H Peugeot παρουσίασε το 208 GTi Concept, στη Γενεύη με το μοντέλο παραγωγής να αναμένεται να παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού. Ο Laurent Blanchet, διευθυντής των μοντέλων της Peugeot, μιλώντας στο Αγγλικό Autocar, δήλωσε ότι η Peugeot δεν θα έμπαινε στη διαδικασία να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο σαν το 208 GTi, αν αυτό δεν ήταν καλύτερο από τους ανταγωνιστές του.

Στην ίδια κατηγορία με το 208 GTi βρίσκονται τα VW Polo GTΙ, Seat Ibiza Cupra, Fiat Punto Abarth, Opel Corsa OPC, Ford Fiesta ST, Renault Clio RS και Mini JCW. Μένει να δούμε πως θα πάει στο δρόμο το νέο 208 GTi το οποίο θα φορά τον turbo 1.600αρη που φορά το RCZ THP 200. Το πρωτότυπο αποδίδει 200 άλογα με 275 Nm ροπής και φορούσε ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που του επιτρέπει τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7 δευτερόλεπτα. Φορά μεγάλα φρένα 302 mm μπροστά και 249 mm πίσω με κόκκινες δαγκάνες.

[Πηγή: Autocar]

  • cfu

    protimo  to Fiesta kai Punto !!!
    alla apo ti 3 ada tis VW 1000 fores ayto

  • jim

    re pedia pio grigoro apo to mazda rx8 me ta 192?tha patho tipota xriazome giatro :D

    • άλλο ατμοσφαιρα και ειδικα ροτορας…και άλλο τουρμπο…

    • pariah

      Τι βάρος έχει το rx8, πόση ροπή και τα 192Ps που τα βγάζει;;;;Ακόμη και με τα 231Ps να δεν το χεις άνετα σε τσαγιάζει.

    • Tsou Kostas

      φιλε, αυτα τα αυτοκινητακια, πιο γρηγορα απο το RX ειναι μονο στα φαναρια, σε κανονικη διαδρομη δεν προλαβαινουν ουτε να το βγαλουν φωτογραφια…
       

  • αν κ οι γάλλοι είναι οι πρώτοι διδάξες στα hot supermini αυτοκινητάκια…
    κ αν κ μου αρέσει πολύ, θα προτιμούσα το πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του Abarth Punto…
    το Fiesta ST με αυτό πάνω κάτω τα ίδια μου φαίνονται!!

  • thymios tsilimparis

    Για τα δικά μου γούστα, το Κλιο αποτελεί ό,τι καλύτερο στην κατηγορία.  Αδιαφορώ αν οι τουρμπάτοι ανταγωνιστές του είναι πιο γρήγοροι σε ρεπριζ, το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο σε στήσιμο, φρένα και απόλαυση…
    Δυστυχώς όμως ανήκει σε άλλη εποχή, γι αυτό και είναι μάλλον το τελευταίο του είδους…

    • Tsou Kostas

      κατσε ρε αδερφε να βγει το καινουριο, μην το γλωσσοτρως.

    • thymios tsilimparis

       To καινούργιο φίλε θα είναι 1,6Τ. Αυτό από μόνο του αλλάζει πολλά. Επίσης η Ρενώ έχει αφήσει να εννοηθεί (αν και όχι ρητά) οτι δε θα υπάρχει 3θυρη έκδοση για το νέο Κλιό…

      Περιμένουμε λοιπόν και ευχόμαστε να βγει τουλάχιστον η αναβίωση του “5” , όπως συζητιέται…

    • loeb

       Μα γιατι αν γινει τουρμπατο αυτο το αποτρεπει να να εχει στησιμο φρενα και απολαυση. Κι αν ποτε θες να αγορασεις ενα τετοιο αμαξι εδω στην Ελλαδα πως θα το αγορασεις αν ειναι 2λιτρο και με καταναλωση στο θεο. Πως θα το συντηρησεις και πως θα πληρωνεις τελη και φορους για να μπορεσεις να το εχεις στην κατοχη σου. Αν το 1,6 Τ ειναι αυτο που φοραει το Juke με τα 192 αλογα θα ειναι μια χαρα για το clio και θα στεκεται αρχοντικα στον ανταγωνισμο.
      Το Renault 5 που ειχε αφησει εποχη την ειχε αφησει λογω του τουρμπο του. Οποτε και το clio μπορει αν θελησει η Renault να κανει τον αναλογο ντορο

    • Tsou Kostas

      ναι ρε, δεν εχει υπαρξει gti renault που να μην ειναι καλο στον δρομο, αλλο αν απο ποιοτητα ειναι παρταλια…

  • Mika

    Gia na to doume sth praksh…
    Megales prosdokies pantws…..
    Sta xartia,exei potential…

  • Pixel

    Το Opel Corsa OPC (το απλό ή η Nurburgring Edition) δεν ανήκει στην κατηγορία;

    • Mika

      Fysika!
      ;-)

    • το ξέχασα αυτό!

  • MitsosDaBest

    Πολύ δύσκολο. Εγώ προτιμώ Clio RS και Abarth Punto και ίσως μετά το 208.

    Αν το 208 έχει καλύτερους Ρύπους και Κατανάλωση από τα άλλα που ανέφερα, ίσως και να τα κοντράρει στις προτιμήσεις μου… =)

  • Exo_polo

    και το fabia rs ειναι μεσα!!

    • pugS16

      ελα μωρε με τη μουτζα για σημα… αμαξια ειναι αυτα?

  • Kakliosgti

    Τι punto ρε? σοβαρα μιλατε? με τιποτα! ουτε γαλλικο θα επερνα με τιποτα.. σε αυτη την κατηγορια πας για polo gti, fiesta st, corsa opc,ibiza cupra και clio rs.. 

    • pariah

      Και το clio από που είναι;;;Έχει ακουστεί πάντως ότι το ds3R γ@μ# και δέρνει, αλλά είναι και πανάκριβο (επίπεδα mini cooper s works)….

    • loeb

      Οπως τα λες ειναι, το Ds3 R εχει στησιμο και επιδοσεις που τα αλλα ολα ακολουθουν. Σιγουρα ειναι το καλυτερο σουπερμινι. Οντως ειναι πανακριβο αλλα εχει και το απαραιτητο look που το κανει να τραβαει τα βλεματα.

    • pariah

      loeb και το opc έχει το look για να τραβά τα βλέμματα αλλά δεν είναι ακριβότερο του ανταγωνισμού, ή μάλλον όχι τόσο. Καλώς ή κακώς θα έπρεπε να έχουν μια πιο ρεαλιστική τιμολόγηση και να μην κοιτάξουν να το βγάλουν σε περιορισμένη παραγωγή. Να χτίσει όνομα από τις πωλήσεις και όχι από την περιορισμένη παραγωγή.

      Η renault το clio το κοστολόγησε όσο τα gti της επόμενης κατηγορίας…Και αυτό της στοίχισε σε πωλήσεις.

    • loeb

      Σε αυτο το θεμα συμφωνω απολυτα μαζι σου ειναι λαθος τακτικη της citroen. Το opc δειχνει πολυ τουμπανιασμενο και ομορφο αλλα νομιζω οτι το DS3 R επειδη ειναι και πιο σπανιο να το βλεπεις ειδικα στους Ελληνικους δρομους. Ειναι ενα κλικ πιο πανω σε εμφανιση προσωπικα βεβαια. Για μενα θα ηταν ακομα ενας λογος να το αγοραζα. Ολα αυτα σε μια αλλη εποχη που ζουμε και οχι στις μερες μας που ακομα και το ενα Ευρω μετραει. Το citroen παντως στην πιστα ειναι πιο γρηγορο και πιο στημενο απο το opc

    • pariah

      Mα δεν το συγκρίνω με το opc σε επίπεδο ομορφίας, στησίματος. Απλώς το πως προσεγγίζει η opel τις γρήγορες εκδόσεις της που ειλικρινά δεν χρειάζεσαι τίποτα από customιες στην εμφάνιση. Και αυτό δεν το πληρώνεις παραπάνω από το ανταγωνισμό. Έτσι και η citroen ακόμη και για περιορισμένης κυκλοφορίας έκδοση θα έπρεπε να μην την τσιμπήσει τόσο. Βλ. focus rs, rs500. Δεν νομίζω να μπαινουν και μέσα όπως γινόταν στο focus rs mk1…

      Αναγνωρίζω ότι η σειρά ds θέλει να δείξει πιο upper class αλλά καλώς ή κακώς σαν όνομα είναι υποδεέστερο των mini, audi.

    • loeb

       Μακαρι να ριξουν τις τιμες τους εκτος κι αν εχουν στοχο να ανεβασουν τα επομενα 10 χρονια το ονομα που οντος μεχρι την νεα σειρα DS ειχε χασει την αξια του. Ισως αυτος να ειναι ενας λογος που τα κοστολογουν παραπανω. Ο καιρος θα δειξει.
      Παντως η προσπαθεια που κανουν τελευται μονο απαρατηρητη δεν περναει ομως θελει δουλεια ακομα.

    • pariah

      Σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη και η αναβάθμιση φαίνεται…Ακόμη και η c4 δεν έχει καμία σχέση στο εσωτερικό με την παλιά. Πόσο μάλλον οι ds. Συνέχεια θέλει η προσπάθεια για να καθιερωθείς στον άλλο σαν κάτι καλύτερο από ότι ήσουν τα τελευταία χρόνια.

    • loeb

       Μακαρι να το δουν ετσι. Δεν θα το κρυψω ειμναι φαν της μαρκας καθως το πρωτο αυτοκινητο που ειχα στα χερια μου και περασε απο τον πατερα μου ηταν ενα Citroen GS που τεχνολογικα στην εποχη του ηταν μπροστα στις εξελιξεις και δεν ακολουθουσε. Εξου και η συμπαθεια μου στην μαρκα. Δεν ξερω αν το γνωριζεις αλλα πραγματικα ειχε πραγματα που ακομα και μεγαλες εταιρειες δεν εβαζαν ευκολα εκεινες τις εποχες ακομα και στα ακριβα μοντελα τους. Το μονο ελαττωμα ο μικρος κυβισμος 1300 και η τεραστια καταναλωση.
      http://el.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_GS

    • Tsou Kostas

      φιλε, τα Citroen πριν τα 80’ς ηταν premium αυτοκινητα. Μετα ξεπεσαν, μετα ξεφτυλιστικαν, και τωρα παν να στρωσουν.

    • loeb

       Ετσι ειναι οπως τα λες. Μακαρι να γυρισουν στον στρατηγικο σχεδιασμο εκεινων των εποχων.

  • thymios tsilimparis

    Πάντως (ως Γαλλόφιλος και Πεζάκιας) εγώ δεν αποκλείω τίποτα. Η Πεζώ έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα σε αυτή την κατηγορία. 205 rallye/GTI, 106 σε όλες τις εκδοχές του, 306 race, 206 RC…

    Η διαφορά με τότε βέβαια είναι οτι πλέον η πίσω ανάρτηση έχει αλλάξει (ημιάκαμπτος), όπως άλλωστε και το ίδιο το προφίλ της φίρμας…

  • Kakliosgti

     φιλε pariah δεν ειπα οτι δεν ειναι γαλλικο το clio αλλα οτι δεν θα επερνα γαλλικο ποσο μαλλον peugeot

    • pariah

      Ρε boy είπες ότι σε αυτή την κατηγορία πας σε opc, gti, st, cupra kai clio rs. Και πιο πριν ότι δεν θα έπαιρνες γαλλικό. Αν τα βάλεις μαζί τότε γιατί το rs το βάζεις μέσα στα υποψήφια;

      Τέσπα, αν σε ενδιαφέρει το στήσιμο πας σε clio rs, mini cooper s, ds3, mito και 207RC. Τα polo gti kai cupra είναι πιο ομοιογενή…

  • Takis

    pantos mexri tora ta ksekoliazei ola to polo gti dsg stin katigoria tou

    • Julio

      Σε ποιον τομεα τα ξεκωλιαζει και πως βγηκε αυτο το συμπερασμα? Ξεκωλιαζω ειναι μεγαλη κουβεντα να την πεις ετσι ατεκμηριωτα.