Σε αντίθεση με τον Lewis Hamilton, ο Martin Whitmarsh δεν ανησυχεί ιδιαίτερα για την διαφορετική προσέγγιση της ομάδας του όσον αφορά στο θέμα του ρύγχους. Παρότι όλοι οι ανταγωνιστές τις McLaren επέλεξαν τον δρόμο του “σκαλοπατιού” στο ρύγχος –λύση που φαίνεται να αυξάνει και να βελτιώνει τη ροή του αέρα στο πάτωμα του μονοθεσίου-, η αγγλική ομάδα προτίμησε «ομαλό» ρύγχος και γενικότερα χαμηλότερο chassis.

Ρώτησα το τεχνικό τμήμα αν είναι σίγουροι ότι κάναμε το σωστό και μου είπαν να μην ανησυχώ.

είπε ο Whitmarsh στο γερμανικό Auto Motor und Sport. Παραδέχθηκε επίσης ότι υπάρχει προφανές αεροδυναμικό πλεονέκτημα στην λύση του σκαλοπατιού αλλά

Εμείς έχουμε χαμηλότερο κέντρο βάρους, περισσότερη ελευθερία στη γεωμετρία της ανάρτησης, πιο άνετη θέση οδήγησης και καλύτερο οπτικό πεδίο για τον οδηγό

Τέλος, για να δικαιολογήσει την απόφαση της ομάδας να μην «πάνε με το πλήθος» σχεδιαστικά αλλά να χαράξουν την δική τους ξεχωριστή πορεία είπε:

Το μονοθέσιο είναι μία εξέλιξη. Όσον αφορά στις ριζοσπαστικές καινοτομίες που είναι εμφανείς, θα πρέπει να σας απογοητεύσω, αυτοί οι κανόνες δεν αφήνουν χώρο για κάτι τέτοιο πλέον.

[Πηγή Auto Motor und Sport]