Σε αντίθεση με τον Lewis Hamilton, ο Martin Whitmarsh δεν ανησυχεί ιδιαίτερα για την διαφορετική προσέγγιση της ομάδας του όσον αφορά στο θέμα του ρύγχους. Παρότι όλοι οι ανταγωνιστές τις McLaren επέλεξαν τον δρόμο του “σκαλοπατιού” στο ρύγχος –λύση που φαίνεται να αυξάνει και να βελτιώνει τη ροή του αέρα στο πάτωμα του μονοθεσίου-, η αγγλική ομάδα προτίμησε «ομαλό» ρύγχος και γενικότερα χαμηλότερο chassis.

Ρώτησα το τεχνικό τμήμα αν είναι σίγουροι ότι κάναμε το σωστό και μου είπαν να μην ανησυχώ.


είπε ο Whitmarsh στο γερμανικό Auto Motor und Sport. Παραδέχθηκε επίσης ότι υπάρχει προφανές αεροδυναμικό πλεονέκτημα στην λύση του σκαλοπατιού αλλά

Εμείς έχουμε χαμηλότερο κέντρο βάρους, περισσότερη ελευθερία στη γεωμετρία της ανάρτησης, πιο άνετη θέση οδήγησης και καλύτερο οπτικό πεδίο για τον οδηγό

Τέλος, για να δικαιολογήσει την απόφαση της ομάδας να μην «πάνε με το πλήθος» σχεδιαστικά αλλά να χαράξουν την δική τους ξεχωριστή πορεία είπε:

Το μονοθέσιο είναι μία εξέλιξη. Όσον αφορά στις ριζοσπαστικές καινοτομίες που είναι εμφανείς, θα πρέπει να σας απογοητεύσω, αυτοί οι κανόνες δεν αφήνουν χώρο για κάτι τέτοιο πλέον.

[Πηγή Auto Motor und Sport]

  • GiGi

    Δλδ οσοι εχουν το ‘σκαλοπατακι’ δεν βλεπουν μπροστα??? :Ρ
     

    • JohnnyXP64

      oxi to idio

  • stadi

    Το σιγουρο ειναι οτι αν η λυση αυτη ειναι λαθος (ή σωστη), δεν μπορουν κατα την διαρκεια της χρονιας να κανουν κατι  γιατι μια αλλαγη στο ρυγχος ή στο σασι θελει και καινουργια crash test απο τη FIA..Με απλα λογια μεγαλη φασαρια και απανασχεδιαση ολου του μονοθεσιου απο την αρχη.

    Αποψη μου ειναι οτι η διαφορα ειναι μικρη(σε σχεση με το σκλοπατι) στη παραγομενη καθετη δυναμη και αντισταθμιζεται απο το χαμηλοτερο κεντρου βαρους καθως και περισσοτερη μηχανικη προσφυση.Σημασια εχει η συνολικη αεροδυναμικη αποδοση του μονοθεσιου και η λειτουργια της αναρτησης.Στη Mclaren ακολουθουν αυτη τη λυση(δηλαδη χαμηλο κοκπιτ και splitter κατω απο το ρυγχος) απο το 2010.Ισως φετος με την απαγορευση του blown diffuser να μην τους βγει.Ενας μηνας εμεινε.
               !!!Go McLaren!!!!!

    • να σε δω ρε αγορινα τι θα λές αν μια στις 1000 δε σας βγει αυτη η λύση!!!

    • stadi

       Θα παισω σε καταθλιψη αγορινα …
      Οπως ειπα και πιο πανω μην κολλατε με το σκαλοπατι.Πιο πολυ οπτικη η διαφορα ειναι.

    • Chris

      προσθεσε και την γεωμετρια της αναρτησης, εχουν μεγαλυτερη ελευθρια κινησεων οι μηχανικοι της maclaren οπως και μεγαλη ανεση μεσα στο κοπκιτ οι οδηγοι ειδικα το πρωτο δινει στρατηγικο πλεονεκτημα

  • Kyriakos27

    giati re gazokiller esas tha sas vgei? ta riska thelo na do pou pirame pianou tha vgei kai pianou oxi……

  • Kapris_pan

    για μένα παιδιά αυτό το σκαλοπάτι που τους επέβαλε η fia είναι μια σκέτη αηδία είναι σαν τη μούρη του ζαν tot και του “κολογερου” καλά έκανε η μακλάρεν και δεν το έβαλε τώρα να μου πείτε μπορεί να χάνει αεροδυναμικά αυτό δεν το ξέρει κάννης θα δείξει πάντως το μονοθέσιο της μακλάρεν είναι το “ομοφοτερο” μακράν 

  • pan_f1

    και για να μην γίνει καμια παρεξήγηση αυτό σας το λέει ένας τιφόζι φόρτσα ferrari για να δούμε τη τρίτη τι θα κάνομε νομίζω πως φέτος θα είμαστε πολύ δυνατή !!!!!!!!!!!