Οι ειδήσεις σχετικά με την επερχόμενη 7η γενιά του Volkswagen Golf φαίνεται ότι θα γίνουν πολύ περισσότερες μέσα στο καλοκαίρι, μιας και το αυτοκίνητο ετοιμάζεται να περάσει στη παραγωγή. Μέχρι στιγμής έχουμε διαβάσει αρκετές λέπτομέρειες για τα μηχανικά του μέρη καθώς και ότι θα έχει πιο επθετική σχεδίαση.

Το Autocar αναφέρει ότι η GTI έκδοση του νέου Golf θα φορά τον 2.0-λιτρο TSI ο οποίος θα αναβαθμιστεί και θα αποδίδει 223 άλογα, όχι και τόσο μεγάλη διαφορά από τα 210 του τωρινού μοντέλου. Επιπλέον, τόσο το GTI όσο και η R έκδοση, θα φοράνε ένα νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό το οποίο θα βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά.

Τέλος το Autocar αναφέρει ότι η VW είναι πιθανότερο να βγάλει στη παραγωγή το one-off Golf R Cabrio που παρουσίασε στο φετινό Worthersee, παρά το Golf GTI Cabrio. Να θυμίσω ότι το Golf R Cabrio, μηχανικά, όπως και το Golf R, φορά τον δυνατό 2.0-λιτρο TFSI απόδοσης 270 ίππων με 350 Nm ροπής. Χάρη στην τετρακίνηση, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

[Πηγή: Autocar | Photo Copyright: autozeitung.de]

  • hellboy

    πανω απο ολα οικολογκοι αυτοι οι γερμανοι,μονιμα 2000 κυβικα.μονο αυτο διχνει ποσο πισω ειναι τεχνολογικα…πριν 9 χρονια ατμοσφερα ιαπωνικο μοτερ της χοντα εβγαζε 240 αλογα(για το s2000) και περιοριζωταν απο τον εγκεφαλο στα 200 για το type R,και δεν λεγαν για οικολογικα αυτοκινητα τοτε!!!!!!ποσο πισω ειναι οι γερμανοι!!!!!!!!!!!!!

    • nonos

      tosh xolh gia tous germanous eilikrina de mporw na to katalavw…pleon den uparxei ar8ro pou na anaferetai se germanikh etaireia kai dh tou vw group pou na mhn uparxei apo katw kapoios pou na vrizei…exetai katanthsei grafikoi…

    • mika

      kai kourastikoi tha elega…eilikrina…
      As frontizan oi Giapwnezoi afou einai sainia na ekseliksoun ton kinhthra symfwna me tis eyrwpaikes normes kai rypous,kai na mh ton parathsoun xwris kamia prospatheia…Ki apo tote, oute ena aksiologo moter epidosewn,pou na mporei na parei o kosmos…Den milame gia LFA kai GTR..
      OUTE ENA!
      Kati paei na ginei twra me to Toyobaru,alla akoma perimenoume…
      :-(

  • John

     

    nonos: tosh xolh gia tous germanous eilikrina de mporw na to katalavw…pleon den uparxei ar8ro pou na anaferetai se germanikh etaireia kai dh tou vw group pou na mhn uparxei apo katw kapoios pou na vrizei…exetai katanthsei grafikoi…

     

    Δεν ξέρεις την παροιμία που λέει ο σοφός ελληνικός λαός….”όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια”….?

  • kai h bmw 320is (to legomeno italiko m3) evgaze to ’86 195 aloga apo 1900cc…kai ti me auto???
    to s2000 eixe men 240ps alla eixe roph mikrotrh apo ena 8v Golf tou 92!!as vazane auto to moter se kana vari amaksoma kai tha vlepeme pos tha pigene!ELEOS ME TOUS GIAPONEZOUS!!mono autoi exoun texnologia, mono autoi exoun aksiopistia!!

  • rataplann

    ενα σκαλι θα ειναι παντα πιο πανω ο γιαπωνεζος,σε  θεμα αξιοπιστιας…η  VW  εβαλε ενα τουρμπο πριν 5-6 χρονια κ νομιζει οτι ανακαλυψε τον τροχο..μη χεσω..εχει βγαλει τους  TSI σε 120-125-140-160 -180-200 και παει λεγοντας..τα ιδια κ τα ιδια..πανω κατω παει τα αλογα μονο.

    • takis

      an htan magkas as to ekane kai o giaponezos auto, me 1600cc 120 aloga den pas pouthena kai tin ropi pou vgazei o germanos oute ston ipno tou den ti vlepei o giaponezos giauto vlepeis posa germanika kikloforoun ekso kai posa giaponezika mexri pou na anoiksei to giaponeziko koimithikame ti na to kano to amaksi ama anoigei meta tis 4000 strofes;;

  • Loeb

    Οπα μαλλον σας διαφευγει κατι. Ποσα αλογα βγαζει το colt 1,5? 150 και 200ps αναλογα την εκδοση. Το Nissan juke 1,6 192ps. Ειδικα το τελευταιο μοτερ αν μπει και στο micra οπως λεγεται τοτε θα γινει βολιδα με τα λιγοτερα κιλα που θα εχει απο το juke. Οποτε μη λεμε οτι θελουμε. Α και δεν ειναι μονο το gtr ειναι και τα Evo που στην εκδοση FQ400 βγαζει απο διλιτρο μοτερ 400 αλογα. Αν αυτο δεν εχει ροπη και αλογα τι να πουμε.

    • takis

      an valeis ena germaniko kai ena iaponiko tis idias katigorias to germaniko einai panta to kalitero se ola kai se texnika xaraktiristika to tsi me ta 140 aloga vgazei megaliteri ropi apo to type-r, iaponika 2-3 aksizoun

    • babinos1983

      filos megalos latris ton evo…alla i ali8ia na legete!!!!!
      san ta evo den exei!!!!!!

  • johnnyxp64

    ξεκολατε λιγο οι ιαπωνοφιλοι ο γερμανος βγαζει 1.4 tsi 180 hp k 27(μετριμενο με 100αρα) κιλα ροπη απο τα 1200rpm(an thimame kala) και για κατι αντιστοιχο ο ιαπωμας θελει πανω απ διλιτρο μοτερ! ποιος ειπε οτι τα γερμανηκα δεν ειναι αξοιπηστα; ολα τα αμαξια αμα τα γαμας μενουν. εχω δει ιαπωνικα λαδιερες ουκ ολιγα!
    ειχα χοντα vti και πηγα σε cupra ibiza tsi 180. τα type r τα εχω για προινο και καιω τηποτα μπροστα τους! ασε που σε ανταλακτικα κ σερβις ειναι φθηνοτερα! ο ιαπωμας εμεινε πισω για τωρα γιατι φτιαχνει υδρογονου αμαξια κτλ και καλα κανει αλλα μην νομιζετε οτι ειναι αθενατα αμαξια. παιζει ρολο η συντηρηση κ ο oδηγος.

    • Mika

      Asta Johnny,den yparxei elpida,tsampa xalas to salio sou…
      ;-)
      Ta idia kai ta idia, kathe fora..

  • Loeb

    HONDA CRX V-TEC 150PS 1.6LT 93.75PS/LT
    HONDA CIVIC-CRX TARGA 160PS 1.6LT 100PS/LT
    HONDA CIVIC TYPE R 187PS 1.6LT 116.8PS/LT
    HONDA INTEGRA TYPE R ’94-’99 192PS 1.8LT 106.6PS/LT
    HONDA INTEGRA TYPE R ’00-’02 211PS 1.8LT 117.2PS/LT
    HONDA INTEGRA TYPE R ’03… 220PS 2.0LT 110PS/LT
    TOYOTA COROLA LEVIN 165PS 1.6LT 103.1PS/LT αλλά τετραπετάλουδο!!!
    TOYOTA CELICA T-SPORT 192PS 1.8LT 106.6PS/LT
    (Τεχνογνωσία YAMAHA)
    NISSAN ALMERA VZ-R 175PS 1.6LT 109.3PS/LT
    NISSAN ALMERA VZ-R N1 200PS 1.6LT 125PS/LT (Περιορισμένη παραγωγή)
    (Τεχνογνωσία YAMAHA)
    MITSUBISHI CYBORG MIVEC 170PS 1.6LT 106.2PS/LT
    MAZDA ETSUDO 150PS 1.6LT 93.7PS/LT
    SUZUKI SWIFT CULTUS 150PS 1.3LT 115.3PS/LT
    Αυτα τα λιγα για τα ιαπωνικα.

  • xondrika xondrika….
    bmw m3 csl 3.2 lit 360ps analogia 112 ps/lit
    bmw m5 e60 v10 9000rpm 5.0 lit 507 alogata analogia 100 kai kati psila ps
    mc laren F1(moter bmw) 6.1 lit 627ps analogia 103 ps
    porsche carrera gt 5.7 lit 612 ps  107ps/lit
    porsche gt3 4.0lit 500 ps  125ps/lit

    afto einai ena mikro digma!
    den grafo gia roph giati kapioi tha kokinisoun!!
    kai ola einai atmosferika!!an pame se turbo….

    • Loeb

      Ξεχασα να βαλω μεσα
      S2000 240PS  2,0LT με 120PS/LT και
      Mazda RX8 231PS 1,3lt με 177,6PS/LT
       
      Και μονο που μου αντιπαραθετεις αμαξια που ειναι υπεραυτοκινητα με απλα ιαπωνικα gti με αρκετα χρονια στην πλατη τους τα λεει ολα. Μου συγκρινεις αμαξια που για να φτιαξουν τα μοτερ τους και να τα αγοραζεις τα πληρωνεις 3,4 και 5 φορες επανω. Οσο για την ροπη παει αναλογα τα κυβικα και οχι με την αναλογια κιλων ανα ιππο. Απλα αναρωτησου.
      Και επειδη μιλαμε για αξιοπιστια ενα απο τα αμαξια που εχω στα χερια μου εχει φτασει τα 496.000 χιλιομετρα με 1,6 lt moter με μονο ενα ραγισμενο καπακι και αυτο απο βλακεια ενος μηχανικου που δεν μου κουμπωσε καλα το μπριζακι των βεντιλατερ. Α και το αμαξι ειναι βενζινη οχι πετρελαιο!
       
      Φιλε Takis συγκρινε μου την Μ6 με το Gtr Και την Μ3 με το Evo FQ 400. Γιατι η συγκκριση πρεπει να γινεται στα ιδια πανω κατω λεφτα και οχι σε αμαξια με πολλαπλασια τιμη. Βαλε λοιπον τα μοτερ κατω και συγκρινε ιπποδυναμεις ροπες επιταχυνσεις και αποσταση απο το σημειο Α στο Β και μετα βγαλε ενα συμπερασμα.
                                    

    • hellboy

      eisai ligo offside,to palikari apo panw grafei gia aytokinhta pou mporoume na agorasoume h kai na exoume oxi gia aytokinhta pou blepoume se foto!!!!! :)

  • hellboy

    re magkes egw tonisa to thema tis oikologias,kathw mas ta exei priksei h eyropaikh enwsh me ayto to thema.kathws epishw exw dhlwsei oti eimai kata twn vw,bmw kai paratrexamenwn eteriwn toys giati koroideyoyn ton kosmo kai eimai polly yper ths mersentes,to oti lete gia grafikothta kai ta loipa peraste mia bolta apo thn ethnikh poy paw me 120 me orio ta 100 kai erxete o magkas me to vw golf 6 kai kanei prosperash kollita teleftaia stigmh me to risko na se petaksei eksw kai na se skotwsei. egw pira aytokinhto me logo kostous agoras syntirisis katanalosis.loipwn gia olous esas grafw to story gia thn agora aytokinhtoy en eth 2009 maios to palio mou renault paredwse (ton dekembrio tou 2008)kai eperepe na parw ena aftoikinhto na pigenw sthn douleia kai na kanw kai kanena taksidi me xrimatiko tabani ta 12000xiliarika,eida to hyundai i 10 sta 10900 full extra 1,1 kai gentz sta 12300 full extra me hliorofes kai ta loipa(pou teliwne h paragwgi gia  na erthei to i20)gia audi den yphrxe periptwsi oute kai gia alfa romeo koitaw loipwn to citroien c3 sta 12500 alla me poly problimatismo,ento metaksi sto meso diasthma tou psaksimatos epese kai h idea tou roomster(wraia sxediasi sto mpampriz kai parathyra odigou synodigou kai ergonomikh thesi odigisis)alla anebene parapoly h timoula(arketa kalo san amaksaki kai diaforetiko)meta epese i idea na dw ta vw afou epeze kai diafimhsh xamhles times kai tetoia kai pame sto 1000ari to polo adeio me 12500eyra(eleos xeirokinhta parathyra!!!!)metabolh!!!!!!arxisa na apelpizwmai giati to nissan mikra DEN mou aresei.erxete ena palikari synadelfos(odhgow epagkelmatias xronia.xeras apo tous kalyterous)kai mou leei koitaw to colt afou psaxneis gia amaksi den erxese kai esy mpas kai sou aresei.pigame sthn ekthesi,kai eipame eixa tabani ta 120000xiliarika,psilo apogoiteytika alla apeksw exei to colt  tou 2006-08(to reload) kai mou leei teleftaia komatia mayro an to thelw paw thn epomenh na to kleisw ekane ftera……….ligo o mantras ligo to palikari ligo to nick name sto sxoleio(mitsubishi) psithika kai pira to colt facelift tou 2009 me 13400(900 eyra apo to tabani panw)me eswse to dwro xristougenwn kai pasxa +kanena 150ari pou katafera na glitwsw apo perita ekswda.apologismos 2 xronia meta kostos serbis shma kai asfaleia 1380 eyra analitika serbis 217eyra(2 serbis 77eyra+140eyra-fetos megalo)shma 204(to prwto tou 2010 92 eyra,2011 112 eyra)asfaleia (1to eksamhno 279,2ro 245,3to 220,4to 215).synepws ekana kalh agora gia thn parth mou,pisteyw……

  • hellboy

     

    John: Δεν ξέρεις την παροιμία που λέει ο σοφός ελληνικός λαός…. ”….?

     ponhrous den blepeis dhladh.an oi filoi germanoi eixan yperoxh giati ta sapakia tous(3tias 5 etias aftokihta)briskontai se olh thn xwra se olous tous mantrades???alla mallon gia allous les ”όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια” gia tous ligourides pou theloun mia bmw 320 h m3,thn opoia petakse o germanos katanaloths/agorasths,gia thn nea den les.ela synetistite,apla egw eimai kata gia to mono thema oti oti plasarei h vw kai bmw aaaaaaaaaaaa den to exoume ksana dei.dhladh ena aftokinhto idio me to prohgoumeno xwris xarakthra (px to golf gti cambrio tou 1986)me elafros diaforopihmeno to moter apo 220 sta 240(anaxartografisi kinhthra ousiastika).opois thelei aftokinito me 200+aloga na agorasei ena supercar oxi ena amaksi pou tha balei thn oikogenia tou mesa na balei mesa thn kopela tou h tous filous tou.kathws re mages kopste me tis axristes paroimies,brise me sthn telikh,den lew kati koino kai anousio eleo ektws thematos (alepoudes kai kremasmena stafilia)lew thn gnwmh mou,pes kai esy thn dikh sou!gnwmes antalazoume oxi parimies.pisw exei h axlada thn oura…

  • huhu

    Εχω την 159 2.2 με τα 185 αλογα (200 πλεον), και οδηγησα την ιδια 159 1.75 TBI με τα 200 αλογα και μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι αν εξαιρεσω (φυσικα) τον θορυβο, η TBI με ικανοποιησε πληρως. Στο 2.2 εχω βαρεθει να κατεβαζω ταχυτητες πριν προσπερασω. Πριν τις 4500 rpm το μοτερ δεν κανει τιποτα στο δικο μου. Το TBI εχει δυναμη παντου και ειδικα εκει που την χρειαζεσαι ασε που το φαινομενο υστερησης των τουρμπο εχει σχεδον εξαλειφθει. Εγω προσωπικα θεωρω τα τουρμπο το μελλον στην αυτοκινηση. Η ατμοσφαιρα σου προσφερει απαραμιλλο ηχο αλλα μεχρι εκει. Και σε νορμαλ ρυθμους το τουρμπο καιει τα ιδια. 

    Και οσο αναφορα το θεμα τuning, στην ατμοσφαιρα ο κομπρεσσορας εινα η μοναδικη (και ακριβη) λυση ενω ενας επαναπρογραμματισμος των 500 ευρω δινει 30-40 αλογα στο τουρμπο.

    Παρολαυτα  anytime – anywhere, θα προτιμουσα ενα κομπρεσσορατο εργοστασιακο αυτοκινητο απο ενα τουρμπατο.  Ασυζητητη.

               

    • hellboy

      bale sto diko sou speedbooster h dokimase to ekei kai an se ikanopihsei agorase to.(yparxei to option ayto).gnostos me colt(1,3) petyxe palikari apo to coltclub(pou forage mono speed booster-1,3)ton kerase tsai.kai otan ebale kai o gnostos speed booster kernage kai emena(idio aytokinhto kinbismos ktlp).kathws olla ta synxrona aytokinhta exoun ayto ton diaolo ta “hlektrogkaza” gia logous asfaleias,oikonomias kaysimou kai rypwn.
      basika h diafora einai sto gkazi(pio ameso sthn 1,7 logo turbo)kai logo hxou(roufigma,skastra)!!!apo thn stigmh pou exeis 200 alogata se sxedon idio aytokinhto den yparxei allh diafora.
      makran compresoras einai kalyteros ths tourmpinas,o kompresoras exei sxediastei na xrisimopihte gia polles wres me 80-90% isxis kinhthra kai gia megala ypsi(protoxrisimopihthike sta mesa toy ’30 stoys kinhthres twn metagwgikwn kai epibatikwn aeroskafwn-pou me aplous kinhthres ftanan mexri ta 14000 podia me to zwri).o kompresoras den symferei tis eteries  gia mazikh paragogh(spania xalaei)enw h toyrmpina symferei thn eteria oso prosextikos kai na eisai tha ta ftysei eite se ena xrono eite se 2 sthn kalyterh 3to-4to xrono kai h timoula gia thn allagi den einai mikri!!!!!!

  • Uncle Pop

    Όσα ξέρει ο θυρωρός της MITSUBISHI μόνο ολη η γερμανική Βιομηχανία θα τα μάθει σε μια 10 ετία Η ιστορία του κάθε λαού είναι γνωστή σε ολους
    Παντα με ενθουσίαζαν τα BMW που τα ακριβοπλήρωνες και μετα από μια λιγο σε κάθε αλαγη ταχυτητας σκαγανε και 10 γραμμάρια λαδι για να αποδείξουν στον πισω τις καλές ανοχές τους Μόνο για μπύρες και σαλάμια είναι οι καραγκιόζιδες
    Αν δεν είχαν τον πανέξηπνο Ελληνα να δανείζετε πέραν των δυνατοτήτων του από
    Τις τράπεζες με τοκογλυφικά δάνεια και να αγοράζει τις παπαριές τους η βιομηχανία τους θα περιοριζόταν σε μιξερ αντε και κανένα στραβό υποβρύχιο
    Vre gia ton poutso entelos leme