Πολύ κοντά στο κλείσιμο βρίσκονται τα Δημόσια ΚΤΕΟ καθώς η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχεδιάζει να βάλει “λουκέτο” στα κέντρα ελέγχου οχημάτων λόγω κακής και ελλειμματικής λειτουργίας.

Τον Ιούνιο λήγει η προθεσμία για την υποχρεωτική πιστοποίησή τους κατά ISO και όπως όλα δείχνουν δεν πρόκειται να δοθεί νέα παράταση, τακτική που ακολουθούνταν τα τελευταία χρόνια, αλλά θα προτιμηθεί το “σφράγισμά” τους. Συνολικά στη χώρα λειτουργούν 59 ΚΤΕΟ που ανήκουν στο Δημόσιο, ενώ τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ ανέρχονται πλέον σε 130.

Τα σχέδια του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το κλείσιμο των Δημόσιων κέντρων στοχεύουν στην απεξάρτηση από ελλειμματικές δραστηριότητες αλλά και στην παροχή πιο αποτελεσματικών υπηρεσιών και κατ’ επέκταση στην πάταξη της αποχής των ιδιόκτητων οχημάτων από τον τεχνικό έλεγχο.

Παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει στο παρελθόν προκειμένου να «πειστούν» οι ιδιώτες να περνούν τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο, τα ποσοστά αποχής αγγίζουν σήμερα το 50%. “Μάστιγα” για τα δημόσια κέντρα ελέγχου θεωρείται η ελλειμματική υποδομή και κυρίως η έλλειψη μηχανογραφικού συστήματος και δυνατότητας on line διασύνδεσης τους με το Υπουργείου Μεταφορών.

[Πηγή: Euro2day | Thanks for the tip, Γιώργο]