To να διοικείς μια εταιρία με το όνομα Ferrari, είναι τόσο σαγηνευτικό όσο και δύσκολο ταυτόχρονα, αφού πρόκειται για μια εταιρία με “τόνους ιστορίας”, που το παραμικρό λάθος θα χαλάσει το όνομα που χτίζει με κόπο τόσα χρόνια. Μετά τον θάνατο του Enzo Ferrari, ο άνθρωπος που ανέλαβε τα ηνία της εταιρίας με το σηκωμένο αλογάκι, ήταν ο Luca Di Montezemolo, ένας αριστοκράτης από την Μπολόνια της Ιταλίας και για σχεδόν 20 χρόνια είναι ο άνθρωπος που έχει κάνει την Ferrari πραγματική διάσημη, αφού από το 1991 που ανέλαβε, η εταιρία είχε έσοδα 230 εκατ. ευρώ, αλλά το 2010 παρουσίασε έσοδα της τάξεως των 2 δις ευρώ.


Το MotorTrend είχε την τύχη να βρεθεί για λίγο μαζί με τον Ιταλό και να του πάρει μια συνέντευξη ξεκινώντας από τον θάνατο του Enzo Ferrari πίσω το 1988. Ο Montezemolo αναφέρει ότι για να καταφέρει να κάνει όλο και καλύτερα μοντέλα, το 17% με το 20% των κερδών του κάθε έτους, τα επένδυε στην έρευνα και στην ανάπτυξη, ενώ κατάφερε το εργοστάσιο στο Maranello να πάρει τον τίτλο του καλύτερου μέρους για να δουλεύεις στην Ευρώπη, από τους Financial Times του Λονδίνου προσφέροντας μεταξύ των άλλων σε κάθε εργαζόμενο, δωρεάν σχολικά βιβλία για τα παιδιά του, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αλλά και μικρό ποσοστό υποθήκης στην αγορά σπιτιού.

Αξίζει και με το παραπάνω να διαβάσεις ολόκληρη τη συνέντευξη του CEO της Ferrari, στην οποία δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με το ενδεχόμενο ή μη, να βάλει υποψηφιότητα για πρωθυπουργός της Ιταλίας.

[Πηγή: Motor Trend]

  • ma μονο οτι εχει σχεση με δουλεια και ferrari ειναι παραδεισοσ!!!!!!!!!!!!!
    και ασ μεταφερω με καροτσακι τα μπουλωνια!!!!!!!!!!

  • Anouvis

    Τι νίλα και αυτή, να έχει καταγωγη απο τη Μπολόνια έδρα της Lamborghini και να διοικεί την Ferrari!.Φανταστείται ένας βέρος πειραιώτης να είναι παναθηναικός!

  • ggarfe

    Καί ήταν επίσης ο άνθρωπος που αποφάσισε ότι για να σωθεί η fiat από την  καταστροφή στην οποία έφτασε το 2004 μετά από την τραγική συμφωνία που είχε υπογραφεί το 2000 με την GM αλλά καί μετά από σωρεία τραγικών επιλογών από προηγούμενες διοικήσεις, έπρεπε να προσληφθεί ο Σέρτζιο Μαρκιόνε.
    Well done Luca.

  • managers όσο λίγοι στο κόσμο!!!
    αυτός κ ο Carlos Ghosn τους ζηλεύω οικτρά για την καρριέρα τους!!