Το νέο Volkswagen Golf VII θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού. Το νέο Golf είναι χαμηλότερο και μακρύτερο από το υπάρχον Golf VI κάνοντας το νέο Golf να έχει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Θα κατασκευαστεί πάνω στην νέα πλατφόρμα MQB, την ίδια που φορά το πρωτότυπο Cross Coupe concept, αλλά και την ίδια που χρησιμοποιεί και το νέο Audi A3.

Πάνω την νέα πλατφόρμα θα κατασκευαστούν και οι νέες εκδόσεις των Touran, Golf Plus και Scirocco στο μέλλον αφού το VW Group, θέλοντας να μειώσεις τις δαπάνες τους, σχεδιάζει να κατασκευάζει περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα με αυτή την πλατφόρμα ετησίως. Το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας αρχιτεκτονικής είναι η ευελιξία της, και έτσι διαφορετικά μοντέλα μπορούν να κατασκευάζονται πάνω στην ίδια πλατφόρμα.

Τον σχεδιασμό του τον έχει αναλάβει ο αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva και θα διαθέτει σπορ σχεδίαση, με πιο απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, φαρδύτερο μετατρόχιο και πιο coupe σχεδίασης οροφή από το τωρινό μοντέλο. Το εσωτερικό του θα ανανεωθεί πλήρως, με τα καθίσματα να βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα, με το ταμπλό να στρέφεται πλέον προς την μεριά του οδηγού, όπως μας έχει συνηθίσει η BMW, με τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα να είναι εντελώς νέας σχεδίασης.

Μηχανικά δεν θα γίνει κάποια έκπληξη και έτσι αναμένεται να φορά μια γκάμα κινητήρων TSI και TDI χωρητικότητας από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης από 65 έως 300 άλογα στην έκδοση R (η οποία θα είναι τετρακίνητη) όταν αυτή παρουσιαστεί. Αργότερα θα υπάρξουν επίσης plug-in υβριδικές καθώς και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, με όνομα e_Bluemotion. Η έκδοση GTI φημολογείται ότι θα αποδίδει 220 άλογα.

Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα entry-level μοντέλα θα εφοδιάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα υπόλοιπα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να φορέσουν αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG 6 και 7 σχέσεων.

Στο Παρίσι θα δούμε επίσης την νέα Skoda Octavia, το νέο Mazda 6, ένα πρωτότυπο της Porsche, το μικρό αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Opel καθώς επίσης και ένα μπροστοκίνητο μοντέλο από την BMW, το οποίο θα ανταγωνιστεί την Mercedes B-Class.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]

  • Killer88

    Το επόμενο best seller με λίγα λόγια.

    • cfu

      to focus einai kalytero…

    • Killer88

      Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο, σίγουρα είναι ασχημότερο, κρίμα γιατί ξεκίνησε με πολύ δυναμική εμφάνιση την καριέρα του…

  • O-xristos

    WOW!Τρομαξα να το γνωρισω…Golf ειναι?

    • hellboy

      φιατ στιλο με σημα vw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχχα!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Constantine

    Ετσι , έτσι !!! 300 άλογα στην R έκδοση τετρακίνητο  να γουστάρουμε !!!

    Πασοκάκια ανοίγω off-shore στην Βουλγαρία και την πήρα !!! Αν και εδώ που τα λέμε αν ανοίξω off-shore αγοράζω μια Μ3 E46 με 20.000 ή μια Ε92 με 40.000 και δεν δίνω 50.000 για το golf R 

    Δυστυχώς το GTI θα είναι 2λιτρό υποθέτω και αυτό !!! . Αλλα ακόμη ενας θρύλος γεννιέται !!!

  • Mika

    Gia na perasei ki ayto, na doume ti soi pragma tha einai..
    Babino, etoimazeis paraggelia????
    Mazi sou, gera!!!
    :p

    • VanPerseF1

      Εγω εχω παρει ηδη χαρτι και την κανω!!!

    • Mika

      Aaxaxaxa..Opws tha elege ki o Babinos, ase ta Opel kai pare kana sobaro amaksi!!
      LOL…

    • ilikeyourcar

      Πλακα πλακα το gtc που ειδα χθες δεν ηταν ασχημο… λιγοτερο χοντροκομμένο να ηταν μονο. Το Golf για μια ακομα φορα ειναι οκ εμφανισιακά αλλα ως εκει. Δεν ειναι τοσο ομορφο για να εδινα τα 25000 ευρω που εβγαλα με ιδρωτα ετων. Σορρυ @8da00658b3c2e91490eafee51e5acbea:disqus  αλλα δεν θα θελα το παιδι μου να ξεκιναγε με ενα οχημα που αποστρεφεται τη χαρα της οδηγησης σε μεγαλο βαθμο. Καλυτερα να του παρω ενα daihatsu coopen που λεει ο λογος η ενα 500ρακι abarth να χαιρεται παρα ενα κυριλε “κουτι” στα 18. 

    • Constantine

      Φίλε όταν ήμουν 18 ήθελα Peugeot 106 rallye . Ηταν το απόλυτο καβλιάρικο αμαξι της εποχής. Οι γονείς μου , μου δώσαν το Golf 2 που είχαμε να μαθω να οδηγάω κάνα 2 χρόνια .

      Μόλις έφτασα 20-21 πήγαμε να πάρουμε αμάξι . Ήθελα πάλι Rallye και τα σχετικά Gti της εποχής . Πήραμε Golf 4 1.4 16v . Δεν ήταν γκαζιάρικο , δεν ήταν για κόντρες ούτε έβγαζε καπνό απο τα λάστιχα . Αλλα ξέρεις κάτι ?? Το πήγα απο παραλία μέχρι βουνό , απο κατσάβραχα μέχρι χιόνι , ποτέ δεν μου έφυγε απο τον δρόμο , ποτέ δεν σπάσανε αναρτήσεις , αμορτισέρ , δεν μου σάπισε καμμια λαμαρίνα , δεν , δεν ,δεν . Ειχε κάποιες φυσιολογικές βλάβες με τα χρόνια αλλα ποτέ κάτι σοβαρό που να κόστισε μια περιουσία . Το σέρβις να φανταστείς το κάνω σπίτι μου , τόσο απλό . Εβαζα μέσα φίλους και κοπέλες και όταν αυτοί είχανε peugeot 206 ή megane εγώ ήμουν αυτός που είχε το Golf !! Ετσι απλά 

      Τώρα που θέλω να αλλάξω αμαξι αλλα το κράτος δεν με αφήνει , ακόμη κυκλοφορεί αξιοπρεπέστατα στο δρόμο , διαχρονικά έχει αντοχή , είμαι 33 χρονών και δεν έχω ξεμείνει με το rallye αλλα με ενα αμαξι που ταιριάζει ακόμη στην ηλικία μου και με 2-3000 το κανω σαν καινούργιο με νεο κινητήρα τούρπο ώστε να αντεχει αλλα 5 χρόνια αν χρειαστεί .

      Οταν ρώτησα τους γονεις μου γιατί πήραμε Golf τότε , μου είπαν για να έχει αντοχή στον χρόνο !!! Και είχαν δικιο . Τωρα που μερικοί φίλοι μου θέλουν αλλα δεν μπορούν να αλλάξουν και αυτοί αυτοκίνητο , έχουν yaris , 206 , clio , polo , focus πρώτης γενιας , κτλ εγώ έχω Golf !! Νεο ή παλιό το αμάξι στην αγορά έχει όνομα 

      Ετσι ξέρω και εγώ πως όταν φτασει το παιδί μου στα 18-20 και του πάρω αμαξι , πάλι το Golf της εποχής θα του πάρω και αργότερα θα με ευχαριστεί . Μπορείς να του πάρεις 500αρακι , Cooper κτλ , αλλα επειδή οι εποχές κάνουν κύκλους αν ξαναγυρίσουμε σε δύσκολα οικονομικά εποχές ίσως να  ξεμείνει στα 30 του με το 500ρακι και το Cooper κα να ψάχνει ενα μεταχειρισμένο Golf ( που δεν το εύχομαι με καμμια κυβέρνηση ) και δυστυχώς ή ευτυχώς σαν γονιός το ίδιο θα σκεφτούμε όλοι μας τότε όπως και οι γονείς μου στα 20 μου 

    • cfu

      +1

    • VanPerseF1

      +1000

    • ilikeyourcar

      Αν προσθεσω στην εξισωση επιλογης αυτοκινητου το που θα βρισκεται ο ανεργος γιος μου στα 30 του πραγματικα παλι δεν μου βγαινει η επιλογη golf οπως σε σενα Κωνσταντινε. Εξηγουμαι…

      Στις δυσκολες οικονομικες συγκυρίες που δεν αφηνουν αλλους να αλλάξουν αμαξια οπως οι φιλοι σου/μου το Golf κοστιζει μια περιουσια να το αποκτησεις και να το συντηρεις. Δεν νομιζω πχ απο τα 18 εως οτου γινει 30 (12 χρονια) να μην παθει τπτ το dsg ας πουμε, και αν παθει ο βασικος μισθος που θα περνει ενας νεος σε 12 χρονια απο τωρα πιθανον να μην φτανει ουτε για τα λαδια του αυτοκινητου! Επισης ενα τετοιο αμαξι ειναι αχρειαστα μεγαλο για πιτσιρικα, αχρειαστα πολυτελες για καποιον 18 χρονων, οδηγικα ουδετερο – αδιαφορο οπως το δει κανεις, δεν ειναι αμαξι για νεους εμφανισιακά οπως και να το κανουμε, καιει και ειναι λιγο επικίνδυνα ψωνιστικο (με μια δοση χιουμορ αλλα ναι υπαρχει και αυτο). Και επειδη 30 χρονων με οικονομικη κριση δεν τον βλεπω να παντρευεται δεν βρισκω τ π τ το κακο στο να περνα καλα με το abarth του μεχρι τοτε… (δεν νομιζω να βγαινει απο το δρομο οπως το rallye αν καταλαβα καλα οτι υπονοεις)

      Τελος θα σου πω πως αν οντως ηταν να διαλεγα αμαξι για το γιο μου σε αυτα τα λεφτα και αυτη τη κατηγορια θα του περνα την Giulietta την 170αρα, εστω και με καποιο παραπανω ρισκο μηπως χαλασει κατι αν ισχυουν ολα οσα ακουγονται για την Αλφα, γιατι θα θελα ο γιος μου να γνωρισει την ομορφια και την αισθηση στην οδηγηση εστω μια φορα στη ζωη του και να μην οδηγαει το ιδιο αμαξι (το ακομα πιο τετραγωνο Golf 16 τοτε) μεχρι να γινει 60… 

      ΥΓ: Τα golf 1-2, 5 εξαιρουνται αρκετα απο τα λεγομενα καθως διαφερουν αισθητα απο τα αδιαφορα – ασχημα 4 και 6. 

    • Constantine

      Φίλε καταρχάς το θέμα της ανεργίας όπως ανεφερα είπα μακαρι να μην ξαναγίνει σε καμμια γενια απο εδώ και στο εξής , όπως συμβαίνει σε εμας . Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες και αν έγινε ζητάω συγνώμη , το έφερα σαν παράδειγμα της δικιάς μας γενιάς . 

      Οσο αφορά τα υπόλοιπα δεν αντιλέγω απλα το αυτοκίνητο αυτό έχει αντοχή στον χρόνο και ποιότητα κατασκευης εκει εστιάζω . Αυτο διαφημίζει . 

      Τι εννοώ ..Στα 18 μπορεί να φαίνεται μεγαλίστικο , αν και δεν ισχύει θεωρώ αυτό πλέον , εδώ βλέπω 18χρονα με Μερσεντες …Αλλα επειδή στην ελλάδα και πλέον σε όλο τον κόσμο δεν αλλάζουμε αμαξια σε 3-4 χρόνια αλλά σε 6-10 και βλέπουμε , όταν φτάσει το παιδί μου στα 25-30 , το θεμα του πρεστίζ για την δουλειά του , για τους φίλους του , για τις κοπέλες του θα μετράει . Διαφορετικό είναι φίλε να βγαίνω κουστουμαρισμένος απο το rallye και απο το Γκολφ . το αμαξι είναι ολοκληρωμένο απο όλες τις πλευρες . 

      Τωρα αν θες γκάζια υπάρχουν και εκδόσεις με 120-160 άλογα για 1400 κυβικά πλέον και στο μελλον θα υπάρχουν και αλλα. Έξαλλου το λες και ο ίδιος , δεν ξέρεις αν η Αλφα ρομέο θα αντέξει στον χρόνο , αλλα με το Golf ξέρεις .Και αν το DGS δεν αντέξει στο Γκολφ πόσο μαλλον να αντεξει στην Αλφα ή στην Ford

      Τέλος για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα και εγώ να είχα τώρα το Σιρόκο ή το Γκολφ με τα 160 άλογα για να βγάζω περισσότερα γούστα  γιατί τα γούστα μετράνε για καποιον που του αρέσουν τα αυτοκίνητα . Ισως το καλοκαίρι αλλάξω κινητηρα , απο την δουλεια εξαρτάται

      Βέβαια αυτό είναι δικιά μου αποψη Ilikeyourcar δεν προσπαθώ να στην επιβάλω , εδώ ανταλλάσσουμε απόψεις, γνώσεις  και κάνουμε χαβαλε . 

    • ilikeyourcar

      Οχι τι να παρεξηγησω, η ανεργια ειναι γεγονος… Παντως δεν εχω ιδιες προσδοκιες αξιοπιστιας απο τα καινουργια αμαξια γιατι ειναι τοσο φορτωμενα με τεχνολογια που δυσκολο να μην παει κατι στραβα. Αλλο το απλοικο golf 2 και αλλο το 6αρι… 

      Αλλα συγκρινεις το συγχρονο golf με το 10ετιας rallye αδικα, εγω σου μιλαω για σημερινα αμαξια και προτεινω πως σε εναν 18-χρονο με προοπτικη να κρατησει το αμαξι 6 χρονια πχ θα πηγαινα μια κατηγορια κατω σε μεγεθος και τιμη και ταυτοχρονα μια κατηγορια πανω σε νεανικοτητα και οδηγικη απολαυση, πχ. 500 abarth η εστω polo gti αν καποιος θελει vw… Σκεψου polo gti (ο δικος σου γιος) η mito qv (ο δικος μου) Σε τι τους χρειαζεται το golf; Δεν προσφερει κατι παραπανω νομιζω… ισα ισα κοστιζει αρκετα πιο πολυ για να σου δωσει πραγματα που δεν τα χρειαζεται ενας νεος. 

      ΥΓ: Σιγα μην επερνα την giulietta με paddles, χειροκινητο ειδικα τωρα ποια που εχει αξιοπρεπες κιβωτιο ;)

    • ilikeyourcar

      ΥΓ2: Στο τομεα πρεστιζ για γυναικες πρεπει να παραδεχθεις πως η Αλφα κανει πιο καλα τη δουλεια. ;) :P

    • Constantine

      Το παραδέχομαι !! χεχεχεχεχεχεχ

      Φίλε είναι θέμα καιρών για εμενα . Δηλαδή πριν 10 χρόνια το Polo ήταν απλα ενα αδιάφορο μικρό VW , σαν να λέμε έκλασε το Golf και βγήκε το Polo . Τωρα εχει εξελιχθεί και αυτό . Δεν ξέρω να είμαι ειλικρινης αν θα του έπαιρνα GTi ή Αbarth απο φόβο μήπως στην νεανική του κάβλα , στουκάρει πουθενά τρέχοντας  . Οπως σκέφτηκαν οι γονεις μου σίγουρα θα σκεφτώ και εγω . Οπότε το 1400 της εποχής με ελεγχόμενα αλογα και βλέπουμε μετα 

    • VanPerseF1

      αααααα…..για την Corsara μου δε σηκωνω κουβεντα,αλλα το Golf ειναι ο ερωτας μου!

    • Constantine

      Είμαι σίγουρος πως μέχρι και ο Νίκος θα αρχίσει απο σήμερα να ετοιμάζει την παραγγελία !!!χαχαχαχαχαχαχαχ

      Πάντως εγω μετά απο 2 golf που πέρασαν απο τα χέρια μου και ακόμη έχω , δεν θα έπαιρνα άλλο , καιρός να αλλάξω …Στο παιδί μου golf θα πάρω σίγουρα απλά θα κοιτάξω να πάρω κάτι διαφορετικό πλέον 

    • nikxan1

      για μενα λες??
      ελεγα οτι το 6 ειναι ασχημο, αλλα αυτο παρα-ειναι ασχημο!!!
      με συγχωρεις, καλυτερα χωρις αμαξι, παρα γκολφ.
      σου εχω ξαναπει πολλες φορες, το τελευταιο αμαξι που θα αγοραζα ειναι γκολφ!!!!

    • cfu

      piga kai eida prin liges meres to 6 stin antiprospia
      mayra xalia,ta plastika,h kseneroti sxediasi sto esoteriko,ta kathismata teleios apla, xalia,xalia,xalia,xalia

    • Constantine

      Για να λέμε και του στραβού το δικιο , το 6 δεν το έχω δει , αλλα το 5 όταν μπήκα μέσα ξενέρωσα άσχημα . Το 4αρι που έχω ήταν μακράν ποιοτικότερο !!! Το Σιρόκο είδα και ήταν καλό 

    • cfu

      to 5ari einai poly kalo,athoribo,kai genika omorfo
      to scirocco karalike an kai einai ousiastika copy-paste to 5ari
      to beetle apsogo
      kai to 6 ari moufa teleios to diko sou pio poly mou aresi

    • nikxan1

      το 6αρι το γκολφ, εχει ασχημα φαναρια μπρος-πισω. ειδικα τα πισω, μοιαζουν με του TUAREG.
      λες και δεν ειχαν σχεδιαστικο τμημα, ή ειχαν περισσεψει τοσα κωλοφαναρα, που τα σπρωξανε στο γκολφ. κατα τ’αλλα, αν το δεις προφιλ, δεν ξερω που διαφερει με το 5αρι, το οποιο τρωγεται.
      τουτο’δω ειλικρινα ειναι αχρωμο-αοσμο και αγευστο. δεν μου προκαλει κανενα συναισθημα οταν το βλεπω. πιο πολυ για τα σχολια ανοιξα το αρθρο.
      το σιροκο, εχει πανεμορφη μουρη, αλλα με τον κωλο εχω ενα θεματακι (του σιροκο εννοω).
      οχι μονο τα κωλοφαναρα του, αλλα με το πισω τζαμι, και γενικοτερα το πισω τμημα του. αλλα η μουρη του, ειναι πραγματικη κ@υλα. θα προτιμουσα ακομα και μια τσουλιετα προκειμενου να μην αποκτησω ποτε γκολφ. τοση αποστροφη εχω. και ας ξερω οτι, ο 1,8Τ εχει τρομακτικο και ανεξαντλητο tunning potential. ενα αμαξι που με ερεθισε παρα πολυ πριν παρω το δικο μου, ηταν ενα οκταβια 5, το οποιο εβγαζε καμια 600αρια αλογα, και σπινιαριζε την 6η χωρις απομονωσιες κτλ.
      πηγαινες ευθεια, ανοιγες την 6η και εκανε μια ΜΠΑΜ και την εστελνε στα κοκκινα!!! ετσι απλα.
      με 1800 κυβικα!!!!! αλλα μετα εμαθα οτι του ειχε στοιχησει καπου 55 χιλιαρικα να το φερει σ’αυτο το σημειο, οποτε κατεληξα στο C μου. (που ξερω οτι δεν μπορει να παει τοσα αλογα, οποτε δεν εχω και υπαρξιακα προβληματα)

    • Constantine

      600 άλογα στα 1800 καλύτερα να πάρεις 3ρότορο RX-7 πιο λίγο θα καίει !! 
      Να σου πώ ρε Νίκο κάτι με την Τζουλιέτα ?? Το γουστάρω τρελα΄το αμαξι αυτό ιδίως το 1.4 170 άλογα που έιναι ότι πρέπει και αν προσθέσεις το νευρο της Αλφα Ρομέο θα πετάει . 
      Ομως …..Εχω το Golf απο το 1999 . Η Αλφα θα αντεχε 10+ χρόνια όχι μόνο μηχανικά αλλα και διαχρονικά ?? Πολύ δύσκολα . δες πως είναι η 145 τώρα που ήταν πολύ ομορφη παλια . 

      Αυτό ειναι το καλό με τα Golf έχουν διαχρονική αξία . Αν δεν σου αρέσει το Σιρόκο είναι ότι πρέπει αν και σε 2 χρονάκια θα βγει το καινούργιο 

    • όχι κ είναι αδιάφορη η 145 και το Golf ΙV είναι πιο συγχρονο εμφανισιακά!!
      αν κ δεν υπάρχει λόγος να διαφωνήσω γιατι αυτά ειναι γούστα, το βρίσκω λάθος!!

    • Constantine

      Δεν την είπα άσχημη , για εμένα καμμια Αλφα δεν είναι άσχημη , για αντοχή στον χρόνο μίλησα . Δεν έχει την ίδια διαχρονικότητα όσο είχε το Golf 4 της εποχής της .Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ με τα δικά μου μάτια και γούστα όπως ανεφερες 

    • nikxan1

      καλα λεει κιλλερ.
      η 145 οταν ειχε παρουσιαστει, ηταν “η καυτη ιταλιδα” ενω σημερα ειναι “το σαπιο κομοδινο”
      μπορει να εχει καλη μουρη, αλλα το σουλουπι της πλεον, ειναι πολυ ξεπερασμενο.
      συμφωνω οτι το γκολφ 4 κραταει ακομα καλα.
      δεν διαφωνω μαζι του, παρα μονο σε ενα:
      στα 10 χρονια, στο γκολφ, μπορει να μην εχεις αλλαξει τιποτα απο πλευρας ζημιων.
      στην τζουλιετα??
      και μην βιαστειτε να απαντησετε, ειναι 2 χρονων αμαξι ακομα. δεν ξερει κανεις τι μελλει γενεσται.

    • Constantine

      Αυτό λέω πως όσο και να μου αρέσει η Ιταλίδα , δεν είμαι σίγουρος πως θα μου βγάλει το ίδιο ποσοστό ζημιών με τον Γερμανο . Μην ξεχνάμε πως όταν το Golf φόρεσε 1.4 170 άλογα , πολλά εμφανισαν ζημιές . Το ρίξανε στα 160 . Ο Ιταλός με 1.4 170αλογα τι ποσοστό ζημιών έχει ή θα έχει  ?? Μακάρι να μην έχει και να αντεχει το αμαξι γιατι είναι πολύ όμορφο για να τρέχει συνεργείο αλλα αν το βαλεις στην ζυγαρία στο πέρασμα χρόνων ο Γερμανος πιστευω θα νικήσει στο τέλος και με διαφορά 

    • Jim Beam

      Προσωπικα αν και δεν θα επαιρνα ποτε γκολφ (ουτε πλεον γενικα χατσμπακ), το 4αρι μου αρεσει πολυ. Εχει μεκραν το καλυτερο εσωτερικο και πλαστικα ειδικα στο φλ για την εποχη του.
      Οσο για το αλλο που λες εχω μια 147 του 2001 με 120.000χλμ και δεν τριζει παρα τα κονι/eibach δε βγαζει ΕΙΔΙΚΑ τωρα τιποτα απο βλαβες και αν την δεις νομιζεις οτι την πηρα πριν 2χρονια.
      Οκ μπορει να ειναι και λαχειο. Αλλα πλεον δε νομιζω πως κανενα αμαξι σαπιζει/χαλαει/αυτοκαταστρεφεται μετα απο χρονια.
      (εκτος απ’τα ρενο ισως χαχα)

    • Mourgos03

      τα τελευταια 3 γκολφ ειναι ασχημα και χοντροκομενα και απο εσωτερικο δεν εχουν και τα πο ποιοτικα υλικα για τα λεφτα που κοστιζουν σαν αυτοκινητα…βεβαια κανεις δεν μπορει να αρνηθει οτι τοσα χρονια εχουν κερδισει (τους περισοτερους ιδιοκτητες τους) σε θεμα αντοχη και αξιοπιστιας…. εγω προσωπικα θα προτιμουσα να αγοραζα ενα Α3 (αν ηθελα να δωσω τα λεφτακια μου στο VW group)  παρα γκολφ ή τουλαχιστον το σιροκο που οσο μου αρεσει εξωτερικα τοσο με ξενερωνει εσωτερικα… πως γινεται στη βολκςβαγιεν να σχεδιαζουν ενα νεανικο και σπορ αυτοκινητο με τοσο συντηρητικο και βαρετο εσωτερικο…το ιδιο εχουν κανει αν εχετε προσεξει και στο εος…καλη σχετικα σχεδιαση αλλα γεροντιστικο εσωτερικο…
      το σαββατοκυριακο ειχα παει στην εκθεση αυτοκινητου στις βρυξελλες και μπηκα στη τζουλιετα…οσο μου αρεσε εξωτερικα τοσο ξενερωσα με το εσωτερικο…πιο κακοσχεδιασμενο και χοντροκομμενο δεν γινεται…οσο για το σκαραβαιο που λες περα απο το προσωπικο γουστο του καθε ενα μας δεν βλεπω κατι ωραιο…ειναι ενα αμαξι για το αμερικανικο καθαρα κοινο χωρις ιχνος σχεδιαστικη φαντασιας…σαν να πηραν το παλιο και να το τιγκαρανε στα στεροειδή και το πλακωσανε στο γυμναστηριο μπας και φτιαξει αλλα μπα…δεν….
      αυτο που με εντυπωσιασε στην εκθεση ηταν το lexus ct200h αλλα οσο το εβλεπα τοσο μου θυμιζε σχεδιαστικα το toyota auris και με ξενερωσε…το αστρακι το gtc ηταν πολυ καλο, πραγμα που με εξεπληξε εν συγκριση με τα αλλα μοντελα της κατηγοριας του…μεγαλη απογοητευση ηταν η καινουρια σειρα 3 της BMW σαν ψευτικο ηταν ρε παιδι μου…τεραστια εκπληξη ομως μου εκανε το Land rover Evoque αν το αγοραζα σιγουρα θα ηταν το 3θυρο και οχι το 5θυρο…πολυ καλο εσωτερικο με ποιοτικα υλικα, πολλα ηλεκτρονικα κολπακια αλλα ενα μεγαλο αρνητικο πληρωνεις 45 με 55 χιλιαρικα για αυτο το αμαξι και σου βαζουν πλαστικη γριλια στιν μασκα; ημαρτον….. 
      ξεφυγα λιγο απο το θεμα αλλα δεν πειραζει

    • Constantine

      Δεν πειράζει Μούργος και για να ξέρεις η Victoria Becham βοήθησε στο σχεδιασμό του Evoque οπότε ….καλοτάξιδο !! χαχαχαχαχ

      Οσο για τα ξενερωτα εσωτερικά έχεις δικιο αλλα πιστευω πως όταν βγάζουν ένα αυτοκίνητο ο κάθε όμιλος και πάνω στο πατωμά του στηρίζουν άλλα 10 !! για μείωση κόστους το ίδιο θα κάνουν και για το εσωτερικο . παιρνουν ενα , κάνουν μικρές αλλαγές και το βαζουν μεσα , απο το να το ξανασχεδιάσουν απο την αρχη . Αν κανω λάθος διορθώστε με αλλα αυτή είναι η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ  

    • Mourgos03

      συνονοματε αληθεια εβαλε το χερακι της η Becham; κοιτα ρε φιλε τι μπορουν να κανουν οι γυναικες με το υφακι το μπλαζε… ;) 

      Σε γενικες γραμμες ετσι κανουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες βαζουν μια πλατφορμα και την μετατρεπουν σε διαφορα μοντελα…. βασικη στρατηγικη της VW Group και Fiat Group με αποτελεσμα ολα τριγυρω αλλαζουνε και ολα τα ιδια μενουν

  • MitsosDaBest

    Τεράστια διαφορά, τρόμαξα να το γνωρίσω… =Ρ

  • Furious

    Πληρως ανανεωμενο εσωτερικο,αν και δεν τους πιστευω…

    • gronholm89

      nai!!!! den ta ma8es? exei diaforetiko levie taxytitwn!!!

  • VanPerseF1

    Οτι και να ακουγεται για τη σχεδιαση οταν μιλαμε για Golf ξερουμε τι περιμενουμε πανω κατω….Για τους λατρης του αυτοκινητου μαζι τους και εγω ετσι μας αρεσει…εγω προσωπικα δε θα ηθελα να δω ενα Golf τοσο αλλαγμενο που απλα δε θα θυμιζει Golf!Το εσωτερικο θα ειναι ωραιο να ανανεωθει αρκετα…
    εγω παντως την παραγγελια θα την κανω!

    Golf Pure Love!!!

    • nikxan1

      για πες μου που θεωρεις οτι πλεονεκτει το γκολφ αυτο σε σχεση με το αστρα OPC.
      εγω μεταξυ των 2, θα διαλεγα με 1000 το αστρα!!!!
      μπορει ποιοτικα να εχουν θεματακια, αλλα σχεδιαστικα ειναι ετη φωτος μπροστα.

    • nickgto

      Καλά μπροστά στο opc ή και σε οποιαδήποτε έκδοση astra(μιλάω πάντα για το προηγούμενο μοντέλο) η αντίστοιχη έκδοση του golf  δεν πιάνει μία…αλλά εντάξει πιστεύω η opel σχεδιαστηκά στην κατασκευή του άστρα άγγιξε την τελειότητα, πολύ δύσκολα να ξαναβγάλει τόσο όμορφο αμάξι…

    • VanPerseF1

      Καλημερα Νικο!
      Καλα αυτο το Golf ακομα δεν το εχουμε δει για να το συγκρινουμε με το Astra.Ποιοτικα τα OPEL εχουν βελτιωθει παρα πολυ,βλεπω απο το δικο μου εν συγκριση με το παλαιοτερο μοντελο και φυσικα με τον ανταγωνισμο που ειναι απο τα ποιοτικοτερα.Οντως η σχεδιαστικη ομαδα της OPEL τα τελευταια χρονια εχει ξεφυγει αρκετα,δημιουργουν οχι απλα σχεδιαζουν!Αφου οταν πρωτοκυκλοφορησε το νεο Astra μου μπηκαν τρελες ιδεες στο μυαλο και δεν το κρυβω, που ακομα βεβαια υπαρχουν.
      Θελω Golf γιατι απλα ειναι Golf,πες με ηλιθιο πες με μ@λ@κ@,πες με οπως θες αλλα εγω το λατρευω!Οτι εμπειρια εχω μεχρι τωρα με VW(αρκετα μεγαλη) ηταν-ειναι απιστευτη(καθαρα προσωπικη γνωμη δεν προσπαθω να την περασω σε κανενα).Προσεξε ομως αν βγει με το καλο και ειναι πολυ χαλια ποιοτικα,που δεν το νομιζω,(σχεδιαστικα ξερω περιπου τι να περιμενω) δε σημαινει οτι θα παω με κλειστα ματια.

    • KostasG7

      Ναι, όντως το Opel astra είναι πανέμορφο και εσωτερικά και εξωτερικά, χαίρεσαι πραγματικά να το οδηγάς ;)
      Η έκδοση 1.3 με 95 άλογα πάντως μου φαίνεται ότι βαριέται να κουνηθεί άλλα ελπίζω μετά τα 3000 km να ανοίξει η μηχανή και να δω λίγο καλύτερη επιτάχυνση. 
      Τώρα το golf πήγαμε το ψάξαμε φίλε μου δε λέω ωραίο αυτοκίνητο άλλα όταν ρωτήσαμε για diesel μας έφυγαν τα μαλλιά λίγο τσιμπημένη ήταν η τιμή του, γιατί τέτοιες εποχές κοιτάς μόνο πετρελαιοκίνητο και τίποτα άλλο. β;)

  • ggarfe

    Ας δούμε πόσο θα αλλάξουν τα εμπρός καί πίσω φώτα. Έντονα καμουφλαρισμένο αλλά μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα. Ίσως η πίσω πόρτα να γίνει τύπου Q7. Από έμπνευση για άλλη μια φορά μηδέν (0).

    http://www.worldcarfans.com/112011739949/volkswagen-golf-vii-coming-to-paris-motor-show—report/lowphotos#27

  • funster

    Ασχημο δεν ειναι.. ειναι ομως ενα μεγαλο Polo..
    Αν βεβαια ειναι αυτο το προσχεδιο κοντα στο τελικό προιον..

    • Phaethon

      Και το Polo είναι ένα μικρό  Golf……

      μας έχει μπερδέψει αυτή η VW.

  • sofokles5 (ex sofokles)

    einai ola nea ektos apo ena paradosiako exartima tis VW poy den tha adikatastathei pote : toys pollaplasiastes tis! anektimitis axias…

    katatalla…….idio me to polo einai = xalia emfanisiaka.. sorry kiola…

  • Dystopia

    Δυο rendering που θα μπορουσαν να ειναι κοντα στην πραγματικοτητα του VII,οπως και να εχει το ενδιαφερον επικεντρωνεται κυριως στο νεο πατωμα,το νεο εσωτερικο,τα υπολοιπα ειναι γνωστα,TSi,DSG.

  • nikxan1

    asximo!!!!!
    san eunouxismenos koumounistis pou foraei ta xeperasmena rouxa tis papariga einai!!!!
    etsi tha to metakilisoun stin kikloforia???

    • Constantine

      Ελα που δεν σου αρέσει !! Θα βλέπεις αρκετά στον δρόμο οπότε θα σκάσεις άνετα απο το κακό σου !!!εχεχεχεχεχεχεεχ

    • nikxan1

      κοιτα:
      αν μ’αρεσαν τα γκολφ, θα ειχα δωσει το δικο μου να παρω ενα.
      αλλα ανεκαθεν δεν μου αρεσαν. και μετα απο 2 χρονια που ειχα στην κατοχη μου το 4αρι της πρωην κοπελας, το σιχαθηκα.
      σε εναν ιδανικο κοσμο, δεν θα ξαναμπω ΠΟΤΕ σε φοξβαγκενοειδες.
      να σκασω απο το κακο μου, γιατι??
      ομορφο δεν ειναι. φτηνο δεν ειναι. τα 14αρια και τα 16αρια, θα ειναι πιο αργα και απο το μυαλο του παπανδρεου. μεσα, δεν θα σφυζουν απο ποιοτητα, ουτε απο τον εξοπλισμο που εχει τουλαχιστον το δικο μου.
      και το χειροτερο:
      σε 2 χρονια να βγει το καινουριο μοντελο, και εγω να εχω ενα αμαξι 2-3 χρονων, και να θεωρειται “παλιο μοντελο”
      ασε, ειλικρινα, θα προτιμουσα με 1000 ενα ASTRA OPC στην κατηγορια με τα χατς.
      ακομα και μια τσουλιετα εχω καλυτερη απο το γκολφ. χωρις πλακα τωρα.

    • Constantine

      δεν πειράζει !!! όσο τα φθονείς τόσο πιο πολύ θα τα βλέπεις να σε προσπερνάνε στον δρόμο !!! χαχαχαχαχαχ

  • Exo_polo

    300 αλογα ε?? με dsg και τετρακουνα??  μαλιστα,αντε να δουμε τι στραβο θα βρουμε να του βγαλουμε τωρα……χαχα

    • Jim Beam

      Δεν εχεις άδικο, αλλά με τέτοιο nickname χανεις το δικιο σου!

    • loeb

      ρε παιδες γιατι βιαζεστε? Καθιστε πρωτα να το δουμε πως θα ειναι συνολικα το αμαξι και μετα το κρινουμε. Ακομα δεν ξερουμε το πως θα ειναι εμφανισιακα, στο εσωτερικο και κατοπιν περναμε και στα μηχανικα. Εδω θα εχει καινουρια πλατφορμα που δεν ξερουμε πως θα ειναι το βαφτισαμε κιολας? Εγω αν δεν δω δεν θελω να κρινω…

    • ilikeyourcar

      Αν σκεφτεις λιγο θα βρεις 3 στραβα σιγουρα! Αν θες μπορω να στα πω και εγω…

    • ilikeyourcar

      Καλα τα γραφω γιατι βαριεμαι να περιμενω… 

      1. Θα κοστιζει 45.000 ευρω ανετα οποτε δεν θα μπορει να το παρει κανεις η και να μπορει θα εχει αααπειρες καλες και καλυτερες επιλογες σε αυτα τα λεφτα 

      2. Πιθανοτατα θα στριβει ουδετερα οπως το τωρινο κανοντας σε να ξεχνας οδηγηση τυπου evo με το πλαι και τετοια. 

      3. Δεν θα ειναι και πανεμορφο, απλα ενα φουσκωμενο golf, επιβλητικο μεν αλλα οχι και να το λιγουρευεσαι… οποτε τελικα δεν ειναι ολα τελεια! 

    • gronholm89

      kala mn perimeneis na einai k evo… ena grigoro hatch me oudeteri sumperifora…

  • ΙΑΠΩΝΑΣ

    τερμα.αυτο το αμαξι δεν θα ομορφηνει ποτε.ολες οι γενιες ειναι κακασχημες.

    • takis

      pantos mprosta sto golf to civic kai to auris pou einai stin idia katigoria fenonte amaksakia gia na pezoun ta 5xrona

    • Pterarxos

      +Nissan Tiida, Honda Civic 2012, Toyota Auris, Mitsubishi Lancer 5doors.

      ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ελα ρε παιδιά. Η ομορφιά είναι υποκειμενική. Βγάλτε τα γυαλιά σας.