VW Golf 7 Renderigns

H Volkswagen εργάζεται πυρετωδώς πάνω στο ολοκαίνουργιο Golf VII το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί του χρόνου τον Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν τον Οκτώβριο του 2012.

Σύμφωνα με το AutoExpress, το νέο Golf δεν θα ξεχωρίζει τόσο για την σχεδιαστική του γραμμή όσο για τις μεγάλες διαφορές που θα γίνουν στα μηχανικά του μέρη. Η αρχή θα γίνει με την νέα πλατφόρμα που θα φορά, την MQB “Modular Querbaukasten” στα Γερμανικά, “σπονδυλωτή αρχιτεκτονική” στα Ελληνικά, την ίδια που θα φορά και το νέο Audi A3 που θα παρουσιαστεί και αυτό μέσα στο 2012 με τις πωλήσεις του να ξεκινούν το καλοκαίρι του ίδιου έτους.

Θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το τωρινό μοντέλο, ενώ μεγαλύτερο θα έιναι και το μεταξόνιο του, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, μεγαλύτερο από αυτό των άμεσων ανταγωνιστών του, όπως είναι το νέο Ford Focus και το Renault Megane.

Πάνω την νέα πλατφόρμα θα κατασκευαστούν και οι νέες εκδόσεις των Touran, Golf Plus και Scirocco στο μέλλον αφού το VW Group, θέλοντας να μειώσεις τις δαπάνες τους, σχεδιάζει να κατασκευάζει περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα με αυτή την πλατφόρμα ετησίως. Το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας αρχιτεκτονικής είναι η ευελιξία της, και έτσι διαφορετικά μοντέλα μπορούν να κατασκευάζονται πάνω στην ίδια πλατφόρμα.

Μηχανικά δεν θα γίνει κάποια έκπληξη και έτσι αναμένεται να φορά μια γκάμα κινητήρων TSI και TDI χωριτικότητας από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης από 65 έως 300 άλογα στην έκδοση R (η οποία θα είναι τετρακίνητη) όταν αυτή παρουσιαστεί. Αργότερα θα υπάρξουν επίσης plug-in υβριδικές καθώς και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, με όνομα e_Bluemotion.

Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα entry-level μοντέλα θα εφοδιάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα υπόλοιπα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να φορέσουν αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG 6 και 7 σχέσεων.

Να θυμίσω ότι o αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva, είχε δήλωσει ότι έχει χάσει τον ύπνο του για το Golf 7 ενώ κατά την διάρκεια παρουσίασης του L1 Concept, της είχαν ξεφύγει στο μοντάζ, πλάνα από το νέο Golf 7 κατά την φάση σχεδιασμού του.

[Πηγή: AutoExpress]

  • jay

    Ειναι τοσο δυσκολο να σχεδιασουν ενα γκολφ που θα ειναι μοντερνο? Δεν βαρεθηκαν τα αναμασηματα,ακομα κ το εσωτερικο τοσα χρονια ελαχιστες διαφορες εχει.

  • Monder

    germanoi einai autoi poulane fukia gia metaksotes kordeles

  • Mika

    Pote den ksexwrize to Golf gia thn aisthitikh tou grammh…Omws,terastio endiaferon gia mena exei h nea platforma,giati panw s ayth tha doume para polla kai diaforetika montela…Na doume,pws tha plasaristoun kai pws tha th metatrepsoun kai rythmisoun analoga to xarakthra tou ekastote montelou, sport h apla oikogeneiakou…

  • Πρίν λίγο καιρό έλεγαν πως το golf θα έχει μία έντονη αλλαγή στο σχεδιασμό, πιό νεανικό αλλά θα θυμίζει τα παλαιότερα golf με επίπεδες επιφάνειες αμαξώματος.
    Άν και φανατικός θαυμαστής της VW, στο έτος 2012 άν δεν κάνει καμία δραστική αλλαγή σε εμφάνιση μάλλον θα στραφώ προς Seat μςριά…  

    • hellboy

      ιδια εταιρια.

  • hellboy

    παρτε μια φωτογραφια του φιατ στυλο(2001)(φωτο http://en.wikipedia.org/wiki/File:Fiat_Stilo_1,9L_Multijet_5door.jpg ) ,ιδιο ειναι με την διαφορα του στρογυλεματος  στα φωτα και της καμπυλης στις κολονες που ακολουθουν του σημερινου αυτοκινητου!!!τωρα που το ξανα κοιταξα ειδα και ενα αλλο μοντελο απο την πορτα του οδηγου και πισω(βαλτε το χερι μπροστα),2009 οπελ αστρα(φωτο. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Opel_Astra_J_front_20100725.jpg )!!!!!!!
    το ξερω γινομαι εμπαθης αλλα δεν μπορω το παραμυθι “νεο”+”γερμανικο” δεν κολλανε τουλαχιστον για τα μαζικης παραγωγης!!!!!!!!!!!!!!συγνωμη!