Ο CEO της Hyundai Αμερικής John Krafcik, στο περιθώριο της έκθεσης του Detroit, δήλωσε ότι η Hyundai πλέον δεν θεωρείται από τον κόσμο ως μια φθηνή μάρκα, αλλά διαδραματίζει πλέον έναν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. Για να αποδείξει αυτό ο Krafcik παρέθεσε κάποια στατιστικά στα οποία το 86% των καταναλωτών ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο της Hyundai το 2009, με το ποσοστό αυτό το 2011, να έχει εκτοξευτεί στο 96%. Επιπλέον η Hyundai αναφέρει ότι στην αύξηση των πωλήσεων δεν έχει έρθει με την αύξηση των εκπτώσεων που κάνει η Hyundai στα μοντέλα της, μιας και το ποσοστό των εκπτώσεων έχει μειωθεί κατά 18% σε σχέση με το ποσοστό πριν από τρία χρόνια.


Ο Krafcik δηλώνει ότι πριν από τέσσερα χρόνια η νοοτροπία της εταιρίας ήταν ότι δεν μπορούσαν να πουλήσουν ένα αυτοκίνητο χωρίς να κάνουνε μια έκπτωση. Η επιτυχία της Κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ήρθε από την μια ημέρα στην άλλη. Στην Αμερική, η Hyundai μετά από 25 χρόνια παρουσίασης κατέχει μόλις το 5.1% του μεριδίου της αγοράς.

Ο Krafcik συνέχισε ότι έχουνε ακόμη δρόμο να διανύσουν αφού παρότι αν και σχετικός μικρός παράγοντας στην αγορά της Αμερικής, έχουνε βάλει τον πήχη ψηλά, έχοντας μεγάλες φιλοδοξίες για το μέλλον. Οι πωλήσεις της Hyundai αυξήθηκαν το 2010 κατά 20% σε σχέση με το 2010, με τις πωλήσεις λιανικής να αυξάνονται κατά 29%.

Η Hyundai πούλησε 225.961 Sonata (+15%), 186.361 Elantra (41%) και 32.998 Genesis. Αναλυτικά τις πωλήσεις της στην Αμερική μπορείς να τις βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Hyundai, Autonews | Photo Copyright: Sebastian Derungs/AFP/Getty Images]

Δελτίο Τύπου

CARLINE DEC/2011 DEC/2010 CY/2011 CY/2010
ACCENT 5,316 2,784 55,601 51,975
SONATA 17,340 15,964 225,961 196,623
ELANTRA 13,025 13,096 186,361 132,246
SANTA FE 5,082 5,284 74,391 76,680
AZERA 18 162 1,524 3,051
TUCSON 4,458 4,041 47,232 39,594
VELOSTER 2,188 n/a 9,284 n/a
VERACRUZ 543 852 9,146 8,741
GENESIS 2,470 2,423 32,998 29,122
EQUUS 325 196 3,193 196
TOTAL 50,765 44,802 645,691 538,228
  • Rabican

    θελει λιγη δουλιτσα ακομη η hyundai. πρεπει να μπει λιγο στην κατηγορια των γρηγορων εκδοσεων σε καθε κατηγορια λανσαροντας sport εκδοσεις σε i20, i30 αλλα και στο οικογενειακο της, αλλα και να βελτιωσει λιγο το design της. σε γενικες γραμμες παντως αυτη τη στιγμη διαλεγα πιο ευκολα ενα χιουνται σε σχεση με πριν απο 5-6 χρονια. αν καταφερει να το κανει αυτο διατηρωντας και την αξιοπιστια της, τοτε θα ειναι προς τιμην της.

  • MitsosDaBest

    Είναι φθηνή μάρκα, αλλά αρκετά καλύτερη από πολλές ακριβότερες! =)

  • ilikeyourcar

    Μολις καθιερωθεί και αυτη ως “ισοτιμος” κατασκευαστης τοτε θα αρχίσει τα φαουλ… οπως κανουν κοι ολοι οι αλλοι… toyota, vw, fiat και παει λεγοντας…το δυσκολο ειναι να παραμεινεις στη κορυφη. Οπως και να χει για ενα πραγμα τους παραδέχομαι, γιατι κοιτανε παντα πισω και διορθωνουν τα λαθη τους… αυτο για τον Ελληνα ακουγεται εξωγήινο. Για μενα πρεπει να δωσουν εμφαση στην εμφανιση και   χαρακτηρα στα αυτοκινητα τους (αν και αυτο το βλεπω μαλλον απιθανο… οσα και να επενδυσεις αυτο ειναι κατι που δεν ειναι μετρησιμο και δεν δημιουργειτε απο τη μια μερα στην αλλη σε ενα r&d τμημα).  

    • Rabican

      νταξει. απο αυτοκινητα πολης μην περιμενεις τιποτα τρελλους χαρακτηρες. δεν νομιζω οτι εκει θα εχει προβλημα η hyundai. το προβλημα ειναι να αλλαξεις τον τροπο αντιμετωπισης σου απο το κοινο. ατομα που λενε “μερτσεντες”, “μπεμβε” και γεμιζει το στομα τους, η κοιτανε το σηματακι στο μπρελοκ να εχει πρεστιζ, δυσκολα θα τα κερδισει. φυσικα δεν εχω προβλημα ουτε με τη merc ουτε με τη bmw, απλα διαφωνω με την ιδεολογια καποιων που επιλεγουν αμαξι βασει πουλ-μουρ (να εχεις πχ πισωκινητο καλοστημενο bmw και να μην ξερεις καν οτι ειναι πισωκινητο!!!).

    • ilikeyourcar

      Καλα δεν μιλαω για τιποτα τραβηγμενο… εδω χανουν χαρακτηρα ακομα και οι παραδοσιακοι κατασκευαστες οπως οι Αλφα. Αλλα απο την αλλη ενα i30 πχ με τα ιδια μηχανικα μερη αλλα αλλο σχεδιασμο, αλλο τιμονι, με ηχο, αλλο στριψιμο, μια χαμηλη θεση οδηγησης, ιδια πλαστικα μεσα αλλα ομορφα σχεδιασμενα σου μιλαει αλλιως και δεν κοστιζει τπτ απολυτως παραπανω… Αφου εχουν ξεμπερδεψει με το δυσκολο κομματι που ειναι το λειτουργικο ας κανουν μια προσπαθεια να γινουν πιο ποθητα. Αλλα δεν προκειται.. κανεις δεν ρισκαρει σημερα.  

      Καλα αυτο που ειπες με το πουλ μουρ ειναι ο καρκινος της κοινωνιας μας. Απο αυτοκινητα μεχρι κινητα και κομπολοι κανεις μας δεν το αγοραζει να το χαιρεται 100%… ολοι κοιτανε απλα ποιο “γραφει” καλυτερα εκει εξω. Το νοημα ειναι να οδηγας και να γελας, να πας σε ομορφα μερη, με ωραια αμαξια και ωραιους ανθρωπους… οχι να ειναι το αμαξι σου καθρεφτης του τι δουλεια κανεις, σε ποιο κλαμπ συχναζεις, ποιος διασημος θα θελες να εισαι και ποσο (δεν) την εχεις…

  • kala ασ ανεβασει λιγο ακομα τισ τιμεσ τησ…και να δω μετα ποιοσ θα αγοραζει χιουνται!!!!!
    ο κυριοσ λογοσ που καποιοσ αγοραζει χιουνται ειναι οτι εχει το πακετο ολο σε χαμηλη τιμη….
    αλλα οταν θεσ να βγαλεισ την ΄΄ρετσινια΄΄ του φτηνου…αναγκαστικα ανεβαζεισ και τισ τιμεσ…ιδωμεν….