Από τον Μάρτη θα είναι διαθέσιμο το νέο Suzuki Swift Sport στη χώρα μας με αρχική τιμή τα €16.490. Το νέο Suzuki Swift Sport παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβριο και μηχανικά φορά τον 1.600-αρη Μ16A κινητήρα ο οποίος έχεις αναπτυχθεί αποκλειστικά για το Swift. Ο 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 136 άλογα με 160 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 8.7 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6.4 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 147 γρ/χλμ.

Η Suzuki μας υπόσχεται ότι το αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά χάρη στη νέα πίσω ανάρτηση, στις ζάντες 17″ με ελαστικά 195/45 και στα νέα ανεξάρτητα ελατήρια. Διαθέτει επίσης ESP και 7 αερόσακους. Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει air condition, φώτα Xenon με πλυστικό σύστημα, προβολείς ομίχλης, σύνδεση Bluetooth και σκουρόχρωμα πίσω παράθυρα.

[Πηγή: Suzuki]

  • Rabican

    πολυ ομορφο! στον κινητηρα εχω καποιες ενστασεις, αλλα ας οψεται..

    • MitsosDaBest

      Ναι, εγώ δεν τα “πήγαινα” ποτέ τα “Τζουτζούκια”, αλλά αυτό μ’ αρέσει πολύ και το εσωτερικό τα “σπάει”! =)

      Κι εμένα μόνο ο κινητήρας δε μ’ αρέσει που έχει μόνο 136 άλογα (φαίνεται δεν ξέρουν τι λέγεται Turbo) και οι Ρύποι βγάζουν Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 200€ (πολύ είναι για μικρό αμάξι).

      AUTOBLOG, θα βγει σε 5πορτο; Δύσκολο το βλέπω…

    • giannis1304

      σε ιταλικό site …πριν κανένα δίμηνο είχα διαβάσει ότι στην συνέχεια θα εισαχθεί και η 5πορτη έκδοση. Αν θα έρθει και στην χώρα μας εξαρτάται από τον εισαγωγέα (Σφακιανάκης ΑΕΒΕ). θεωρώ όμως ότι αφού θα εισαχθεί στην Ιταλία το πιο πιθανό είναι να το δούμε και στην χώρα μας. Το προηγούμενο swift sport στην Ευρώπη ήρθε μόνο σε 3πορτο και κατασκευαζόταν στην Ουγγαρία.

  • Mika

    Kati den paei kala…H timh einai poly kalh, idiws an exei eksoplismo opws stis photos, 17ares zantes, Clima anti gia A/C klp..
    O kinhthras einai isws ligos,alla s ayta ta lefta den exw kamia antirrhsh…
    Good job..
    Ki egw to xtypaga aneta opws einai…

  • freedoom1013

    Μια φίλη έχει το παλιό Swift Sport.
    Νομίζω βγάζει 120-125 άλογα, σίγουρα όχι παραπάνω.
    Για τα λεφτά του, αρκετά κάτω από 20χιλ, το βρίσκω εξαιρετικό.
    Ωραίος ήχος, νευρικός κινητήρας (1600cc), κοντές σχέσεις, σκληρές αναρτήσεις, λάστιχα χαμηλού προφίλ, γενικά καθαρά σπορ χαρακτήρας!
    Το μόνο μου παράπονο ήταν το εσωτερικό του, πολύ πολύ φτωχό.
    Τουλάχιστον το καινούριο, έχει κάπως καλύτερο (εσωτερικό).

    • alkalk

      στο εσωτερικο οι μονες διαφορες ειναι οι πιο στρογγυλεμενοι αεραγωγοι και η κονσολα η κεντρικη ειναι λιγο πιο προσεγμενη..κατα τα αλλα ειναι ακριβως ιδιο..

  • alkalk

     δεν ξερω….η αδερφη μου εχει το παρον μοντελο και δεν ειναι και τοσο καλο αυτοκινητο…ειναι ενα φθηνο αυτοκινητο δεν ειναι για πολλα πολλα..εσωτερικα φτωχο με υλικα μετρια καλες επιδοσεις αλλα καιει αρκετα ακομα και στις χαμηλες..τιμονι απο μετριο εως κακο με παραξενη συμπεριφορα κυριως σε στροφες..δεν ξερω…το μονο καλο ειναι η τιμη του που με αυτα τα χρηματα ο ανταγωνισμος ειναι πολυ ακριβοτερος..

    • εμενα το φιλαρακι μ εχει οχι αυτο αλλα το προηγουμενο μοντελο και του εχει βγει μπουμπουκι το 1,3 95αλογα και στριβει μια χαρα εσωτερικα ειναι κομπλε και γενικα ειναι νορμαλ…

  • funster

    To παλιο είχε 5αρι σασμαν και το καινουριο 6αρι ?
    Αν ναι, αυτο θα βοηθησει αρκετα σε αισθηση σε μεγάλες αποστάσεις, όπου το παλιο ειχε καποιο προβλημα..

  • μου αρεσει πολυ και η τιμη του ειναι κομπλε!!!τα αλογα δν με χαλανε εφοσον ειναι καπως στημενο ειναι καλα…!!!

  • Yiannis Rossolatos

    πολυ ωραιο αμαξακι… εχω οδηγησει το προηγουμενης γενιας μοντελο επειδη το εχει ο κολλητος μου… δεν ειναι αμαξι που βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα εχει νευρικο μοτερ, κινειται σβελτα κ εχει ενα ικανοποιητηκο κιβωτιο το μονο που του ελειπε ηταν μια 6η ταχυτητα…το εσωτερικο του νεου ειναι πολυ πιο ωραιο αλλα θεωρω οτι το προηγουμενο ειχε πιο ωραια μπακετ το  μονο τους ελλατωμα ηταν οτι οι πισω επιβατες στραβολαιμιαζαν για να δουν μπροστα :P Τωρα αν στα 16500 εχει ολον αυτο το βασικο εξοπλισμο που αναφερεται ειναι πολυ καλα… το προηγουμενο κοστιζε 17500 με τισ 17αρες ζαντες…

  • synzeus

    Ρε παιδιά. Αναλογιστείτε! 136hp για ατμοσφαιρικό 1600cc κινητήρα είναι πάρα πολύ καλά! Θυμηθείτε τι έβγαζαν πριν λίγα χρόνια..

    • pariah

      Mην το πάμε έτσι….Τόσα βγάζει το auris και ο 1,6 των kia/hyundai σε sportage , i30 kok….

  • ilikeyourcar

    Αυτο το αμαξακι ναι το επερνα…! Μονο για τη καταναλωση θα το σκεφτομουν 2-η φορα καθως τα σημερινα turbakia η diesel θα ειναι και πιο γρηγορα και πιο οικονομικα… Επισης με 0-100 σε 8.7 νομιζω δεν στερειται δυναμης… εκτος και αν με ολο αυτο τον εξοπλισμο πηρε τα κιλακια του, αν κρινω απο το προηγουμενο παντως θα εχει αρκετο νευρο. Πολυ ομορφο αμαξακι και δοξα το θεο στριφτερο… χαιρομαι να τα βλεπω τριγυρω αυτα τα swiftακια, ειναι γαματα!

    • Rabican

      σκεψου οτι ενα 14αρι TSi η TCe λογικα εχει καλυτερες ρεπριζ και χαμηλοτερη καταναλωση. εχεις δικιο σε αυτο που λες…

  • GiorgioValoValkanos

    guys εγώ που το έχω είμαι πολύ ευχαριστημένος.. το προηγούμενο μοντέλο φυσικά. το μόνο που με έχει χαλάσει είναι λίγο το εσωτερικό σε θέμα υλικών και το μαμημένο το ηλεκτρόγκαζο.. όσο για τον κινητήρα είναι αστέρι. το καίω συχνά μέχρι τις 7100 και δεν μου έχει βγάλει τίποτα μέχρι τώρα.. όσο για την 5η ταχύτητα δίκιο έχουν μερικά παιδιά που λένε ότι ήθελε και μία έκτη για τις αποστάσεις.. αααα και το πήρα και πιο ακριβά από την τιμή που δίνει για το καινούργιο..

    • siderenio kai na to xerese filos oso den paei!!!!!
      apla teties kiniseis ton eterion einai blakia….giati sthn metapolitikh ajia MEGA xamenos eisai esi…..
      alla mia xara ergalio exeis!!!!!!  :-)

    • GiorgioValoValkanos

      thnx re mpampino.. koita pote dn koitousa thn aksia.. se 2 xronia 8a to allaksw me kati polu pio dunato.. doksa to 8eo se oikonomikh katastash eimai koble.. :) mexri tote omws se ena mhna teleiwnei h egguhsh m k 8a to peiraksw ews stage 1 etsi gia ton havale..

    • nai ok den λεω να τα βαψεισ μαυρα!!!!  :-P
      απλα με μια τετοι κινηση χανεισ χαλαρα 1000!!!!! το λιγοτερο!!!!
      εσενα πχ δεν σε ενοχλει…αλλα καποιον αλλον ανετα!!!!! 
      ante στο επομενο ελα να σε κανουμε και σενα 1 me to group!!!!!!  :-))))))
      dikaiologise mono an pareis kati ektos toy group se dinato…. EVO η IMPREZA !!!!!!!

    • GiorgioValoValkanos

      kati pio panw apo ta 2 sigoura.. :) pantws emeis 8a ta stisoume kapoia stigmh :P

    • lol lol lol lol

  • Petros Lappas

    kalispera paidia… exoume stin oikogenia tin proigoumeni genia…sugoura einai poio vari to new giati to diko mas exei 0.2 poio kalo 0-100 kai + 10 xlm telikis ( ergostasiakes metrisis) ….oti strivi k paei mporw na pw nai einai arketa kalo kai poio grigoro mesa k eksw apo tin pista apo ton antagonosti tou ( c2 vts ) …gia ena filo pou grafei parakato to eswteriko den exei oute mia sxesi einai i mera me tin nuxtato new polu poio omorfo k ean kai sklira plastika fenete na einai kalutera…kai einai k 1000e kato apo tin palia timi sta 16500 itan auto me tis 16 zantes k oxi tis 17 ( 17380 ) i timi tou tote pou to pirame k emeis… kai o eksoplismos tis vasikis fenete kalos alla klima eixe kai to palio …

    • Petros Lappas

      kai sumpliroma efanisiaka ta kathismata tou paliou itan poio sport stin praksi den kserw gt einai k polu sklira

  • poli kalo to swift to eperna xalara old school gti!

  • Tsou Kostas

    16500 για 136 ps χειροκινητο και swift ή 19000 για 180ps dsg και polo? 2000 κανει μονο το σασμαν, 500 ευρω το ονομα, και τα 45 αλογα δωρο απο εμενα.

    • cfu

      se afti ti sigrisei swift dagoto!!!!!
      10000 fores xeirokinito kai as exei pio liga aloga apo to polo
      kai min ksenxame oti erxetai kai to fiesta st 180 aloga kai xeirokinito!!!!

    • Tsou Kostas

      για το fiesta συμφωνοι. ειναι σιγουρα καλυτερο απο το ψολο. το σασμαν μπορει να μην το γουσταρεις εσυ, αλλα δεν παυει να κανει 2000, για την τιμη το αναφερω. Οσο για το προηγουμενο το ειχε και η γυναικα μου οταν την γνωρισα και οδηγικα ητανε μια μαλακια και μιση οπως ολα τα γιαπωνεζικα μικρα. τα προηγουμενα που ειχαν την κεραια μπροστα και μεγαλη κατασκευαζονταν ουγγαρια (στραβωναν συνεχεια οι δισκοι, καιγανε συνεχεια την πλαφονιερα, ξεφτιζε απο μεσα το σωληνακι των υγρων του συμπλεκτη με αποτελεσμα να βουλωνει η τρομπα και να απομονωνει καθε φορα και αλλου. ξερεις τι εκνευριστικο ειναι να σου σβηνει στο φαναρι ενα swift λες και ειναι σιερρα με τριφτερο και διπλο χτενι???). Μονο λιγα που ηρθαν με την κεραια πισω οπως το σιριον ηταν japan και φυσικα δεν ειχαν κανενα προβλημα.

    • cfu

      δεν το περιμενα τοσα προβληματα με τιποτα!!!!!! εμαθα και κατι σημερα

    • Tsou Kostas

      και αυτα σε 1,5 χρονο ε, μετα το σουταρα και της πηρα corsa opc….. χεχεχε….

    • pariah

      Ο καλύτερος φίλος του βενζινά με rx8, opc, 159 tbi ;)

    • Tsou Kostas

      χαχαχχαχαχχαχα… οχι, το opc εγινε terios λογω μωρου…

    • Mika

      Re sy, to OPC oso to eixes, bghke kalo????
      Skeftomai ena dynato mikro, gia 2o….Kati apo OPC, DS3, 207 RC h Polo GTI, elafra mtx, me liga km, sxetika..
      Apo ayta mono to POLO exei th dynatothta 5door, na peis tha to krathsw kai ligo parapanw,otan kanw oikogeneia, klp.. 

    • Tsou Kostas

      στον 1.5 χρονο που το κρατησα, ενας αεραγωγος χαλασε, και ενα βαρελακι υποπιεσης για την σκαστρα, το οποιο ομως μπορει και να το ρημαξε το προγραμμα που του ειχα βαλει και το ειχα κανει 220ps. Γενικα μου ειχαν πει τοτε τα παιδια στην opel οτι δεν πολυχαλαει, αλλα να ξερεις σε τετοια αυτοκινητα παιζει 95% ρολο το ποιος το οδηγει και 5% το ποιος το κατασκευασε.

    • pariah

      Το πρόβλημα με τον 1ο κύλινδρο δεν παίζει;;;Το οποίο όμως επιδεινώνεται ύστερα από τοποθέτηση προγράμματος. Mika polo gti ή 207 για μένα. To ds3 λογικά θα κρατάει τιμή.

    • Tsou Kostas

      δεν το ξερω. τι παθαινε?

    • pariah

      Eίχε ακουστεί ότι ο 1ος (ή ο 4ος δεν θυμάμαι) κύλινδρος στέγνωνε με αποτέλεσμα να σπάνε….Το πρόβλημα εντεινόταν παρουσία προγράμματος για αυτό και πολλοί πήγαιναν για σφυρήλατα. Εντωμεταξύ σε μικρότερο βαθμό νομίζω είχε εμφανιστεί και στου astra.

    • Mika

      5 door leyko Polo GTI apo emporo, me 0 km, 18000..Den einai ki asxhma,nomizw…

    • pariah

      Mια χαρά στα 18000 και 5θυρο που το κάνει πιο χρηστικο.

    • ilikeyourcar

      Τη mito qv γιατι δεν την βαζεις στη λιστα;

    • Mika

      Oxi…An ki exei kalh timh san mtx,afou peftei arketa,gia mena einai asxhmh.Den mporw me tipota th myth ths..Protimw Punto Abarth.

    • giannis1304

      ξέχασες να πεις ότι αυτό δεν καταναλώνει 1 λίτρο λάδι ανά 1000χλμ και φυσικά το κόστος συντήρησης και το κόστος των ανταλλακτικών.

      το προηγούμενο sport έβγαινε με αυτόματο κιβώτιο απλά δεν έγινε εισαγωγή στην Ευρώπη, ο Μ16 δηλαδή έβγαινε και με αυτόματο. ίσως δούμε και αυτό στο μέλλον

    • Tsou Kostas

      δεν το ξεχασα, απλα δεν ξερω αν ο tsi καιει οπως ο προηγουμενος. και να καιει ομως ρε φιλε, 45 αλογα διαφορα ειναι αυτα, και μιλαμε για κατηγορια gti… δλδ που πας με 16500…. δεν παλευεται το ψολο με 19000, ειναι μονοπωλιο, αν ηταν αλλες οι εποχες θα ειχε ξεπερασει τα πουντο και τα ραλλυ.

    • loeb

      Φιλε Κωστα καλα ειναι τα αλογα και εμας που μας αρεσει η ταχυτητα- επιδοσεις ειναι παντα το Α και το Ω στην επιλογη αλλα σε αυτες τις δυσκολες μερες τα 2500 Ευρω ειναι τεραστια διαφορα. Βαλε κατω ανεργια, μειωσεις μισθων, αβεβαιοτητα στο αν εχεις δουλεια, αυξησεις φορων και το τελευταιο που το κραταω για καλυτερο αυξησεις στην τιμη της Βενζινης. Αν σε 2-3 χρονακια η τιμη παει στα 2,5-3 ευρω το λιτρο τοτε η διαφορα ειναι απλα τεραστια. Και πιστεψτε με τα 2,5 ευρω ειναι η καλυτερη των περιπτωσεων αν παει 120-130 δολαρια το Βαρελι. Αν παει 150 και πανω τοτε οχι  αυτοκινητα αλλα ουτε πριονι δεν θα μπορουμε να βαζουμε σε λειτουργεια. Για εμενα καλυτερη επιλογη θα ηταν το 1300 για τετοιου ειδος οχημα την δεδομενη χρονικη στιγμη. Βεβαια η κουβεντα αλλαζει αν καποιος εχει την οικονομικη ανεση να το αγορασει αλλα και να το ταιζει αβερτα! Απλα θα πρεπει να εχει ανεση που πριν λιγα χρονια θα επαιρνε BMW- Mercendes κλπ και να παρει Polo GTi και ουτο καθεξης.

    • pariah

      loeb γενικά για αμάξι δεν ισχύει πια…Αλλά αν τα υπολογίσεις το polo gti σου δίνει κάτι παραπάνω συγκριτικά με το swift. Πιστεύω ότι σε νορμάλ ταχύτητες θα καίει λιγότερο λόγω dsg (στο D) και κομπρέσσορα και ακόμη και μέτριες μ.ο.τ το άλλο θα στροφάρει πολύ παραπάνω για να βγάλει τα ίδια km με το 7τάχυτο…Και όσο πιο πολύ στροφάρεις τόσο πιο πολύ καις…

      Άλλωστε ανταγωνιστής, σε επίπεδο τιμής και δύναμης, θα ναι το fr με τα 150Ps αν και seat.

    •  εχω γινει πριξαρχιδασ με αυτο το θεμα αλλα θα το ξαναπω…και με το dsg στο d χαλαρα να το πηγαινεισ χωρισ να κανεισ μικροανοιγματα η καταναλωση δεν πεφτει κατω απο το 11…εχουμε προσπαθησει με το φιλο μου να πηγαινουμε οσο πιο χαλαρα γινεται και δν επεφτε…που να το βαλεισ στο sport εκει και την κολαρα του.

    • freedoom1013

      Στην Giulietta που οδηγώ τώρα εγώ (Multiair 170PS), με πολύ νορμάλ οδήγηση με το ζόρι το κρατάω στα 7.5lt/100km. Και τα προσπέκτους λένε 5.5!!!
      Δεν την έχω βγάλει ακόμα εθνική με χαλαρή οδήγηση, για πολλή ώρα, και αναρωτιέμαι αν φταίει ότι ο κινητήρας είναι ακόμα άστρωτος.
      Πάντως συγκεκριμένα η Giulietta, ειχα διαβάσει σ ένα αγγλικό blog ότι είχε βγει το 1ο αυτοκίνητο σε απόκλιση από την κατανάλωση που λέει το προσπέκτους στην πραγματική στο δρόμο!

    •  οχι δεν φταιει ο κινητηρας δεν νομιζω απλα ποτε δεν πιανεισ οσο λενε τα προσπεκτους,αυτες ειναι εργοστασιακεσ μετρησεισ που ειναι απιθανο να τις πιασεισ…αν το βγαλεισ εθνικη θα δεισ θα αρχησει να πεφτει η καταναλωση με 130-140 θα πηγαινει σαν σβηστο το αυτοκινητο…αν δεισ αργοτερα τπτ παραξενο η οτι καιει λαδια κτλ πηγαινε να το δουνε…;)

    • Mika

      Den ftaiei to amaksi, oute o kinhthras, ftaine oi Italoi pou apla einai pseftes!!!
      LOL…
      Ante, pio pseftes apo olous tous allous…Dyskola tha ta piaseis pote ayta pou lene,se opoiodhpote amaksi,ektos ki an einai diesel.Kai pali paizetai..
      6 speed phres h TCT????Pws paei ws twra?

    • freedoom1013

      “Πώς πάει ως τώρα;”
      Καλή ερώτηση φίλε μου και ευκαιρία να σου πω τον καημό μου.
      Στις 10 μέρες πάνω μου την τράκαρε ένας να μην τον πω, από πίσω και με το μπλέξιμο με τις ασφαλιστικές τελικά και το πλήρωσα εγώ το φανοποιείο και ήταν 40 μέρες τ’ αμάξι τρακαρισμένο+ ο χρόνος στο φανοποιείο.
      Μάλιστα δεν έμεινα και 100% ικανοποιημένος από τη δουλειά που κάνανε στο βάψιμο, είτε το πιστεύετε είτε όχι τους ξέφυγε σε ένα δυο σημεία, αναιπέσθητα μεν, αλλά σε αμάξι 10 ημερών σε τρελαίνει!!!
      Ως εκ τούτου δεν το έχω κινήσει πάρα πολύ για να σχηματίσω πλήρη άποψη, 700 Km έχει γράψει. Θέλω και στον σπορ επιλογέα να δω πόσο πολύ καίει! (σίγουρα τον κώλο του)
      Την 6ταχυτη πήρα, ούτε καν για TCT, θέλω το μηχανικό μου, με τον λεβιέ, σαν τον nikxan!

    • Mika

      Saltara kai mono pou to diabasa…Pikra….Ksekinhses me to aristero..
      :-((((
      Makari ayta na einai ola kai na meinei ekei to thema!!!Na mhn exeis alla trabhgmata!
      Kala, neo amaksi,den to phges sthn antiproswpeia????H ekei sou ta ekanan ayta???
      Oxi pws oi antiproswpoi einai kai kalyteroi merikes fores…

      Den kserw apo pou th phres, h ti ebales panw,pantws eida prosfata enan antiproswpo pou diafhmizei poly xamhles times, kai mou ekane idiaiterh entypwsh, px, 170 Distinctive me sport pack 18″, modelo tou 12, brand new, apo 20700…Einai koulo!!!sxedon 3000 katw, apo to epishmo!!!
      Kai den einai koukouroukou emporos, gnwstos sth Mesogeion…..

    • freedoom1013

      Στην επίσημη αντιπροσωπεία την πήγα φυσικά!!
      Μακάρι πράγματι να μείνει εκεί το θέμα, αλλά ο τύπος μου είπε να το αφήσω λίγες μέρες να ξεραθεί το χρώμα και να του το πάω για τα 1-2 μερεμέτια που του επεσήμανα! Το θέμα είναι, δεν ξέρω πώς τα κάνουν αυτά τα μερεμέτια, τοπικά χωρίς να ξεκουμπώνουν προφυλακτήρες κτλ, ή θα πρέπει πάλι ν αφήνω τ αμάξι και να περιμένω… Τι να πω..Αυτό που λες με τον αντιπρόσωπο, δεν παίζει! Από 23950 ξεκινά η distinctive 170 χωρίς το σπορ 18, μαζί με αυτό είναι άλλα 1800, δηλαδή 25800. Εσύ μου λες, 20700, δηλαδή 5100 κάτω και όχι μόνο 3000. Κάποιο λάκο έχει φάβα!

    • Mika

      To kserw, ki egw ayto eipa..Einai para poly fthna, kserw ki egw poso paei h Alfa, apo tis times pou exei sto site..Leei pws exoun adeia 1/12, egw pisteyw pws einai etomoparadota pou den efygan to 2011,klp…Allwste leei pws exei kapoia xrwmata mono, kokkino,aspro,mayro,klp..
      Kai profanws einai gia std amaksia me liga pragmata panw, ennow,den pairnoun extra opws Xenon, orofes klp..Alliws, pas se kanonikh paraggelia, me tis times pou les..
      Den einai aneksarthtos emporos,exei Fiat Alfa Romeo, Abarth, klp..
      Sth Mesogeiwn,apenanti apo thn ERT

    • pariah

      Γενικά οι καταναλώσεις οι εργοστασιακές έχουν να κάνουν με συνθήκες που απλά δεν συναντάς στον πραγματικό κόσμο. Αποκλίσεις όλοι έχουν…ακόμα γελάω με κατανάλωση της C63 που το εργοστάσιο δήλωνε όσο έχει στην πράξη η c200k. Επίσης κατά το στρώσιμο συνήθως η κατανάλωση είναι πιο πάνω μέχρι να κάτσουν τα μέταλλα…

    • ilikeyourcar

      7.5 μεσα στην Αθηνα δεν ειναι και τοσο ασχημα… σε λιγο καιρο θα το ριξεις σε κανενα 7.2. Νομιζω ειναι συμπαθητικα για αμαξι 1350+ κιλων με 170 αλογα… οπως εγραψα παρακατω εγω με το grande punto πετυχαινω κατω απο 7 αλλα με προσπαθεια.

    • loeb

      Δυστηχως ετσι ειναι τα πραγματα. Εγω παντως αν ηθελα το Polo θα επαιρνα αυτο που εχει παρει ενας φιλος μου το 1,2 tsi που οντως πετυχαινει καλες τιμες καταναλωσης. Μου εχει πει χτυπαει γυρω στα 6λτ. Αλλα το 1,4 δεν ξερω ποσο μπορει να καταναλωσει.
      Παντως εχει ενας φιλος μου το Ibiza Cupra και μου αρεσει παρα πολυ ,πιο πολυ απο το polo αλλα δυστυχως του καιει πολυ παραπανω απο αυτα που λεει σαν μεση καταναλωση. Βεβαια σε εθνικη πραγματικα καιει παρα πολυ λιγο σε σημειο να λεω εγω με τα μισα αλογα καιω σχεδον τα διπλα απο αυτον. Τεχνολογια τι να λεμε τωρα αλλα  ξερω και πως αν το ειχα το συγκεκριμενο δεν υπηρχε περιπτωση να το πηγαινω χαλαρα με τιποτα. Οπως και να το κανεις σε γαργαλαει το ποδι σου οταν εχεις αλογα και ερχεται καποιος και σου κολλαει απο πισω.

    • pariah

      Ισχύει loeb….Αλλά γενικά σε Ε.Ο το πιο δυνατό αμάξι δουλεύει πιο ξεκούραστα για νόμιμες ταχύτητες +10% από το νόμο που δικαιούσαι…

      Ακόμη και το 20vt που δεν φημίζεται για οικονομία σε ε.ο έκαιγε λιγότερο από το 1,4 για μ.ο 120-140km/hr αλλά εντός πόλης τα άντερά του….

      Απλώς όσο να ναι βελτιώνονται τεχνολογίες. Το αν δεν μπορούμε να συγκρατηθούμε είναι πρόβλημά μας…όσο για το γαργάλημα αν σου κολλάει από πίσω τσίμπα το φρένο ίσα να ανάψει το φως….Μετά θα εξαφανιστείς και ας μην γκαζώσεις:p

    • loeb

      χαχαχαχαχαχα φρενο λες ε? Μπα κανω οικονομια στα τακακια :P
      Μωρε δικιο εχεις για την συγκρατηση δεν φταινε οι εταιρειες εμεις φταιμε γι αυτο πρεπει να προνοουμε. Οταν ειχα πρωτοπαει αυτοκινητο φοιτητης ειχα φτασει το αμαξι που τωρα πετυχαινω μεση καταναλωση απο 1600  γυρω στα 8,5-9 λιτρα να καιω 14 στην καλυτερη! Νομιζα οτι τα χανια ηταν πιστα! Αν πω στον Νικολα οτι κατεβαινα στην Ακρωτηριου με 170χιλιομετρα θα με περασει για τρελο….Βεβαια τοτε η τιμη ειχε 70 λεπτα το λιτρο. Εκεινες ηταν εποχες για ασκοπες βολτες. Σου την βαραγε καβαλαγες αυτοκινητο εβαζες 10 ευρω βενζινα και στο χαλαρο πηγαινες Χανια- Ρεθυμνο για μια κρεπα ή για μια τυροπιτα που λεει ο λογος.

    • pariah

      Άσε loeb, μια από τα ίδια…Εγώ θεωρούσα ακριβή την racing όταν είχ 1.10 και τώρα βάζω 1.70 απλή 95άρα το καντήλι τους μέσα…

    • ασε μια απο τα ιδια!!!!!!!
      τον πρωτο χρονο μονο SHELL RACING!!!!!!!!!
      μετα ειπα πωσ ειναι ακριβη…και εβαζα μεχρι το τελοσ 7..αρχεσ 8  SHELL V power…….

      pleon to gemizo opoy βρω την πιο φτηνη……….

    • nikxan1

      γιατι να βαλεις 100 ρε μπαρμπι??
      δεν καιει την απλη??
      ποτε μα ποτε δεν εχω βαλει 100αρα, ακομα και οταν ειχα τσιτωμενο το GT, που μου ελεγε ο μαστορας να βαζω 100αρα.
      μια χαρα την καιει την απλη. και πως θα χασεις και 1 αλογο, τι εγινε, σαμπως θα το καταλαβεις???

    • Tsou Kostas

      δεν υπαρχει πια 100αρα στην ελλαδα. ειναι τοσο καιρο μεσα στα καζανια που εχει γινει χειροτερη απο την απλη. Τσαμπα την πληρωνετε.

    • loeb

      Βλεπω την εχουμε ολοι την καψουρα στο μεγιστο εδω μεσα!. Α ρε Autoblog εχουμε κανει γαμω τις παρεες!

    • nikxan1

      την ακρωτηριου, ανεκαθεν δεν την τρεχαμε στην κατηφορα. στην ανηφορα ομως, τα διναμε ολα.
      να σου πω για τις βενζινες μιας και λες για χανια ρεθυμνο???
      παλιοτερα, ειχα ενα NSR 250 Gull-Arm του 93, με τον ξηρο συμπλεκτη. το μηχανακι, αν και πηγαινε πραγματικα την κωλαρα του, εκαιγε σαν F16 με την μετακαυση. αξεχαστα, ειχαμε φυγει παρεα καμια 7-8 μηχανες, ο μονος που ειχε διχρονο ημουν εγω. ηθελα 5000 δραχμες και ενα μπουκαλι λαδι ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΩ ρεθυμνο!!!! στον γυρισμο, εβαλα αλλο ενα ταληρο, αλλα λαδι ειχα, δεν εβαλα.
      αν θεωρησεις οτι εκαψα πολυ, διοτι με 4000 δραχμες τοτε γεμιζε το τεποζιτο στα CBR 400 και τα VFR 400 που ειχαμε στην παρεα, τωρα με ενα NSR θελεις ενα 50ευρο να πας ρεθυμνο, χωρια το λαδι.
      το χανια-ρεθυμνο, το εχω κανει χιλιαδες φορες, ειτε με αμαξι, ειτε με μηχανη, ειτε μερα ειτε 2 την νυχτα, για να παμε στο SABBIA αν θυμασαι, ή εκει μεσα στον φοιτητοκοσμο.
      πως με νιωθεις ρε μπαγασα…….

    • 21xronos poy οταν το πηρε του ειπαν οι κινητηρεσ fsi λειτουργουν αψεγαδιαστα μονο με 100αρα απο την αντιπροσωπεια…….. το χρημα υπηρχε….δεν ηθελα και πολυ!!!!!ασε που μαζευα και ποντουσ με την σελ καρντ!!!!!!  και νομιζα οτι παει και πιο γρηγορα!!!!!!
      λαθη!!!!!!  ¨-))))
      τα λεμε LATER..its drink time!!!!!!!!!

    • Mika

      Afou oi FSI dystyxws theloun apo th mana tous 100ara, 98 grafei h tapa tou rezerbouar…
      Ase, egw apo th 1h mera,mexri kai TWRA, pou exei paei sto Theo h benzinh, mono 100ara bazw…
      Kollhmenos leme,alla oso to krataw, ayth tha bazw..

    • loeb

      Μια χαρα σε νιωθω λεμε! Εγω Νικολα και στο ανεβα και στο κατεβα και οπου θες. Ειχα τρελα τοτε επαιρνα το αμαξι μεσανυχτα και κατι και εκανα βολτες για κοντριτσες. Μαζι ειχα ενα ακομα φιλο μου τρελο με ενα 307. Ειχαμε κανει τα χανια πιστα οπως μου ειχε πει και ενας ασφαλιτης που με σταματησε. Ο Φιλος μου ειχε παει να πατησει αστυνομικους επειδη μπηκε με χειροφρενο πανω στην στροφη και μας σταματαγανε και μας εψαχναν μια ωρα. Και φαντασου να κατεβαινω με 170 την ακρωτηριου και να μην μου εχει συμβει τιποτα και σημερα με την κοπελα μου απο βολτα χαλαρη (καθως που λεφτα για βενζινες) περασε ενας απο στοπ με 80+. Μιλαμε τον ειδα στο παρα 1 και μεχρι να συνειδητοποιησω τι εκανε περασαν 10-20 sec. Τρελαθηκα του επαιξα κορνες φωτα και οτι αλλο θες και ο τυπος μου αναψε τα αλαρμ και σαν να μην εγινε τιποτα. Αν επαιφτε επανω μου δεν θα εμενε τιποτα με το κουταλακι θα μας μαζευαν!

    • VanPerseF1

      Την Ακρωτηριου με 170;;;καλα εσυ δεν παλευεσε!!!Ειμαι απο Ηρακλειο αλλα εκανα καποια χρονια στα Χανια σαν φοιτητης και γω και οσο να’ναι η Ακρωτηριου δεν ηταν για 170 μη σου πω οτι δεν ηταν ουτε για 70!!!(δεν αμφισβητω απλα επιβεβαιωνω το “τρελος”)…

    • loeb

      Φοιτητης που στο πολυτεχνειο? Παιζει να μας ηξερες σαν αυτοκινητα ενα ασπρο Sunny εγω και ενα μπορντω 307 o κολλητος. Τα πρωτα 2 χρονια ημουν με ενα βατραχο GS και ο φιλος μου με ενα ΖΧ. Ειχαμε τρελα τοτε και εγω κολλητος μου. Το τι καψιμο ειχαν φαει τα αμαξακια δεν περιγραφεται.

    • VanPerseF1

      Οχι στο πολυτεχνειο στο ΤΕΙ ημουν!Για πια περιοδο μιλαμε?

    • loeb

      Εγω ημουν απο το 2000 μεχρι το 2007 κατω.

    • VanPerseF1

      Κοντοσειρες ημασταν…εγω απο 2001 μεχρι 2006!

    • freedoom1013

      Μιας και αναφέρεσαι σε τιμή ανά βαρέλι, να σου θυμίσω ότι πριν κάποια χρόνια που το πετρέλαιο είχε πάρει την ανιούσα με 180$/βαρέλι, η βενζίνη δεν ήταν σε τέτοια ύψη.
      Η ζημιά γίνεται από το ΦΠΑ και τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, οι οποίοι αθροιστικά είναι περίπου τα 90λεπτά από το 1.65€/λίτρο.

    • loeb

      Εμ γι αυτο το λεω οτι οταν αυξηθει κι αλλο θα εκτιναχθει και η τιμη της εδω. Με αυτους τους πολιτικους δεν περιμενω κατι καλυτερο… Ειναι προδοτες και κανουν τα αδυνατα δυνατα να πτωχευσουμε.

    • ilikeyourcar

      Ναι αλλα και τελη και βενζινη ειναι δυστυχως up… :(

    • funster

      to polo den eixe pio ligo ?
      egw to thymamai arxika na eixe vgei sta 19 xiliarika.. to anevasane ?

    • Tsou Kostas

      19 ειπα κι εγω.

    • 19κ ειναι και γαμω τισ τιμεσ αλλα εχεισ 19κ να τα δωσεισ στο χερι?και αν τα εχεισ σε αφηνει η εφορια???οποτε αναγκαστηκα βαζεισ τοκουσ και παει πανω απο 20….

    • ilikeyourcar

      Το διλημμα που θετεις ειναι πραγματικα βασανιστικο… 

      Για οποιον, οπως εγω, εχει μεγαλωσει με αμαξια της ταξεως του 0-100 σε 13 sec το polo με αυτον τον εκρηκτικο tsi που ανεβαζει σαν πυροβολο ειναι ο οδηγικος παραδεισος… μιλαμε θα νιωθει πως ανακαλυψε ξαφνικα το τροχο. Και παραδοξως για vw ειναι και αρκετα ομορφο!Απο την αλλη το swift ειναι ακομα πιο ομορφο και εχει αυτο το αλητικο στυλακι… και φυσικα το χειροκινητο κιβωτιο. Αν ηταν οντως οικονομικοτερο του polo δεν θα με πειραζε να το διαλεξω αλλα τα 2500 της διαφορας ειναι στη πραξη πολυ λιγοτερα λογω της μεγαλυτερης καταναλωσης του… (με θεοκοντο κιβωτιο, αυξημενο βαρος και τρελο στροφαρισμα ετσι το κοβω)…Οποτε απο τα 2… το polo ειναι για μενα η λογικη επιλογη. 

    • Rabican

      εγω πιστευω απο το swiftaki δεν λειπουν ουτε τα 7αρια DSG, ουτε τα 180 αλογα. λειπει λιγη ροπη και αντε 15-20 αλογα παραπανω. κι αν τα αλογα πες τα παιρνεις βαζοντας ενα ΦΠΕ, τη ροπη δε θα τη δεις ποτε (παρα μονο αν τουρμπισεις). ηδη ομως (απο το ΦΠΕ κιολας) εχουμε μπει σε ενα τρυπακι που δεν υπαρχει λογος να μπουμε.. δεν το εβγαζε η σουζουκι με κανενα light τουρμπακι να βγαζει 140-150 αλογατακια;  και παλι το Πολο ακουγεται παραδεισος μπροστα του, απλα μετα απο μερικα σκηνικα που εχω διαβασει για τους 180αρηδες TSi, εχω καποιες αμφιβολιες για την αξιοπιστια τους. θεωρω πως ενα 16αρι με 150 αλογα και 20-22 κιλα ροπης ειναι μουρλια για μοτερ αυτου του σουιφτ.

    • η αληθεια ειναι οτι ειναι οπως ακριβως τα λες…το πολο ειναι πολυ δυνατο αλλα προβληαματαα και πολυ βενζινη και τα 19κ που κανει δεν ειναι 19 ειναι 23 γιατι ποιοσ εχει 19κ να τα δωσει μπαμ..που και να εχει δλδ δν τον αφηνει η εφορια…εγω το swift θα τσιμπαγα και αργοτερα θα του εβαζα ενα ligth turbo να παει γυρω στα 160 και αν θελω να παιζω με την πιεση γιατι αν το πας παραπανω θελει μετα φρενα αναρτησεισ και μαλακιες και παει πολυ το μαλλι…

    • pariah

      a) Ρε Γιώργο μας τα χεις ζαλίσει με την εφορία…Όλά τα αμάξια τα συγκρίνουμε με τιμή μετρητοίς. Και το swift να πας να πάρεις αν δεν τα χεις cash πάλι θα δώσεις παραπάνω λεφτά αν κάνεις έντοκο διακανονισμό. Συνεπώς δεν θα σου βγει μόνο 16500…
      β) Αν πας να το κάνεις ligth turbo έχεις δώσει με το καλημέρα ένα 3000euro για το κιτάκι…Kαι μετά θα πρέπει να βάλεις και κανά φρενο για τα 160+Ps του, λογικά η ανάρτηση θα αρκεί…Όσο για κατανάλωση θα καίει πολλαπλάσια από το gti…

      Επίσης εργοστασιακή μέση κατανάλωση το swift έχει 6,4lt/100km και 147gr/km και το polo 5,9lt/100km και 139gr/km και έχει +50Ps.

    •  αν βρεισ πολο που να καιει 5,9 κερναω μπυρεσ και σουβλακια…οσο για 30 αλογα παραπανω με το κιτ δεν πιστευω πως θες αλλα φρενα..

    • pariah

      ´Εχω δει cupra με κατανάλωση 4,5lt….Το πως το έγραψε είναι άλλη ιστορία…Νομίζεις ότι το swift θα καίει λιγότερο;;;Δεν το συζητώ ότι σε Ε.Ο για ταχύτητες μέχρι και 140-160 το polo θα κάψει λιγότερο αλλά ακόμη και σε πόλη θα ναι πάρα πολύ κοντά….Είδα edition 30 (300Ps) να έχει μέση κατανάλωση 10-11+….Τόση έχει και το δικό μου με -200Ps και 600cc…

    •  ωραια πετυχε την χαμηλη καταναλωση χαρηκε το αυτοκινητο του ομως??ναι στην εθνικη το πολο κουμπονει μια 7η και δν καιει τπτ αλλα για ποσο??ουτε το σουζουκι στην εθνικη καιει..για πολη δεν το συζυτω οτι καει αρκετα το σουζουκι αλλα και το πολο…αλλα ειπεσ για το edition 30 οτι πετυχαινει 10-11 που ειναι αδυανοητο…μηπως γυρναγε απο ταξιδι??χαχαχ..

    • pariah

      Το swift ακόμη και με το 6άρι που δεν νομίζω να είναι τόσο overdrive η 6η του, θα έχει στο νερό +2000rpm παραπάνω από το polo, για τα ίδια km. Ο ένας θα έχει 150km/hr και 4000rpm και ο άλλος στο νερό κανά 6000rpm (τα νούμερα είναι ενδεικτικά τώρα ακριβώς ας μας πει αλλος πόσο θα βγάζει η κάθε σχέση).

      Επίσης ελέω ροπής ξεχνάς το κατέβασμα. Αυτό οφελεί πάρα πολύ την μέση κατανάλωση…

      Επίσης όταν είναι να χαρείς το αμάξι όλα θα κάψουν…Και το polo βγάζει και 50Ps παραπάνω…Αυτή την διαφορά, υπό πίεση θα την δεις…Χώρια όταν μιλάμε για καταναλώσεις έχουμε βγάλει έξω τον fun factor…

      Τέλος το edition είχε καιρό να φύγει από Αθήνα οπότε όσο να ναι ακόμη και να μην είχε κυκλοφορήσει σε συνθήκες πηξίματος η κατανάλωσή του ήταν άξια προβληματισμού για μένα…Χώρια ότι όταν βγαίνει εκτός Αθηνών το αμάξι το καίει….

    • ilikeyourcar

      Παιδια δεν θα βγαλετε ακρη μιλώντας με τετοια παραδειγματα… οι παραγοντες που επηρεαζουν τη καταναλωση ειναι παααρα πολλοι και δεν συγκρινονται ετσι με τυχαια παραδειγματα. Αυτο που καταλαβαινω πως ισχυει γενικα ειναι οτι τα turbo καινε παραπανω – οταν τους το ζητησεις ομως -, αν θελησεις να πας κυριος με αλαγες στις 2500 στροφες και τετοια θα σε ανταμειψουν καθως η ροπη καθαριζει για παρτη σου και δεν καις τπτ σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο που πασχιζει να ξεκικινησει τον 1.5 τονο του μεσα στη πολη. Εγω θα πω το δικο μου story: οταν οδηγα το puntaki κανας γονιος χτυπα καταναλωση εντος πολης πρπ στο 8 ενω οταν το περνω εγω κοντα στο 7αρι και παρακατω στο 6αρι μερικες φορες αναλογα με το αν ειναι βραδυ και δεν εχει κινηση. Ταξιδι σε εθνικη με ρυθμο 120-130 καιει 5.6. Αυτεςοι τιμες ομως δεν ειναι ενδεικτικες γιατι εγω ειμαι ψυχοτικος με το να προσπαθω να βρω τη χρυση τομη ταχυτητα – μικρη καταναλωση.

    • Rabican

      light turbo; θα μπεις στη διαδικασια να πειραξεις τοσο το μοτερ; εστω κι αν ειναι Light, παραμενει turbo σε μη τουρμπατο μοτερ… δεν ξερω, δε με πειθει η ολη φαση. προτιμω το τουρμπο να ειναι εργοστασιακο, αλλιως να μην ειναι καθολου.. γιατι αμα αρχισεις το βαρυ σκαλισμα στο μοτερ (και το τουρμπο σε μη τουρμπατο ειναι βαρυ σκαλισμα) πιαστο αυγο και κουρεφτο..

    • αμα το πειραξεις σωστα στο σωστο ανθρωπο δεν θα εχεις προβληματα…(ασε εξω την τιμη γιατι μετα θα παει αρκετα)αλλα το tuning αυτο ειναι να φτιαχνεισ αυτο που εχεισ και γουσταρεις να το ανεβασεισ…με το light τουρμπο μετα θα βαλεισ χοανεσ εξατμισης αν οχι ολοσομο μεσαιο και τελικο μετα ρυθμιζεισ και τον εγκεφαλο για να παρει πανω τα καινουργια πραγματα αμα θες να εχεισ το κεφαλι σου ησυχο βαζεισ και σφιριλατα πιστονια και εκει ξεφευγει το ποσο…αλλα μπορεις να παιξεις με την πιεση μεχρι και 200 αλογα…

    • pariah

      Γιώργο βάλε κόστος χταποδιού (και να βρεις άτομο που να ξέρει), κόστος υπόλοιπων σωληνώσεων, εγκέφαλο παράλληλο. Σφυρήλατα είχε από την μάνα του το ss αλλά δεν ξέρω αν αντέχουν σε light πιέσεις. Όλα αυτά σε βγάζουν πολύ παραπάνω και κανείς δεν σου εγγυάται ότι το αμάξι θα δουλεύει καλά και αν θα ταλαιπωρηθείς για να το στήσεις ή όχι. Επίσης η κατανάλωση θα ξεφύγει. Μόνο αν βάλεις κιτ από hks, greedy (κάποια είχε βγάλει και το φοράνε κάποια από το club) ξέρεις το ποσό με ακρίβεια και τι τελικά θα πάρεις…Και θα τα κάνεις όλα αυτά για να σταθείς απέναντι στα czt, polo, cupra, opc, 207 kok…
      Τέλος αν το μοτερ είναι honda το σκέφτεσαι λιγότερο να το τουρμπίσεις από άλλα…

    • σιγουρα ξεφευγει το ποσο αλλα οταν κανεισ κατι το κανεισ σωστα..επισγς βγαινει κιτ και παει καπου στα 4κ το εχει βρει ο φιλος μου για το 13αρι και το παει απο 100 160+αλογα αλλα μετα θες και αλλα αναρτησεισ φρενα κτλ κτλ…τωρα που ειπεσ colt ειναι ενα τερας που σκαει ολυμπιακο χωριο και εριξε ενα αμαξι σε ενα opc..

    • pariah

      Καλά από όσα βλέπεις να πιστεύεις τα μισά και από όσα ακούς τίποτα, σχετικά με τα πατήματα….Το νορμάλ εκεί έχει χάσει το νόημα…

    • οχι τα ξερω και τα δυο αυτοκινητα πολυ καλα και το πατημα ηταν φιλικο και ημουν μεσα στο πολο για αυτο σου λεω…;)

    • pariah

      Επειδή έχω δει φιλικά με στα χαρτιά 1400cc και στην πραγματικότητα 1600cc, νορμάλ 20vt με πείραγμα από lemmings, φιλτροχοάνη blitz σε czt κοκ τα φιλικά πατήματα είναι ελάχιστα…

    • οταν λεω φιλικο ειναι φιλικο δεν βρεθηκαν εκει τυχαια και επαν να πατησουν μαζι πηγαμε για βολτα γεφυρα και οταν φευγαμε πατησαμε ετσι για πλακα… ξερω και τα δυο πολυ καλα…

    • φιλε καλο το πολο το εχει φιλοσ μου και το εχω ζησει το αυτοκινητο δυνατο εχει νευρο στριβει..αλλα οταν το πατας και το κολαρακι του εχει φτασει 16-17/100…ασε που τα προβληματακια του τα βγαζει…αλαξε μηχανη του εκαιγε λαδια στα 10χιλιαδεσ χλμ…  http://www.youtube.com/watch?v=qm93ostuOYQ&context=C3bfbba8ADOEgsToPDskJD3ycESkZKLYB-pohgu05L

    • Tsou Kostas

      γιατι εκαιγε λαδια του ειπαν?

    •  μολις το ειχε πρωτο παρει ηταν 10χιλιαδεσ χλμ τοτε δν το ειχε πειραξει κιολασ εξατμιση φιλτρα κτλ…του αλαξαν μηχανη δεν του ειπαν τπτ αλλο…8χιλιαρικα ευχαριστει το θεο που ηταν στην εγγυηση ακομα…:P

    • pariah

      Έχω ακούσει από φίλο ότι κάποιες παρτίδες είναι made in china τα μοτέρ. Επίσης είχαν πρόβλημα τα πρώτα polo λόγω file στον εγκέφαλο, όπου αν προλάβαινες και έκανες update στον εγκέφαλο την γλύτωνες. 

    • ναι και εγω το ειχα ακουσει αυτο…και μετα του φορεσαν δωρο προγραμματακι χαλαρο και του δινει τελικη εκινησης δεν του δινει λογο dsg…φαντασου ειχαμε ανοιξει με ενα opc 220 τροχο μασ γαμησε εκινησεις αλλα στα 150 του ριξαμε εναμισι αυτοκινητο και πηγε ετσι μεχρι τα 220χλμ…

    • Tsou Kostas

      ναι….
      για να γινει αυτο που λες θελεις 300 αλογα Γιωργακη.

    • πιο που τα ρηξαμε σε opc…???το συγκεκριμενο δεν εχει τελικεσ…αλλα και παλι εκανα λαθος ηταν 280 και εβαλε πιο μικρη τουρμπινα και τωρα ειναι 220 στροφαλο…το πολο ειναι 200

    • Mika

      Den mou les????To poulaei???
      Aytos edw einai???Ki ekei einai kai to OPC pou les???

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2137070/

      :-)

    • ναι αυτο ειναι αλλα πεχτυκε μια μαλακια και πρεπει να περιμενει ενα χρονο ακομα για να το δωσει!!!και να παρει impreza μετα..:Pnai kai ekei einai kai to opc…:P

    • Mika

      Ton tsakwsame!!!
      LOL….

    • ilikeyourcar

      Οταν λεει στην περιγραφη της αγγελιας “βιβλιο σερβις” θα γραφει οτι αλαξανε το κινητηρα στο αμαξι; Ποιος νοημων ανθρωπος θα παρει αμαξι απο πιτσιρικα που εχει βαψει μαυρες τις ζαντες (1ο σημαδι οτι του πινει το αιμα) που εχει αλαξει κινητηρα και το πουλαει μετα απο 5 βολτες…(τυχαιο;;;)

    • Mika

      Pes mou ki emena, file!
      ;-)

    • pariah

      Aν θέλει κάποιος μπορεί να το βρει εκτός και αν του ξανα έδωσαν book service. Επίσης δεν θυμάμαι στην άδεια αν γράφει και το s/n του μοτέρ πέραν του πλαισίου.

      Πάντως όταν καινούργιο έχει 19k τα 17k δεν ακούγονται και πολύ δελεαστικά….Πόσο μάλλον αν είναι με το 2ο μοτέρ…

    • pariah

      Πως γίνεται να χάσει ο συνδυασμός tsi-dsg σε εκκινήσεις δεν μπορώ να καταλάβω….Στα στέκια έχει γίνει πάτημα και όλοι έλεγαν ότι ελέω dsg ξεκινάγανε πάρα πολύ καλά…Τώρα για τα opc και τα άλογα που βγάζει αν δεν ήταν σφυρήλατο 220Ps τροχό θα ήταν για ένα πάτημα….

    • δεν χανει απλα του ειπαν οτι δεν μπορουμε λογο εγγυησης να ζορισουμε και καλα το dsg στις εκινησης…οχι οτι αν το κανεισ χανει..εδω το dsg αντεχει 270 αλογα απλα ξερεις τωρα εταιριες…το opc δεν θυμαμαι οταν πατησαμε αν το ειχε κανει σφυρυλατο τωρα το εχει κανει και ειναι 280 απλα ειχε βαλει μικροτερη τουμρπινα και ειναι by petropoylos tuning ειναι πολυ καλο και ειπα οτι εκανα λαθος οταν πατησαμε το ειχε 220 στροφαλο…

    • pariah

      Έχεις ένα αμάξι που βγάζει τροχό 220 σε συγκριση με το tsi που βγάζει (άντε να μαι γαλαντόμος) 180Ps ρόδα και εκείνο (μιας και όλοι δηλώνουν κάτι παραπάνω)….Αμέσως αμέσως έχεις διαφορά 40Ps σε αμάξια με παρεμφερή βάρη. Σας γαμάει στις εκκινήσεις, εκεί που έχετε ελπίδες με dsg, και τον περνάτε μετά στα 150;;;;

      Ή το polo δεν είναι νορμάλ, είτε το corsa δεν είναι τα άλογα που σας είπε είτε αλλάζει με τους αγκώνες ταχύτητες και τον περάσατε στα 150km/hr…Και αυτό γιατί στα πολλά φαίνεται η δύναμη του αυτοκινήτου και +40Ps είναι αρκετή διαφορά…

    • οχι ειπα οτι εκανα λαθος το αμαξι οταν απτησαμε ηταν 220 στροφαλο……επισης το polo φοραει μικρο προγραμμα για τελικες οπως σ ειπα για αυτο και αρχησαμε να τον φτανουμε καποια φαση οσπου τον περασαμε για λιγο…ολα τα αυτοκινητα και ειδικα αν εχεισ βαλει χερι σε μοτερ καπου θα παρει καπου θα χασει η θα παρει εκινησεισ και θα χασει λιγο τελικες η το αναποδο η δν θα εχει εκινησεισ και θα εχει τρομερα ρεπριζ!!!το polo παντος δυναμομετρημενο οταν ηταν τελειως μαμα στροφαλο ειχε βγαλει 194αλογα οπως σ ειχα πει και πιο παλια αν θυμαμαι!!!

    • Tsou Kostas

      δεν θα γινουν ανθρωποι ποτε…
      και οταν τους εβριζα στραβωνες κιολας.

    • pariah

      Στράβωνα γιατί είχες πει ότι γινόταν σε όλα τα μοτέρ τα 1,4. Απλά γινόταν σε μια παρτίδα στην περίπτωση των 1,4lt με τα 100Ps και τον κωδικό ΒΒΖ. Απλώς μετά το συνέχισαν και με τους 1.6fsi και τα λαμπάκια που είναι χαρακτηριστικό του group.

      Το ότι συνεχίζουν συνεπώς τις μλκς δεν σημαίνει ότι δεν βλέπω τα στραβά…Τα πρόβατα άλλοι είναι, άλλωστε άλλη εταιρία γουστάρω (mercedes) και αυτή την κράζω στις όποιες μαλακίες κάνει με την σειρά της….

    • Tsou Kostas

      2 στα 2 εδω μεσα… η μαλον 3 στα 2 γιατι ο ενας εχει αλλαξει 2 φορες μαλιστα.
      δλδ μαζι με λαδια αλλαζουν και μοτερ. με ενα θεμα που τους γαμει εδω και 10 χρονια και δεν το λυνουν.
      πες το, θελω να το ακουσω απο εσενα, πες “Η VW ειναι η πιο αναξιοπιστη εταιρια του κοσμου”

    • ilikeyourcar

      Μηπως τελικα Κωστα να το ξανασκεφτεις για το swiftακι; ;)

    •  το πολακι του φιλου μου που το πουλαει πιστεψε με δν ειναι γαμημενο…η ζαντεσ ειναι μαυρο ματ με ηλεκτροστατικο βαψιμο εχει δοσει ενα σωρο λεφτα και το προσεχει σαν τα ματια του δν το εχει στα αρχιδια του…επισης απο εμφανιση εχει κανει το πισω και το μπροσ σημα με αυτοκολητο ανθρακονημα…το οτι εχει καινουργια μηχανη δεν οφειλεται στο οτι του επινε το αιμα οφειλεται σε λαθος του εργοστασιου και τα 18χιλαιδεσ χλμ που γραφει δν ειναι αυτα που εχει κανει ο δευτεροσ κινητηρασ ειναι και απο τον πρωτο…οταν εβαλε το δευτερο δεν του το μηδενισανε..επισης φοραει μεσαιο,τελικο,turbo timer γιατι το προσεχει πολυ το τουρμπο και μπαρομετρο για να προσεχει τις πιεσης παρολο που ειναι μαμα η τουρμπινα την προσεχει σαν τα ματια του α φοραει και μια σκαστρα ανταπτορα οχι κανονικη…και φιμε εξωτερικα και το μπριστινο τζαμι…αλλα το πουλαγε γιατι δεν μπορει ακομα εγινε μια στραβη και αμα το πουλησει σε κανα χρονο……ειναι καυλομενος με subaru impreza  οχι τπτ αλλο το αμαξι ειναι κομπλε..

    • ilikeyourcar

      Με τις προυποθεσεις που ανεφερα παραπανω, μαυρες ζαντες (που υποδηλώνουν τρελα απο μερους του ιδιοκτητη), φωτο διπλα σε αλλα τουμπανιασμενα μικρα gti, 1 καμενος κινητηρας, και οδηγος 20αρης (ολοι ξερουμε πως οταν κατι δεν εχεις δουλεψει να το αποκτησεις δεν του συμπεριφερεσαι με σεβασμο συνηθως) οταν ξεκινας απο το σπιτι σου να πας να δεις το αμαξι αυτο σαν υποψηφιος αγοραστης ε δεν λες “βρηκα κελεπουρι”… ετσι δεν ειναι; Το πιο πιθανο ειναι το αμαξι να χτυπαει κοφτες πιο συχνα και απο οτι ο Σεφερλης προσποιειται οτι κλανει στις επιθεωρησεις του… τωρα αν πεσεις στη περιπτωση που ο αλλος το εχει μερακι οπως ο φιλος οπως λες ειναι πολυ σπανιο πραγμα.

    • Mika

      Symfwnw mazi sou..
      Epishs, kati allo den katalabainw?Telika,to poulaei h oxi??
      Giati kati leei o George, pws egine mia strabh ki akoma gia kana xrono den mporei na to poulhsei..
      Ola ayta to kanoun akoma pio ypopto to olo thema…

    • ετσι οπως το λες τωρα ναι συμφωνω απολυτα οπως επισης μπορω να σου πω πως απο τα 15 του μεχρι τα 20 μαζευε λεφτα για να παρει σουμπαρου και τελικα δεν μπορουσε και πηρε το πολο με δικα του λεφτα προκαταβολη τα μισα και τα υπολοιπα με δοσεισ… @Mika12345:disqus  οχι τωρα δεν το πουλαει απλα δεν εχει βγαλει ακομα την αγγελια…δεν υπαρχει τπτ υποπτο απλα εχει ακομα ενα χρονο δοσεων…

    • Tsou Kostas

      χαχαχαχχαχαχα, οχι ρε φιλε, και παλι, δεν θα επερνα Gti με 130 αλογα εν ετει 2012… δλδ ημαρτον ας τους ξυπνησει καποιος,  μαμα punto GT του 94 θα σου ριχνει 3 κολονες… σαν να επαιρνες δλδ το 94 το punto και να σου εριχνε το autobianchi του 76…. χααααααααχαχααχχααχαχχααχαχαχαχαχ

    • pariah

      Όπως είδες ο άλλος είπε ότι του έσπασε γιατί του έβαλαν πετρέλαιο…Όπως είπα και πριν μλκ του αμαξιού που δεν καίει και diesel. Τώρα το πως του πέρασαν στην εγγύηση το μοτέρ είναι θέμα και μου φαίνεται κουλό όλο το θέμα…

      Το 2 στα 2 εδώ μέσα δεν έχει να μου λέει τίποτα. Αυτό για το corsa που σου είπα ισχύει, αν έχεις όρεξη ψάχτο να δεις πόσα είχαν θέμα. Εδώ ξέρω και fiesta st με σπασμένο μοτέρ που του αλλάχτηκε στην εγγύηση και ήταν το το 2ο όταν έγινε αυτό πάει να πει ότι όλα τα st είναι μπουρδέλα τα μοτέρ τους (στην τελική 2,0lt και 150Ps σιγά την πίεση). Επίσης ας ψάξει κανείς να μάθει αν έχουν σπάσει μοτέρ από gtr και evo10 στην Ελλάδα. Όπως και 2.0tsi με τις ΙΗΙ έχει σπάσει που έχω ακούσει….Οπότε ναι…η vw είναι από τις ΠΙΟ αναξιόπιστες εταιρίες αλλά ας βλέπουμε γενικά στην αγορά τι γίνεται….

      off topic:

      Κώστα μια απορία. Ήσουν στην option press όταν δοκίμασαν το λευκό βελτιωμένο 10άρι γνωστού ιδιοκτητη καταστήματος επισκευής; Σε ρωτάω γιατί στο άρθρο έλεγαν συμπερασματικά ότι  “αν βάλεις επώνυμα προϊόντα (HKS kok) τότε είναι εφικτή η βελτίωση σε υψηλό επίπεδο και να είναι και αξιόπιστο καθώς δεν έχει βγάλει πρόβλημα ως τώρα”. Το αστείο είναι ότι πριν κάποιο καιρό από την δημοσίευση, το είχα δει πάνω σε express service να το παρκάρει στο συνεργείο δίπλα μου και μετά μου ειπαν ότι πήγε για αλλαγή μοτέρ, όπως άλλα 10άρια….Ο μάστορας ειδικευόταν σε punto gt (πρώην μάστορας της hf του Δημητριάδη) και τώρα γίνεται λαϊκό προσκύνημα με τα evo.

    • Tsou Kostas

      οχι, ειμουν απο 10/04 μεχρι 3/06. Μετα πηγα τεχνικος επιθεωρητης στην Agripan και ηταν ο μηνας που ηρθε το καινουριο Terios. γιατι στο λεω? για τα μοτερ! εμεινα εκει μεχρι το καλοκαιρι του 10, και πουληθηκαν σε αυτο το διαστημα 7-8000 τεριος. Ποσα μοτερ λες οτι αλλαξαμε στην εγγυηση?  3. οσα εχουν αλλαξει και τα 2 ψολο εδω μεσα. ενα απο στραβοβιδωμενη βιδα τεντωτηρα καδενας, ενα απο κολαρο νερου χωρις κολιε…, και ενα απο βουλομενο αγωγο λαδιου μεσα στον στροφαλο απο γρεζι. 3 αστοχιες σε 8000 αυτοκινητα, και μας πειραξε κιολας. Καταλαβες γιατι εκνευριζωμαι με κατι τετοια, γιατι δεν νοειται ρε φιλε να μην μπορεις να κανεις ενα μοτερ να μην καιει λαδια μετα απο 100 χρονια εμπειρια…. δεν το χωραει ο νους μου.

    • pariah

      Δυστυχώς όμως είναι η μειοψηφία αυτά τα παραδείγματα τύπου daihatsu. Χώρια ότι στο vag φτιάχνουν ένα μοτέρ και είμαι σίγουρος ότι αν τους βγει ανθεκτικό από την αρχή, μετά κάνουν εκπτώσεις σε υλικά σταδιακά τόσο όσο να μην χαλάσει η αξιοπιστία. π.χ. τα πρώτα 1.4 101Ps στο S4 ήταν σκυλιά, στα mk3 έβγαζαν 95Ps και στα mk4 εκεί που πήραν τα πάνω τους έβγαλαν παρτίδα με ελαττωματικά ελατήρια τα οποία δεν διόρθωσαν (μέσω εγγύησης) και η επόμενη παρτίδα ήταν κομπλέ….Αλλά δεν μπορείς να πεις ότι δεν υπερμεγενθύνεται σε σχέση με αντίστοιχα συμβάν από άλλους, ότι αφορά vag….Ασφαλή γνώμη μόνο στα club βγάζεις που επειδή πλήρωσε ο άλλος δεν κρύβει τι έχει βγάλει το αμάξι του.

    • Yiannis Rossolatos

      φιλε george το ιδιο εχει παθει κι ενα φιλαρακι μου αλλα μεχρι στιγμης εχει αλλαξει 2 μοτερ…ευτυχως καλυμμενα απο την εγγυηση….

    • Tsou Kostas

      2 στα 2 εδω μεσα με μοτερ…
      αρχισε η VW να μας επιβεβαιωνει οτι ειναι τελειως για πεταμα…
      εγω φταιω που εβαλα νερο στο κρασι μου και ειπα οτι θα επαιρνα ψολο…
      ΠΟΤΕ ΡΕ.
      FIETSA MONO κι ας κανει και 25000.

    • Mika

      Eixame ton enan, na mas ta prhzei, mhn exoume kai sena twra!!!
      LOL
      :-)))))))))))))))))

    • cfu

      +1
      2 xronia to exo oute lampakia,oute ladia,oute tsik oute tsouk,
      ok den exo polla km 10.000
      mono fiesta den to allazo me tipota kai pali to epomeno fiesta tha einai(elpizo na katafero gia ST)

    • emena arxisan ta lampakia sxedon sta3.5-4 xronia…2 xronia afy teliose i super 2etis egihsh ths VW kai sta 50.000 xilm……
      opote einai noris akoma…..kai MAKARI omos na min soy anapsei tipota!!!!!
      emena pleon moy exei ginei sini8ia!!!!  :-PPPP

    • pariah

      Κορυφαίο σχόλιο dealer seat. Του λέει ο πατέρας μου γιατί μόνο 2έτη;;;Απάντηση; Ο Γερμανός έχει βρει ότι, ότι είναι να βγάλει το αμάξι το βγάζει στα 2 χρόνια. Οπότε γυρνάω και του λέω, άσε μας ρε φίλε….πες στα σε κανέναν άλλο αυτά..μλκς είναι στην toyota που δίνουν 6ετη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ;;;;Έχε χάρη που δεν ήθελα yaris…

    • kalitera na exeis amaksi me lampakia!!!!! para koyva xoris !!!!!  LOL LOL

    • pariah

      Ρε man sorry κιόλας…Αλλά τι περίμενες να γίνεται στα 10,000km;;;Αν σου έβγαζε κάτι τότε θα ήταν μπουρδέλο. Εμένα το δικό μου και με πρώτο στάδιο και ο “λ” την άκουσε στην 4ετία. Δηλαδή τι νορμάλ τι βελτιωμένο στο ίδιο διάστημα θα την κάνει την μλκ….Και είχα καμιά 75,000km όχι 10,000km…Και όταν λέμε την άκουσε απλά βγάζει ένα check. Το αμάξι μια χαρά πάει και όποτε δεν γαμιέται το vag. το σβήνω. Σπαστικό μεν, αλλά το αμάξι δεν έχει πρόβλημα, πέραν του ψυχολογικού….

    • Yiannis Rossolatos

      ακου πως εχει η ιστορια ομως φιλε… την πρωτη φορα του την εκανε τη ζημια βενζινας αντι για αμολυβδη του εβαλε πετρελαιο… αφου του αλλαξανε μια φορα μοτερ γιατι οπως καταλαβαινεις μαμηθηκε, το 2ο του εκαιγε λαδακια του το αλλαξανε κ αυτο κ τωρα μεχρι στιγμης ειναι κομπλε…. και μακαρι να μεινει ετσι δηλαδη ;) κατα τ αλλα ειναι πολυ ευχαριστημενος :P

    • pariah

      Μαλακια του αμαξιου που δεν καιει και πετρελαιο….

    • Yiannis Rossolatos

      xaxaxa me esteiles!!!

    • Mika

      Petrelaio se POLO GTI???Ma poso malakes einai o kosmos,ki idiws oi benizinades?????
      Ektos ki an htan to aplo TSI, an kai katalaba pws milas gia to kalo GTI…
      Opws kai na exei, ayto den metraei,afou einai koulamara!!!!
      LOL..
      Opote,exei mia kanonikh allagh!!!
      :p

    • Yiannis Rossolatos

      ki omws gia gti milaw mika… ton exei luputhei i psuxh mou re file to exei ena xrono to  amaksi k to exei xarei pio polu to sercive tis VW para ekeinos…

    • Mika

      Einai na aytoktoneis!!!!Petrelaio se GTI???
      Den ton skotwse ton benzina??
      Egw tha hmoun isobia mesa!!!

    • Yiannis Rossolatos

      itan etoimos gia katagelia alla ton kratise o dikigoros tou…

    • Tsou Kostas

      το πρωτο δεν ειναι εγγυηση ομως… πως του το αλλαξανε? επισης πετρελαιο δεν μπορει να του βαλανε, γιατι και να θες δεν μπαινει η μανικα…
      μηπως κατι δεν σου ειπε σωστα?

    • Yiannis Rossolatos

      πετρελαιο ηταν σιγουρα κωστα γιατι του το εδειξαν στο σερβις οταν αδειασαν το ντεποζιτο…αρχικα δεν του το αλλαξαν το μοτερ, του κανανε τα κλασικα αλλαγη ολα τα φιλτρα μπουζι κλπ μεχρι και για καλωδιωσεις μου ειπε μπας κ το συνεφερουν  αλλα τιποτα το αμαξι δεν δουλευε σωστα… μεχρι που κατεληξαν στην αντικατασταση του μοτερ….

    • Mika

      Akou na deis..Exw meinei me to stoma anoikto..Poly tyxeros pou tou to allaksan th 1h fora, oute tou papa mh to pei….

    • ευτυχως απο την εγγυηση γιατι ξερεις οτι το μοτερ κανει 8χιλιαρικα…γαμησε τα…για αυτο καλο ειναι αφου εκανεσ  την στραβη και πηρες vw να πληρωσεισ ακομα 2 χρονια εγγυηση(που και αυτο το θεωρω πουστια) με 400 ευρω…:P

    • pariah

      Τα 2 χρόνια εγγύησης που πληρώνεις συνήθως καλύπτουν ότι ουσιαστικά δεν χαλάει εκτός και αν είσαι γκαντέμης. Μου θυμίζει την 5ετη της opel που μετά τα 2 χρόνια ότι μπορούσε να χαλάσει, δεν καλυπτόταν…

  • pariah

    Το προηγούμενο πάντως δεν μου φαινόταν τόσο δυνατό για 120-125Ps. Eίχα δει πάτημα με ibiza 1,4 a stage με το swift sport decat και τον κόφτη στις 7200rpm που είχαν μετά…Η διαφορά που έκανε το swift δεν ήταν τόσο όσο θα περίμενα απέναντι σε ένα αμάξι με λιγότερα κυβικά, πιο μακρύ σασμάν και πιο βαρύ…Και τα 2 με 16άρια ήταν.

    Ελπίζω τα 136PS του να φαίνονται καλύτερα λόγω 6 τάχυτου σασμαν…Αλλιώς ας κάνουν engine swap από hayabusa :p

    • χαχαχ…κατι τετοιο θα χρειαζοταν ενα engine swap απο busa και θα πεταει μετα…

  • morgan

    οταν τα αντιστοιχα τουρμπο θα σε περνανε σαν σταματημενο θα σκεφτεσαι γιατι δεν εδινα λιγα παραπανω?ετσι κιαλλιως τετοια τιμη ειναι ακριβη για μικρο αυτοκινητο

    • αν το πας ετσι παντα καποιοσ θα σε παταει…το θεμα ειναι να κανεισ κατι που γουσταρεισ εσυ!!!επισης αν κανεισ ολα αυτα που ειπαμε παραπανω δεν μενεις στα 160 αλογα αλλα πασ στα 200 χαλαρα με παραλληλους και σφυρηλατα…

    • pariah

      Αν κάνεις όλα αυτά τα παραπάνω νομίζεις ότι το αμάξι θα ναι πιο αξιόπιστο;;;;Επίσης για σκέψου το πόσο θα φτάσει το άλλο που είναι ήδη turbo αν του ρίξεις το ίδιο ποσό….

    • ναι αυτο λεω θα σε γαμαναι η αλλοι αλα το κανεισ για την καυλα σου για να βελτιωσεισ αυτο που γουσταρεισ οπως γουσταρεισ…αμα ηταν ετσι οπως λεσ θα ειχαμε ολοι polo gti και corsa opc για να τα ανεβαζουμε περισσοτερο!!!