Η Subaru έχει παρουσιάσει το νέο “Motion V” πρόγραμμα της στα τέλη του περασμένου έτους στα στελέχη της, ώστε να γνωρίσουν αυτοί πρώτοι ποιο είναι το πλάνο πάνω στο οποίο θα κινηθούν οι Ιάπωνες αλλά και να ξέρουν τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν έως το 2015.

Η αρχή έγινε με το νέο Impreza, ακολούθησε το BRZ και το νέο Forester, των οποίων οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι, το 2013 θα παρουσιαστεί το Exiga , ενώ το νέο WRX, το οποίο θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του Impreza μαζί με ένα νέο sport wagon θα παρουσιαστούν το 2014, ενώ το νέο Legacy θα παρουσιαστεί το 2015.

Όλα τα αυτοκίνητα θα φοράνε κινητήρες τεχνολογίες άμεσου ψεκασμού. Η αρχή έγινε με τον νέο τετρακύλινδρο 2.0-λιτρο boxer ο οποίος συνδυάζει την τεχνολογία DS-4 της Toyota και φοράνε τα Toyobaru. Αργότερα θα υπάρξει και ένας turbo 2.0-λιτρος κινητήρας (FA20), ο οποίος έχει ήδη ανακοινωθεί, ενώ τέλος θα ακολουθήσει και ένας τετρακύλινδρος boxer υψηλής απόδοσης ο οποίος θα τοποθετηθεί στο νέο WRX. Η χωρητικότητα του κινητήρα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, αλλά τα στελέχη τους Subaru συγκλίνουν προς έναν 1.600αρη turbo, ο οποίος θα βασίζεται πάνω στον 2.0-λιτρο FA20 και θα αποδίδει 270 άλογα στο WRX. Βλέπεις το downsizing συνεχίζει να είναι του πρώτο που σκέφτονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Εδώ ακριβώς η ιστορία αρχίζει να έχει ενδιαφέρον. Το νέο WRX θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις. Το WRX θα είναι διαθέσιμο σε τρίπορτη hatchback έκδοση και sedan, το οποίο οι φήμες θέλουν να φορά έναν τον 1.600αρη κινητήρα ο οποίος θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό turbo. Πίσω το 2007, η Subaru, είχε πατεντάρει ένα ηλεκτρικό turbo και έτσι είναι αρκετά πιθανό το WRX να φορά την υλοποίηση αυτή.

Το Motortrend επικαλείται ανώνυμη πηγή όπου του ανέφερε ότι το νέο ηλεκτρικό turbo θα χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια των καυσαερίων ώστε να δημιουργεί την ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι το νέο ηλεκτρικό turbo θα προσδίδει στο WRX μεγαλύτερες επιδόσεις, εξαλείφοντας το turbo lag. Κάτι αντίστοιχο σκέφτεται να κάνει και η BMW στη νέα M3, ενώ ίδια σκέψη έχουνε κάνει και οι Toyota, Nissan και Mazda, αλλά καμία δεν έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής μια τέτοια υλοποίηση.

Στην WRX STI έκδοση, οι φήμες θέλουν να φορά τον ίδιο κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 304 άλογα. Φυσικά και τα δύο θα είναι τετρακίνητα και θα κατασκευαστούν πάνω σε μια ειδικά τροποποιημένη πλατφόρμα του Impreza. Τα δύο μοντέλα θα δανείζονται την ίδια πλατφόρμα, με το WRX να διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο ώστε να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά. Οι Ιάπωνες δεν έχουνε αποφασίσει ακόμη αν επιστρέψουν στο WRC, αλλά η Subaru δηλώνει ότι να περιμένουμε να δούμε τα αυτοκίνητα να συμμετέχουν σε αγώνες ταχύτητας και rally.

[Πηγή: MotorTrend | Thanks for the tip, gkast79]