Η Fiat Ελλάδος ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Panda το οποίο θα ξεκινά από τις 10.500 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο από τις 3 Μαρτίου και θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρες, 2 βενζίνης και 1 πετρελαίου. Το νέο Panda παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο και είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του (3.650 x 1.640 x 1.550 εκ) και μηχανικά φορά τον 0.9-λίτρων TwinAir δικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 65 και 85 ίππων οι οποίοι διαθέτουν και σύστημα Start/Stop. Στην χώρα μας είναι διαθέσιμος μόνο η δυνατή έκδοση με τα 85 άλογα.

Επιπλέον υπάρχει to 1.200άρης Fire απόδοσης 69 ίππων καθώς και ο Multijet II πετρελαιοκινητήρας 1.3-λίτρων με 75 άλογα ο οποίος διαθέτει και αυτός σύστημα Start/Stop. Στο εξωτερικό, το νέο Panda είναι διαθέσιμο και σε έκδοση μεθανίου Natural Power η οποία φορά τον 0.9 turbo TwinAir απόδοσης 80 ίππων ενώ υπάρχει και έκδοση με υγραέριο που φορά τον 1.200-αρη EasyPower απόδοσης 69 ίππων.

Κατά το λανσάρισμά του, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις -θα ακολουθήσει η παρουσίαση του Panda 4×4 στη Γενεύη– και θα προσφέρεται σε 2 επίπεδα επενδύσεων Pop και Lounge, 10 χρώματα αμαξώματος, 9 εσωτερικά και 2 ζάντες αλουμινίου 14″ και 15″. Τα νέα εξοπλιστικά πακέτα περιλαμβάνουν και το σύστημα “Blue&Me TomTom LIVE”. Διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα πέδησης LSCM (Low Speed Collision Mitigation) το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο και να το φρενάρει αυτόματα όταν αυτό κινείται με λιγότερα από 30 χλμ./ώρα.

Το νέο Panda θα υποστηρίζεται και από τα προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης μέσω FGA Bank, από 3,9% ονομαστικό επιτόκιο έως 72 δόσεις, προσφέροντας ένα μέσο εκτιμώμενο όφελος του ύψους των 1.000 €.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για τους διαθέσιμους κινητήρες, για τον εξοπλισμό (βασικό και προαιρετικό) αλλά και τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του, μπορείς να βρεις σε αυτό xls καθώς και στο αναλυτικό ελληνικό, λεπτομερέστατο, δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Κινητήρες Βενζίνης

  • 1.2 8V Pop 69hp 10.500€
  • 1.2 8V Lounge 69hp 11.100€
  • 0.9 Twinair Pop 85hp 11.800€
  • 0.9 Twinair Lounge 85hp 12.400€

Κινητήρας Πετρελαίου

  • 1.3 Multijet ΙΙ Lounge 75hp 13.600€

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Νέο Fiat Panda

Το νέο Panda αποτελεί τη φυσιολογική εξέλιξη μιας επινόησης που στα 31 χρόνια της ιστορίας της ήταν πάντα ελκυστική, προσαρμόσιμη στις ανάγκες των ανθρώπων και εύκολη στη χρήση. Το Panda είναι όλα αυτά αλλά και κάτι περισσότερο: αποτελεί ένα όνομα με ισχυρή παράδοση και συναισθηματική αξία, ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί σε περισσότερες από 6,4 εκατομμύρια μονάδες, ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει 16 εκατομμύρια οδηγούς με διαφορετικούς προσανατολισμούς, διαφορετικές απόψεις, διαφορετική ηλικία, διαφορετική εθνότητα και παρελθόν. Είναι ένα best seller που έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ηγετική θέση της Fiat στην κατηγορία αυτή, από το πρώτο 600 ως το 500, από το 126 έως το πρώτο Panda, από το Cinquecento στο Seicento, από το δεύτερης γενιάς Panda (2003) έως το νέο 500 που λανσαρίστηκε το 2007. Η Fiat αποτελούσε πάντοτε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης με μια αδιαμφισβήτητη εξειδίκευση που γοήτεψε τους οδηγούς σε όλες τις πόλεις του κόσμου.

Η τρίτη γενιά του Panda συνεχίζει να αποτελεί έναν φόρο τιμής στην τεχνολογία και στις ανθρώπινες αξίες. Τώρα μάλιστα έχει αυξήσει την ποιότητα που προσφέρει σε τομείς όπως η άνεση, η λειτουργικότητα στις τεχνολογικές εξελίξεις και φυσικά η ασφάλεια. Συνδυάζει δε τα καλύτερα στοιχεία των δυο προηγούμενων γενεών. Αυτό το ευφυές αυτοκίνητο είναι ιδανικό για όσους θέλουν να συνδυάσουν έναν ενθουσιώδη και πρακτικό οδηγικό χαρακτήρα με τους χώρους και την άνεση ενός 5θυρου μικρού αυτοκινήτου. Όλα αυτά ενισχύονται με ένα μοντέρνο και αρμονικό σχήμα που αναδεικνύει την ευχάριστη εμφάνιση του Panda, που αποτελεί πλέον μέρος της συλλογικής μνήμης, όπως και άλλα αντικείμενα που προέρχονται από την ιταλική δημιουργικότητα, από το Fiat 500 ως τα Vespa Piaggio, Moka Bialetti και το Cubo του Bruno Munari. Όλα τους μοναδικά προϊόντα.

Απλά Panda

Το Panda εκφράζει και στην τρίτη του γενιά όλες εκείνες τις αξίες που το καθιστούν μοναδικό, αυθεντικό, υλοποιώντας όλες εκείνες τις παραμέτρους που προσφέρουν τον ιδανικό συνδυασμό για τους οδηγούς της πόλης. Κι επειδή κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το αυτοκίνητό του, το νέο μοντέλο εκμεταλλεύεται στο μέγιστο τους εσωτερικούς χώρους, ενώ παράλληλα προσφέρει και ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις. Συνεχίζει φυσικά να είναι ένα μικρό αυτοκίνητο, αλλά το Panda έχει μεγαλώσει κατά λίγα μόλις εκατοστά για να εξασφαλίσει τα υψηλότερα στάνταρ της ασφάλειας και να αυξήσει ακόμη περισσότερο τον γενναιόδωρο χώρο των επιβατών. Με μήκος 365 εκατοστά, πλάτος 164 και ύψος 155, αλλά και πέντε πόρτες, το νέο Panda μπορεί να φιλοξενήσει 5 επιβάτες κι έχει παράλληλα έναν από τους πιο ευρύχωρους χώρους αποσκευών στην κατηγορία: 225 λίτρα που γίνονται 260 με το συρόμενο πίσω κάθισμα στην εμπρός θέση του και 870 λίτρα όταν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωθούν.

Το Fiat Panda προσφέρει μέγιστη ελευθερία χρήσης με την εξαιρετική εκμετάλλευση και ευελιξία του εσωτερικού του, τους άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και μια ευρεία γκάμα επιλογών για τη διαρρύθμιση και τη σύνθεση των πίσω καθισμάτων. Άλλωστε, καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, το δικό του τρόπο ζωής, μια προσωπική σχέση με τα αντικείμενά του και το δικό του τρόπο να τα τακτοποιεί στο χώρο και να μπορεί να τα εντοπίσει πάλι. Γι’ αυτό το λόγο, το νέο Panda είναι ένα μέρος για να γεμίσει με έναν εντελώς προσωπικό τρόπο, αλλά την ίδια στιγμή είναι ένα μέρος που είναι ευχαρίστηση να μοιράζεται κάποιος με τους άλλους.

Περισσότερο Panda

Το νέο Panda είναι γενναιόδωρο και ευφυές επειδή χρησιμοποιεί καινοτόμα χαρακτηριστικά και λύσεις που βελτιώνουν και διευκολύνουν τη ζωή μέσα σ’ αυτό. Στις μέρες μας άλλωστε, οι άνθρωποι που επιλέγουν ένα μικρό αυτοκίνητο δεν είναι διατεθειμένοι να ξεχάσουν την άνεση που βρίσκουν στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Για να επιτύχουν αυτή την άνεση στο νέο Panda, οι σχεδιαστές δούλεψαν πάνω στα πιο σύγχρονα δεδομένα εργονομίας. Το τελικό αποτέλεσμα στο νέο Panda είναι έξοχο σε όλα τα εργονομικά πεδία: άνεση, θέση οδήγησης, πρόσβαση. Αλλά στις δύσκολα οικονομικά εποχές που ζούμε σήμερα, οι άνθρωποι θέλουν όλη αυτή την ποιότητα να μπορούν να τη συνδυάσουν με χαμηλά κόστη και χαμηλή κατανάλωση. Θέλουν Panda δηλαδή.

Πίσω από την χαρούμενη και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση, το Panda προσφέρει προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, που συνθέτουν ένα σύνολο που είναι κορυφαίο στην ασφάλεια, την οικονομία και το σεβασμό στο περιβάλλον. Για παράδειγμα εδώ υπάρχουν δυο νέες, υψηλής αξίας εφαρμογές τις οποίες οι αγοραστές θα περίμεναν να βρουν μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες: το σύστημα πέδησης “Low Speed Collision Mitigation” και το σύστημα πλοήγησης “Blue&Me TomTom 2 LIVE”. Σε αυτά προστίθενται συστήματα κι εφαρμογές όπως το σύστημα Start&Stop, ο δείκτης αλλαγής ταχύτητας (Gear Shift Indicator – GSI), οι επιλογές ecoDrive και ECO του κινητήρα TwinAir Turbo.

Η φιλοσοφία αυτή καθορίζει και τη γκάμα που επιλέχτηκε στους κινητήρες, οι οποίοι είναι όλοι πρωταθλητές στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και τις επιδόσεις. Προεξάρχοντος φυσικά του νέου δικύλινδρου κινητήρα (που εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα Start&Stop), του TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, ο οποίος κέρδισε και το βραβείο “International Engine of the Year 2011”, και ο οποίος προσφέρεται τώρα για πρώτη φορά και στην ατμοσφαιρική εκδοχή του με 65 ίππους. Ο ανανεωμένος βενζινοκινητήρας 1.2 Fire των 69 ίππων και ο 1.3 Multijet II των 75 ίππων -και οι δυο με στάνταρ Start&Stop – συμπληρώνουν τη γκάμα των κινητήρων:

0.9 TwinAir Turbo 85 HP

Πρώτος από μια νέα οικογένεια δικύλινδρων κινητήρων που σχεδιάζονται και παράγονται από την Fiat Powertrain, αυτός ο εξαιρετικός 0.9 TwinAir Turbo αποδίδει 85 ίππους (63 kW) στις 5500 στροφές και ροπή 145 Nm στις 1900 στροφές (έως πάνω από τις 3000 στροφές). Επιπλέον, αν ο οδηγός επιθυμεί να κινηθεί σε περισσότερο «πράσινους» ρυθμούς και να κάνει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, δεν έχει παρά να επιλέξει μέσω του αντίστοιχου μπουτόν στο ταμπλό την λειτουργία ECO, περιορίζοντας τη ροπή στα 100 Nm στις 2000 στροφές. Ο κινητήρας επιτυγχάνει κορυφαίες τιμές κατανάλωσης, με 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπών CO2, μόλις 99 g/km στον συνδυασμένο κύκλο, που σημαίνει πως το αυτοκίνητο στη χώρα μας δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

0.9 TwinAir Turbo 65 HP

Το νέο Panda είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Fiat Group Automobiles στο οποίο εμφανίζεται η «ατμοσφαιρική» έκδοση του κινητήρα 0.9 TwinAir, η οποία αποδίδει ισχύ 65 ίππων στις 6250 στροφές και μέγιστη ροπή 88 Nm στις 3500 στροφές. Και σ’ αυτή την έκδοση διατηρούνται οι ίδιες, εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης (4,2 λίτρα/100 χλμ.) και εκπομπών CO2, (99 g/km). Μια ιδιομορφία αυτού του νέο κινητήρα, είναι η χρησιμοποίηση του συστήματος MultiAir δεύτερης γενιάς, που έχει ως στόχο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της καύσης, χάρη σ’ ένα νέο τρόπο ελέγχου των βαλβίδων που αποκαλείται υβριδικός. Έτσι, ένα μέρος των καυσαερίων κυκλοφορεί (μόνο όταν αυτό χρειάζεται) προς τον αυλό εισαγωγής και εισέρχεται πάλι στον κύλινδρο κατά τη φάση της εισαγωγής. Υπάρχει, λοιπόν, μια μορφή επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) που βελτιώνει την απόδοση της καύσης και μειώνει την κατανάλωση.

1.2 Fire EVO II 69 HP

Ο 1.2 EVO II των 69 ίππων είναι η τελευταία εξέλιξη της οικογένειας κινητήρων FIRE, που μετράει περισσότερες από 10 εκατομμύρια μονάδες στην παραγωγή. Χάρη στις διαρκείς βελτιώσεις και στην ευέλικτη αρχιτεκτονική της, αυτή η οικογένεια κινητήρων παραμένει ένα σημείο αναφοράς σε αυτή την κατηγορία, χρησιμοποιώντας συνεχή μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Με αυτόν τον τρόπο, από τη μια πλευρά η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 μειώνονται (5,2 λίτρα/100 km και 120 g/km αντίστοιχα) και από την άλλη αυξάνονται οι επιδόσεις, αφού έχουμε τη ροπή στις χαμηλές στροφές (102 Nm στις 3000 σ.α.λ.) και η ισχύς στις υψηλές στροφές (69 HP at 5500 σ.α.λ.)

1.3 Multijet II 75 HP

Με σεβασμό τόσο στο περιβάλλον όσο και στην οδηγική ευχαρίστηση, το νέο Panda προσφέρει τον 1.3 MultiJet II (Euro5) με στάνταρ φίλτρο σωματιδίων (DPF), ο οποίος αποδίδει 75 ίππους (55 kW) στις 4000 στροφές και ροπή 190 Nm μόλις στις 1500 στροφές. Πρόκειται για τεχνολογία αιχμής σε επίπεδο μινιατούρας -μαζί με όλα τα παρελκόμενα ζυγίζει μόλις 140 κιλά. Ο νέος turbodiesel είναι επίσης μικρός σε μέγεθος: λιγότερο από 60 εκ. σε μήκος και λιγότερος από 70 εκ. σε ύψος. Ο 1.3 Multijet II διαθέτει όμως και εκπληκτικές επιδόσεις. Εξοπλισμένος με έναν σταθερής γεωμετρίας υπερσυμπιεστή με intercooler, ο 1.3 Multijet II έχει εκπομπές CO2 μόλις 104 g/m και κατανάλωση 3,9 λίτρα για 100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο.

“ECO” mode

Για να τονιστούν οι φιλικές προς το περιβάλλον ιδιότητες του επαναστατικού κινητήρα 0.9 TwinAir Turbo 85 HP, τα αυτοκίνητα στα οποία τοποθετείται προσφέρουν τη δυνατότητα μιας επιλογής «οικολογικής» λειτουργίας με το πάτημα του μπουτόν “ECO” στο ταμπλό. Η ενεργοποίησή του επεμβαίνει στη χαρτογράφηση του κινητήρα και μειώνει τη ροπή κατά 45 Nm (από 145 στα 100 Nm), επιτρέποντας μια οδήγηση με μειωμένες τις υψηλές επιδόσεις του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα αυξημένη την οικονομία καυσίμου.

eco:Drive

Το σύστημα eco:Drive είναι μια εύκολη στη χρήση και μηδενικού κόστους επιλογή που μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Για την ακρίβεια, το eco:Drive είναι το πρώτο και μοναδικό σύστημα που είναι ικανό να προσφέρει στον οδηγό τις κατάλληλες και προσωποποιημένες πληροφορίες που θα βελτιώσουν το ταξίδι του με βάση τις πληροφορίες από τον προσωπικό του τρόπο οδήγησης.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή eco:Drive, που είναι διαθέσιμη δωρεάν για download από το website της Fiat (www.fiat.com/ecoDrive) και συνδυάζεται με το σύστημα Blue&Me, οι χρήστες μπορούν να συλλέξουν τις δικές τους οδηγικές πληροφορίες και να τις αποθηκεύσουν σε μια συσκευή USB. Όταν το USB τοποθετηθεί στο προσωπικό τους PC, το σύστημα eco:Drive στέλνει τις πληροφορίες στο server της Fiat, που προχωράει σε μετρήσεις με βάση τέσσερις παραμέτρους: επιτάχυνση, επιβράδυνση, επιλογές σχέσεων και ταχύτητα.

Το σκορ σε κάθε παράμετρο συγκεντρώνονται στο eco:Index το οποίο καταλήγει σε ένα σκορ σε κλίμακα από το 1 ως το 100. Οι eco:Drivers λαμβάνουν συμβουλές με βάση τις προσωπικές τους συνήθειες στην οδήγηση, ώστε να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους σε κάθε τομέα και να βελτιώσουν το προσωπικό τους eco:Index. Μπορούν να παρακολουθούν τη βελτίωσή τους στο χρόνο, να θέτουν στόχους και να παρακολουθούν τις επιδόσεις τους μέσα από το προσωπικό τους PC. Όλοι οι χρήστες eco:Drive είναι μέλη της eco:Ville, μιας on-line κοινότητας. Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 64.000 χρήστες ελέγχουν το προσωπικό τους στιλ οδήγησης.

Λανσάρισμα

Κατά το λανσάρισμά του, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις -θα ακολουθήσει η παρουσίαση του Panda 4×4- και θα προσφέρεται σε 3 επίπεδα επενδύσεων (Pop, Easy και Lounge), 10 χρώματα αμαξώματος, 9 εσωτερικά και 2 ζάντες αλουμινίου 14″ και 15″. Στην Ελληνική αγορά θα διατίθενται τα επίπεδα εξοπλισμού Pop & Lounge. Τα νέα εξοπλιστικά πακέτα περιλαμβάνουν και το σύστημα “Blue&Me TomTom LIVE”. Διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα πέδησης LSCM (Low Speed Collision Mitigation) το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο και να το φρενάρει αυτόματα όταν αυτό κινείται με λιγότερα από 30 χλμ./ώρα.

Με λίγα λόγια, όλα γίνονται ευκολότερα με το Panda. Είναι πλέον πιο εύκολο να κινηθείς, να παρκάρεις, να βρεις τον κατάλληλο χώρο και να αφήσεις το αυτοκίνητο να σε βοηθήσει, κάνοντας τη ζωή σου ευκολότερη.

Σχεδίαση

Το νέο Fiat Panda εκπέμπει φρεσκάδα και εκφράζει με πάθος το δυνατό «ιταλικό στιλ» που το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο από την πρώτη ματιά. Η κομψή οριζόντια γρίλια που περιβάλλει τον προφυλακτήρα και τα νέα εμπρός φώτα με το σχεδόν στρογγυλό σχήμα, φέρνει στο νου ένα χαμογελαστό πρόσωπο. Τα ίδια αισθητικά στοιχεία εκφράζουν επίσης το οικογενειακό συναίσθημα των τελευταίων μοντέλων της Fiat.

Οι σχεδιαστές πρόσθεσαν έναν τόνο προσωπικότητας στην «ανθρώπινη» σφραγίδα που κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο ευρύχωρο από όσο περιμένει κανείς από ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Η καμπίνα επιβατών έχει σχεδιαστεί ως ενιαίος χώρος με κύριο στόχο την άνεση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην καμπίνα, ακόμη και για τα παιδιά. Απόδειξη αποτελεί η δυνατότητα αποθήκευσης παιχνιδιών με ένα εύκολο τρόπο, οι γραφιστικές επιλογές που μπορεί να γίνουν στις πόρτες και την οροφή του αυτοκινήτου για να δημιουργηθεί ένας ελκυστικός «ουρανός» πάνω από τα κεφάλια των μικρών επιβατών. Και φυσικά όλα τα χειριστήρια είναι εργονομικά σχεδιασμένα για να προσφέρουν την μέγιστη εργονομία και φιλικότητα στον οδηγό, με μια εξαιρετική φωτεινότητα και κορυφαία ορατότητα. Ο συντελεστής αεροδυναμικής Cx έχει μειωθεί στο 0,32, μια εκ των κορυφαίων τιμών στην κατηγορία.

Τα πλαϊνά του έχουν επίσης ανανεωθεί, δίνοντας νέα ερμηνεία σε αρκετά χαρακτηριστικά της δεύτερης γενιάς του Fiat Panda, όπως το τρίτο παράθυρο, τώρα με πιο στρογγυλεμένες γωνίες, που δένει αρμονικά με τις ομαλές γραμμές του αμαξώματος, για να δημιουργηθεί το εφέ της αδιάλειπτης στιλπνής επιφάνειας που εκτείνεται μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα. Ομαλές, στρογγυλεμένες γραμμές χαρακτηρίζουν επίσης τις προστατευτικές λωρίδες που υπάρχουν στους προφυλακτήρες και τα πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος και οι οποίες, εκτός από την απότιση φόρου τιμής στην πρώτη γενιά Fiat Panda, συμβάλλουν επίσης και στην «εκτός δρόμου» αισθητική του αυτοκινήτου, που ενισχύεται και από τα τονισμένα «φτερά» γύρω από τους τροχούς. Τέλος, όπως και στο τρέχον μοντέλο, το κάτω τμήμα της πίσω πόρτας προεξέχει σε σχέση με το πίσω παράθυρο. Αυτό, σε συνδυασμό με τη σχεδίαση των πλευρικών επιφανειών, δίνει την ξεχωριστή αίσθηση μιας οροφής που στηρίζεται πάνω στο αμάξωμα.

Ελευθερία

Διαθέτοντας 5 πόρτες και άνεση που συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες, το νέο Panda μπορεί να συνδυάζει τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις με τις άνετες εσωτερικές θέσεις. Άλλωστε είναι δεδομένο ότι αυτές τις μέρες, οι άνθρωποι που επιλέγουν ένα μικρό αυτοκίνητο δεν είναι διατεθειμένοι να ξεχάσουν την άνεση που βρίσκουν στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Για να επιτύχουν αυτή την άνεση στο νέο Panda, οι σχεδιαστές δούλεψαν πάνω στα πιο μοντέρνα δεδομένα εργονομίας. Το τελικό αποτέλεσμα στο νέο Panda είναι έξοχο σε όλα τα εργονομικά πεδία: άνεση, θέση οδήγησης, πρόσβαση.

Ειδικότερα, το τρίτης γενιάς Panda επιστρέφει βελτιωμένο από την τελευταία του γενιά, διαθέτοντας αυξημένες κάθετες διαστάσεις (εμπρός +7 mm και πίσω + 4 mm) και πλευρικές διαστάσεις (εμπρός +26 mm και πίσω +5 mm), τοποθετώντας το στην κορυφή της κατηγορίας. Παράλληλα, χάρη στα λεπτά εμπρός καθίσματα έχει βελτιωθεί και η προσβασιμότητα (εμπρός + 23 mm, πίσω + 6 mm), αλλά και η διαθέσιμη χωρητικότητα για τους επιβάτες (+20 mm), παρέχοντας στους πίσω επιβάτες μεγαλύτερη άνεση.

Το νέο Panda είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Αυτό αποδεικνύει και ο χώρος αποσκευών των 225 λίτρων (+10 σε σύγκριση με τη δεύτερη γενιά) με τα πίσω καθίσματα στην προκαθορισμένη τους θέση), τα οποία γίνονται 260 όταν το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι στην πιο εμπρός θέση τους, ενώ η διαδρομή του καθίσματος είναι 16 εκ. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να γίνει 870 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα πέσουν.

Το Fiat Panda προσφέρει μέγιστη ελευθερία στη χρήση με την ευρύχωρη, λειτουργική και άνετη καμπίνα επιβατών του που ουσιαστικά ανήκει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Άλλωστε η ευελιξία ήταν πάντοτε ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως και το νέο ταμπλό, οι άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι και τα καθίσματά του.

Το νέο ταμπλό είναι σχεδιασμένο ως ένα πρακτικό πολυχρηστικό «κέλυφος», που περικλείει ένα μεγάλο ανοιχτό αποθηκευτικό χώρο, στον οποίο χωράει με απόλυτη ελευθερία όλη η καθημερινή «ακαταστασία». Σ’ αυτό προστίθεται το κλασικό ντουλαπάκι στο χαμηλότερο σημείο του ταμπλό. Το ταμπλό περιβάλλεται από πολύχρωμο πλαίσιο, που αποτελεί μια ενιαία περίμετρο για το τιμόνι, το ηχοσύστημα και τα χειριστήρια.

Οι 14 αποθηκευτικοί χώροι στο νέο Panda δεν είναι μόνο ευρύχωροι, αλλά και σχεδιασμένοι για να προσφέρουν την μέγιστη άνεση στην καθημερινή χρήση. Αλλά η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται και στα καθίσματα, με αυτό του οδηγού να διαθέτει ρύθμιση ύψους και αυτό του συνοδηγού να αναδιπλώνεται, μετατρεπόμενο σε τραπέζι, χρήσιμο για να τοποθετηθούν επάνω του πράγματα όπως μια τσάντα ή ένα “laptop”, αλλά και για να δημιουργήσει χώρο για αντικείμενα με μεγάλο μήκος (αν πέσουν και τα πίσω καθίσματα το συνολικό διαθέσιμο μήκος είναι 2 μέτρα). Το πίσω κάθισμα προσφέρεται στάνταρ με διάταξη 2 θέσεων με ανακλινόμενη πλάτη, αλλά υπάρχουν και άλλες δυνατότητες: 2 καθίσματα με συρόμενη διαδρομή ανεξάρτητη και 50/50 διαιρούμενη πλάτη, 3 καθίσματα με αναδιπλούμενη πλάτη και 3 καθίσματα με αναδιπλούμενη και διαιρούμενη (60/40) πλάτη.

Ευφυία

Η μέγιστη λειτουργικότητα περνάει και μέσα από τα λεπτά εμπρός καθίσματα. Η τεχνολογία αυτή εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε ένα Fiat. Εξασφαλίζει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, μεγαλύτερη ευελιξία -το κάθισμα κινείται σε μια διαδρομή 21 εκατοστών οριζόντια και 6 εκατοστών για τη ρύθμιση του ύψος- αλλά παράλληλα εγγυάται και μεγαλύτερη άνεση στο σώμα των επιβαινόντων, μέσα από το άνετο και εξειδικευμένο σχήμα τους.

Το εσωτερικό όμως είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει τη μέγιστη αίσθηση ευρυχωρίας και ελευθερίας, κάτι που φαίνεται από τους χώρους που προσφέρει το αυτοκίνητο μεταξύ των καθισμάτων, από τη σχεδίαση του ταμπλό και τους χώρους για μικροπράγματα, όλα τα στοιχεία δηλαδή που αποδεικνύουν την τεράστια προσοχή στη λεπτομέρεια που δόθηκε στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Αυτό φαίνεται και σε άλλες στιλιστικές και εργονομικές καινοτομίες, όπως το ειδικό σχήμα του χειρόφρενου, που ενισχύει τον διαθέσιμο χώρο στην κεντρική κονσόλα. Οι μικρές του διαστάσεις επιτρέπουν εμπρός και πίσω από τον επιλογέα να βρίσκονται χώροι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για καθημερινά πράγματα της καθημερινότητας. Για να εγγυηθεί περαιτέρω άνεση και να ενισχύσει την αίσθηση ελευθερίας οδήγησης ο επιλογέας των σχέσεων στο Panda είναι τοποθετημένος στο κέντρο του ταμπλό, πολύ κοντά στο τιμόνι.

Τέλος, το νέο Panda προσφέρει το καινοτόμο σύστημα “Smart fuel system” που αντικαθιστά το κλασικό «κύπελλο» και είναι τοποθετημένο στο ακροφύσιο της υποδοχής ανεφοδιασμού. Με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο αποκτάει ένα τεχνολογικό προβάδισμα στον ανεφοδιασμό, καθώς ανοίγει και κλείνει αυτόματα όταν η αντλία εισέλθει ή απομακρυνθεί, άρα ο ανεφοδιασμός γίνεται ευκολότερος και πιο ασφαλής, ενώ μειώνει τις εκπομπές αερίων και την υπερχείλιση. Το νέο σύστημα “Smart fuel system” επίσης εξασφαλίζει προστασία από τη χρήση λάθος καυσίμου, αφού δεν επιτρέπει στην αντλία βενζίνης να τροφοδοτήσει ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο ή το αντίστροφο.

Εν συντομία, το νέο Panda είναι ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να ξαφνιάζει ευχάριστα με την εξαιρετική του ικανότητα να μεταμορφώνεται κατά περίπτωση και να υιοθετεί τις εκάστοτε ανάγκες που καλείται να ικανοποιήσει, ακόμη περισσότερο δε, να προσαρμόζεται με άνεση στις καταστάσεις που βρίσκεται, είτε αφορούν τον οδηγό είτε τους επιβάτες. Επιπλέον προσφέρει αυθεντικό στιλ, προηγμένη τεχνολογία προσβάσιμη στον καθένα, και έξυπνες λύσεις που απλοποιούν και βελτιώνουν τη ζωή στην καμπίνα των επιβατών, υλοποιώντας έτσι το αυθεντικό DNA της Fiat.

Ασφάλεια

Για να εγγυηθεί την ασφάλεια των επιβατών, το νέο Panda συνδυάζει ένα εξαιρετικό αμάξωμα σχεδιασμένο σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα κριτήρια, με εξοπλισμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που εξασφαλίζει τη μέγιστη προστασία, ώστε να είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του.

Οι επιλογές ασφάλειας επιλέχθηκαν από τους σχεδιαστές του Fiat Safety Centre αφού εξετάστηκαν όλοι οι πιθανοί τύποι σύγκρουσης, όπως μπροστινές και πλευρικές επαφές, ανατροπές, συγκρούσεις με πεζούς. Το νέο Panda προσφέρει 4 αερόσακους στον στάνταρ εξοπλισμό (εμπρός και παραθύρων που προστατεύουν το κεφάλι), ABS με B.A.S. (Brake Assist System), εμπρός ζώνες με προεντατήρες και ανάγνωση βάρους. Μπορούμε ακόμη να έχουμε ESC (Electronic Stability Control) με Hill Holder system που κρατάει το φρένο δεσμευμένο για περίπου 2 δευτερόλεπτα στις ανωφέρειες μετά από ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Ειδική προσοχή έχει δοθεί στα καθίσματα. Τα εμπρός έχουν εξοπλιστεί με σύστημα που εμποδίζει τη βύθιση του σώματος, ενώ τα πίσω έχουν isofix για τα παιδιά. Παράλληλα, τα φωτιστικά σώματα διαθέτουν λειτουργία ημέρας. Μετά το λανσάρισμα θα αρχίσει να προσφέρεται και το σύστημα “Low Speed Collision Mitigation” (LSCM), ένα καινοτόμο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο και να το φρενάρει αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει για την αποφυγή του χτυπήματος. Ανάλογα με τις συνθήκες (επιφάνεια οδοστρώματος, δυναμική και τροχιά του αυτοκινήτου, θέση του εμποδίου, κατάσταση ελαστικών κλπ., η επέμβαση του LSCM μπορεί να επιτρέψει την αποφυγή του χτυπήματος ή τη μείωση των επιπτώσεων από το χτύπημα.

Η καθημερινή ποιότητα

Το Fiat Panda δείχνει την ευφυΐα που προσφέρει και την ευκολία που κάνει τη ζωή των οδηγών καλύτερη, στο φυσικό του περιβάλλον: την πόλη. Ο κύκλος στροφής είναι 9.3 μέτρα, που κάνει την κίνηση στην πόλη παιχνίδι.

Σε σύγκριση με τη δεύτερη γενιά, το νέο Panda διαθέτει ένα νέο εμπρός σύστημα ανάρτησης με γόνατα McPherson που τώρα είναι ελαφρύτερο και πιο στιβαρό. Διαθέτει επίσης ένα τύπο «διαιρούμενων» αμορτισέρ, που μεταφέρει τα φορτία στο αμάξωμα μέσω δύο διαφορετικών δρόμων, φιλτράροντας έτσι καλύτερα τους κραδασμούς και μειώνοντας τους θορύβους. Επίσης υπάρχει μία νέα αντιστρεπτική ράβδος με νέο τρόπο στήριξης, που βελτιώνει την αποτελεσματικότητά της. Η πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα έχει νέα «σινεμπλόκ», για τη βελτίωση της άνεσης και τη μείωση των θορύβων, χωρίς να μειώνει το κράτημα του αυτοκινήτου. Ειδική μελέτη έγινε για τη βελτίωση της απορρόφησης των κραδασμών σε διαμήκεις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Ηλεκτρικό τιμόνι Dualdrive με λειτουργία “city”

Μια από τις εφαρμογές που αλλάζουν τη ζωή του οδηγού μέσα από τις τεχνολογικές εφαρμογές που χρησιμοποιεί το νέο Panda είναι το ηλεκτρικό τιμόνι Dualdrive με τη λειτουργία “City”. Η επιλογή αυτή προσφέρει μια επιλογή ανάμεσα σε δυο διαφορετικά προγράμματα. Η πρώτη επιλογή εξασφαλίζει την μέγιστη επικοινωνία μεταξύ του αυτοκινήτου και του οδηγού. Η δεύτερη, που ενεργοποιείται από το μπουτόν “City” στην κονσόλα, ελαφραίνει το τιμόνι και κάνει παιχνίδι την κίνηση στην πόλη και το παρκάρισμα. Για να εξασφαλιστεί μάλιστα η μέγιστη ασφάλεια των επιβατών και του οδηγού, όταν ο τελευταίος κινείται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας κι έχει ξεχάσει την επιλογή “City” σε λειτουργία, για ταχύτητα μεγαλύτερη από 35 χλμ./ώρα, το πρόγραμμα “City” απενεργοποιείται και, καθώς η ταχύτητα αυξάνει, επανέρχεται στην προηγούμενη λειτουργία για μεγαλύτερη οδηγική ακρίβεια και μία συμπεριφορά που ανταποκρίνεται άψογα στις ανάγκες των υψηλών ταχυτήτων.

Η επικοινωνία στο ταξίδι

Το Panda προσφέρει το σύστημα Blue&MeTM – που περιλαμβάνει hands-free με Bluetooth®, αναγνώριση φωνής, θύρα USB, MP3 player, SMS και, κατόπιν επιλογής, το “Blue&Me TomTom2 LIVE”. Το σύστημα Blue&MeTM είναι το πιο δημοφιλές σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας παγκοσμίως, που έχει διατεθεί σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια μονάδες. Πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ της Fiat Group Automobiles και της Microsoft, που χρονολογείται από τον Ιούλιο του 2004. Μερικά από τα χαρακτηριστικά που προσφέρει στους επιβάτες είναι:

– Χρήση του δικού τους κινητού τηλεφώνου σε λειτουργία hands-free, χωρίς να πρέπει να χρησιμοποιούν τη συσκευή του τηλεφώνου τους, που μπορεί να βρίσκεται σε μια τσέπη ή μια τσάντα στο χώρο αποσκευών (καλώντας ονόματα από τις αποθηκευμένες μνήμες του τηλεφώνου μέσω της φωνητικής λειτουργίας).

– Μεταφορά των τηλεφωνικών επαφών του κινητού τους στο σύστημα Blue&Me του αυτοκινήτου και προβολή τους στον πίνακα ελέγχου.

– Χρήση των λειτουργιών του συστήματος χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια στο τιμόνι.

– Μπορεί κανείς να ακούσει μουσική από εξωτερική συσκευή USB, mediaplayer και τις τελευταίες συσκευές της Apple, στα πιο κοινά formats (MP3, WAV, WMA, AAC).

“Blue&Me TomTom2 LIVE”

Για να οδηγήσετε το νέο σας αυτοκίνητο στο καθημερινό κυκλοφοριακό άγχος των πόλεων και στις συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, το νέο Panda προσφέρει τη συσκευή “Blue&Me TomTom2 LIVE” που συνδυάζει τις λειτουργίες ενός συστήματος “infotainment” που είναι ανεξάρτητο και συνδέεται στο διαδίκτυο και ενός φορητού συστήματος πλοήγησης, ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες της επικοινωνίας.

Το “Blue&Me TomTom LIVE” θα επιτρέψει στους πελάτες του νέου Panda όχι μόνο να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα και τα προσωπικά τους media players σε περιβάλλον πλήρους ασφάλειας, χωρίς να χρειάζεται να μετακινήσουν τα χέρια τους από το τιμόνι, αλλά επιπρόσθετα, προωθούν μια απόλυτα μοναδική και ελκυστική εμπειρία στη χρησιμοποίηση της πλοήγησης, που είναι «χτισμένη» μέσα στο ταμπλό και προσφέρει τις πιο ακριβείς πληροφορίες για την κυκλοφορία που ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο. Επιπρόσθετα, στα θέματα της συνδεσιμότητας και υποστήριξης της τεχνολογίας Bluetooth®, χάρη ακριβώς στο σύστημα Blue&Me, οι πληροφορίες από τα τηλέφωνα, τα media player αλλά και οι πληροφορίες του αυτοκινήτου μεταδίδονται και ελέγχονται από την οθόνη αφής της συσκευής.

Το “Blue&Me TomTom2 LIVE” είναι στην κορυφή σε σύγκριση με τις πιο σύγχρονες φορητές συσκευές πλοήγησης που προσφέρονται στην αγορά και προφέρει:

– οθόνη 4.3” HD touchscreen με interface τύπου iPhone

– λεπτομερείς χάρτες για 45 ευρωπαϊκές χώρες

– το καλύτερο σύστημα καθορισμού διαδρομής (route definition): βοηθάει το χειριστή να επιλέξει την καλύτερη διαδρομή, αναλύοντας τις συνθήκες κίνησης που συγκεντρώνονται σε 24ωρη βάση.

Το “Blue&Me TomTom2 LIVE” είναι σχεδιασμένο να λαμβάνει τις πληροφορίες που αφορούν το αυτοκίνητο και στη συνέχεια να παρέχει πληροφορίες γύρω από τη χρήση του σε πραγματικό χρόνο, μαζί με τις πληροφορίες από τον υπολογιστή ταξιδιού, τα σημεία ειδικού ενδιαφέροντος, τον κατάλογο επαφών του τηλεφώνου, τα Media Player και το eco:Drive,

Το νέο Panda έχει εξίσου ανταγωνιστική τιμή με τον προκάτοχό του, προσφέροντας απλά… περισσότερα! Οι τιμές ξεκινούν από τα 10.500 ευρώ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από 13.600 ευρώ για τη ντίζελ. Και μέσω FGA Bank, μπορεί o πελάτης να επιλέξει προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης από 3,9% ονομαστικό επιτόκιο και εξόφληση σε έως 72 μήνες. Το μέσο εκτιμώμενο όφελος για τον καταναλωτή είναι 1.000 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

KINHTHPAΣ 1.2 8v 69 HP
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1242
Κύλινδροι/διάταξη 4 εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) 69
Σ.α.λ. 5500
Ροπή (kgm) 10,7
Σ.α.λ. 3000
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Δίσκοι
Πίσω Ταμπούρα
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 3653x1643x1551
Μεταξόνιο (mm) 2300
Βάρος (kg) 940
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 225-260
KINHTHPAΣ 1.3 MultiJet 75 HP Stop&Start
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1248
Κύλινδροι/διάταξη 4 εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) 75
Σ.α.λ. 4000
Ροπή (kgm) 19,8
Σ.α.λ. 1500
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Ταμπούρα
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 3653x1643x1551
Μεταξόνιο (mm) 2300
Βάρος (kg) 940
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 225-260
KINHTHPAΣ 0.9 85 HP TwinAir Stop&Start
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 875
Κύλινδροι/διάταξη 2 εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) 85
Σ.α.λ. 5500
Ροπή (kgm) 14,9
Σ.α.λ. 1900
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Ταμπούρα
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 3653x1643x1551
Μεταξόνιο (mm) 2300
Βάρος (kg) 940
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 225-260
KINHTHPAΣ 0.9 65 HP TwinAir Stop&Start
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 964
Κύλινδροι/διάταξη 2 εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) 65
Σ.α.λ. 6250
Ροπή (kgm) 9,1
Σ.α.λ. 3500
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Δίσκοι
Πίσω Ταμπούρα
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 3653x1643x1553
Μεταξόνιο (mm) 2300
Βάρος (kg) 940
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 225-260
  • cfu

    o  0.9 Twinair Pop 85hp 11.800 einai mia xara ,kai 0 telh kykloforias
    100000 fores Panda kai sigkrimena aytos o kinitiras,para i10 kai picanto pou einai idia timi. 
    to thelo gia to epomeno amaksi tou patera mou !!!! stin arxi elega gia i10 h picanto alla tora me tipota,den aksizoun mprosta tou,ayto to ntoulapi sti meria tou synodigou na min eixe…..aisxos epic fail

    o diesel me apogoiteyh 104 Co2…apo 5 Co2 104 euro peripou telh kykloforias de leei

    • hellboy

      ρε παλαβιαρη εχει κανονικο ντουλαπακι απο κατω(φωτο 140) αυτο ειναι για να βαζεις προχειρα κατι επανω(οπως η τσαντα στην φωτο η ενα κινητο η μια σοκολατα)μια χαρα ειναι ολο το εσωτερικο και μοντερνο!!!!!

    • cfu

      εχει κανονικο ντουλαπακι, ευτυχως
      απλά δεν μου αρεση να βλεπω αυτη τη τρυπα,αλλιος οπως ειπες και εσυ ειναι μοντερνο !!!!

  • Mika

    O kalyteros kinhthras gia to Panda einai aytos pou kakws den exei mpei akoma kai mpainei sta 500 kai Ypsilon, o 1.3 multijet me ta 95 ps, oxi ta “xliara” 75.
    Pantws gia na einai opws stis photos, thelei alla 2500 eyrw epipleon sth timh tou Lounge…
    To basiko fainetai pws tha einai poly adeio…

  • το πιο super, super mini της αγοράς!!!
    κ για μέσα στη πόλη αλλά κ για εκτός πόλης εξορμήσεις!!

    έχοντας ενθουσιαστεί οδηγώντας το προηγούμενο…
    δεν έχω παρά να περιμένω τα καλύτερα από αυτό!!

  • giannis1304

    την ίδια εντύπωση για τις τιμές του είχα και γω, μέχρι που άνοιξα το …αρχείο με τον τιμοκατάλογο! άντε να μην έχει, χειρολαβές στην οροφή ή να έχει τετραθέσια διάταξη η ράδιο cd 1din(!), αλλά να μην έχει ESP;;; Ασφάλεια είναι ρε γμτ!Τα παιδιά μου θα βάζω μέσα, έπρεπε να είναι στάνταρ. Ο κόσμος τα ρωτάει αυτά όταν ψάχνει για αυτοκίνητο, το λέω εκ πείρας.

    από την άλλη αν πεις να τα προσθέσεις όλα αυτά παύει να είναι ανταγωνιστική η τιμή του, έχει πολλά άλλα αυτοκίνητα η αγορα…

    • hellboy

      εδω κυκλοφορουν μεγαλυτεροι χαροι με esp.που στην ουσια δεν ειναι και κατι θεικο,αν αναλογιστεις οτι εχει αεροσακους,abs και οτι εχει καλυτερη ασφαλεια απο τα αυτοκινητα 10 ετων πισω με 5 αστερια…παντα δαγκωτο !

    • giannis1304

      αν εννοείς το ESP όχι δεν είναι κάτι θεικό, γιατί δεν ανατρέπει τους νόμους της φυσικής, αλλά ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο. Τα συστήματα ασφάλειας όπως αυτό, προ-λαμβάνουν καταστάσεις. Αν παρατηρήσει κάποιος σε βίντεο την συμπεριφορά αυτοκινήτων με και χωρίς ESP θα το εκτιμήσει. έχει πάντως πολλά 5 αστερα η αγορά με standart esp και σε πιο οικονομική τιμή, χώρους, ποιότητα και επίπεδο κύλισης. παράδειγμα; ένα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το fiesta αλλά και υπάρχουν και άλλα

    • Mika

      Oute pisw hlektrika parathyra den fainetai na exei, oute kan sta extra…

  • Tsou Kostas

    Η ειδικοτητα της fiat ειναι αυτη η κατηγορια, ειναι ομως λιγο ακριβο… δεν πειραζει, μετα απο ενα χρονο στο τελωνειο, θα αρχισουν οι εκπτωσεις, και μετα απο 1.5 οι πιπες.

  • ilikeyourcar

    Θελω να δω τι μαγκιά θα κανουν για να μετατρεψουν αυτο το χαριτωμενο σουλουπι σε εκδοση sport. Η προηγουμενη γενια που ηταν περιεργη εμφανησιακα ως sport εδειχνε γαματη. Τσαμπουκα τουτου!

  • Navaro

    Ειναι οριστικο,ελληνικο αυτοκινητο της χρονιας κυριες και κυριοι ΤΟ FIAT PANDA.Παραλιγο το up!,αλλα αποκατασταθηκε η ταξη.:PP

    • ggarfe

      Κρίμα για τους 4Τ καί το σούργελο που ακούει στο όνομα στρUP!τισίνο!!!!
      Τόσο κόπο έκανε καί πήγε χαμένος… Μέχρι καί για τεχνολογικό θαύμα μιλούσε όταν αναφερόταν στο φAΠ!!!
      Δεν πειράζει… Η φαουβε θα κάνει το θαύμα της στο διαγωνισμό για το COTY.
      Εκεί ο στρUP!τισίνο θα δώσει καί πάλι τον αγώνα του.
      Έχει κι ένα μισό να δικαιολογήσει…