H Volkswagen ήδη έχει αρχίζει να ετοιμάζει την επόμενη, δεύτερη, γενιά του Tiguan, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2015. Σύμφωνα με το Γερμανικό Auto Motor und Sport, το νέο Tiguan θα κατασκευαστεί και αυτό πάνω στη νέα MQB πλατφόρμα του VW Group, και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις παραλλαγές. Η πρώτη θα είναι το κλασσικό crossover, η δεύτερη θα είναι μια crossover-coupe έκδοση, παρόμοια με το Range Rover Evoque και η τρίτη μια XL έκδοση του, με μεγάλο μεταξόνιο.

Η XL έκδοση θα κατασκευαστεί για την αγορά την Αμερικής και θα είναι κατά 550 mm μεγαλύτερη από την απλή έκδοση. Θα διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων και στόχος της VW είναι να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό, κάτι φθηνότερο από το Touareg.

Από στιλιστικής πλευράς, θα μοιάζει με τα πρωτότυπα Cross Coupe Concept, αφού ο Walter de’ Silva, ο επικεφαλής σχεδιαστής της Volkswagen, είχε δηλώσει ότι το νέο Tiguan θα διαθέτει την μπροστά μάσκα του Cross Coupe Concept με μεγάλη γρίλια και λεπτά/μικρά bi-xenon φωτιστικά σώματα. Από πλευράς κινητήρων, και οι τρεις παραλλαγές αναμένεται να είναι διαθέσιμα με μια μεγάλη TSI και TDI κινητήρων ενώ θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Volkswagen Cross Coupe TDI Plug-In Hybrid Concept

Volkswagen Cross Coupe Concept

[Πηγή: AMS]

  • pugS16

    η vw μου θυμιζει την apple….βγαζεις τοσες υπερτιμημένες μαμακιες και πανε τα ζωα και τις παιρνουν!!

    • Julio

      Ολοι βγαζουν υπερτιμημενες μαλακιες φιλε..

  • MitsosDaBest

    Χα χα χα! Όταν είδα τον κώλο του γέλασα! Πως είναι έτσι ρεεεε…

    Η μούρη του κάτι αξίζει, αλλά από πίσω…

  • nikxan1

    ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΡΥΠΑΕΙ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ??????????
    αντε μην ανοιξω το στομα μου……..

    • kotsos

      Ανοιξε το φιλε Nikxan γιατι ετσι οπως το λες απο τα 500000 tiguan που εχουν πωληθει ta 30000 εχουν τρυπησει πιστωνια.
      Ξεκολατε . Απο ενα παραδειγμα που μπορει να εχετε δεν μπορειτε να κρινετε τοσα.
      Παιζουν και οι παραμετρει που χρησιμοποιησε καποιος για να το καψει.
      Θελειςνα δουμε μηπως ποσα Μερσεντικα μπορει να εχουν παθει τα ιδια?

    • nikxan1

      αλλος ενας που για να απαντησει, χτυπαει τα μερσεντες…
      φιλε μου, ΧΕΣΤΗΚΑ για το ποσα μερσεντες παθαινουν ζημια.
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!!
      με νοιαζει να μην παθαινει ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ζημια.
      δεν ιδρωνω αν προσβαλεις τα μερσεντες, χεστηκα!!!
      για πιασε την κουβεντα με καποιον να ξερει (πχ καποιον που εργαζεται στο σερβις της φβ) να σου πει, ποσα τιχουαν τρυπανε πιστονια, ή παθαινουν αλλου ειδους ζημιες, λογω κακου λογισμικου στα εγκεφαλα τους. δεν ειναι ουτε ενα, ουτε δυο, ειναι αρκετα. για ρωτα καποιον που εχει τιχουαν να σου πει, αν εχει ηρεμησει απο ζημιες. εμενα εμφανησιακα, το τιχουαν μ’αρεσει. και μ’αρεσει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ απο τα SUV της μερσεντες. καλα μεχρι εδω??
      ασχολησου να μαθεις για ζημιες, αλλα να ρωτησεις ειτε κατοχο, ειτε καποιον που δουλευει μεσα στην αντιπροσωπεια και να μην εχει λογο να κρυφτει.
      εδω ειμαι να τα λεμε φιλε.

    • Tsou Kostas

      μην θυμωνεις ρε Νικολα, εμενα αυτος που με παντρεψε, ηταν εκπαιδευτης στην κοσμοκαρ, και αυτος που παντρεψα εγω εχει συνεργειο VW… μπορω να σου πω, οτι τις ζημιες που παθαινουν αυτα τα αυτοκινητα δεν τις συναντας ΠΟΥΘΕΝΑ σε αλλες εταιριες. Οτι και να μου πειτε εδω μεσα, εγω εχω 2 ανθρωπους που τα ξερουν καλυτερα απο ολους σας. Ξερω απο πρωτο, δευτερο, τριτο, ……10το χερι, οτι ειναι ΜΑΚΡΑΝ τα πιο ζημιαρικα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σημερα μαζι με τα ρενο.

    • nikxan1

      ετυχε, προχτες, να σμιξω με τον μηχανικο που συνεργαζομαι, ο οποιος εχει ενα τιχουαν. ο τυπος, ειναι τοσο τυπικος, που αν σε αφησει το αμαξι ΣΟΥ απο μπαταρια, δεν σου δινει ρευμα απο την δικη του, μην χασει την εγγυηση.
      κουβεντα στην κουβεντα, μου ειπε οτι μολις ληξει η εγγυηση του, θα το δωσει και δεν θα ξαναπαρει φβ. εξεπλαγην, ειλικρινα!!!! δεν το περιμενα να το ακουσω αυτο. τον ρωτησα γιατι, και εκατσε και μου εξιστορησε τα παντα που του εχει παρουσιασει, με αποκορυφωμα τοτε που του τρυπησε το πιστονι. οχι μονο δεν ειναι ο μονος, αλλα οι πιο πολλοι που εχουν τιχουαν, εχουν τρυπησει.
      το προβλημα ειναι στο λογισμικο, οπως και το λογισμικο φταιει που δεν δουλευει καλα ο κλιματισμος και ενα σωρο αλλα.
      ρωτησα αλλον εναν που εχει ενα τιχουαν, και μου ειπε οτι εχει τρυπησει και αυτος, αλλα δυστυχως δεν εχει λεφτα να το αλλαξει.
      δεν ξερω για αλλα αυτοκινητα, πχ γκολφ και πολο. μιλαω μονο για αυτο που ακουσα απο παθοντες στα τιχουαν!!!!

    • Mika

      O mhxanikos pou paw to diko mou, exei Tiguan..Malista tou exei perasei kai programma kai bgazei 200 alogakia apo ta 150, den eixe pote kanena problhma…Les na einai h eksairesh aytos????
      An ebgaze kati, tha mou to lege pantws,den nomizw na to ekrybe..Einai spathi s oti leei..
      Otan ton ksanadw omws tha ton rwthsw gia ta alla, gia na exw apopsh…

    • pariah

      Εγώ Νικόλα για τα polo gti/cupra ήξερα ότι είχαν θέμα με το μοτέρ και αυτό λόγω file που εδώ Ελλάδα δεν έκανε….Αν κάποια σπάνε τόσο πολύ, αυτά είναι, με τα κινέζικα parts. Πάντως για μπουρδέλα που τα λέτε έχουν καλύτερη μεταπωλητική αξία από άλλα…Και στην μεταπώληση ο άλλος όσο να ναι πάει πιο ψαγμένα.

      Υπόψην δεν λέω ότι δεν έχουν θέμα…Αλλά από το τέρας αξιοπιστίας στο τριμπούρδελα, υπάρχει μια απόσταση.

    • Makaros

      Φιλε,δεν ξερω αν στο ολο πραμα με την αξιοπιστια των VW υπαρχει μια δοση υπερβολης γενικοτερα,αλλα πραγματικα με αυτα που διαβαζω στα εκαστοτε forum η αποψεις απο διαφορους που υποτιθεται ειχαν κατα τα λεγομενα τους καποιον γνωστο που ειχε αυτοκινητο του VAG και αναφεροταν σε διαφορα προβληματα,κυριως για λαδια και κινητηρες,η για πολλαπλασιαστες και ηλεκτρικα ,λοιπον ολος αυτος ο ντορος τα τελευταια χρονια με εχει κανει να τρομαζω μονο στην σκεψη οτι αν μου αρεσε ενα αυτοκινητου του ομιλου ,πχ το σιροκο,εαν θα επρεπε να προβω στην αγορα η οχι.

      Δηλαδη σκεψου καποιον ο οποιος του αρεσει πχ το ibiza και διαβαζει παντου η ακουει οπου βρεθει, μην παρεις VAG,μακρια, θα εισαι συνεχεια στα συνεργεια,θα σου καιει λαδια,θα εχεις προβλημα με το DSG,με την τουρμπινα του TSi,το ενα ,το αλλο,θα σου πεφτουν παραθυρα.Ολα αυτα σου προκαλουν ενα φοβο.

    • Tsou Kostas

      ετσι ειναι οπως τα λες. Αν σου αρεσει ομως πραγματι ενα αυτοκινητο του Group σου προτεινω να με γραψεις στ’ @@ σου και να πας να το παρεις. Καλυτερα να κκλοφορεις το αμαξι που γουσταρεις κι ας χαλαει που και που παρα να μιζεριασεις με κανα corolla σαν ευνουχος. Εγω αυτο εκανα. 

    • Kotsos

      eisai gnwsths kai magkas. Exeis gnwsti sthn VW. To boulwnw. Ti na poune kai emeis oi malakes pou to exoune kai den exei bfakei tipota. Eimaste ekserwsh. mhn pernete tipota pou afora to group. Exoun ola problhma.
      Analogws thn eikonitsa sou apanthsa. kai ferrari na eixes ta idia tha sou elega. Alla den asto.
      Epishs mou exei bafthsei to paidi enas megalometoxos ths toyota kai mou eipe na mhn plisiazw pio polles zhmies kai apo ta vw

    • Tsou Kostas

      Δεν ειπα ολα, ειπα περισσοτερα απο τους αλλους, και μην ειρωνευεσαι γιατι γελοιοποιησαι.

    • kotsos

      Ενω με αυτα που γραφεται εσεις δεν γελοιοποιείστε. Που τυχαινει ολοι να εχετε ενα γνωστο με ή απο VW και να σας λεει τα χειροτερα.Τελος παντων καλη καρδια.

  • kotsos

    Πιος μακακας εχει αναλαβει σχεδιαστης στην VW και εχει βγαλει αυτη την βλακεια μουρη και κωλο που εχουν τα τελευταια μοντελα? Κανενα Ιταλο προβλεπω. χαχαχαχα

    • Makaros

      Ουτε εμενα μου αρεσει φιλε αυτη η μουρη,δεν φταιει ο σχεδιαστης,αλλοι του δινουν εντολες,αμα του πεις του σχεδιαστη φτιαξε μου 3 σκιτσα με ενα μοντερνο σχεδιο και διαχρονικο θα το κανει,δεν ειναι το προβλημα ο σχεδιαστης.Ο κολος ειναι καθαρα αντιγραφη απο το σιροκο.

    • kotsos

       Σαν αμαξωμα ειναι πρωτοποριακο θυμηζει λιγο την στρογγιλαδα των Infinity.
      Αλλα αυτη η μουρη? Συγκρινεται το παλιο Passat-Tiguan με τα καινουργια που ειναι αηδιες?
      Η μουρη δεν ειναι μοντερνα και διαχρονικη αλλα παλαιου τυπου και ασχημη. Ελπιζω να την αλλαξουν συντομα και να μην χρησιμοποιησουν στοιχεια του και σε αλλες μαρκες του group