπρα, επρεπε να εχει ξυπνησει πολυ πιο νωρις…..

  • thymios tsilimparis
    • hellboy

      αυτη την κορολα του 96 ειχε ο θειος μου..μιλαμε βελος το αμαξι κολαγε στον δρομο!!!!!!!

    • VICTH0R

      Τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα του 90΄ είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ. Δυστυχώς τα σημερινά που βγαίνουν έχουν χάσει από αξιοπιστία λόγο κάτι εργοστασίων στην Τουρκία,Ουγγαρία,Ρωσία κ.τ.λ.Καλύτερα να μην είχαν ανοίξει εργοστάσια σε τέτοιες χώρες που δεν έχουν ιδέα από αυτά.

    • Tsou Kostas

      ελπιζω να το λες ειρωνικα…

    • hellboy

      οχι,μου ειχε κανει εντυπωση οταν με ειχε παει βολτα καπου στο 2001 εφτασε τα 140χλμ χωρις κοπο,χωρις να σε τρομοκρατει!!το αμαξι ηταν χωρις κατι παραπανω εκτως απο ζαντουλες και ενα ηχοσυστημα-με σιντιερα τοτε!!εχει ενα ιδιο και ο ξαδερφος μου και δεν εχει παραπονο!

    • VICTH0R

      http://www.youtube.com/watch?v=vrU9xI8d8DIΔες το στο 2-ο λεπτό αυτό το Corolla του 90΄ ήταν πιο γρήγορο από ένα Golf GTi της εποχής του.
      Μιλάμε για αμάξι που δεν ήταν και πολύ σπορ…αλλά ήταν γρήγορο εκείνης της εποχής.
      Universal car γι’αυτό και έγινε best seller.

    • FΙΛΟΣ αμα πατησω στο λινκ σου μου βγαζει αυτο και δεν μπορω να το δω…
      (
      500 Internal Server Error

      Λυπούμαστε, κάτι δεν πήγε καλά.Η διευθέτηση του ζητήματος έχει ανατεθεί σε μια άρτια εκπαιδευμένη ομάδα μαϊμούδων.

      If you see them, show them this information:  )

    • hellboy

      σε εμενα λειτουργει κανονικα Μπαμπη!!!
      το ξανα ποσταρω το λινκ μπας και το δεις!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=vrU9xI8d8DI

    • thnx m8!!!!!!  :-)
      axaxaxaxax πεθανα με τον αφανα τον κλαρξον!!!!!!!

  • Renesis

    Αργήσανε αρκετά, αλλά επιτέλους το κατάλάβανε εκεί στην Toyota..

  • Κώστας

    οτι και να κανουν μια ζωη κουτια με ροδες θα ειναι,το μονο που αξιζε ηταν το supra και μπορει τωρα το FT 86

    • κ πολλά άλλα είναι κουτιά με ρόδες, αλλά μια χαρά πουλάνε!!!
      κ δεν είχαν ποτέ στην ισορία τους αυτοκίνητα τύπου Supra ή GT-86!!!!
      κοινως όποιος υποτιμά την Toyota…θα του την φέρει!

  • Mika

    Kairos htan!!!
    Me to FT h GT86, paei na ginei mia kalh arxh…