Η Opel ετοιμάζει το νέο Corsa το οποίο θα είναι έτοιμο το 2014 και σύμφωνα με το Γερμανικό Auto Motor und Sport θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα Gamma II της GM, την ίδια που φοράνε τα Chevrolet Aveo/Sonic, Opel Mokka και Buick Encore. Το νέο Corsa θα είναι ελαφρύτερο κατά 50 κιλά σε σχέση με την τωρινή γενιά και θα διατηρήσει (δυστυχώς) τον ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση και δεν θα στραφεί σε μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αφού η δεύτερη επιλογή, παρότι καλύτερη, ανεβάζει το κόστος.

Θα έχει το ίδιο μέγεθος με το σημερινό μοντέλο και στιλιστικά οι αλλαγές θα είναι σημαντικές έχοντας ένα επιθετικό μπροστά μέρος με κεκλιμένη (coupe-style) οροφή. Κάτω από το καπό, αναμένεται να τοποθετηθεί ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας καθώς και μια γκάμα τετρακύλινδρων οι οποίοι θα είναι τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και θα διαθέτουν σύστημα Start/Stop.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]

  • gkast79

     ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΣΤΑ OPC NA ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ…..

    •  ασε ειχα δει τισ προαλεσ…στα λιμανακια…opel corsa opc nurburgring edition..το τελευταιο ο τυπος μια βδομαδα το ειχε…πολυ ωραιο!!

    • gkast79

      ΤΡΟΜΑΞΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ?

    • xaxax….εβαλα ενα 34αρι…ετσι για αλαγη..:P

  • Akitsu

    Ναί οι Γάλλοι είναι τοσο μαλάκες που κρατάνε ακόμα τον άξονα  και σε μαγαλύτερα αμαξώματα!

    • Rabican

       βασικα ο αξονας νομιζω επιλεγεται μονο λογω κοστους και απλοτητας στη συναρμολογηση.. δεν νομιζω να εχει κατι καλυτερο να προσφερει σε σχεση με ανεξαρτητη αναρτηση.

    • Tsou Kostas

      και χωρο στο πορτ μπαγκαζ, πολυ σημαντικο σε αυτην την κατηγορια.

    • ggarfe

      Καλά μην το λες αυτό.
      Το RCZ έχει ημιάκαμπτο καί ξυλοτουμπανιάζει σε κράτημα ότι βρεί μπροστά του, ακόμα καί πολύ πιο ακριβές προτάσεις…

    • gkast79

      ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ.
       ΑΛΛΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ SET UP ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΞΥΜΕΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ.
       ΒΛΕΠΕ CLIO RS -TYPE R-MEGANE RS!!! ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!! Α !ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ 106 ΚΑΙ SAXO!!!!!!!!!!!!

    • ggarfe

      Σωστός.
      Αλλά θα πρέπει να πούμε καί το εξής:
      Στους Ευρωπαικούς δρόμους (μιλάμε για δρόμους, όχι για τα Ελληνικά καλντερίμια) να είσαι σίγουρος ότι είτε έχεις ημιάκαμπτο, είτε συνδέσμους, δεν θα καταλάβεις καί τίποτα το ιδίαιτερα ξεχωριστό…
      Έπιπλέον ο ημιάκαμπτος είναι ιδίαιτερα ανθεκτικός καί με μηδενικές ανάγκες συντήρησης.

    • Akitsu

       Το ξέρω φίλε και η Laguna μου έχει άξονα αλλά και ενεργητική τετραδιεύθηνση οπότε καταλαβαίνεις στρίβεις σχεδόν με όσα έρχεσαι!!! Να συμπληρώσω  ότι επειδή έχει την τετραδιεύθηνση μπορείς να ρυθμίσεις και σύγκλιση κάτι που δεν μπορείς να κάνεις στον απλό άξονα όπου αναγκαστικά πρέπει να φτιάξεις πλακάκια για να παίξεις!