Το νέο Volkswagen Golf VII θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού. Το νέο Golf είναι χαμηλότερο και μακρύτερο από το υπάρχον Golf VI κάνοντας το νέο Golf να έχει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Θα κατασκευαστεί πάνω στην νέα πλατφόρμα MQB, την ίδια που φορά το πρωτότυπο Cross Coupe concept, αλλά και την ίδια που χρησιμοποιεί και το νέο Audi A3.

Πάνω την νέα πλατφόρμα θα κατασκευαστούν και οι νέες εκδόσεις των Touran, Golf Plus και Scirocco στο μέλλον αφού το VW Group, θέλοντας να μειώσεις τις δαπάνες τους, σχεδιάζει να κατασκευάζει περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα με αυτή την πλατφόρμα ετησίως. Το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας αρχιτεκτονικής είναι η ευελιξία της, και έτσι διαφορετικά μοντέλα μπορούν να κατασκευάζονται πάνω στην ίδια πλατφόρμα.

Τον σχεδιασμό του τον έχει αναλάβει ο αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva και θα διαθέτει σπορ σχεδίαση, με πιο απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, φαρδύτερο μετατρόχιο και πιο coupe σχεδίασης οροφή από το τωρινό μοντέλο. Το εσωτερικό του θα ανανεωθεί πλήρως, με τα καθίσματα να βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα, με το ταμπλό να στρέφεται πλέον προς την μεριά του οδηγού, όπως μας έχει συνηθίσει η BMW, με τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα να είναι εντελώς νέας σχεδίασης.

Μηχανικά δεν θα γίνει κάποια έκπληξη και έτσι αναμένεται να φορά μια γκάμα κινητήρων TSI και TDI χωρητικότητας από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης από 65 έως 300 άλογα στην έκδοση R (η οποία θα είναι τετρακίνητη) όταν αυτή παρουσιαστεί. Αργότερα θα υπάρξουν επίσης plug-in υβριδικές καθώς και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, με όνομα e_Bluemotion. Η έκδοση GTI φημολογείται ότι θα αποδίδει 220 άλογα.

Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα entry-level μοντέλα θα εφοδιάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα υπόλοιπα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να φορέσουν αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG 6 και 7 σχέσεων.

Στο Παρίσι θα δούμε επίσης την νέα Skoda Octavia, το νέο Mazda 6, ένα πρωτότυπο της Porsche, το μικρό αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Opel καθώς επίσης και ένα μπροστοκίνητο μοντέλο από την BMW, το οποίο θα ανταγωνιστεί την Mercedes B-Class.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]