H Renault ανακοίνωσε την έκδοση Bose του ανανεωμένου Koleos. Βασίζεται πάνω στο πακέτο εξοπλισμού Carminat και διαθέτει καθρέπτες βαμμένους σε χρώμα αλουμινίου, σκουρόχρωμα πίσω παράθυρα και νέες ζάντες 17″. Στο εσωτερικό υπάρχει νέα ταπετσαρία, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, αλουμινένια μαρσπιέ στις πόρτες και ηχοσύστημα της Bose με 7 ηχεία και subwoofer.


Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο dCi απόδοσης 150 ίππων με 320 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ως επιλογή υπάρχει και το σύστημα τετρακίνησης με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τον Μάρτιο στη Γαλλία με αρχική τιμή €29.400

[Πηγή: Renault]

Δελτίο Τύπου

Koleos takes front stage once again with the release of a new ‘Bose® Edition’ version

  • Early 2012 will see the New Renault Koleos range extended with the introduction of a limited edition Bose® Edition version.
  • In addition to a Bose® audio system that has been tailor-engineered to match the properties of Koleos’ cabin, the new version will feature specific exterior styling and interior appointments.
  • The Bose® Edition version of the Phase 1 Koleos proved extremely successful, accounting for almost 30 percent of the model’s sales in 2011 across Europe.
  • Prices for New Renault Koleos Bose® Edition start from €29,400 in France. Order books open in January 2012.

Available in some 20 countries worldwide, the initial Bose® Edition limited edition version of the model accounted for almost 30 percent of Phase 1 Koleos’ sales across Europe in 2011. This popularity did not only concern Koleos, however, since Mégane and Laguna have both also benefited from the innovative partnership Renault enjoys with Bose®.

To build on this success, this limited edition has been carried over to New Renault Koleos and is poised to appear in Renault’s French showrooms next March. Its return is seen as an opportunity to pursue the positive dynamic which followed the launch of New Koleos in September.

New Renault Koleos Bose® Edition is positioned as an attractive core-range version, which combines the refined listening pleasure delivered by Bose® Premium sound, with modern, distinctive styling. Based on the Carminat equipment level, it is powered by the reliable and highly efficient 2.0 dCi 150 engine which can be mated to one of three types of transmission: six-speed manual/front-wheel drive, six-speed manual/4×4 or six-speed automatic/4×4.

Koleos Bose® Edition’s appeal has been further enhanced thanks to the incorporation of a number of specific styling details, including:

– aluminium-coloured door mirror housings, – extra-tinted rear glass, – coloured 17-inch alloy wheels, – and Black Lacquer interior trim details, plus mixed black fabric upholstery.

VERSION dCi 150 (six-speed manual) dCi 150 (six-speed auto)
TRANSMISSION 4×2 4×4
TAX-PAID PRICE (IN FRANCE) 29,4 30,9 32,4

Limited edition Koleos Bose® Edition = Carminat equipment level, plus: (for a description of the Carminat equipment level, see the ‘French Range’ press release dated July 5, 2011)

Exterior styling

– “Bose” side badging – Aluminium-coloured door mirror housings – Extra-tinted rear glass

Equipment – Bose® Sound System with seven loudspeakers and woofer, CD player with MP3 playback – Plug&Music digital connectivity (USB + jack)

Interior styling

– 60/40-split rear bench seat without “Easy Estate” system – “Bose”-badged aluminium sills – Specific Black Lacquer interior trim details – Mixed black fabric upholstery with visible grey stitching

Chief options available for the limited edition Koleos Bose® Edition 

– 18-inch “Australe” aluminium alloy wheels: €500 – European mapping for Carminat TomTom navigation: €120

Available body colours

Glacier White / Perle White / Mars Grey / Minéral Beige / Metallic Black

  • nikxan1

    τωρα, αμα πω την αποψη μου, θα βγουν διαφοροι να με πουν ρατσιστη, και οτι τα γαλλικα ειναι αυτοκινηταρες….
    ειλικρινα, με τετοιες πατατες που βγαζουν, δεν βρισκω λογο υπαρξης.
    ακου κωλ(ε)ος……
    μα ειναι ονομα αυτο???
    δηλαδη, μετα θα βγει και ρενω μουκνι???
    πεζω ψωφλι???
    σιτροεν αρχιπδι???
    εχουμε ξεφυγει λεμεεεεεεεεε…………

    • πουλανε πα πολυ κωλ(ε)οσ τα γαλακια στουσ αγγλουσ!!!!! γιαυτο!!!!!! ;-)

    • Κώστας

      ε συγγνωμη…ειναι λογικη τωρα αυτη?επειδη μοιαζει στα ελληνικα με την λεξη κωλος,τοτε αυτοματα ειναι πατατα και δεν εχει λογω υπαρξης…τετοια επιχειρηματα τα λεγαμε στο δημοτικο…πιστευω οτι ειμαστε μεγαλοι αντρες…συμφωνα με τη λογικη σου τοτε και το pajero που στα ισπανικα σημαινει ηδονη,δεν θα επρεπε να πουλαγε ή το Hyundai Getz που στα ιταλικα σημαινει σπερμα…και αλλα πολλα τετοια παραδειγματα.Πες απο την αρχη,παιδια ειμαι προκατειλημμένος με τα Renault και δεν τα γουσταρω

    • nikxan1

      οχι απλα ειμαι προκατειλημμενος με τα γαλλικα, ουτε να τα βλεπω δεν μπορω.
      καλυτερα αλφα ρομεο!!!
      σε τετοια φαση.
      γιαυτο αποφευγω να σχολιαζω τετοια αρθρακια, απλα αυτο με ερεθισε τοσο πολυ, που δεν μπορεσα να ελεγξω τα δααχτυλα μου.
      δεν εχουν παρουσιασει τιποτα αξιολογο, απεναντιας, εχουν παρουσιασει απιστευτα ασχημα αυτοκινητα (το βελσατις, το μεγκαν με το καθετο πισω τζαμι, και ενα σωρο αλλα βατραχοειδη που δεν θυμαμαι)
      και μην μου αντιπαραθεσεις οτι στριβουν, ή οτι ειναι ανετα ή τους νεοτερισμους που εχουν κατα καιρους παρουσιασει, διοτι και μια μηχανη του γκαζον στριβει!!!!
      δεν εχουν ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ αξιολογο να παρουσιασουν πανω απο την μεσαια κλαση!!!!

    • cfu

      akribos tis idies apopseis exo kai ego +1

    • kostas

      ok..με προκατειλημένα ατομα τι να πω τωρα…δεν αξιζει…απλα πιστευα οτι εχεις επιχειρηματα για να στηριξεις αυτα που λες,αλλα δεν εχεις…και αυτα που γραφεις ειναι πραγματικα αστεια και για γελια…ουτε στην 1 δημοτικου δεν μιλαγαμε ετσι…

  • Mika

    Mono to Bose tha aksizei apo dayto..
    Ayto einai eggyhsh…
    :-))))))))))

    • Sokratis13

      οχι οτι με συγκινει ιδιαιτερα αλλα γραφανε καλα λογια .οτι ειναι “ολοκληρωμενο” και καλα.λογικα παντως το ντηζελ ολο και κατι θα λεει…τα bose ιδιως εργοστασιακα δεν ειναι και τιποτα το τρελο..

    • Mika

      Se sxesh me ta symbatika hxeia sto standard montelo,exoun diafora,to kserw apo prwto xeri…
      ;-)

    • Sokratis13

      εγω παντως στο μαζντα που ειχα -και μαλιστα 500 βαττ νομιζω- καλα ηταν,δεν λεω αλλα οχι και τιποτα το εξωπραγματικο…

  • cfu

    akoma bgaini ayto to prama?
    pios o logos na pareis ayto kai na min pareis ena ford kuga-bmw x1-audi q3

    • VICTH0R

      Ξέρεις για ποιες χώρες είναι τα Renault? Γαλλία, Ρουμανία, Ρωσία για τον λόγο επειδή τα βρίσκεις φτηνά εκεί και έχουν φτηνά ανταλλακτικά λόγο συνεργασίας με Dacia & AutoVAZ. Όταν πήγα Ρουμανία πριν δυο μήνες έπαθα πλάκα όταν είδα σε κάθε γωνία Renault.

    • στη ρουμανια νομιζα παθενεισ πλακα μονο με τισ ρουμουνεσ!!!!!  :-PPP

    • VICTH0R

      Αχαχαχαχαχαχαχα…σωστός! Οι Ρουμάνες είναι πολύ καλές απλά εγώ πήγα και Μολδαβία και Ουκρανία, το τι γίνεται εκεί δεν σου λέω, καλύτερα πήγαινε να δεις με τα μάτια σου :)

    • makari…alla do you know padofla????  :-P

    • VICTH0R

      Χαχαχα…yes I know mate! 

    • hellboy

      η ντατσια ειναι παρακλαδι της ρενο.πριν 30-35 η autovaz ths fiat οπου αποσχιστικε σχετικα γρηγορα τελη του ’80

    • VICTH0R

      @hellboy2:disqus αφού ξέρω πολύ καλά ότι ξέρεις από αυτά φίλε, μόνο εμείς ξέρουμε το τι σημαίνει να οδηγάς σαν πρώτο σου αυτοκίνητο VAZ!

  • respect στην Renault…
    οποίος ξέρει απο φιλολογικά ακούσματα…δε ξέρει τι εστι Renault!!

    • hellboy

      gazo να μου επιτρεψεις να διαφωνισω μονο για το συγκεκριμενο μοντελο!!για το τουινγκο 1,2 τουρμπο δεν συζητω εθνικη χτες εφυγε βελοοοςςςς.
      η ρενο στην ελλαδα ειναι αδικημενη τελειος ειναι αρκετα καλη μαρκα και μπορω να πω οτι κινητε αναμεσα στα ιαπωνικα και γερμανικα (πιοτητας και αξιοπιστιας).παντως εδω οι περισοτεροι που περνουν ρενο τα εχουν χωρις σερβις και τα ξεσκιζουν..κυριολεκτικα με οποιοδηποτε τροπο!

    • nikxan1

      για πες μου φιλε γκαζο, γιατι σεβασμο στην ρενο??
      να μου πεις σεβασμο στην αλφα, να πω οκ, εχει pedigree, εχει μυθο, καυλα κτλ.
      να μου πεις σεβασμο σε ενα χοντα, να πω οκ, στροφαρει και δεν σπαει.
      να μου πεις σεβασμο σε ενα χιουνται, ναι, φτηνο, προσιτο και δεν σπαει!!!
      να μου πεις σεβασμο σε σααμπ-βολβο, ναι ειναι στιβαρα!!
      να μου πεις σεβασμο σε λαντα ακομα, να σου πω οκ, ειναι σκληροτραχηλα!!
      να μου πεις σεβασμο στην λαντροβερ, οκ, δεν σηκωνει αμφισβητιση.
      αλλα στην ρενο?? γιατι?? για ποιο λογο???

    • δεν εχεις καθόλο δικιο αλλα δεν είμαι σε φαησ να σου εξηγησω τώρα!!
      σorry!!!

    • μονο για το 5 Τurbo!!!!!! einai kalos logos!!!!!  ;-)

    • episkeptis

      να σου απαντησω εγω.Για την μυθικη ιστορια στους αγωνες που καμμια απο τις παραπανω (εκτος απο την αλφα) δεν εχει,για τις καινοτομιες που εχει παρουσιασει κατα καιρους (τα πρωτα πενταστερα αμαξια,το τουρμπο κτλ) και τελος και σημαντικοτερο,ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΣΙΜΟ στις κατηγοριες τους.Για μενα αυτα ειναι αρκετα…