Η Alfa Romeo αναφέρει ότι το 2011 ήταν μια ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά για την ίδια, αφού στην Ευρώπη το μερίδιό της αυξήθηκε από το 0,8% στο 1%, κυρίως χάρη στην Giulietta. Για την ακρίβεια, οι πωλήσεις του μοντέλου έφτασαν στο 2,8% της κατηγορίας του στην Ευρώπη και το 14,5% στην Ιταλία, τα υψηλότερα ποσοστά που είχε η Alfa Romeo στην κατηγορία των hatchback. Το 2011 είχε περίπου 80.000 ταξινομήσεις στην Ευρώπη, το 45% από τις οποίες έγιναν στην Ιταλία (35.000). Οι αγορές εξωτερικού στις οποίες η Giulietta είχε τα καλύτερα αποτελέσματα ήταν η Γαλλία (περισσότερα από 9.200 αυτοκίνητα), η Αγγλία (περισσότερα από 7.000 αυτοκίνητα) και η Γερμανία (περισσότερα από 6.300 αυτοκίνητα). Συνολικά, από το λανσάρισμά της, οι παραγγελίες για την Giulietta παγκοσμίως είναι περίπου 140.000. Οι περισσότερες πωλήσεις του μοντέλου αφορούν τις ακριβές εκδόσεις “Distinctive” και “Exclusive” που αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% του συνόλου.

Στην Ελλάδα η επιτυχία της Alfa Romeo ήταν ακόμα μεγαλύτερη, με το μερίδιο της μάρκας να φτάνει στο 1,7% και τις πωλήσεις (1.679 μονάδες) να σημειώνουν αύξηση κατά 11% σε σχέση με το 2010. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της Giulietta στην ελληνική αγορά, το μερίδιό της στην κατηγορία C είναι πολύ υψηλότερο του ευρωπαϊκού μέσου όρου, φτάνοντας το 4,5% με πωλήσεις 935 μονάδων και παρουσιάζοντας αύξηση 95% σε σχέση με το 2010. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το ιταλικό μοντέλο ήταν 4ο με 8,8% μερίδιο στα Diesel της κατηγορίας C.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή των πωλήσεων των διαφόρων εκδόσεων της Giulietta στην Ευρώπη ανάλογα με τους κινητήρες, οι πιο δυνατοί από τους οποίους αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Για παράδειγμα, ο 1.4 MultiAir των 170 ίππων έχει ένα μερίδιο της τάξης του 15%, δηλαδή περίπου 7 φορές το μέσο όρο της κατηγορίας σε αυτή την κατηγορία ισχύος. Ο πλέον εμπορικός κινητήρας της γκάμας της Giulietta ήταν ο 1.6 MultiJet των 105 ίππων, με το 35% των συνολικών πωλήσεων. Το πιο δημοφιλές χρώμα ήταν το λευκό (Ghiaccio White) που όλοι ήξεραν από τις διαφημίσεις και που αντιπροσώπευσε το 35% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν, ενώ το κόκκινο, μια συναισθηματική επιλογή στην γκάμα της Alfa, επιλέχτηκε από το 6% του συνόλου. Από αυτούς όμως που επέλεξαν το κόκκινο χρώμα, οι μισοί το συνδύασαν με σπορ πακέτα στις εκδόσεις Distinctive/Exclusive. Η Giulietta κέρδισε αμέσως ένα πολύ πλατύ και διαφορετικό κοινό. Το αυτοκίνητο έγινε επιλογή για ανθρώπους με μέσο όρο ηλικίας τα 40 χρόνια περίπου και μέσο-υψηλό επίπεδο μόρφωσης, ενώ το 20% από αυτούς ήταν γυναίκες. Επίσης, οικογενειάρχες είναι οι μισοί περίπου από τους αγοραστές της Giulietta, σε σύγκριση με το ένα πέμπτο περίπου που είναι η μέση αναλογία στην κατηγορία. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Alfa Romeo]

Δελτίο Τύπου

Μια πετυχημένη χρονιά για την Alfa Romeo, χάρη στην Giulietta

Το 2011 ήταν μια ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά για την Alfa Romeo, αφού στην Ευρώπη το μερίδιό της αυξήθηκε από το 0,8% στο 1% χάρη στην Giulietta. Για την ακρίβεια, οι πωλήσεις του μοντέλου έφτασαν στο 2,8% της κατηγορίας του στην Ευρώπη και το 14,5% στην Ιταλία, τα υψηλότερα ποσοστά που είχε η Alfa Romeo στην κατηγορία των hatchback. Το 2011 είχε περίπου 80.000 ταξινομήσεις στην Ευρώπη, το 45% από τις οποίες έγιναν στην Ιταλία (35.000). Οι αγορές εξωτερικού στις οποίες η Giulietta είχε τα καλύτερα αποτελέσματα ήταν η Γαλλία (περισσότερα από 9.200 αυτοκίνητα), η Αγγλία (περισσότερα από 7.000 αυτοκίνητα) και η Γερμανία (περισσότερα από 6.300 αυτοκίνητα). Συνολικά, από το λανσάρισμά της, οι παραγγελίες για την Giulietta παγκοσμίως είναι περίπου 140.000. Οι περισσότερες πωλήσεις του μοντέλου αφορούν τις ακριβές εκδόσεις “Distinctive” και “Exclusive” που αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% του συνόλου.

Στην Ελλάδα η επιτυχία της Alfa Romeo ήταν ακόμα μεγαλύτερη, με το μερίδιο της μάρκας να φτάνει στο 1,7% και τις πωλήσεις (1.679 μονάδες) να σημειώνουν αύξηση κατά 11% σε σχέση με το 2010. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της Giulietta στην ελληνική αγορά, το μερίδιό της στην κατηγορία C είναι πολύ υψηλότερο του ευρωπαϊκού μέσου όρου, φτάνοντας το 4,5% με πωλήσεις 935 μονάδων και παρουσιάζοντας αύξηση 95% σε σχέση με το 2010. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το ιταλικό μοντέλο ήταν 4ο με 8,8% μερίδιο στα Diesel της κατηγορίας C.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή των πωλήσεων των διαφόρων εκδόσεων της Giulietta στην Ευρώπη ανάλογα με τους κινητήρες, οι πιο δυνατοί από τους οποίους αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Για παράδειγμα, ο 1.4 MultiAir των 170 ίππων έχει ένα μερίδιο της τάξης του 15%, δηλαδή περίπου 7 φορές το μέσο όρο της κατηγορίας σε αυτή την κατηγορία ισχύος. Ο πλέον εμπορικός κινητήρας της γκάμας της Giulietta ήταν ο 1.6 MultiJet των 105 ίππων, με το 35% των συνολικών πωλήσεων. Το πιο δημοφιλές χρώμα ήταν το λευκό (Ghiaccio White) που όλοι ήξεραν από τις διαφημίσεις και που αντιπροσώπευσε το 35% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν, ενώ το κόκκινο, μια συναισθηματική επιλογή στην γκάμα της Alfa, επιλέχτηκε από το 6% του συνόλου. Από αυτούς όμως που επέλεξαν το κόκκινο χρώμα, οι μισοί το συνδύασαν με σπορ πακέτα στις εκδόσεις Distinctive/Exclusive. Η Giulietta κέρδισε αμέσως ένα πολύ πλατύ και διαφορετικό κοινό. Το αυτοκίνητο έγινε επιλογή για ανθρώπους με μέσο όρο ηλικίας τα 40 χρόνια περίπου και μέσο-υψηλό επίπεδο μόρφωσης, ενώ το 20% από αυτούς ήταν γυναίκες. Επίσης, οικογενειάρχες είναι οι μισοί περίπου από τους αγοραστές της Giulietta, σε σύγκριση με το ένα πέμπτο περίπου που είναι η μέση αναλογία στην κατηγορία.

Η Giulietta, όμως, δεν κέρδισε μόνο το κοινό, αλλά και τον διεθνή Τύπο, αφού από το λανσάρισμά της έχει κερδίσει πολύ σημαντικά δημοσιογραφικά βραβεία σε όλο τον κόσμο. Οι λόγοι πίσω από αυτή την μεγάλη επιτυχία είναι εύκολο να βρεθούν: Η Giulietta ξέρει να κρατάει τις υποσχέσεις που έδωσε στο λανσάρισμά της: – κράτημα και οδηγική απόλαυση – ποιότητα και χαμηλό κόστος χρήσης – άνεση και εργονομία – ενεργητική και παθητική ασφάλεια

Το μυστικό πίσω από αυτές τις επιδόσεις βρίσκεται στην κορυφαία τεχνολογία, στην κορυφαία ποιότητα και στο γεγονός φυσικά πως το αυτοκίνητο συγκαταλέγεται στις καλύτερες Alfa Romeo, μοιραζόμενο κοινές αξίες με αυτές των θρυλικών μοντέλων που έχουν κοσμήσει ανά καιρούς το περήφανο σήμα της εταιρείας. Σήμερα, το κιβώτιο Alfa TCT ολοκληρώνει την υπέροχη τεχνολογική προσφορά του αυτοκινήτου. Και για όσους πιστεύουν πως οι επιδόσεις δημιουργούν συμβιβασμούς στην ασφάλεια, η Giulietta σπάει όλα τα ταμπού και αποδεικνύεται το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της. Άλλωστε όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θέλει να βρίσκεται στην κορυφή, τόσο στις επιδόσεις όσο και στην καθημερινή χρήση, η ασφάλεια αποτελεί πάντοτε προτεραιότητα, όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά και για τους πελάτες της.

Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Giulietta είναι εμφανή σε όσα προσφέρονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα Alfa DNA, το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2, το DST (που «προτρέπει» τον οδηγό με έναν παλμό στο τιμόνι να κάνει το σωστό ελιγμό) και τα φρένα με σύστημα Pre-fill, που εγγυάται το πιο άμεσο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης. Σε αυτά προστίθενται το σύστημα αντιβύθισης, οι ζώνες τριών σημείων με διπλό προεντατήρα, 6 αερόσακοι και ESP. Όλα αυτά συνθέτουν ένα σύνολο που εγγυάται την κορυφαία ασφάλεια, τόσο ενεργητική όσο και παθητική: η Giulietta αποδείχτηκε το ασφαλέστερο μοντέλο της κατηγορίας της στα crash tests του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP.

Η κορυφαία ποιότητα της Giulietta αποδεικνύεται και από την υψηλή μεταπωλητική αξία της, όπως αποδεικνύεται από μελέτες ανεξάρτητων εταιρειών, όπως η Eurotax, που αναφέρει ότι η Giulietta έχει την καλύτερη μεταπωλητική αξία στην κατηγορία της. Έπειτα από 12 μήνες, η αξία της στην ιταλική αγορά παραμένει στο 68,5%, στην αγγλική στο 77,5% και στην ισπανική στο 66,9%. Αλλά επίσης και σε όλες τις άλλες αγορές η Giulietta βρίσκεται στην κορυφή μεταξύ των ανταγωνιστών της σε ό,τι αφορά την υπολειμματική αξία της. Μεγαλύτερη απόδειξη όμως για τη συνολική υπεροχή της Giulietta είναι η γνώμη των καταναλωτών: το 98% είναι ικανοποιημένοι και σχεδόν όλοι (90%) συστήνουν το αυτοκίνητο, δείκτες που βρίσκονται 15 περίπου μονάδες πάνω από το μέσο όρο των νέων αυτοκινήτων που λανσάρονται. Οι πελάτες μας επιβεβαιώνουν ότι τα χαρακτηριστικά που τους αρέσουν περισσότερο είναι η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η άνεση και οι επιδόσεις και το ότι η ευχαρίστησή τους αυξάνεται με το πέρασμα των μηνών και των χιλιομέτρων που κάνουν με το αυτοκίνητο.

Alfa TCT, ένα κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο Με καταγεγραμμένο τον εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων/οικονομίας καυσίμου που προσφέρει η Giulietta, ο οποίος είναι ένα στοιχείο που ξεχωρίζει για τους καταναλωτές, σήμερα υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω βελτίωσης. Με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου Alfa TCT, που μειώνει ακόμη περισσότερο κατανάλωση και ρύπους, το αυτοκίνητο φτάνει στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας, βελτιώνοντας τα ήδη πολύ καλά αποτελέσματα του χειροκίνητου κιβωτίου. Χαρακτηριστικό είναι, ότι, όσον αφορά τον συνδυασμό εκπομπών CO2 και δύναμης η Giulietta βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της τόσο για τους βενζινοκινητήρες όσο και για τους πετρελαιοκινητήρες.

Χαρακτηριστικό της θετικής εικόνας που έχει το TCT και στους καταναλωτές, αποτελεί το γεγονός ότι από τη στιγμή που άρχισε να διατίθεται στην Ελληνική αγορά, η ζήτησή του έφτασε στο 13% των συνολικών παραγγελιών του μοντέλου, περισσότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο δηλαδή, κάτι που υπόσχεται μεγάλη εμπορική επιτυχία στο μέλλον. Άλλωστε, η χαμηλή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος χρήσης γενικότερα που συνεπάγεται το TCT, το κάνουν ιδανική επιλογή και για στόλους εταιρικών αυτοκινήτων. Για να εγγυάται την καλύτερη δυνατή απόδοση κάτω απ’ όλες τις συνθήκες οδήγησης, το TCT αλληλεπιδρά με το σύστημα επιλογής δυναμικής κατάστασης αυτοκινήτου Alfa DNA, το σύστημα πέδησης, το σύστημα ελέγχου του κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC, ρυθμίζοντας ανάλογα το πρόγραμμα αλλαγών ταχυτήτων.

Η χρήση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη προσφέρει πολύ γρήγορες αλλαγές και εγγυάται πιο άνετη οδήγηση και σπορ συμπεριφορά σε σχέση με τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια με υδραυλικό μετατροπέα ροπής, με ελάχιστες μηχανικές απώλειες μάλιστα, κάτι που μειώνει και την κατανάλωση. Επίσης, η επιλογή του ξηρού τύπου για το διπλό συμπλέκτη, επιτρέπει την καλύτερη ενσωμάτωση στο αυτοκίνητο του συστήματος Start&Stop (που δεν είναι πάντα διαθέσιμο σε συστήματα με συμβατικά αυτόματα κιβώτια), όπως επίσης και την αντοχή στη μετάδοση υψηλής ροπής, μέχρι 350 Nm. Γι’ αυτό και είναι δυνατή η χρήση του Alfa TCT και με τον εντυπωσιακό κινητήρα ντίζελ 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων χωρίς να περιορίζεται η απόδοσή του. Η σύγκριση των συμπλεκτών ξηρού τύπου με εκείνους που είναι «υγρού» τύπου αποκαλύπτει μια σειρά πλεονεκτημάτων. Κατ’ αρχάς οι μηχανικές απώλειες των πρώτων είναι μικρότερες, ενώ οι δεύτεροι απαιτούν και ψύξη με λάδι, άρα και κατανάλωση ενέργειας για τη λειτουργία της αντίστοιχης αντλίας. Τέλος, τα συστήματα διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου απαιτούν ποσότητα λαδιού στη μετάδοση αυξημένη κατά 4,8 λίτρα περίπου. Συνολικά, αν συνυπολογίσει κανείς όλους αυτούς τους παράγοντες, ένα σύστημα μετάδοσης ξηρού τύπου σαν το Alfa TCT, έχει 6% περίπου καλύτερη απόδοση σε ό,τι αφορά την κατανάλωση.

  • Anestiskalioglou

    Βλεπω τα αλφα ρομεο 15ετιας να εχουνε γινει κοτετσια. Ελπιζω η τζουλιετα να μην εχει την ιδια τυχη …..

    • cfu

      se 10 xronia tha exoun spasi ola ta plastika kai tha exoun ksethoriasei apo ton hlio
      kai otan einai metaxeirismeni oloi tha protimoun ena Japan h Germaniko
      oso gia ta hlektrika…..

    • Evan_T

      Alfa Romeo 156 (98′ μοντέλο).. Ούτε σπασμένα πλαστικά ούτε και ξεθωριασμένα.. Είναι πλέον το MILF μου… Και ούτε στα ηλεκτρικά έχει προβλήματα..

      Ίσως οι δικές σου εμπειρίες να ναι διαφορετικές. Καλή καρδιά..

    • nikxan1

       paixe lotto. paizei na einai to mono AF sto hliako systhma pou den exei tetoia problhmmata…..
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      me timh, kai panta se klima plakas.

    • Diapragmateftakis

      6 like? kala paei h imimathia se afti tin xora…. sigoura oi idioi psifisan k pasok 

    • nikxan1

       εχεις ακουσει μια κατασταση, που λεγεται “καλαμπουρι” και χιουμορ??
      αν προσεξεις καλυτερα στο σχολιο, καπου λεει “κλιμα πλακας”.
      αν ψαχνεις αφορμη απλα να μας την πεις, οκ δεκτον. αλλα οπως και να το κανεις, ειτε σ’αρεσει ειτε οχι, η αλφα εχει ενα αμαρτωλο παρελθον, πανω στο οποιο παταμε για να κανουμε απλα πλακα και καλαμπουρι. και ομολογω, πρωτος το κανω εγω. αλλα χωρις να προσβαλω προσωπικα κανεναν, ουτε τον ιδιο, ουτε την επιλογη του, ουτε τα γουστα του, αλλα ΠΑΝΤΑ αναγνωριζουμε ολοι το ενδοξο παρελθον της αλφα, το οποιο ειναι τοσο μεγαλο, που και να θες, δεν μπορεις να μην το δεις.
      ουτε ημιμαθεια ειναι, ουτε δολος, ουτε κακια ουτε τιποτα. ειναι μια πραγματικοτητα!!!!
      τα αλφα ρομεο, εχουν αμαρτωλο παρελθον. απλα ειναι ευκαιρια για πλακα, και εξυπνες ατακες….

    • sorry φιλε αλλα δεν ψιφιζω ακομα…;)

    • VanPerseF1

      Εσυ μαλλον ψηφισες ΝΔ!

    • Evan_T

      χαχαχα.. Το χω γυρίσει στο Τζόκερ.. Ίσως να μην μου παρουσίασε τέτοια προβλήματα γιατί έχω και γω αμαρτωλό παρελθόν.. Τα χουμε βρεί.. Πόσο καιρό προσπαθούσα να της δικαιολογήσω το γεγονός πως ένα Ibiza είναι παρκαρισμένο δίπλα της…

      Το ξέρω πως κάνεις πλάκα.. Δεν χρειάζονται υποσημειώσεις..

    • nikxan1

      μ’αρεσεις που αντιμετωπιζεις φιλικα και χιουμοριστικα το σχολιο μου, γιατι βλεπεις οτι ακομα και με τις υποσημειωσεις, καποιοι παρεξηγουν. δεν πειραζει…
      φιλε μου, το μονο που μενει να σου πω, ειναι να χαιρεσαι τ’αμαξι σου οσοπιο πολυ μπορεις.
      θεωρω οτι εισαι ευτυχισμενος εφοσον γουσταρεις το αμαξι σου, και οσο και αν σε πειραζει ο οποιοσδηποτε, δεν θα σου χαλασει την διαθεση!!!!!
      (κανε μια συνδρομη στην εξπρες σερβις καλου-κακου….:))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Diapragmateftakis

      kati malakes imimathis san esena ftiaxnoun tis sizitiseis sta kafenia… Ante na agoraseis germaniko esi… se gamane pou se gamane san ellina pigene na tous doseis k ala 

    • Ntortia

      Οταν σε δανειζανε ομως και εσυ καλοπερνουσες ελληναρα ητανε καλα ε?

    • Diapragmateftakis

      pos ksereis oti kalopernousa? epidi xerosoun oli mera tin stisi mou paei na pei oti ofilotan stin kaloperasi? vlakako

    • Constantine

      Βρε παπάρα , είδες εδώ κανέναν να βρίζει και να το παίζει εξυπνάκιας σαν εσένα ;; βρήκες τώρα εδώ να ευκαιρία να δημιουργήσεις πρόβλημα ;; Πάνε παίξε με την πλαστική κούκλα σου να εκτονωθείς και αφού σε χαλάει μην ασχολήσε με το autoblog   

  • James

    Το παραπονο που εχω για την Gullietta ειναι οτι θα ηθελα καλυτερο εσωτερικο και το λενε πολλοι αυτο,μπορει καποιοι να μην δινουν βαση σε αυτο και να λενε οτι δεν τους ενοχλει ,κακα τα ψεμματα ομως οταν βλεπεις το εξωτερικο και μετα μπαινεις στο εσωτερικο υπαρχει ενα ξενερωμα.

    Παντως ειναι αυτοκινητο που οποτε το βλεπεις γυρνας να το κοιταξεις και να το παρατηρησεις,δεν ειναι λιγες οι φορες που εχω πιασει τον εαυτο μου να βλεπει μια Gullieta παρκαρισμενη και να σταματαω να την κοιταξω.

  • Sakismetal

    ena pragmatika omorfo k poli kalo alfa romeo.erwtas me tin proti matia.an eixan asxolithei k ligo perisotero me to eswteriko tou (na min einai idio me bravo delta) tha itan teleio.makari to kainourgio focus na eixe to 20% tis omorfias pou exei h giulietta.

    • Diapragmateftakis

      pes mou pou akrivos ine idio me to bravo-delta? afta nai ine idia metaksi tous mesa (oxi eksw, aloste den milame gia to VAG) mipos ine idia h giulietta k me to Dodge Dart?

  • nikxan1

    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • VaggD

    Best Is Yet To Come

  • ilikeyourcar

    Ευγε! Το αξιζε… απο τις λιγες φορες που ενα αμαξι με χαρακτηρα συνοδευεται και με καλες πωλησεις… Τρέμετε τη μερα που οι Αλφα δεν θα χαλανε… θα εχουν τελειωσει οι δικαιολογιες τοτε…  

    • nikxan1

       ειναι και η μερα που ο ηλιος θα βγει απο την δυση????
      πιστευω (προσωπικη μου αποψη) οτι αν δεν ηταν κατω απο την ομπρελα της φιατ, θα ηταν σε πολυ μεγαλο τελμα. γιαυτο και η τσουλιετα εχει πολλα μηχανικα μερη απο την φιατ. μια απορια εχω:
      την βλεπω ετσι, την βλεπω αλλιως, την βλεπω προφιλ, την βλεπω ανφας, την βλεπω απο πισω, αλλα δεν ερεθιζομαι, ουτε καν εντυπωσιαζομαι.
      μπορω να μαθω, που το βρισκετε εσεις το ενδιαφερον και το σεξυ???
      ειναι απορια σοβαρη, και χωρις ειρωνια ή πλακα. ουτε καν πλησιαζει στο ελαχιστο, το ποσο μ’ερεθιζει ενα Μ3-Ε46………………
      ακομα και ενα S5 που ειναι πιο σοβαρο και γκριζο, με τρελαινει πολυ περισσοτερο απο την τσουλιετα.

    • Mika

      Oh yes please!!!
      Totally agree with you on that comment!

    • OdyZante

      me too

    • ilikeyourcar

      Συμφωνειτε πως μια Μ3 ειναι πιο ομορφη απο την giulietta… θα συμφωνησω και εγω. Τυχαιο ομως που κανεις δεν ανεφερε ενα απο τα αμαξια της κατηγοριας της (auris, mazda 3,  bmw 1, A3, golf και παει λεγοντας) αλλα μια Μ3 η ενα S5 αλλης κατηγοριας, τριπλασιας τιμης (!) και κουπε για να βρει κατι πιο ωραιο; Γιατι αν το παμε ετσι οταν θα πεις εσυ ειναι φοβερη η Μ3 εγω θα σου πω μα μπροστα σε μια lamborghini δεν με φτιαχνει αρκετα… Μην συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια για να βγαλουμε το αμαξι πιο ασχημο…

    • συμφωνω δεν υπαρχει κατι πιο ομορφο στην κατηγορια του..αλλα και αυτο εδω δεν το λεσ ασχημο..:/…  http://www.youtube.com/watch?v=XxFty5fAdp0

    • ilikeyourcar

      Πολυ ωραιο αλλα αποκλειστικα και μονο σε καποιο φανταχτερο χρωμα για να δειξει οπως πρεπει το mazdaκι… Και το megane rs ειναι κορυφη σε εξωτερικη εμφανιση… Δεν πιανω ομως στη κουβεντα τα gti γιατι εκει η Αλφα δεν το χει… ακομα και η γρηγορη εκδοση της giulietta η qv ειναι πανεομορφη αλλα ειναι περισσοτερο gt και οχι gti και το δειχνει. Αλλα αναμεσα στα καθημερινα αμετρητα hatchback που με περιτριγυρίζουν στο φαναρι αυτο ειναι για μενα το πιο ομορφο… και χαίρομαι που επιτελους ο κοσμος δεν διαλεγει τα ιδια και τα ιδια…

    • ναι φυσικα και ειναι το πιο ομορφο το αλφα….και το μιτο οσο το βλεπω τοσο πιο πολυ μ αρεσει…αλλα αυτο που δεν χονευω σε κανενα αλφα ειναι αυτο το τριγωνο σε ολους τους προφυλακτηρες μπροστα…

    • loeb

      Εγω θα σου βαλω τo citroen DS4 που ειναι στην κατηγορια του και για μενα ειναι πολυ πιο ομορφο απο την giulietta. Προσοπικη μου αποψη παντα.

    • ilikeyourcar

      Αυτο το αμαξι προσωπικα με παιδεψε λιγο μεχρι να αποφασισω πως οντως μου αρεσει… Ειναι πολυ διαστημικο στα δικα μου ματια, εντυπωσιακο αλλα ρε γαμωτο δειχνει λιγο ογκωδες διπλα στα αλλα…και αυτο λιγο με χαλασε. Εν τελει βεβαια μου αρεσει. Ακομα και ασχημο να ειναι ενα αμαξι θα το παραδεχομουν  γιατι προτειμω ενα τολμηρο αλλα λαθος σχεδιο απο κατι το αδιαφορο/απροσωπο… Δηλαδη με ενα παραδειγμα απο το golf 6 προτειμω σε εαφανιση την ασχημη bmw 1 γιατι εστω και αν βγηκε φαουλ κατι ηθελε να μας πει αυτος που την σουλουπωσε. Καπως ετσι το εχω εγω στο μυαλο μου…

    • Mika

      Egw,den ebala kai den thelw na balw sto paixnidi thn M3 h to S5, klp, giati ontws den exei nohma tetoia sygkrish..
      Ta like mou kai h symfwnia mou einai se oti leei o Nikos gia th Giulieta kai to pws th blepei…
      Akribws tetoia einai h dikh mou apopsh..Kalh kai wraia,alla mexri ekei…
      Oute kwlotoumpes kanw otan th blepw, oute me kanei na bgalw to cheque book gia na thn apokthsw..

    • Suarez

      Ξερεις που βρισκουν το ενδιαφερον,επειδη ειναι Alfa “πρεπει” να αρεσει σε ολους,οποιος δεν του αρεσει δεν εχει “γουστο”,καταλαβαινεις το σκεπτικο?Απαγορευται να μην σε εντυπωσιαζει μια Alfa Romeo,ειναι κανονας για καποιους αυτο.

      Εμενα δεν μου αρεσει για παραδειγμα η 4C, ομως οπου κ να διαβασω υπαρχουν διθυραμβικα σχολια,για το απιστευτο,ανεπαναληπτο,εκπληκτικο,πανεμορφο ,εντυπωσιακο σχεδιο της,μπραβο Alfa εκανες το θαυμα σου παλι,θα ειναι τρομερο στο δρομο,δεν θα εχει αντιπαλο και τα λοιπα.

      Εαν λοιπον παω εγω κοντρα σε αυτο το ρευμα και βγω να πω,τι λετε ρε,που την ειδατε την φοβερη σχεδιαση,θα φανω οτι ειμαι μαλακας αναμεσα στους πολλους,δεν εχω τυχη.

      Εαν παλι αναφερεις για την μετρια ποιοτητα του εσωτερικου της τζουλιετα ,η απαντηση που θα παρεις εκτος απροοπτου ειναι,μα την Alfa δεν την παιρνεις για τα πλαστικα της.

    • nikxan1

       μ’αρεσεις ρε μαγκα…..οποτε χαλαλι σου το +1.
      υποψιν, ουτε και μενα μ’αρεσει η 4C. και οταν διαβαζα τοσα διθυραμβικα σχολια απο αλλους χρηστες, ειλικρινα, εψαχνα να βρω που στο καλο το βρισκουν το ομορφο.
      ΠΡΟΣΕΞΕ: το ομορφο λεω!!!!
      δεν ξεχναω οτι θα ειναι απο ανθρακονηματα κτλ. μιλαω μονο για ομορφια.
      εεεε οσο για ποιοτητα, αλλα λογια ν’αγαπιομαστε!!!!!!

    • MitsosDaBest

      [ΠΡΟΣ SUAREZ]: “Εγώ δεν παρεξηγώ κανένα από αυτούς που δεν τους αρέσουν τα Alfa Romeo… Είναι ανάλογα με τα γούστα του καθενός.

      Εγώ ποτέ μου δεν είχα Alfa Romeo, γιατί είμαι περίπου 19 χρονών και δεν έχω δικά μου λεφτά.

      Τα Alfa μου άρεσαν από 7 χρονών, αλλά από τα 10 μου και μετά, το μόνο που μου ερχόταν στο μυαλό μου όταν άκουγα το όνομα αυτό, ήταν ‘βλάβες’!

      Όμως όταν χάζευα πριν χρόνια στο http://www.car.gr πολλά μεταχειρισμένα, είδα πως μόνο τα Alfa Romeo με καύλωναν σχεδιαστικά και θυμήθηκα το γιατί μου άρεσαν μικρός!

      Κι αν το ψάξεις λίγο στο ίντερνετ, θα δεις πως όλα τα αμάξια έχουν βλάβες, απλά τα Alfa είναι πιο ευαίσθητα και ίσως πιο κακοφτιαγμένα…

      [ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ]: “Είδα κατά τύχη πρόσφατα σε ένα άρθρο της Alfa Giulia, πως με είχες ρωτήσει, αν ήμουν εγώ που έλεγα πως οι Alfisti κρύβουν τις βλάβες των αμαξιών τους, για να μην τρώνε ‘καζούρα’! Το είδα πρόσφατα το μήνυμα…

      Όχι, δεν ήμουν εγώ που το είχα πει.” =)

    • Constantine

      Suarez πάρε like και απο εμενα για την αποψή σου . 

      Προσωπικά μου αρέσουν οι πιο πολλες Αλφα , απλά δεν με έχουν πείσει ακόμη για την αξιοπιστία τους και την αντοχή τους στον χρόνο . Η Τζιουλέτα για εμενα είναι αρκετά όμορφο αμάξι , θα μπορούσαν άνετα να βγάζαν μια κουπέ-σπορ έκδοση , ανταγωνιστή του Σιρόκο και να έκανε πάταγο , αλλα όταν θα έφτανε η ώρα να αγοράσω και θα είχα τα λεφτά στην τσέπη (λέμε τώρα)  , ίσως τελικά να προτιμούσα να αγόραζα κάτι αλλο , σε γερμανικό ή ιαπωνικό , αν και με αυτα που γίνονται …ιαπωνικό !!!

    • Mika

      Den einai kanonas Suarez, einai kanoniko kollhma pou exoun kapoioi, na bazoun se kaloupia pws opoios den trellainetai gia Alfa, exei elleipsh goustou, klp..
      Einai apla enoxlhtiko..
      Symfwnw mazi sou pantws, s ayta pou les…

  • Giorgio

    Η Alfa romeo  βρίσκεται σε πάρα πολύ καλό δρόμο και ουσιαστικά αυτή την στιγμή είναι σε διαδικασία πλήρης ανανέωσης.Νομίζω ότι είναι θετικό το ότι όποιο μοντέλο θα φτιαχτεί απο εδώ και έπειτα θα είναι με καλή μελέτη,δουλειά καί αξιοπιστία.
    Το 2013 θα κυκλοφορήσει η 4C Πισωκίνητη η οποία ουσιαστικά θα σημάνει και την επιστροφή της Αλφα στα πισωκίνητα και γρήγορα αυοτκίνητα και μία έκδοση SW της Giuliettas.Επόμενο μοντέλο μες το 2013 η Mito 4πόρτη και τέλος του 13 ένα Suv με το οποίο η Αλφα θα μπεί στην αγορά τον σπορ τζιπ για πρώτη φορά.
    Το 2014 θα κυκλοφορήσει την Giulia και λίγο αργότερα την Duetto σε μια ολοκαίνουρια πισωκίνητη πλατφόρμα της Chrysler 900kg.

    To πρόβλημα της αλφα ρομέο απο τότε που την αγόρασε η Φιατ ήταν ότι δεν είχε πισωκίνητες πλατφόρμες που τέροιαζαν απόλυτα με την φιλοσοφία και ιστορία της Αλφα.
    Τώρα με την Chrysler μπορεί να πάει καλά και να γίνει και αρκετά ανταγωνιστκή λόγο που τα περισσότερα μο΄ντέλα της θα φτιάχνονται στην Αμερική.

    Οσο για κάποιους που γράφουν για τα Γερμανικά αυτοκίνητα, είχα 2 Μερσεντες (Ml 350, B150) και 1 Bmw  3 cabrio αλλά για τα λεφτά πού έδωσα με κανένα από τα 3 δεν έμεινα ικανοποιημένος.
    Καλά αυτόκινητα και τα 3 αλλά πολύέξοδα και φτηνό εσωτερικό για τα χρήματα που δίνεις.(Ανταλλακτικά και σέρβις πανάκριβα ειδικά της ML. 
    Ειδικά γιά τις εποχές πού ζούμε δεν συμφέρουν.Αλλά αν ρίξετε μία ματιά και στης ανακλήσεις όλων των τελευταίων ετών για αρκετά και σοβαρά θέματα οι πλέον αξιόπιστες πού ήταν οι Ιαπωνέζικες κατάντισαν να γίνουν οι πιο αναξιοπιστες.

    Με εκτίμηση 

    • Destruction

      Οτι αφορα την Alfa Romeo,δεν πιστευω σε τιποτε απο οτι διαβαζω η οτι γραφεται κατα καιρους,περιμενω,βλεπω τι γινεται στην πραξη και μετα κρινω.Εχουμε γεμισει υποτιθεμενους insiders που ξεπετιουνται σε διαφορα site και γραφουν τι θα γινει η δεν θα γινει με την Alfa Romeo.

      Λοιπον,οταν με το καλο θα βγει η 4C,οταν θα βγει η Giulia,οταν θα βγει το SW,οταν θα βγει η 4πορτη Mito,αν οντως αυτο ειναι το επισημο χρονοδιαγραμμα,εδω θα ειμαστε να σχολιασουμε,μεχρι τοτε ομως μικρο καλαθακι και αναμονη.

       

    • Giorgio

      Συμφωνώ ότι πρέπει πρώτα να δούμε και μετά να κρίνουμε αλλά σύμφωνα με τα δεδομένα που βλέπουμε λόγο Chrysler πιστεύουμε στο πρόγραμμα αυτό,γιατί αν θυμάσε όταν η Fiat συνεργάστηκε με την GM ήταν απλά μία συνεργασία και όχι εξαγορά όπως τώρα με την Chrysler.
      Εδώ υπάρχουν οι προυποθέσεις και όλα είναι πιά στα χέρια των ανθρώπων της Fiat για να πετύχουν.
      Εγώ όπως και αρκετοί άλλοι alfistes περιμένουν εδώ και χρόνια την αναγέννηση της alfa και λόγο της εμπειρίας μου πάνω στην αγορά αυτοκινήτου, νομίζω ότι τώρα όσο ποτέ είναι η καταληλότερη ευκαιρία.
      Οσο αφορά το πλάνο χρονοδιαγραμμάτος είναι το τελευταίο επίσημο πλάνο που δόθηκε το 10/2011
      εκτός από την SW Giulietta που είναι απο insiders και οχι επίσημο.
      Ας μην ξεχνάμε Αλφα έχει μία τεράστια ιστορία στο σπορ αυτοκίνητο και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό.

  • Summer Son

    Αγαπάω Giulietta ! αγαπάω Alfa! όσο για τα προβλήματα και όλες τις άλλες ιστορίες που συνοδεύουν τις Alfa (και τα υπόλοιπα ιταλικά) το μόνο που έχω να απαντήσω είναι ότι το μυστικό κρύβεται στο πόσο πραγματικά αγαπάς (που αυτό συνεπάγεται φροντίζεις, πονάς, και νοιάζεσαι) το αμάξι σου! κι το διαπιστώνω με τα ίδια μου τα μάτια εδώ και 15 χρόνια, με την 146 (’97) του πατέρα μου (η οποία σημειωτέον είχε πάρει τη χειρότερη βαθμολογία στην αξιολόγηση του TUV) η οποία το μόνο ξεθωριασμένο που έχει είναι το μπροστινό και το πίσω σήμα! Επίσης η Alfa Romeo έχει ένα πολύ ειδικό χαρακτηριστικό…έχει “πιστούς” κι όχι πελάτες. Οι τελευταίοι διαλέγουν τη MiTo τους, τη Giulietta τους, διάλεξαν την Alfasud, ή τη Giulia τους, και θα διαλέξουν τη 4C τους απλά και μόνο επειδή τους αρέσει και τίποτα άλλο. 

    • Giorgio

      Η Αλφα είναι ιδέα και όσο αναφορά κάποιους πουμ λένε ότι έχει αμαρτωλό παρελθόν ας δούν καλύτερα κάποιες άλλες εταιρείες όπου τα τελευταία χρόνια έκαναν ανακλήσεις εκατομυρίων αυτοκινήτων για πάρα πολύ σοβαρά θέματα που είχαν χαθεί ανθρρώπινες ζωές και όχι για μικροπράγματα όπου συνέβαιναν με κάποιες Αλφα που συνέβαιναν φυσιολογικά και σε άλλες εταιρείες.
      Ενα μάθημα για κάποιους που μιλάνε πολύ και λένε αρλούμπες!!!