Η Mazda εργάζεται πάνω στο νέο MX-5 και οι Ιάπωνες θα κάνουνε το νέο τους μικρό roadster ελαφρύτερο από ποτέ. Το νέο MX-5 θα χρησιμοποιεί τις SkyActiv τεχνολογίες της Mazda μειώνοντας έτσι το βάρος και αυξάνοντας την αποδοτικότητα του. Η τωρινή γενιά του MX-5 ζυγίζει 1.050 κιλά, αλλά το νέο θα κυμαίνεται σε λιγότερα από 900 κιλά.

Θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα S που ετοιμάζει η Mazda και παρότι θα χάσει το 10% του βάρους του, θα έχει κατά 30% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από το τωρινό μοντέλο χάρη στη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής 1.800 MPa που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο CX-5. Το ίδιο το σασί θα χάσει 10% του βάρους, η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του θα επανασχεσιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και μεγαλύτερη αίσθηση ασφαλείας στις υψηλές στροφές.

Μηχανικά, αναμένεται να φορά μια γκάμα μικρότερων κινητήρων σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς 1.800 κ.εκ και 2.000 κ.εκ της τωρινής γενιάς. Αναμένεται να φορέσει έναν turbo SkyActiv 1.300 κ.εκ αλλά και έναν ατμοσφαιρικό 1.500 κ.εκ. Οι φήμες επίσης το θέλουν ίσως να φορά και έναν περιστροφικό κινητήρα.

Από στιλιστικής άποψης θα υιοθετήσει και αυτό τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo” και έτσι θα δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα πρωτότυπα Shinari και Takeri. Αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2013 με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014.

[Πηγή: Autoexpress]